MSZ-LN

spire

moderator
Medlem av administrasjonen
Vs: MSZ-LN

Tehari sa:
Er LN25 ellers krøllet med 35? Men hvis det er tilfelle, kan det være 25 år når det ikke er så mye frost, og hver gang det er vanskeligere frost, så bytt 35 programvare ;D
Disse må utforskes separat - og jubileumene kan fortsatt være forskjellige. I beste fall (noen gamle Sanyot) gjør modellene egentlig ingen rolle. Det vil si at hvis det er en techno-manuell og / eller en VTT-test for disse LN-modellene, er de vanligvis ganske ærlige. Vanligvis er verktøyene ikke bortskjemt på samme måte som i FD25, men er bare en slags revolusjon i viftehastigheter og toppkompressorkraft.

pumpe helper

Aktivt medlem

Tehari sa:
Er LN25 ellers krøllet med 35? Men hvis det er tilfelle, kan det være 25 år når det ikke er så mye frost, og hver gang det er vanskeligere frost, så bytt 35 programvare ;D
Sitert fra en annen tråd av jant.
"Hyper Heating-versjoner har større kompressorer enn E-Europe-modeller => dvs. ingen frekvensinnstilling denne gangen
MUZ-LN25VGHZ Kompressor SVB092FBAMT eller MUZ-LN35VG
MUZ-LN35VGHZ Kompressor SVB130FBBMT eller MUZ-LN50VG
MUZ-LN50VGHZ Kompressor SVB172FCKMT eller MUZ-LN60VG "

MiZuPissi

medlem

Hvor godt Melcloud-energirapporter ser ut til å være forbruker lite energi.
0ma 1.2018 25 LN smelteintervall i svært få her på vestkysten har ikke samlet seg mye i det hele tatt.
Det er ingen gryning i avrimning når innendørsenheten er slått av, da den avkjøles, snaps den.
I innstillinger er 3D ikke brukt til å fange 21,5 bilblåser netter og dager for plasmaluftrensing for en bestemt på stedet stille blir det godt å sove mer enn fornøyd med å handle.

Tehri

medlem

MiZuPissi sa:
0ma 1.2018 25 LN smelteintervall i svært få her på vestkysten har ikke samlet seg mye i det hele tatt.
Det er ingen gryning i avrimning når innendørsenheten er slått av, da den avkjøles, snaps den.
I innstillinger er 3D ikke brukt til å fange 21,5 bilblåser netter og dager for plasmaluftrensing for en bestemt på stedet stille blir det godt å sove mer enn fornøyd med å handle.
Ikke bruk bilen for å blåse.

Mitsu

medlem

MiZuPissi sa:
Det finnes ikke flere nøyaktige indikatorer, i det minste ikke her. Strømmen i seg selv strømmer gjennom to meter og er enig med forbruket. En annen din skinne meter og en annen smart socket.

vedlegg

kom til Ham

Aktivt medlem

MiZuPissi sa:
Kan du fortelle meg hvorfor ikke.
Fordi luften kan gå til den såkalte. kort rotasjon, det vil si varm luft forblir på forsiden av enheten. Sett 2 eller 3 manuelle slag. Hvis ingen er hjemme, så tristhet, men full slag. Effektiviteten øker og enheten virker virkelig.

MiZuPissi

medlem

Tulihäntä sa:
Fordi luften kan gå til den såkalte. kort rotasjon, det vil si varm luft forblir på forsiden av enheten. Sett 2 eller 3 manuelle slag. Hvis ingen er hjemme, så tristhet, men full slag. Effektiviteten øker og enheten virker virkelig.
Det var omtrent da jeg tok "AUTO" innstillingen fra innendørsenheten for å varme opp for mye og terminatoren slutter å produsere varme. Innenheten er i peisens romvegg og den store åpne passasjen til stuen, og den ene og en halv lagene er åpne.

Tehri

medlem

MiZuPissi sa:
Det var omtrent da jeg tok "AUTO" innstillingen fra innendørsenheten for å varme opp for mye og terminatoren slutter å produsere varme. Innenheten er i peisens romvegg og den store åpne passasjen til stuen, og den ene og en halv lagene er åpne.
Så bra, du må fange fangsten. Igjen øker effektiviteten. ILP skal jobbe og ikke henge ut og jobbe fra tid til annen.

kom til Ham

Aktivt medlem

Det er færre vinduer, ventilasjon og folk i kjøleskapet. I prinsippet vil det være best for kjøleskapet å holde det kjører hele tiden.

pumpe helper

Aktivt medlem

Mustis sa:
Ln25 har vært en stor skuffelse hittil. Denne enheten ble installert i 9 år i stedet for FD35 som fungerte som klokke til forrige vår.

Problemet med enheten er at for en eller annen grunn sirkulerer den varme luften som blåses av enheten tilbake i pumpens inntaksluft, noe som gjør at den tror at den er i en måltemperatur, selv om romluftemperaturen vil være mye lavere enn mange grader. Det samme problemet med den gamle FD var derfor ikke.
Så dette problemet forårsaker at om kvelden fangst er satt 26 og manuelle justeringer og viftehastighet 4/5 slik at morgenvarmen er noe mellom 20 og 23.
Sensorens posisjon er også variert i pumpen uten noe resultat.

En annen temperatursensor, som ble plassert 1,2 meter unna pumpen, har også blitt brukt til å betjene pumpen som den skal fungere.

Jeg vet ikke hva annet å gjøre med dette problemet i offisielle oppgaver enn transduseroverføringen eller pumpen endres til et annet tegn eller en modell.
Fortell meg hvor den sensoren er plassert og hva slags lossing kan den få tilgang til? På et tidspunkt ville formålet være å holde det fra gangen til stuen, noe som sikkert ville redusere behovet for justering.

hoocee

medlem

Tehari sa:
Så bra, du må fange fangsten. Igjen øker effektiviteten. ILP skal jobbe og ikke henge ut og jobbe fra tid til annen.
Hva om pumpens temperatur har blitt senket til komfortgrensen og fortsatt kjører i gatene?

Skrevet på ONEPLUS A5010-enheten med Tapatalk

Tehri

medlem

Hoocee sa:
Hva om pumpens temperatur har blitt senket til komfortgrensen og fortsatt kjører i gatene?
Så er det at hvis du setter meg inn for eksempel 23 og det er i komfortsonen, men 22 i innendørsvarmen faller 2 grader eller mer?
Det er ofte sett at folk holder 24 eller flere som allerede er dårlige om innendørs luftkvalitet. Nydelig varme innendørs og det er 21-22. Kjøleren i pølsene er bra fordi personen sover litt kulere.

hoocee

medlem

Fang 21c med disse bjelkene ved den fangsten. Første etasje forblir rundt 23c og oppe om 21c. Hvis du faller 20c, faller øvre dekk under den 21, som begynner å føle seg for kult.

Skrevet på ONEPLUS A5010-enheten med Tapatalk

spire

moderator

Tehari sa:
Så ingen to etasjer og en natt. Kanskje du ikke kan forvente at det skal fungere optimalt da?
Vel det er sagt at enheten ikke er så klok .. spesielt når det ikke måler temperaturen på begge lag, men heller sin egen armhule. Likevel, med alle justeringer av verden - kan du få ting gjort ved å bytte ting sakte.

ruter

nykommer

Me.

Laite på MSZ-LN35VGW.
Luftvarmepumpen finner ikke wifi-tilkobling i henhold til instruksjonene.

Boksing ElisaViihteen ZyXEL

Var det noen tips på tilbudet?

MiZuPissi

medlem

Problemet er at boksen mangler WPS-knappen. De andre forteller om forvirringen. Pumpens installatør fortalte noen å bytte boksen han kom i kontakt med.

Jnti

moderator

MiZuPissi sa:
Problemet er at boksen mangler WPS-knappen. De andre forteller om forvirringen. Pumpens installatør fortalte noen å bytte boksen han kom i kontakt med.
UTSTYR SUPPORTING WPS
Hvis enheten din støtter WPS (Wireless Pairing, Quick Configuration, Wifi Protected Setup), kan enheten enkelt kobles til HomeBox ved å aktivere WPS-funksjonen til begge enhetene samtidig. Støttet av en trykkmetode (PBC).
1. Trykk på WLAN ON / OFF-knappen på toppen av hjemmeboksen kort. WPS-funksjonen til hjemmekassen aktiveres i to minutter. WLAN / WPS-indikatoren blinker.
2. Aktiver WPS-funksjonen til enheten som skal tilkobles innen to minutter.

https://esco.elisa.fi/rest/esco/blob/asiakastuki/VMG3326-kayttoopas.pdf

Xartoja

medlem

Stakala sa:
Me.

Laite på MSZ-LN35VGW.
Luftvarmepumpen finner ikke wifi-tilkobling i henhold til instruksjonene.

Boksing ElisaViihteen ZyXEL

Var det noen tips på tilbudet?
Ikke i fjor fungerte det ikke wps, men det fungerer også uten wifi-modul. Det som ble dårlig beskrevet i bruksanvisningen i metode 2 var at når modulen er i delt modus (5-10 sek. Knapp ned), må mobiltelefonen finne et nytt wifi-nettverk opprettet av modulen og bli med det med passordet på siden av wifi-modulen. Når du er koblet til dette nettverket, skriver du inn adressen 192.168.11.1/nettverk i instruksjonene i mobilnettleservinduet slik at tilkoblingsinnstillingene for hjemmet Wi-Fi-nettverket kan skrives inn der.

Jeg måtte undre seg over instruksjonene noen ganger før de skjønte hvordan det virker.

ruter

nykommer

Xartoja sa:
Ikke i fjor fungerte det ikke wps, men det fungerer også uten wifi-modul. Det som ble dårlig beskrevet i håndboken i metode 2 var at når modulen er i delt modus (5-10 sekunder knapp ned), må mobiltelefonen finne et nytt wifi-nettverk laget av modulen og bli med det med passordet på siden av wifi-modulen. Når du er koblet til dette nettverket, skriver du inn adressen 192.168.11.1/nettverk i instruksjonene i mobilnettleservinduet slik at tilkoblingsinnstillingene for hjemmet Wi-Fi-nettverket kan skrives inn der.

Jeg måtte undre seg over instruksjonene noen ganger før de skjønte hvordan det virker.
TAKK FOR HJELP!

Produsentens instruksjoner var elendig. Fungerte ikke for meg.
Med disse Xarto instruksjonene fikk jeg jobben gjort.

Takk til alle som hjalp.

jiikoo

Aktivt medlem

TAKK FOR HJELP!

Produsentens instruksjoner var elendig. Fungerte ikke for meg.
Med disse Xarto instruksjonene fikk jeg jobben gjort.

Takk til alle som hjalp.
Jeg selv satt opp en slektning for den pumpen med. Av en eller annen grunn virket ikke den første mobiltelefonens nettleser, men da prøvde jeg å koble til et annet håndsett slik at Johan koblet til og fikk Wif-passordet og det valgte nettverket.

BOX

nykommer
Jeg installerte melcloud og kontakten på LN-25 i wif. I følge instruksjonene gikk det, selv om Xartojas hjelp har blitt fortalt tydeligere.

Jeg lurer på hvorfor innstillingene ikke vil tre i kraft selv når jeg prøver å justere Melcloud. For eksempel, hvis jeg endrer viftehastigheten, vil hastigheten ikke endres. Hele innendørsenheten stoppet å blåse da jeg prøvde å justere temperaturen, for eksempel. Alle innstillinger (vinger, etc.) vises riktig i Melcloud, men kan ikke endres. På bunnen av programmet står det at innstillingene trer i kraft med en bestemt klokkealarm (innen minutter). Dette skjer imidlertid ikke.

Til slutt tok jeg hele luftpumpen ut av Melcloud og fortsatte med fjernkontrollen. Du trenger ikke å endre det i det hele tatt. Blåsen er 3, temperaturen er 22 og HEAT-modusen er på, fortsatt noen få meter unna, måleren ser ut som 24, så det er ganske varmt. 21 ville være nok.

Kan det ha gått galt at jeg kanskje har satt modell av pumpen i Melcloud-innstillingene feil. Jeg skjønner ikke det for å finne den eksakte typen. Jeg startet med å skrive LN-25 og valgte hvilken som skal filtreres inn i listen

Tehri

medlem
Til slutt tok jeg hele luftpumpen ut av Melcloud og fortsatte med fjernkontrollen. Du trenger ikke å endre det i det hele tatt. Blåsen er 3, temperaturen er 22 og HEAT-modusen er på, fortsatt noen få meter unna, måleren ser ut som 24, så det er ganske varmt. 21 ville være nok.
Selv om fiske er 22, blåser enheten varmere luft enn 22. Hvis solmåleren er noen meter unna, er det ikke rart at det ser ut som 24.

MiZuPissi

medlem
Jeg installerte melcloud og kontakten på LN-25 i wif. I følge instruksjonene gikk det, selv om Xartojas hjelp har blitt fortalt tydeligere.

Jeg lurer på hvorfor innstillingene ikke vil tre i kraft selv når jeg prøver å justere Melcloud. For eksempel, hvis jeg endrer viftehastigheten, vil hastigheten ikke endres. Hele innendørsenheten stoppet å blåse da jeg prøvde å justere temperaturen, for eksempel. Alle innstillinger (vinger, etc.) vises riktig i Melcloud, men kan ikke endres. På bunnen av programmet står det at innstillingene trer i kraft med en bestemt klokkealarm (innen minutter). Dette skjer imidlertid ikke.

Kan det ha gått galt at jeg kanskje har satt modell av pumpen i Melcloud-innstillingene feil. Jeg skjønner ikke det for å finne den eksakte typen. Jeg startet med å skrive LN-25 og valgte hvilken som skal filtreres inn i listen
Paring har feilet.

BOX

nykommer
Jeg parret igjen og nå fungerer fint.

Spørsmålet er hvordan skal den anti-fryse settes? Nå er det ikke i det hele tatt. Innstillingene har disse to temperaturinnstillingene. Hvor ser du hvilken type pumpe det er? Modellen er LN-25, men hvilken type? Det kan ha vært galt i melcloud-innstillinger da det ikke fungerte først.
jaatymisenesto.JPG

vedlegg

Senest redigert:

Veijoko

medlem
Jeg installerte ln25 for noen uker siden. Vel og rolig har jobbet:) Bare en avriming, jeg har funnet, selv om innendørsenheten under peisen i stuen netter. Blåseren stoppet og noe pågikk et øyeblikk, men jeg har aldri hørt om noen snakk. Vann har samlet seg mye om en uke.
Begge enhetene har tydelige navneskilt for informasjon. Jeg har begge enheter laget 8/18.
Den frostsikten betyr hyttebruk og grunnleggende varmevedlikehold. Normal drift er slått av.

Merc

nykommer
Hei, i dag har en ny mitsu blitt installert i hytta. Hva er formålet med dysene på innsiden av retningsflappene og kan deres stilling justeres.

MiZuPissi

medlem
Jeg installerte ln25 for noen uker siden. Vel og rolig har jobbet:) Bare en avriming, jeg har funnet, selv om innendørsenheten under peisen i stuen netter. Blåseren stoppet og noe pågikk et øyeblikk, men jeg har aldri hørt om noen snakk. Vann har samlet seg mye om en uke.
Begge enhetene har tydelige navneskilt for informasjon. Jeg har begge enheter laget 8/18.
Den frostsikten betyr hyttebruk og grunnleggende varmevedlikehold. Normal drift er slått av.
Jeg dro til overløpsslangen for mye regn, kondensvannet som drikker i dette våte været føles ganske raskt, trenger ikke å bli drenert. I frost, en viss fryser, løsner slangen og bretter litt av et prosjekt.
Senest redigert:

jrinnes

medlem
Her er LN-35 whining siden tirsdag. Ingen enkelt smelting har blitt gjort av enheten enda, og det er fortsatt ingen dråpe vann i mottakeren under utendørsenheten. Selvfølgelig har den enheten ikke engang jobbet nå, men nå når været skal være kaldt, kan jeg begynne å smelte.

Spørsmålet om MelCloud-søknaden er at hva slags Sadetance er der for å danse til, at det er enig i å forstå adressen til huset? Jeg har prøvd mange adresser, men alle er komfortable ukjente adresser. :rulle med øynene:
Det er ikke så farlig akkurat nå, selv om det ikke virker, men naturen til mannen gir ikke noe opp når applikasjonen en gang har en slik funksjon.
Det hele appen er ja der uansett hvor dagen ikke skinner. For eksempel kan tiden for å bygge et hus og tidspunktet for å installere en pumpe bli satt til ti ganger riktig tid, men neste gang det går for å se det, har appen erstattet en ny verdi og til og med en annen verdi hver gang. :rulle med øynene:

Fortsatt et tips for alle som kjemper med introduksjonen til WIFI. Pumpen wifi støtter bare 2,4 Ghz. I tillegg må nettverksbeskyttelse være WPA2 og kryptering AES. TKIP er derfor ikke gyldig. Ellers er det bra, men mangelen på 5 Ghz frekvensstøtte er ikke riktig lenger denne dagen.

BOX

nykommer
Jeg ser heller ikke værinformasjon for meg heller. Jeg lurer på hvordan i dag kan være om et ulykkelig grensesnitt. Er det ikke engang prøvd det hva. Ting ser ut til å bruke

energiakaytto.JPG

Selluköpi

nykommer
I natt tiner LN-25 på 7 grader, som følger. 00:47 blåser varmen på sitt laveste, neste 02:47 neste 04:48 neste 06:49 neste 08:50 som skal gå hver annen time. På null-null og på siden av de små plussene ble det ikke lagret i loggeren, men vannet ble rask inn i mørtel hver fjerde dag. Vedlagt til bare noen uker med loggerdata.
LN25.png

pumpe helper

Aktivt medlem
Det virker bra med denne nye programvaren hver vår. Kald ca 5 grader og oppvarmingssykluser 110 minutter, etterfulgt av ca. 10 min avfrosting. Cellen er jevnt døv, med passende smelteområder går. Du kan ikke klage mer.

Jeg har de samme smelteintervallene i pumpen installert i juli. Ingen oppgradering. Utendørs enhet laget 08/17 og innendørs enhet 06/18.
Min utendørsenhet er 06/17 og innendørsenheten 07/17, kanskje de av meg da bare mange ankomster. Oppdateringen ser ut til å ha hjulpet og ikke tine hvert 40 minutt. Nå en viss frostgrad og den siste oppvarmingssyklusen 2h40min. Den nye enheten ble blinket inn i utendørsenheten, kretskortet ble ikke erstattet.

Nå ser dette ikke ut til å være noe problem for å få oppdateringen hvis du smelter tett. Jeg vil gjerne spørre om Melclouds støtte mens du ber om huset mitt på kartet, slik at værinformasjonen vil begynne å vises i mobilen. Den svenske Mitsu kom med et direkte svar at oppstrømsmaskiner har en programvare som ikke er testet under nordiske forhold i det hele tatt, og kan oppgraderes enten ved å bytte ut et kort med nyere programvare hvis de er tilgjengelige med installasjonskabler eller en importør - eller ved å oppgradere PC-kortet på stedet.

Santtu89

medlem
Her går vi med det gamle programmet for en 40 min varmesesong. Over 5 grader frost. Cellen er litt frost når avrimningen begynner. Du må be om et kort / programvareutveksling nå.
opp Bunn