Mitsubishi SNB130FGBH kompressor lekkasje reparasjon

Tilbakemelding Score
0
Mange mitsubishi har et problem med kjølemidler som lekker fra den elektriske tilkoblingen.
Videoen viser i detalj de forskjellige trinnene som er involvert i reparasjon av kompressoren.
De ulike stadiene av arbeidet har blitt utført med profesjonelt utstyr og verktøy. Videoen viser ikke reservedelstallene eller typebetegnelsen til kjemikaliene som brukes.

https://m.youtube.com/watch?v=VYr3v018ryk

Suunnittelija75

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
16
Vs: Mitsubishi SNB130FGBH kompressor lekkasje reparasjon

Alle FD-er der stallet er matet, er lurt ting fordi stoffene har blitt erstattet av uteluft inne i maskinen. Fra det lekkede punktet kommer 100% av materialet raskt inn i gården, ettersom kompasset kan skape et ganske godt vakuum på sugesiden når du kan blåse det ut med en gang. Maskinen varmes opp til 150 C mot clexon, slutter å virke ordentlig og, når den er avkjølt, suger forsiktig inn i luften. Syklusen gjentar et par måneder før noen merker at batteriene er i gang og pumpen er en luft resirkuleringsenhet.

Peku 2012

Varmepumpe etc. energi hobby
Tilbakemelding Score
4

Mange har prøvd, men mislyktes

Konstante trykkfluktuasjoner og varme sørger for at kjølemidlene til et tidspunkt blir spylt ut i luften, og luften vil da bli absorbert i stallen

men Antti

nykommer
Tilbakemelding Score
0

til
Vet noen hvor du skal få nye ender til stallen?
Jeg ville bare bytte Nui til meg selv da videoen ble vist.

slpoy

standard Naama
Tilbakemelding Score
26

Oljen må aldri være i den kalde kretsen når du arbeider med luft. alltid med pumpen aldri helles. Boken dekker det grunnleggende om kjøling

AIPPI

standard Naama
Tilbakemelding Score
0

Bytte ut en ny kompressor er billigere enn å lure seg rundt med et erstatningssdeksel. Jeg kan ikke engang få en reservedel for noe annet enn å fjerne det fra en annen kompressor. Selvfølgelig, for en mann, er det greit når du ikke senker kostnadene dine.

men Antti

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Nå er dette et tilfelle med å navngi sin egen historie når jeg ville få muligheten til å gjøre det selv hvis jeg kunne få en ny slutt på noe. Jeg fikk pumpen fra hjemmet mitt da en ny ble erstattet der.
Ser ut som et sted som ender opp med å bli laget for video også. Hvis noen vet hvor de skal få dem, vennligst fortell meg.

Mikkola

standard Naama
Tilbakemelding Score
9

Utfordrende jobb.

Hvis du er en hobbyist, trenger du ikke å tenke på prisen, men hvis du gjør det, kan du betale det samme som en ny ferge? Sluttresultatet er tvilsomt ved at tilstanden til kompressordelen selv ikke er kjent, har den kjørt lenge uten olje?

Det er nesten ikke slik at olje-tilsetningsmetoden forårsaker noen spesiell forurensning i løpet av kort tid. Helt sikkert ville jeg ha matet oljen med en tynn slange, noe som ville ha gjort luften lettere å komme seg ut. Det er mer å være bekymret for bevaring av den gjenværende oljen.

den sjenerøse sa:
Nå er dette et tilfelle med å navngi sin egen historie når jeg ville få muligheten til å gjøre det selv hvis jeg kunne få en ny slutt på noe. Jeg fikk pumpen fra hjemmet mitt da en ny ble erstattet der.
Ser ut som et sted som ender opp med å bli laget for video også. Hvis noen vet hvor de skal få dem, vennligst fortell meg.
Det så ut som det var kuttet fra en annen stall.

fraatti

standard Naama
Tilbakemelding Score
72

Den integrerte kretsen sa:
Videoen viser ikke reservedelstallene eller typebetegnelsen til kjemikaliene som brukes.
Hvis du kunne kommentere videoen og spørre forfatteren av videoen? Oljeflasken er imidlertid ikke ukjent, men knapt nok mer vil de første oljene helles ut fra den kanen.

Peku 2012 sa:
Mange har prøvd, men mislyktes
Noen ganger kan det imidlertid være en fyr som kan få ting gjort. Ville det være han?

Det ser ut til å ha laget en video av drittet, vel, man kan spørre om de har vart ... Jeg antar at de har blitt stablet opp hele veien. Studentene vil nok ha noe interessant arbeid ...::)
https://youtube.com/watch?v=enyIE47jnps

slpoy

standard Naama
Tilbakemelding Score
26

uttrykket sa:
Hvis du kunne kommentere videoen og spørre forfatteren av videoen? Oljeflasken er imidlertid ikke ukjent, men knapt nok mer vil de første oljene helles ut fra den kanen.

Noen ganger kan det imidlertid være en fyr som kan få ting gjort. Ville det være han?

Det ser ut til å ha laget en video av drittet, vel, man kan spørre om de har vart ... Jeg antar at de har blitt stablet opp hele veien. Studentene vil nok ha noe interessant arbeid ...::)
Jeg en gang rundt 38 år siden gjorde læren gjort det samme korreksjon, men det er ikke satt til hvilken som helst enhet lenger å fange. Hvis hensikten med å lage en arbeidspumpe er verdt å gjøre for å forhindre luft i å komme inn der, er det svært vanskelig og tidkrevende å få fuktigheten ut

Mikkola

standard Naama
Tilbakemelding Score
9

uttrykket sa:

Det blir ingen nye, og sannsynligvis ikke en veldig lang garanti ;) I Panans reparasjon lurte jeg på om våren var ødelagt, det kan være en slags påvirkning i lageret, og det kan ikke engang oppdages riktig. Hvis den mørke har noen garanti for erstatning, kan du bruke den til noen Diu-prosjekter. Da er fuktigheten i oljen den minste bekymringen.

Rauska

Vedlikehold av kjøle- og kjøleteknologi er av interesse.
Tilbakemelding Score
19

Mikkolan sa:
Det blir ingen nye, og sannsynligvis ikke en veldig lang garanti ;) I Panans reparasjon lurte jeg på om våren var ødelagt, det kan være en slags påvirkning i lageret, og det kan ikke engang oppdages riktig. Hvis den mørke har noen garanti for erstatning, kan du bruke den til noen Diu-prosjekter. Da er fuktigheten i oljen den minste bekymringen.
Fuktighet med kjølemiddel og / eller kjølemiddelolje danner syrer som korroderer isoleringen av spolene og deretter koblingen av spolene. Kobber forblir på overflatene av metalldeler som forårsaker problemer. Spolene er kortslutte - PAM-motoren er kjøttfull, full av maskiner dekket med svart kvede og syre.

spire

moderator
Vedlikeholdsdeltakeren
Tilbakemelding Score
77

Rauski sa:
Fuktighet med kjølemiddel og / eller kjølemiddelolje danner syrer som korroderer isoleringen av spolene og deretter koblingen av spolene. Kobber forblir på overflatene av metalldeler som forårsaker problemer. Spolene er kortslutte - PAM-motoren er kjøttfull, full av maskiner dekket med svart kvede og syre.
Det er litt vann og når det har reagert, stopper det - ingenting vil skje for lenge.

men Antti

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Hvis noe skjer for å være en god brukt eller ny kompura fd25 mitsuu rettferdig ville jeg være interessert i å kjøpe en.

slpoy

standard Naama
Tilbakemelding Score
26

den sjenerøse sa:
Hvis noe skjer for å være en god brukt eller ny kompura fd25 mitsuu rettferdig ville jeg være interessert i å kjøpe en.
Importøren kan finne den, prisen, men er ca 400 €

men Antti

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Du må gjøre det, men du henter pumpen uansett. Hva er typenummeret til den nyere stallen når den gamle typen ikke lenger er tilgjengelig.

slpoy

standard Naama
Tilbakemelding Score
26

den sjenerøse sa:
Du må gjøre det, men du henter pumpen uansett. Hva er typenummeret til den nyere stallen når den gamle typen ikke lenger er tilgjengelig.
Jeg vet ikke om det som kommer fra importøren på den tiden som en FD-modellboks

Poko

Relay era stump
Tilbakemelding Score
230

På jobben, er dekkendringen ikke rart, skjoldet i og tigressen stengt. Men er det verdt det?
Hvor lenge varer en ny dekselnippel?

Noen solgte bare tidligere sticks her, gjør de fortsatt?

Rauska

Vedlikehold av kjøle- og kjøleteknologi er av interesse.
Tilbakemelding Score
19

biet sa:
Noen solgte bare tidligere sticks her, gjør de fortsatt?
Jeg er ikke selgeren, men jeg vet at han har dem. Men da han la merke til at importøren nå mottar boder på 300 jaktmva på 0%, lovet han å holde disse boder selv.

Hvis forsikringen dekker det meste av erstatningen, er det kanskje verdt å installere en ny. Noen selskaper har en kompensasjonsgrense, for eksempel $ 1000, som kan betales opp til et maksimum. De vil da betale deg et beløp som vil hjelpe deg med å kjøpe en ny enhet.
opp Bunn