Nilan Compact P EK 9 C

Kompuramies

medlem
Tilbakemelding Score
1
Jeg spør igjen for uvitenheten min, men den typen Nilan avgass varmepumpe kom ut da jeg surfer på skyene.
Er det Nilans mektigste Pilp? Og kan den sammenlignes selv i Niben F750?

Varme kulde

medlem
Tilbakemelding Score
10
Det er alltid verdt å sammenligne dine behov og dine vaner med følelser.
Nilans enheter er alle utstyrt med et lite på / av kompass så langt. I tillegg til dette er den dyreste P-serien gulvvarme direkte elektrisk, unntatt kombinasjonen av pellets eller mlp. Det vil si at Nibe F750 ikke er sammenlignbar, med et større inverterkompass som gjør om lag 2/3 av kjøretiden i undervannsoppvarming.
Nila P-serien kombinerer både passiv ventilasjon og aktiv (pilp) ventilasjon for å varme varmtvann og tilførselsluft. I sommersesongen er delvis strømkjøling tilveiebragt gjennom tilførselskanalen. Den gode siden i det er muligheten til å legge til vilp / mlp etterpå. Det totale varmtvannvolumet er litt mindre enn Nibe, behovet for plass (bredde), og du kan alltid spekulere på komplisert utstyr med høyere feilfrekvens og mulige reparasjons- / erstatningskostnader. PS. F750 selv erstattet f470. Den største forbedringen var definitivt inverterkompasset, som er mye mer behagelig med lydens lyd (nesten hele tiden med delvis strøm). Sammenlignet med den andre luksusen f470 er temperaturen på tilførsel av lufttemperatur fra kontrollpanelet.

Kompuramies

medlem
Tilbakemelding Score
1
Det er alltid verdt å sammenligne dine behov og dine vaner med følelser.
Nilans enheter er alle utstyrt med et lite på / av kompass så langt. I tillegg til dette er den dyreste P-serien gulvvarme direkte elektrisk, unntatt kombinasjonen av pellets eller mlp. Det vil si at Nibe F750 ikke er sammenlignbar, med et større inverterkompass som gjør om lag 2/3 av kjøretiden i undervannsoppvarming.
Nila P-serien kombinerer både passiv ventilasjon og aktiv (pilp) ventilasjon for å varme varmtvann og tilførselsluft. I sommersesongen er delvis strømkjøling tilveiebragt gjennom tilførselskanalen. Den gode siden i det er muligheten til å legge til vilp / mlp etterpå. Det totale varmtvannvolumet er litt mindre enn Nibe, behovet for plass (bredde), og du kan alltid spekulere på komplisert utstyr med høyere feilfrekvens og mulige reparasjons- / erstatningskostnader. PS. F750 selv erstattet f470. Den største forbedringen var definitivt inverterkompasset, som er mye mer behagelig med lydens lyd (nesten hele tiden med delvis strøm). Sammenlignet med den andre luksusen f470 er temperaturen på tilførsel av lufttemperatur fra kontrollpanelet.
Ok, forhåpentligvis vil stasjonen også gi oss livet

Varme kulde

medlem
Tilbakemelding Score
10
Ok, forhåpentligvis vil stasjonen også gi oss livet
Livet er faktisk det største spørsmålet for f750. Mens større compur presser ned luftens temperatur og får mer energi fra det, smelter enheten også (og stopper deretter et visst kompass) betydelig tyngre enn f.eks. Naboen (mer enn en) har vært i en lignende bygning i lengre tid enn f750, og det årlige forbruket på 3-4000 kwh er mindre enn f470s største hus / brukervariabler. Første generasjon f750 har imidlertid et slikt problem at avfrostningen motstår null / fryser opptil 45 minutter. For denne vinteren har vi en f750, en nyere serie modeller med en ekstra elektrisk motstand som forbedrer tining. Avrimning varer selv ved frysende temperaturer n.10min. Eli maks. 15min. 900w elektrisk motstand sammenlignet med den gamle modellen med hele kompass strømstativ og varme for jets 30-45min.
opp Bunn