Nila ec9 fan stallet i 1 posisjon

Smaigel

nykommer
Tilbakemelding Score
0
helhet,

Vil noen kunne belyse hva Nilan er plaget med når eksos- og tilluftsventilatoren ikke er i første posisjon, selv om vifteffekten er satt til 2 eller 3? Da luftfuktigheten øker, akselererer viften med 3 ganger avtalt 25 minutter. Hvis du bruker enheten av, vil den først operere med høyere utgang til den går tilbake til nummer én igjen. Jeg har nylig ryddet filtre og lurt på om noe hadde skjedd. Takk på forhånd hvis noen kan tenke på det. Jeg er rimelig uerfaren med enheten.

Logix

medlem
Tilbakemelding Score
0
Vs: Nila ec9-fan stående i 1 posisjon

Ventilasjon Vinterinnstillingen vil redusere tilluftsventilatorens hastighet hvis tilførselen ikke vil ha nok til å forsyne tilførselsluften. Man kan fortsatt forklare oppførselen med disse gelene. Vennligst se brukerhåndboken for detaljer!

Det er så litt av smak og mening om det er dårlig at inntektene forblir den første, jeg liker det ikke, men mange forumfolk synes å tillate det fordi det oppnår den mest energieffektive operasjonen.

Tavisman

nykommer
Tilbakemelding Score
0

VENTILASJON AV TILPASNINGER:
Vinter, kurve min og maks, luftvarme temperaturer, min 25-30, maks 35-40,
Komp min, av eller ved hvilken utetemperatur starter luftvarme (selv 10)
Vinterkake, viftehastighet av, 1,2 eller 3 (selv 1)
Vinter <, ved hvilken utetemperatur den valgte viftehastigheten starter (selv -2)
Det vil si hvis utetemperaturen var kaldere -2 viftehastighet 1, selv om displayet viser viftehastighet 2.

Logix

medlem
Tilbakemelding Score
0

Innstillingen "Vinter lav" faller både innløps- og utløpsviftehastighetene, og merker forskjellen med "Vinter" -innstillingen.

Smaigel

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Moro,

Takk for svarene. Jeg slått av TONER WINTER PIE-omkoblingen, så lav vifte temperatur begrenser ikke vifteffekten. Problemet forsvant imidlertid ikke, så den første posisjonen er den eneste tilgjengelige. Jeg er enig i at dette ikke er en drept av landet ting, fordi selv bruker råvarer i vinter bare nummer én posisjon. Jeg gravd ut manuskriptet og måtte forsøke å finne noen løsning på det, noen ganger å ventilere.

Kunne modusen flytte denne diskusjonen til den karakterspesifikke delen av Nila?

Logix

medlem
Tilbakemelding Score
0

Kappas, jeg har lest den opprinnelige meldingen som ikke er riktig gjette at slik at både ekstrakt og forsyning fan liggende på først.

Kontroller også innstillingen "Fuktighet lav" i fuktighetsmenyen, som gir prosentandelen fuktighet og viftehastigheten som enheten bruker når temperaturen er innstilt. prosent under.

Smaigel

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Kom igjen, takk!

Jeg slått av fuktighetens lille innstilling og problemet forsvant. Takk for hjelpen!
opp Bunn