MSZ-FH25 Ruthless Runner

Tilbakemelding Score
0
I begynnelsen av året hadde en lignende enhet for leiligheten og SF-modellen for garasjen blitt kjøpt. Umiddelbart etter installasjonen ble i februar oppmerksomhet til den hensynsløse PAUKE som enheten holder i smeltefasen hvert tredje minutt? Det var det en vedlikeholdsmann så på og satte noen pricks der inne og her og bang men forverret!
Scanoffice sendte en annen enhet som ble erstattet med ... og sluttresultatet er at PAUKE er to større og faktisk merket jeg bare merkeskiltet når jeg ser at den fortsatt er 2 år gammel.

Ja, min egen erfaring sier at du ikke vil ha gode mennesker til å kjøpe en tittelmaskin, ikke minst i leiligheten din!

dumo

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
18
Vi følte at FH35 begynte å slå så hardt når det gjaldt å avrimme og krasje, at vi måtte bestille installatøren for å forundre. Det var liten fiksering (skruer, etc.), og jeg husket litt stillhet. Det kan være en funksjon av disse modellene, og på grunn av den termiske ekspansjonen smelter plastdelene, flammene er for stramme, eller hva. Først var det mekkaet at det kunne våkne opp fra natts søvn, selv om døren til døren var lukket.

Det positive er at det har vært en betydelig nedgang nå. Enda mer, men det har gått vekk. Sannsynligvis er delene på plass og de tøffeste justeringene er litt slitte.

Nesten lenger vil bli solgt, hovedsakelig fordi aksjene er tomme når de nye R32-modellene allerede er til salgs.

spire

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
79
Mengden bun er ganske mye installasjon, plastsagen har en tidløs plastpose. Hvis den hengende spjeldet er dårlig plast, har den sin form - og varmevekslerens ledd roterer tett. Det er for eksempel en pumpe tett skrudd tett til steinveggen spretter sikkert.

dumo

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
18
Det er sikkert tilfelle, selv om den modellen vil virke særlig delikat å "bang" (?). Vi har faktisk installert en steinmur (og det er ingen andre vegger i dette huset) - som definitivt ikke er helt rett / flat som ingen ingotvegger noensinne.

Nå fokuserte jeg separat på å høre hvor mye stemmen smelter og stemmen er for det meste et normalt klikk, ikke distraherende eller distraherende oppmerksomhet. Det er, om du slo seg på deg selv eller en liten oppstilling av installasjonen i tide, bidro til å kjenne ham når han ikke ble forstyrret.

spire

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
79
Det er sikkert tilfelle, selv om den modellen vil virke særlig delikat å "bang" (?). Vi har faktisk installert en steinmur (og det er ingen andre vegger i dette huset) - som definitivt ikke er helt rett / flat som ingen ingotvegger noensinne.

Nå fokuserte jeg separat på å høre hvor mye stemmen smelter og stemmen er for det meste et normalt klikk, ikke distraherende eller distraherende oppmerksomhet. Det er, om du slo seg på deg selv eller en liten oppstilling av installasjonen i tide, bidro til å kjenne ham når han ikke ble forstyrret.
Vi har en -54 hus og det er sannsynligvis ingen forsøk på å gjøre veggene rett. Den nedre innendørs enheten har noe igjen mellom det nederste venstre hjørnet og veggen, fordi kilen er rett? vridningen var en gang en lyd.

Pumpen Son

medlem
Tilbakemelding Score
0
Mengden bun er ganske mye installasjon, plastsagen har en tidløs plastpose. Hvis den hengende spjeldet er dårlig plast, har den sin form - og varmevekslerens ledd roterer tett. Det er for eksempel en pumpe tett skrudd tett til steinveggen spretter sikkert.
Det er akkurat der, og når innendørsenheten er bred, er den enda mer følsom for å "bøye" veggen.
opp Bunn