Mitsubishi nyheter tilgjengelig

Paulig

standard Naama
Nye Mitsubishi-modeller er tilgjengelige gjennom ScanOffice.
Prisene for utstyr vil bli bekreftet i løpet av den aktuelle uken.
Dermed er enheter allerede i landet som venter på å bli installert.

Ilppi kjøper nerder og får erfaring.

MSZ-FD25VAH
MSZ-FD35VAH

gadsat.fi
M

mitsu68

gjest
Vs: Mitsubishi nye ankomster tilgjengelig

hvordan er det mulig Paul? de nye modellene skulle komme til aksjen i løpet av den tredje uken i oktober, i det minste har de informert sine forhandlere.

Paulig

standard Naama

Det er ikke verdt å tro alt du hører, men det du sannsynligvis kan se med egne øyne, distribusjonspolitikkløsningen testes først før den offisielt distribueres for å sikre at den passer for våre forhold. Slik gjør en ansvarlig distribusjonskanal ;) .

pahhi

Aktivt medlem

Jeg avventer FD-testresultatene. Forhåpentligvis ikke mye bedre enn FA. For øvrig er det litt som om han har boltet den siste FA25 på veggen for mindre enn en uke siden. Det hadde vært verdt å vente på en stund. Forhåpentligvis er til og med prisen mye høyere, eller noe annet. Det ville fryse selv i frost.

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem

pahhi sa:
Forhåpentligvis er til og med prisen mye høyere, eller noe annet.
Pris FD25 ca 100 € dyrere enn FA25. ;) PauliG har allerede priser på nettstedet sitt.
Og FD35 omtrent 60 € FA35 dyrere.
M

mitsu68

gjest

hva faen er Pauli, du skjønner først at du kjøper det, og så er det et spørsmål om distribusjonspolitikk om du skal skaffe utstyret eller ikke? prøv nå å bestemme om disse enhetene er til salgs / installerbar eller ikke. Denne styrken begynner å tvile på om du til og med har sett den nye modellen.

Paulig

standard Naama

Ja, det er enheter, men importøren senker dem ikke før de har forsikring om at de vil jobbe i Finland, dette er ansvaret for å selge bare enhetene som er her.

Og installasjonstidene kan allerede avtales gratis tider går uansett i slutten av oktober.
Med andre ord, det kan ikke være noe utstyr installert uten å være installert.

Så vi må innføre et nytt begrep designet og testet for finske forhold hvorfor enhetene skal være nordiske når Finland alene er nok ;)
P

rørledning

gjest

Tror du at hvis et par uker blir testet og det vil gi pålitelighet til de finske forholdene?

pahhi

Aktivt medlem

VTT-testen tar ikke minst to uker. Noe vil allerede bli sett om resultatene blir publisert eller ikke.
P

rørledning

gjest

ikke å ta testen så mye vinterpålitelighet kan oppnås som der, laboratoriet er forskjellig fra naturen

Paulig

standard Naama

røret sa:
Tror du at hvis et par uker blir testet og det vil gi pålitelighet til de finske forholdene?
Disse VTT-testene tar ikke så mye tid å forsikre seg om at de fungerer, men erfaring senere viser hvordan det fungerte i praksis.

Og når alt kommer til alt er dette en objektiv test før den faktiske markedsføringskampanjen her er noe som andre importører vil gjøre, og ikke alltid roper for H, ND, Nordic, og hva de kan være med pynt eller mangler.

Overalt snakker vi og gløder om apparatets egnethet for finske forhold, men ikke alle fordelene med denne 'nordic' vises, enten det bare er et kosmetisk etikett på siden av apparatet eller kanskje en kortslutning på PCB eller .

;)Sanyo EHNA og Panasonic EKEB pluss frostsikring med SUPER HYPER NORDIC eller hva som helst. ;)
M

mitsu68

gjest

i det avsnittet trodde du at Pauly ikke visste noe om andre varmepumper enn hva etikettene på utstyret var, og nå snakker du om noe annet, med disse fyrverkeriene på Skannon må du ha steget til Gud, ellers kan jeg ikke forstå hvordan du forsvarer disse karakterene ikke for de nordiske forholdene .
Hvis du er en skikkelig forkjøler og vet om varmepumper, vet du at VTT-uketesten ikke forteller deg mer om holdbarheten eller påliteligheten til enheten enn TM-testen

pahhi

Aktivt medlem

PauliG sa:
Og dette er en slags objektiv test før selve markedsførerkampanjen
Jeg er enig med betydningen av teettämisesen objektive tester.

Det er imidlertid overraskende at det som er blitt offentliggjort, er at bedre pumper snart vil være tilgjengelige. Som importør selv holdt jeg denne typen ting så hemmelig som mulig inntil den gamle modellen ikke lenger trengte å selges, så aksjene er tomme. Nå er det nok ganske vanskelig å selge FA eller GA når markedet er klar over en ny og mer effektiv modell. I hvert fall synker prisen på de gamle betydelig.

Paulig

standard Naama

mitsu68 sa:
i det avsnittet trodde du at Pauly ikke visste noe om andre varmepumper enn hva etikettene på utstyret var, og nå snakker du mye, med disse brannkulene på Skannon må du ha steget til Gud, ellers kan jeg ikke forstå hvordan du forsvarer disse figurene .
Hvis du er en skikkelig forkjøler og vet om varmepumper, vet du at VTT-uketesten ikke forteller deg mer om holdbarheten eller påliteligheten til enheten enn TM-testen

Jeg forsvarer ikke, men stiller spørsmål ved unødvendig utstrømning, sannheten blir oppsøkt av hver stum for at de har den eneste sanne pumpen designet for de nordiske forholdene der de tester hvor bevisene er på etikettene på sidene av enheten.

Man skal virkelig få en sammenligning med f.eks mitsu VA og VAH og helt riktige resultater hvorfor den ene er bedre enn den andre forresten jeg bare selger VAH men det er ikke nok bare å si at dette er nødvendig, men også konkrete bevis for å støtte påstandene. Og hvis det er forskjeller, betyr de virkelig noe i praksis.

Jeg selger faktisk det kunden vil og hvor jeg kan få det mest fleksibelt, og på slutten av måleren påvirker engrosprisen også prisen på utstyret, som kan være høyere.

Og det er bedre at tester gjøres her enn på et kinesisk gutteverksted her, i det minste vet vi forholdene som enheten skal fungere under, og først da tester kunden.

Tror du ikke at MITSU er et kvalitetsapparat eller en bestemt importørs enhet av samme kvalitet som en annen, selv om det kommer fra det samme transportbåndet eller er et håndlaget håndlagd av en tradisjonell importør når den andre enheten er utført av en kinesisk fyr, noen ganger tar det ikke lang tid.

Ja, testen, hvis den gjøres riktig, gir en ide om hvordan enheten fungerer, men den endelige klarheten kommer bare fra langvarig erfaring med enheten. På en eller annen måte må det bli funnet ut om enheten virkelig egner seg her for unormale markedsområder.

SELV MOT TRO NÅR JEG SE BEVIS AV FORSKJELLER, er reklameslagger det de er.

Paulig

standard Naama

pahhi sa:
PauliG sa:
Og dette er en slags objektiv test før selve markedsførerkampanjen
Jeg er enig med betydningen av teettämisesen objektive tester.

Det er imidlertid overraskende at det som er blitt offentliggjort, er at bedre pumper snart vil være tilgjengelige. Som importør selv holdt jeg denne typen ting så hemmelig som mulig inntil den gamle modellen ikke lenger trengte å selges, så aksjene er tomme. Nå er det nok ganske vanskelig å selge FA eller GA når markedet er klar over en ny og mer effektiv modell. I hvert fall synker prisen på de gamle betydelig.
Tross alt er informasjonen ikke ny, men den har allerede dukket opp flere ganger her.
IKKE erstatter GA GA Fordel Pris Ikke engang FA Funksjonene som den nye ikke har prisene på de gamle modellene, kommer ikke til å falle da de fortsetter å gå i enorme antall ...

I morgen bringer alltid et bedre apparat enn det er i dag, men det er et must hvis du venter på at fremtidige enheter aldri vil glede seg.

Og hva er betydningen av de nye funksjonene til de nye enhetene for bedre effektivitet?
Noen ganger får det deg til å lure når du velger COP: osv. Det hele er å bestemme tilgjengeligheten, pris, påliteligheten osv.
Jo færre funksjoner enheten har, jo mindre feilfølsomhet!
Fornuftig når du velger en enhet
M

mitsu68

gjest

Vel, du har priset produktet på forhånd selv om du ikke en gang vet testresultatene, skulle du ha Pauli måttet vente på de SP-testresultatene fra sverige før du begynner å skrive at nerder kjøper og utstyret er på lager og venter på å bli installert, så vet jeg ingenting i sverige Tester. Ta testen som VTT gjorde for mits og fikk maskinen fremdeles i frysetemperaturene på -31 grader ??? Jeg kan fortelle deg at ingeniørene på fabrikken var glade for å ha bygget en så god maskin.
Hvis du tror at jo færre funksjoner enheten har, desto bedre, hvorfor bite i ultin-pumpene, fordi de billige bare mangler funksjonene?
Og du bør dekke til sidene av enheten slik at det ikke blir noen "skade"
Utrolig hvordan du kan skyte din egen ankel og samtidig tro at andre har det moro, har du fått djevler i nakken fra mange vinkler.

Paulig

standard Naama

mitsu68 sa:
Utrolig hvordan du kan skyte din egen ankel og samtidig tro at andre har det gøy, du har fått djevler i nakken fra mange vinkler.
Dette går nå over flass, men mening blant andre. Jeg prøver bare å fortelle sannheten uten å legge noe til den.

Og hvorfor ikke få priser uten prisinformasjonstester og noen som ønsker enheten var et testresultat likevel!

Jeg er ikke tilknyttet noe Tahaa jeg er helt fri til ....

markusj

Aktivt medlem

Nå vil jeg ikke blande meg inn i denne kontroversen, selv om det egentlig ikke er opp til meg.

Ilppis "nerd" -ord passer nok ganske bra med forfatterne her, hvis det betyr en ivrig hobby eller en freak som informatikk, men ikke en hestehale, en sassy og skremmende stønn, som den opprinnelige amerikanske betydningen (nerd) var.

Generelt er "nerden" interessert i hva enheten rommer. Klistremerker og slagord alene er ikke nok for en skikkelig freak. I denne forstand, Paulig jeg med samme visning. Faktisk skal tekniske og brukerhåndbøker virkelig fortelle hva som ligger bak tale- og markedskommunikasjonen. For eksempel, for Mitsu, bør produsenten forklare mer om i-see-funksjonen, og for eksempel dens interaksjon med gulvvarme. Jeg ville være interessert i hva hvert preparat betyr for den nordiske modellen, og jeg er redd for at det ikke betyr mye mer enn avriming, fordi det ikke gjøres noen annen forskjell og informasjon ikke blir funnet, for eksempel ved googling.

At mye jeg selv luotettavuustekniikaan kjent med, som jeg vet er mer pålitelig enheten, desto mindre er det av seriekoblede elementer. Så hvis hver del antas å være like pålitelig. Det kan selvfølgelig ikke føre til konklusjonen at komplekse enheter alltid er mindre pålitelige enn enkle. Dette fordi kvaliteten og påliteligheten til produkter og deler kan være ganske forskjellig på en enkel og kompleks enhet. På den annen side, siden pålitelighet i en serie er et resultat av komponentenes pålitelighet, kan det sies at en enkel enhet (så kompleks som den er) kan lages av de mest upålitelige (ofte billigere) komponentene, og sluttresultatet er like bra som en kompleks enhet.

Ettersom vi sannsynligvis vil måtte vente lenge på de såkalte "Loops" -testene, tror jeg at alle nødvendige og ordentlig undersøkte tester for brukere og "nerder" er nødvendig. Selv om VTT-testen i over et par dager ikke forteller noe om den langsiktige påliteligheten til enheten, synes jeg disse testene er veldig nyttige, ettersom de er rapportert ordentlig og ikke har presset noen klar mening og forskningsdataene er åpent synlige. Som forbruker vil jeg tro at det beste bildet av forskjellene i pålitelighet mellom enheter finnes i slike diskusjonslister, selv om problemet med diskusjonsfora er at de har en tendens til å samle bare negativ informasjon på overflaten.

Nk. problemet med ytelsestester, hvis de ble gjort, er at en enkelt enhetsenhet bare kan tilfeldig samle en feil eller feil, og å bestå eller mislykkes denne enkeltindividet fra testen ikke oppfyller noen kriterier for statistisk vurdering av den statistiske oppførselen til enhetene det gjelder.

Når jeg tenker på rollen som enhetsleverandører på dette feltet, tror jeg de er fanget i sin egen markedsføringsmelding. Nye modeller markedsføres hovedsakelig med en COP målt til + 7 ° C. Under faktiske driftsforhold er årets gjennomsnittlige COP mellom 2 og 2,5, og forskjellen mellom de nye og gamle modellene er neppe relevant med mindre den nye enheten har den aller nyeste teknologien. En høy COP på + 7 ° C garanterer ikke annet enn en høyere av / på-drift ved milde temperaturer, og hvis enheten er på hele tiden, vil den praktiske COP-en falle godt ned ved disse temperaturene.

Jeg er også overrasket over den uvitenhet som vanligvis eksisterer når det gjelder kjøling i hele forsyningskjeden angående dimensjonering av kjøleoperasjonen under finske forhold. Jeg kan heller ikke forstå den motstridende informasjonen enheter har om sin frostbestandighet. Faktisk vil jeg se at hvis enheten ikke forstår hvordan de skal stoppe seg selv i ugunstige forhold, er det ikke forbrukerens bekymring, men produsenten, og spesielt hvis enhetene er installert og solgt under forhold uten konstant overvåking. Det kan heller ikke kreves at brukeren av panseret vender tilbake, for eksempel fra kanarifuglen, for å klikke av panseret når frosten intensiveres, selv ikke i tilfelle av et privat hjem.

Siden jeg er personlig positivt Ilppeihin og kanskje jeg er også en palett ilppi "nerd" Jeg håper det, at ilppi debatt ville være åpen for brukere og enheter fra ledelse av forsyningskjeden. Jo mer vi har riktig informasjon, uten å maskere eller legge til noe, desto mer selvsikker vil vi være på oppførselen og nytten av disse enhetene i det finske miljøet.

jul

standard Naama

Når organiserer Lumping Pumps.info for å teste og dokumentere de nye Loops som kommer på markedet? :D
Dokumentasjon vil bli gjort ned til kjerneverktøyene, med stil "ingenting å tape".
Denne typen testing er allerede kjent der "nerd på siden", der importøren leverer utstyret for testing til en gruppe fagfolk. ;)

passiv

medlem

mitsu68 sa:
Vel, du har priset produktet på forhånd selv om du ikke en gang vet testresultatene, skulle du ha Pauli måttet vente på de SP-testresultatene fra sverige før du begynner å skrive at nerder kjøper og utstyret er på lager og venter på å bli installert, så vet jeg ingenting i sverige Tester. Ta testen som VTT gjorde for mits og fikk maskinen fremdeles i frysetemperaturene på -31 grader ??? Jeg kan fortelle deg at ingeniørene på fabrikken var glade for å ha bygget en så god maskin.
Hvis du tror at jo færre funksjoner enheten har, desto bedre, hvorfor bite i ultin-pumpene, fordi de billige bare mangler funksjonene?
Og du bør dekke til sidene av enheten slik at det ikke blir noen "skade"
Utrolig hvordan du kan skyte din egen ankel og samtidig tro at andre har det gøy, du har fått djevler i nakken fra mange vinkler.
???
Gir dette noen merverdi til diskusjonen, etter min mening, er ikke denne pretensjonen til noen nytte, hovedsakelig for å begynne å lure på om mitsu68 har noe personlig mot Paul eller er det bare dypt hat mot scanoffice og andre "uoffisielle" importører eller hva?

I det minste har jeg aldri trukket erter ut av PauliGs taler en gang, men denne typen kommentarer krenker meg fordi det ikke har noe å gjøre med en meningsfull samtale. :gal:

JKK

Aktivt medlem

PasiP sa:
???
Gir dette noen merverdi til diskusjonen, etter min mening, er ikke denne pretensjonen til noen nytte, hovedsakelig for å begynne å lure på om mitsu68 har noe personlig mot Paul eller er det bare dypt hat mot scanoffice og andre "uoffisielle" importører eller hva?

I det minste har jeg aldri trukket erter ut av PauliGs taler en gang, men denne typen kommentarer krenker meg fordi det ikke har noe å gjøre med en meningsfull samtale. :gal:
Det samme forundrer meg også ???.
Du trenger ikke å skrive mye om PauliG når noen allerede utvikler en ny konspirasjon.

pust

standard Naama

jule- sa:
Når organiserer Lumping Pumps.info for å teste og dokumentere de nye Loops som kommer på markedet? :D
Dokumentasjon vil bli gjort ned til kjerneverktøyene, med stil "ingenting å tape".
Denne typen testing er allerede kjent der "nerd på siden", der importøren leverer utstyret for testing til en gruppe fagfolk. ;)
Venter på pumper her sensorer varme :p

Jeg tror PauliG har tatt ledelsen og når det gjelder å tjene til livets opphold, hvorfor ikke slippe noen forhåndspriser nå.

Alle kan bestemme selv om de skal kjøpe pumpen uten testresultater eller med resultatene. Ganske mange av disse testresultatene blir faktisk til og med sett, pumper selges med fantasifulle og fargerike brosjyrer.

tet

moderator
Vedlikeholdsmedlem

markusj sa:
Nå vil jeg ikke blande meg inn i denne kontroversen, selv om det egentlig ikke er opp til meg.
:) Det er så bra at du savner! Jeg låste allerede denne kjeden i unødvendig kjevehakk, men heldigvis gikk noe galt.
M

mitsu68

gjest

pasiP, jeg har ikke noe personlig Paulia produsere kohtaan.Mutta måten pauli stadig mistenker Nordik modeller for å irritere, jeg har vært å utvikle en nordisk modell og gitt informasjon om hvordan planter og på hvilken måte utstyret å være i frost og spille Mitsu Electric, for eksempel lyktes briljant streber etter å .Ja fabrikker forsikring om utstyrsytelse når du lager nordiske design, det er økonomisk millioner av ting, ikke de motstandene og kortbyttene / fatene som noen underholder dem.

Og den skanneren bringer de samme merkene, men modellene for Sør-markedet til Finland, setter motstanden på dem og selger dem deretter til samme pris og lar dem få vite at enheten er nordisk.

At Paul bare er en foredragsholder for kjas og mas Skannon her på nettstedet, og det er grunnen til at dritt faller på ham.

Og for Paul, mens jeg dro til den grønne fabrikken, er det ikke verdt det ultraleggende at du selger egeninstallasjon som om det var et annet navn, men det samme produktet.

JKK

Aktivt medlem

mitsu68 sa:
Jeg har selv vært med på å utvikle den nordiske modellen og gir plantene om hvordan og på hvilken måte den enheten kan være under null lek og for eksempel Mitsu Electric tilfelle lyktes briljant .Ja møller tendens påliteligheten av utstyr i å gjøre den nordiske modellen, er det økonomisk millioner av ting de ikke er motstander og kort endringer / bunnplater ingen én vri dem for moro skyld.
Etter at du har testet disse produktene med nordisk utstyr, vil du fortelle oss hvor store forskjellene er når det gjelder holdbarhet og ytelse. Spesielt i veldig kaldt vær, og er det -20 grader celsius et smertepunkt for en snublestein?

Paulig

standard Naama

mitsu68 sa:
pasiP, jeg har ikke noe personlig Paulia produsere kohtaan.Mutta måten pauli stadig mistenker Nordik modeller for å irritere, jeg har vært å utvikle en nordisk modell og gitt informasjon om hvordan planter og på hvilken måte utstyret å være i frost og spille Mitsu Electric, for eksempel lyktes briljant streber etter å .Ja fabrikker forsikring om utstyrsytelse når du lager nordiske design, det er økonomisk millioner av ting, ikke de motstandene og kortbyttene / fatene som noen underholder dem.

Og den skanneren bringer de samme merkene, men modellene for Sør-markedet til Finland, setter motstanden på dem og selger dem deretter til samme pris og lar dem få vite at enheten er nordisk.

At Paul bare er en foredragsholder for kjas og mas Skannon her på nettstedet, og det er grunnen til at dritt faller på ham.

Og for Paul, mens jeg dro til den grønne fabrikken, er det ikke verdt det ultraleggende at du selger egeninstallasjon som om det var et annet navn, men det samme produktet.
Hvordan tviler jeg på det, jeg gir kommandoene hvis det virkelig betyr noe når ingen ser ut til å kunne rettferdiggjøre det for meg alle har hevdet at det er det, men hvor er beviset. Og alle Mitsos jeg installerte selv, med det ene unntaket, var VAH-modellene du sannsynligvis mener.
Og jeg forsvarer ikke andre, men lurer på misunnelse og direkte feilaktig fremstilling av suksess for noen. Jeg synes det er bra at det har vært rettferdig konkurranse i bransjen også om import som 'originale' importører ikke ser ut til å fordøye og på alle måter å prøve å forvrenge ting på sin egen måte til og med føles som direkte bakvaskelse!

Ikke la noe forstås, men forklar ærlig modellene og eventuelle forskjeller, og la kunden bestemme hvilken modell de vil ha
ingen forvrengning.

Hva er forskjellen mellom en Mitsu FA25-VAH og FA25-VAH, vennligst fortell meg så jeg forstår det.
Hvorfor jeg også installerte meg selv på det tidspunktet, er jeg bare redd for elektrisk kontrahering hvis installasjonene ikke gir overskudd for meg selv.

Nå for tiden legger jeg også motstander på Sanyo EHNA og Panasonc EKEB-modeller når de fryser opp, selv om det er NOrdic-modeller hvis jeg selger dem selv!

jul

standard Naama

Jeg har selv vært med på å utvikle den nordiske modellen og gir plantene om hvordan og på hvilken måte den enheten kan være under null lek og for eksempel Mitsu Electric tilfelle lyktes briljant .Ja møller tendens påliteligheten av utstyr i å gjøre den nordiske modellen, er det økonomisk millioner av ting de ikke er motstander og kort endringer / bunnplater ingen én vri dem for moro skyld.
Ja, det er det du kan gjøre her. Tilsynelatende er japanske ingeniører ikke "allvitende". :D
Forumet har ved mange anledninger hatt en slik holdning at Japan alltid blir et komplett og komplett produkt som ikke lenger trenger noen arkivering.
Ja, det er alltid rom for forbedringer, enten forbedringsforslaget er stort eller lite. Jeg tviler på den vanlige tredemøllens potensiale for store merkevarer med forbedringsforslag. I hvilken stilling skal et lite forslag gå gjennom din forhandler / installatør til importøren og derav til produsenten?
Eller hvilken terskel har importører for å formidle kundemening til produsenten? Hvem tar avgjørelsen hvis noe er verdt å fortelle fremover? ::)
M

mitsu68

gjest

jkk, jeg har ikke testet maskinen, men vi testet voksmaskinene både her i finland og sverige, da vi slo av motstanden fra den voksmodellen og endret avrimingstiden til den samme som voksmaskinen, resultatet ble + 3 / -5 grader vi måtte tine maskinen. I mange tilfeller har isdannelsen brutt honningkammen, og feilen kan bli funnet i rørbøyeseksjonen.
That-20 er ikke et smertepunkt for båten, selv om den roterer og føles fin selv om det er mer frost, men effektiviteten stopper ved det -20 som fabrikken sier, og dette gjelder alle pumpemerker.
Så er det annerledes når disse testene blir tolket, og til fordel for dem kan du gi mytene til å produsere varme selv ved -31 grader :D

Paulig

standard Naama

mitsu68 sa:
jkk, jeg har ikke testet maskinen, men vi testet voksmaskinene både her i finland og sverige, da vi slo av motstanden fra den voksmodellen og endret avrimingstiden til den samme som voksmaskinen, resultatet ble + 3 / -5 grader vi måtte tine maskinen. I mange tilfeller har isdannelsen brutt honningkammen, og feilen kan bli funnet i rørbøyeseksjonen.
That-20 er ikke et smertepunkt for båten, selv om den roterer og føles fin selv om det er mer frost, men effektiviteten stopper ved det -20 som fabrikken sier, og dette gjelder alle pumpemerker.
Så er det annerledes når disse testene blir tolket, og til fordel for dem kan du gi mytene til å produsere varme selv ved -31 grader :D
Men hva med VA-modellen med en motstand hvor mye forskjellig fra VAH-modellen er det en marginal forskjell.
M

mitsu68

gjest

jule, det gale bildet er faktisk at nipponsønnene ville vite alt og vite, er i dag villige til å ta all informasjonen de får for å få maskinen til å fungere godt i frost, en var for 5-10 år siden, og refererte vanligvis til endringer nå som disse pumpene er har begynt å dra hit i Norden, så stemmen på klokka har endret seg og er takknemlig for alle opplysninger og ønsker å vite hva finske kunder synes om samlingen deres.
Faktisk er jeg mer underholdt fra det annonsere at vårt utstyr er produsert japanissa.Osaa de lurer andre maskiner baserte enheter kasaa.Enemmänkin å holde mitt øye hva som er og hva slags råstoff som brukes i fabrikken.
jule, når de nordiske designene utvikles, er det nesten en nordlig rustikk involvert.

JKK

Aktivt medlem

mitsu68 sa:
jule, når de nordiske designene utvikles, er det nesten en nordlig rustikk involvert.
Det er flott å høre at designene faktisk blir utviklet og ikke bare "fil" :)
Selv resten av oss forlater bildet at du vet mer om Mitsu produktutvikling enn resten av oss. Har mitsu lyktes med å utvikle disse nye modellene mye, og har de blitt laget av såkalte. etter ønske fra de nordlige mennene?

jul

standard Naama

Nå som vi har snakket om maktens troper og de nordiske modellene, er det kunnskap om de såkalte. av "Sibir" -modeller?
Russland er et enormt land, men det er mange lignende forhold som her.
Vänäläisiä nettbutikker selanneena jeg har funnet det å være mye mer salg tegn enn her. Jeg vil ikke tro at alle enheter bare er tropiske modeller. ???
M

mitsu68

gjest

selvfølgelig disse modellene bare "arkivering" er selvfølgelig den grunnleggende modellen og utvikles her for å imøtekomme frost, og det er ikke bare en skravling av motstand selv om noen prøver å krangle, det brukes mye arbeid og penger på det. kablet romtermostat eller ukeklokke. Den kablede romtermostaten (som følger med både GA og FA modeller og kortet har en spor for det) er bra for å ta den rundt hjørnet og den fungerer sikkert i motsetning til f.eks sanyo som har en trådløs termostat på fjernkontrollen ha en siktlinje til hverandre. Noen svarer virkelig at det er gammeldags kablet, men jeg kan forsikre deg om at det vil fungere trygt og at du ikke trenger å bytte batterier.
Disse nordiske modellene som kommer til de nordiske landene er tilpasset for å imøtekomme ønsket fra nordmenn.
Ja, dette utviklingsarbeidet er kontinuerlig, den neste modellen er utviklet siden i fjor.

Ikke i Sibir er det ingen bedre enheter enn her heller, jeg har ofte vært kaldt på messer i Tyskland og som du går gjennom hallen ns.kiina kan ikke hjelpe, men le, 500myyjää alle identiske jakt maskiner, men maskiner, tapet til et annet navn, hvis du ønsker å jule maskiner så vellykket som du bare må kjøpe en beholder til , Jeg mistenker at det er det Russland handler om.

markusj

Aktivt medlem

mitsu68 sa:
....., jeg har ikke noe personlig om den Paul. Men måten pauli mistenker stadig Nordik modeller for å irritere, jeg har vært å utvikle en nordisk modell og gitt informasjon om hvordan planter og på hvilken måte utstyret å være i frost og spille Mitsu Electric, for eksempel lyktes briljant.
Takk for åpenheten. Basert på dine skrifter mistenker jeg derfor at du har litt mer informasjon, og jeg ønsker at denne informasjonen ikke ble holdt under stabilitet.

Nå, åpent sett, synes jeg det er positivt å høre at, i hvert fall for Mitsu, betyr VAH vs VA (nordisk modell) mer enn tining. Hvis jeg forstod det riktig, er det i det minste følgende forskjeller: fabrikkmontert motstand, design av basisspjeld og annen smeltelogikk. Når jeg selv er en offisiell FA35VAH eier jeg er glad for at jeg ikke har kjøpt en ren etikett. Men jeg lurer på hvorfor disse problemene ikke blir fremhevet i markedskommunikasjon. At mobil frysing ting jeg har selv lagt merke til. Mitsuni ser ut til å smelte cellen fullstendig, i alle fall under alle omstendighetene som hittil har oppstått, mens andre frills langs stien kan ha tykke iskapper.

Det er også interessant å høre at -20 ° C ikke er en risikobegrensning for båsen, men bare en effektgrense. Folk får mange falske gjetninger og frykt hvis informasjonen blir feid opp. Falske kunnskaper og misoppfatninger kan også føre til at folk får skylden for feil. For ikke å nevne at når jeg kjøpte drikkeglass av høy kvalitet, noen ganger i løpet av de siste årene, og de brakk i oppvaskmaskinen første gang jeg klaget til butikken, var svaret at du ikke la dem i oppvaskmaskinen. Jeg spøkte ikke med å begynne å krangle i butikken fordi den virket ubrukelig, men klaget i stedet direkte til fabrikken, som ble en støttende pakke med nye som har drevet oppvaskmaskinen i over et tiår. Jeg gir bare dette karikerte eksemplet bare fordi grossister kan ha rare ideer om hvordan et produkt fungerer og betingelsene de kan brukes hvis riktig informasjon ikke blir delt.

Den ukentlige kablede klokken og termostaten har også fascinert meg, hovedsakelig på grunn av den klokken, men den ble i det minste ikke markedsført for meg, og jeg kunne ikke engang be om den. For meg selv har tilgjengeligheten her vært uklar, så vel som prisen den ville fått på en enhet allerede på veggen. Dette er ganske enkelt fordi det grunnleggende skjoldet ofte bare inneholder en av / på-klokke og ukeklokken tilfører betydelig mer funksjonalitet med mye større programmeringsmuligheter.

Når du har en bredere forståelse av Mitsus sjeleliv, vil du veldig gjerne ha faktainformasjon om den faktiske i-handlingen i den diskusjonsdelen som er åpnet (/forum/index.php/topic,2597.0.html). For faren min fungerer i-see helt fint, selv om jeg ikke bruker areal, men tilsynelatende gulvvarme og i-see, som stirrer på det oppvarmede gulvet, er ikke en veldig god kombinasjon. Igjen tror jeg at ekte kunnskap vil fjerne mange misforståelser og frustrasjoner for brukerne. Jeg kan ikke tro at en slik sensor med kontroller bare ville bli satt på enheten for moro skyld.

Når det gjelder plasseringen av de løse monteringsanleggene, vet du sannsynligvis allerede litt om anskaffelser og kvalitet at kvalitet ikke er avhengig av beliggenhet. God og dårlig kvalitet er overalt. For en forbruker som ikke blir fortalt noe om annen kvalitet enn merkevaren og opprinnelseslandet, mangler det virkelig kvalitetsvurdering. Personlig vil jeg gjerne høre informasjon som gjennomsnittlig sviktfrekvens for forskjellige kompressorer og / eller hvordan kvaliteten på kompressoroljen eller driftsforholdene (ekstrem frost / høy temperatur, etc.) påvirker dette. For myter ville det være veldig interessant å vite om E1, E2 eller E3 markeringene på innendørsenheten er relevante for kvaliteten / merket til viftemotoren på innsiden.
M

mitsu68

gjest

markusj, jeg noen ganger fortalt at jeg tjener min lønn konsulent primært, slik at jeg ikke kan fortelle, og kommentere ting ganske fritt. Nå kan jeg ikke kommentere hvorfor kaataikko oy ikke har fortalt om det tilbehøret på siden deres, men jeg tror det er en konkurransesituasjon, det vil si ingen hjelp for konkurrenten. Nå legger jeg igjen en kommentar til den utgående modellen, men hvis grenser synger du ;) Du spurte om E-1 eller E-2 / E-3 virkelig gjorde noen forskjell i at E-1-serien var vifteenheten til Panan innendørsenhet, og den offisielle forklaringen på fabrikken var at de ble tvunget til å kjøpe motorer fra Matsusita fordi deres egen produksjon / råstoffmangel nok hvis du har en maskin importert av Kataikko oy så er avgjørelsen tatt om at uansett hvor gammel maskinen er, vil den motoren gå under garanti. Det vil være en viss funksjon i mytene hvis det noen gang har vært en mangel i maskinen , slik at du kan få den ut av fjernkontrollen selv etter å ha trykket på visse knapper samtidig, selv om informasjonen er fra kaataikko oy, men de har beholdt den som sin egen på grunn av konkurransesituasjonen.
Det er ikke der jeg ser for ingenting, men som sagt kan du finne informasjon i Kataikko oy.

zadah / jkk bare se på mitsubishielectric.co.uk løfter der -25 lover ikke og ingen fabrikktillatelse i Finland er det bare Kanno som lover -25, men så lover for andre merker, f.eks. og ehn for modell -20 og Kanno for eh modell -25. Vel, du lurer kanskje på hvorfor?

markusj

Aktivt medlem

Takk for informasjonen og for undersøkelsen. Jeg har faktisk en enhet importert av Kataiko, selv om det bare kom fram i løpet av installasjonsfasen da jeg tilfeldigvis spurte installatøren.
V

vmoi73

gjest

Bare som et tillegg til denne diskusjonen, er lenken nedenfor en flott guide til Mitsuis manualer, inkludert: Feilminnefunksjonen til innendørsenheten som er nevnt av mitsu68, finnes i disse ...

http://bdt.co.nz/comfortmaster/manuals_technical.asp?type=inv-wall

pahhi

Aktivt medlem

Har forresten noen spurt om hvilken pris som er tilgjengelig for det som er nytt?

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem

pahhi sa:
Har forresten noen spurt om hvilken pris som er tilgjengelig for det som er nytt?
Listepriser installert FD25 1950 € og FD35 2180 €.

http://gadsat.fi
http://taloussahko.com
opp Bunn