Mitsubishi GE 35, enten tid til å forlate ??

kalanteri

medlem
Nå i frosten la jeg merke til at pumpen ikke leverer varmen riktig.
Situasjon: Utendørs -18, Intake air 20, Blowing 33. Full blåsing og kraft 1110-1170w etter tining 25-30min. Etter tining, ta strøm for et øyeblikk ca 1300w.
Det faller da for å nevne den lille 1000w tidligere
Opptaksintervallet er nå ca. 35 minutter etter ivobut. Kone jevnt frostet, lett frost, ribber tydelig synlig.

Har Value Raad råd til Mitsu?

kalanteri

medlem
Flere observasjoner, nå -17 utenfor, suger allerede 24, kastes 40. Ta også ut mer, + 1300w.
Plutselig virker det som at inntaksluften lettet på en eller annen måte strømmen?
Disse verdiene er ca. 7 minutter før opptining.

Jnti

moderator
Vedlikeholdsdeltakeren

kalanteri

medlem
Dårlig er minnet, jeg var her for 10 år siden om forbruk og ting, den samme øvelsen skjer nå.
Det var bare croft som ble kult i løpet av uken mens jeg var borte (fiske 17) slik at tiden min fortsetter til du varmes opp.
Det var bare en eller annen måte jeg husket at det ville ta ca 1800w.

on-zo

Aktivt medlem
Kappas, jeg lurte på det samme problemet her. På GE35 og i morges da -29 grader ute, la jeg merke til at temperaturen i stallen hadde falt drastisk om natten. Mitsch strømforbruk er mindre enn et kilowatt. På en eller annen måte forventet jeg at man skulle få et og et halvt eller mer ut av nettet. I dag synes det å være kult, men du må stille inn sug- og blåsertemperatur sensorer for å se om det varmes opp riktig. Pumpe alder 7 år.

vedlegg

on-zo

Aktivt medlem
Tross alt, den GE begynte å varme opp igjen og ta litt strøm når været var varmere. Det kommer bare til å være bare de tøffeste frostene for en pumpe som denne. Det kan således sies at en del utvikling også har funnet sted i pumper de siste 10 årene. Træk imidlertid mitsu så lenge du kan, og åpne den så med 3kW-viften under de tøffeste frostene.

vedlegg

Jnti

moderator
Vedlikeholdsdeltakeren
var det ikke helt tid for mopedene til å begynne å selge 25gen.
GE25 var en moped fordi den hadde en 1-rad celle, akkurat som GA25 og FA25. GE35 er igjen en 2-rads celle. ok enhet. GE35 erstattet SF35.

GE35 Større KNB092FFAHC Kompressor med 1,15 kg kjølemiddel
Sist endret:
opp Bunn