Mitsubishi GE 35, enten tid til å forlate ??

kalanteri

medlem
Nå i frosten la jeg merke til at pumpen ikke leverer riktig varme.
Situasjon: Utendørs -18, Inntakluft 20, Blåsing 33. Full blåsing og kraft 1110-1170w etter tining 25-30min. Etter tining, ta strøm et øyeblikk rundt 1300w.
Den slipper der å nevne den lille 1000w tidligere
Tineintervallet er nå ca 35min etter ivobuten. Kjegle glatt frostet, lett frost, ribbeina godt synlig.

Har Value Raad noen råd til Mitsu?

kalanteri

medlem
Flere observasjoner, nå -17 ute, sug allerede 24, ut kaster 40. Også strøm ut mer, + 1300w.
Plutselig ser det ut til at inntaksluften, på en eller annen måte begrenset kraften ????
Disse verdiene er omtrent 7 minutter før tining.

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem

kalanteri

medlem
Dårlig er minnet, jeg var her for rundt 10 år siden om forbruk og sånt, den samme praksisen pågår nå.
Det var bare torpen som ble kjølig i løpet av uken mens jeg var borte (fiske 17) slik at tiden min går til du varmer opp.
Det var bare på en eller annen måte jeg husket at det ville ta omtrent 1800w.

on-zo

Aktivt medlem
Kappas, jeg lurte på det samme problemet her. På GE35 og i morges når -29 grader ute, la jeg merke til at temperaturen i stallen hadde falt drastisk i løpet av natten. Mitsch strømforbruk er mindre enn en kilowatt. På en eller annen måte forventet jeg at en skulle få halvannen eller mer ut av nettet. I dag ser det ut til å være kult, men du må stille deg inn på sensorene for suge- og viftetemperatur for å se om det varmer ordentlig. Pumpealder 7 år.

vedlegg

on-zo

Aktivt medlem
Når alt kommer til alt, begynte GE å varme opp igjen og ta litt krefter etter hvert som været ble varmere. Det blir bare de tøffeste frostene for en pumpe som denne. Dermed kan det sies at det også har skjedd en viss utvikling i pumper de siste 10 årene. Dra imidlertid i mitsu så lenge du kan, og åpne den selv med 3 kW viften under de tøffeste frostene.

vedlegg

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem
var det ikke helt tid for mopeden å begynne å selge 25geen.
GE25 var en moped fordi den hadde en celle med 1 rad, akkurat som GA25 og FA25. GE35 er igjen en 2-raders celle. OK enhet. GE35 erstattet SF35.

GE35 Større KNB092FFAHC kompressor med 1,15 kg kjølemedium
Sist endret:
opp Bunn