Mitsubishi GE 35, enten tid til å forlate ??

kalanteri

medlem
  • Initiativtaker av samtalen
Nå i frosten la jeg merke til at pumpen ikke var riktig oppvarmet.
Situasjon: Utenfor -18, sugeluft 20, blås 33. Sprenge opp og ta strøm 1110-1170w etter 25-30 minutter av tining. Etter avfrosting tar du strøm for et øyeblikk n.1300w.
Det er det som faller deg ned tidligere for å nevne en liten 1000w
Avrimning plass nå på 35min, etter ivobuut. Cellen er jevnt frostet, lett frost, ribbeina er tydelig synlig.

Er det en verdi på Raad, hva er Mitsu's problemer?

kalanteri

medlem
Flere observasjoner, nå utendørs -17, suging er allerede 24, høyt 40. Også kraften tar mer, + 1300w.
Plutselig virker det som at inntaksluften lettet på en eller annen måte strømmen?
Disse verdiene er ca. 7 minutter før de tines.

Jnti

moderator
Medlem av administrasjonen

kalanteri

medlem
Det dårlige er minnet, jeg har nettopp skrevet her for ca 10 år siden om forbruk og andre ting, i samme praksis som vi går nå.
Men det var kult i en uke, da jeg var borte (fange 17), at min egen tid skulle varme opp.
Det var på en eller annen måte savnet kraften til n.1800w.

on-zo

Aktivt medlem
Kappas, det samme problemet her, lurer jeg på. I lyet GE35 og om morgenen da -29 grader ute så jeg at temperaturen på stallene hadde dratt ned om natten. Mitsus opptakskraft spinner under kilowatt. På en eller annen måte antok jeg at det ville ta en halv eller over nettet. I dag ser det ut til å være kondenserende, men holder det sug og blåsende temperatursensorer i tankene, at du kan se om det gjør det. Pumpealder 7 år.

vedlegg

on-zo

Aktivt medlem
Tross alt vil det få GE til å varme det opp igjen og ta strøm når det blir varmt. Begynn med bare de tøffeste frostene for mye for denne alderspumpen. Så utviklingen kan sies å ha vært noe i de ti årene av pumpene. Trekk med mits så lenge du kan, og åpne deretter de vanskeligste frostene med en 3kW vifte.

vedlegg

Jnti

moderator
Medlem av administrasjonen
Hadde det ikke vært tiden da moppen ble opprinnelig, så ble salget av 25gene stoppet.
GE25 var en moped fordi den hadde en 1-linjers celle, som GA25 og FA25. GE35 er igjen en 2-linjers celle. bare OK-enhet. GE35 erstattet SF35.

GE35 større kompressor KNB092FFAHC og 1,15 kg kjølemiddel
Senest redigert:
opp Bunn