mitsubishi melcloud installasjon

A

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Har noen installert melcloudblokken selv? Hvor mye trenger du å demontere huset for å avsløre kontakten?

Ryystäjä

medlem
Tilbakemelding Score
7
Vs: mitsubishi melcloud installasjon

Jeg har installert, er ikke en veldig vanskelig jobb for deg som du følger instruksjonene på denne siden. Jeg installerte FH meg selv. Der finner du også instruksjoner om hvordan du bestiller en murstein fra Italia. Brev til postkontoret 80e.

http://neuroeducationquebec.org/foorumi/index.php/topic,19707.30.html

A

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Av meg selv FH25. Er det noen skruer i hjørnebiten? To er synlige. Kommer ikke av selv om skruene er løs. Bunnen er stengt som en sykdom.

Anonyymi2

Logget ut bruker
Tilbakemelding Score
0

For sunn:
Av meg selv FH25. Er det noen skruer i hjørnebiten? To er synlige. Kommer ikke av selv om skruene er løs. Bunnen er stengt som en sykdom.
Jeg fikk enkelt melcloud installert på fh25 pumpe når jeg først les instruksjonene på den koblede kjeden, ingen innfødt installatør. 15-30 minutter tok tid. Nå husker jeg ikke antall skruer 3-4, men den som er skjult, er ikke funnet uten instruksjoner, det vil si på bunnen av pumpen ca 15 cm fra høyre side under plastflappen en i bunnen ;D

kom til Ham

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
48

https://youtube.com/watch?v=8CWGmxgGU_4

Det er en ganske god ide om hvordan å demontere FH-serien. Det er imidlertid ikke mye å demontere. Nok til å åpne sentralbordet.

Anonyymi2

Logget ut bruker
Tilbakemelding Score
0

Brannmannen sa:
https://youtube.com/watch?v=8CWGmxgGU_4

Det er en ganske god ide om hvordan å demontere FH-serien. Det er imidlertid ikke mye å demontere. Nok til å åpne sentralbordet.
Flott video, men ikke relatert til tittelen ... ???

A

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Som en familie var bildene i instruksjonene allerede forsvunnet.

kom til Ham

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
48

Bumbpaskarna sa:
Flott video, men ikke relatert til tittelen ... ???
Vel, hvis jeg ikke kan begynne å se hvordan å demontere plast, så er det ingenting jeg kan gjøre. Tross alt handlet det om å demontere plast. Det er en CN-kontakt nå sannsynligvis alle vil finne på kretskortet, og at melclound dowel-kontakten ikke engang kan gå til feil sted.

Anonyymi2

Logget ut bruker
Tilbakemelding Score
0

Den skruen under plastdekselet, i hvert fall for meg selv, ville ha gått ubemerket. Viste ikke videoen.

Takk Fire Tail video for å oppfordre meg til å bruke en damprenser som ikke er sterkt anbefalt i dette forumet.

I det siste, er jeg ok med skum yritellyt og resultatet av det, men jeg bare kastet de små celleskum og endte sist, og på min damp renere kan ikke si at det fungerer :kul:

DUST

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Denne linkoppsettslinken fungerte ikke lenger, jeg har ln vg 25 med innebygd wifi, hvordan kan den koble riktig hvis ruteren ikke støtter wps?

amatør

medlem
Tilbakemelding Score
5
Personlig prøvde jeg ikke en "automatisk" installasjon. Jeg tilbakestiller min Wi-Fi til telefonen min, og jeg leter etter et wifi-nettverk på telefonen min. Etter det endret jeg innstillingene til pumpens wifi-modem for å matche mitt WiFi-nettverk (navn og passord).
Hjelpen er ikke her så mye mer, så jeg kan ikke gi råd. Jeg husker at det var to "stier" i instruksjonene som fulgte med det. En var det wps og den andre yo.
Rediger: Det finnes to typer tilbakestilling som kan gis til en wifi mokkula. Normal omstart eller tilbakestilling.

DUST

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Ja, jeg prøvde at melcloud å komme i kontakt med den vekten, men modempumpen, men når den melcoudi ber om sin mac og id-kode, så jeg ikke kan komme foran det, må du nullstille den

amatør

medlem
Tilbakemelding Score
5
Er ikke den informasjonen på siden av wifi_mokkula?
Tross alt kobler melcload til mitsu-serveren. Hvis pumpen ikke er på nettverket, blir det ikke funnet data på serveren.

amatør

medlem
Tilbakemelding Score
5
På et øyeblikk forteller den guiden deg ikke hva du skal gjøre hvis wps mangler. Tross alt er det en sang for det, men hvis du ikke har en wps-knapp, vil du ikke lykkes med den instruksjonen. Det er snakk om en tredjeparts enheter.
1-siders håndboken som fulgte med enheten hadde bedre instruksjoner (i hvert fall til din smak). Nå kan jeg se på instruksjonene.
Wi-Fi-grensesnitt
Oppsett Quick Reference Quide
- 7 sekunders modusknapp nede (tilbakestill og opprett ditt eget Wi-Fi-nettverk)
- f.eks. mobiltilkobling til pumpens wifi-nettverk (ssid og nøkkel er nødvendig fra wifi-modulen)
- nettleserforbindelse http://192.168.11.1/network
- endre ssid og nøkkel til wifi-nettverksverdiene dine
Det er det
Rediger: Så etter at mobiltelefonen kommer tilbake til wifi-nettverket og prøver å koble til med melcload.
Edit2: Ta et bilde av wifi-siden før du starter (ssid og tast).

PolyEsko

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
25
Når jeg setter meg opp, husker jeg ikke å trykke på modusknappen i 7 sekunder, men litt mindre. Hvis du trykker på i 7 sekunder eller lenger, dannes ikke beholderens eget Wi-Fi-nettverk. Så de wifi moth lysene også.
Jeg tok også et bilde av wifi-blokken. Lettere innlogging til melcloud.

DUST

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Ja, jeg fikk ting gjort i begynnelsen av uken så første modusknapp 7sec, så få telefonen direkte direkte Wi-Fi-nettverket da i nettleseren http://192.168.11.1/network, og skriv inn wifi router-passordet der, og logg deretter på melcloud og skriv inn pumpens informasjon der.

Oldart

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Etter min erfaring forbedrer yii syv sekunder ikke motepressen. Min andre observasjon var at hvis terminalen er en telefon, måtte mobilnettforbindelsen deaktiveres før den første tilkoblingen. Ellers kunne ikke 192.168.11.1-adressen bli funnet (Android + One Plus 3T).
opp Bunn