MSZ-FA25VAH Myynthihintoja

J

Jaska

gjest
Me.
4 skal kjøpes med en venn kipassa pumper, og jeg har bedt om bud fra noen tegn.
Med Pan's E9GKEW-5 så det ikke ut til å være verdt å handle, tilsynelatende så nede dumpet av K-jernet.
Etter å ha bla gjennom disse samtalene, ga rupes meg en liten tanke og bestemte meg for å be om noen få tilbud på Mitsu FA 25. I følge en selger er maskinens svh 1586 € og de selger den for nå til 1390 €, vi ville ha betalt 1200 €. Andre bud 1100 og tredje bud i dag € 985.
Er det fortsatt verdt å piske, eller vil jeg by?

Ps. Installasjonen blir håndtert av oss alle som en lokal entreprenør på timebasis. (40 € / t MVA 22%)
Omtrentlig arbeidstid på cirka 3 timer, så lenge stativene og piercingen er utført selv.
J

Jaska

gjest
Vs: MSZ-FA25VAH Myynthihintoja

Det var det jeg spesifikt ba og ba om å se navneskiltet for å se, så hevdet jeg var det.

Joppe112

"I dag er husets ILPpi det beste stedet å sørge - muahh!"

Markedet i dette landet fungerer fortsatt ikke effektivt i ILP-er, og prisendringene i tilbudene er derfor veldig høye. Under disse omstendighetene er en verdifull tilnærming ganske enkelt å evaluere din egen faktiske tilbakebetalingstid for varmeforbruk for den Mitsu og speile den til beste pris. Hvis slutten av gjennomgangen nærmer seg slutten av garantiperioden, kan det være lurt å vurdere å gjøre et nytt kjøp nå eller vente på at det rette bulkmarkedet skal dukke opp.

Hvis målet ditt ikke er å spare, bør du selvfølgelig komme med det beste tilbudet her og nå. :kul:

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem

Disse tilbudene virker litt malplassert for øynene, og FA25 er nå "dumpet" på markedet til et godt kjøp av den nye modellen (MSZ-FD25VAH).
Installert har det i Kotka-regionen for $ 1500 /forum/index.php/topic,2246.msg27698.html#msg27698

Den nye modellen forventes å være i salg i Sverige i begynnelsen av oktober.
http://varmepumpsforum.com/vpforum/index.php?topic=15516.0

jeg skjønner

Aktivt medlem

Hvis du får Jaska på veggen med Mitsu for under 1200 dollar, bør du ikke vente til prisene synker. Den endelige prisen på tilbudet påvirkes selvfølgelig av installasjonsmaterialer (rør, takrenner, stativer) og elektrisk arbeid, som kan bli litt ekstra til timeprisene.
opp Bunn