Mitsubishi srk20zs-s - vann ut av innendørsenheten ???

Imagine-80

medlem
Tilbakemelding Score
0
Dodi,

for et par timer siden kom et interessant problem fra mitsubishi srk20zs innendørs enhet som kom ut av innendørsenheten. Utendørs dreneringsvannrøret var frosset, men hvordan i alderen når varmen er på, så kan innendørsenheten få litt vann fra butikken? Jeg ringte installatøren og fortalte meg å bare smelte vannuttaket, men var like overrasket. I juli, installert med en autorisert installatør.

Noen rådgiver?

spire

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
79
Vs: Mitsubishi srk20zs - vann ut av innendørsenheten ??

Tinke-80 sa:
Dodi,

for et par timer siden kom et interessant problem fra mitsubishi srk20zs innendørs enhet som kom ut av innendørsenheten. Utendørs dreneringsvannrøret var frosset, men hvordan i alderen når varmen er på, så kan innendørsenheten få litt vann fra butikken? Jeg ringte installatøren og fortalte meg å bare smelte vannuttaket, men var like overrasket. I juli, installert med en autorisert installatør.

Noen rådgiver?
Faktisk kondenserer innendørsenheten litt vann under avrimningen, men om vinteren er luften tørr nok til å føles litt rart nok til å bli oversvømmet, med mindre det er hard fuktighet i hytta. En annen mulighet er da røret til røret - hvis det tar innendørsluften, kondenserer fuktigheten inn i kaldrøret. Det skal fortsatt ikke oversvømme, gå opp til pisken og deretter stoppe luftstrømmen ..

Jäähöyry

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

Hvis det har vært (ved et uhell) med den automatiske modellen og begynt å kjøle seg ned ... Jeg tenkte ikke helt på det

Jnti

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
83

Tinke-80 sa:
Det har ikke vært noen bilmodell. Du sjekket den.
Deretter har det vært en leilighet i det minste mellom overtrykk og inneluften har forsøkt å kondensere utover.

Jäähöyry

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

Men virker oppvarming? at fireveisventilen ikke ville vært blitt avfyrt i feil posisjon ...
opp Bunn