Nilan VP 18 CEK varmer ikke huset ordentlig

Maospa

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Jeg har hengt med Nilan i et par uker som ikke ønsker å varme opp huset i det hele tatt.

De samme innstillingene har holdt huset ganske varmt før, men nå inne var det + 14,8c i henhold til veggmåleren da vi kom hjem fra et par dagers tur. Jeg forstår ikke hva som er galt med denne enheten. To dager varmet opp for et par uker siden, men siden holdt omtrent 18 - 19c varme i huset. Peisen har blitt brent før flukten da det føltes som om det ville fryse her ellers.

Kan noen fortelle meg hva jeg skal se etter her?

Vi har et semi-stein semi-trehus, to etasjer på ca 150m2 oppvarmet område. Det nåværende strømforbruket uten vaskemaskiner, badstue, etc. er omtrent 20 kWh / dag, så det forbrukes ikke strøm.
Her er den nåværende informasjonen fra den terminalen:

Vis data

Nåværende tilstand Oppvarming
T15 18c
T1 0c
T11 57c
T12 54c
T14 16c
T5 31c

Inndata samtale 1
Avslutt 1
Softa 1 1,36
Softa 2. 1.02
Type VP 18cek

Auto
> 1 <28c

for Remote
Bruk inndatatelefon
Klokka er 00:45
Kraft 3

18-11-20
AI.20: 39

ukeprogram
Bruk av

sentralvarme
Funksjon Oppvarming
Meno MIN 24c
Mindre MAX 36c
Kurve 1
Overgangskurve 0c
Pump kontinuerlig

Temp. vann
elektrisk Vast
T11 35c
Kompress.
T12 50c
Komp. Maks
T12 85c
Prioritet
vann

Kjøle seg ned.
Lämp as. 4
blåser stort 2

ventilasjon
I-Veksling
vinter
Kurve for MIN 30c
Kurve for MAX 45c
Komp min
av
vinter
melk 1
Vinter <10c

Temp. vær
sommer min 16c
vinter min 19c
sommer> 12c

visning

standard Naama
Tilbakemelding Score
6
Du har utløst gulvbeskyttelsen for gulvvarme. T14 viser 16 grader, selv om fisket min. er 24 grader. Se om støyen har kommet ?? Og sjekk ut siden av "sinkboksen", bak nylonpanelet, overopphetingsknappen (brunaktig). Den skal allerede være oppvarmet :) men hvis den feilen fortsetter, vil reléet sannsynligvis måtte endre seg ;) hvor gammel er enheten ??

Maospa

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Et hus bygget i 2013, så det er ikke et fryktelig gammelt apparat. Den overopphetingsknappen var vel den lille rundbrunen der nesten opp til gulvet? Jeg gikk for å trykke på den, men den så ikke ut til å veie noen få millimeter. La oss se om leiligheten begynner å varme opp.

visning

standard Naama
Tilbakemelding Score
6
Jeg forstår at knappen skal klikke. Følg T-14 verdien, bør du begynne å gå opp umiddelbart.
Jepp, du har sannsynligvis det samme apparatet som meg. Her ble stafettene byttet ut en gang, å, for et godt år siden. Det har vært skattene til denne Nilan ...

Maospa

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Begynte ikke t14 stige, konsultere en profesjonell. Heldigvis har jeg leid her så det er en hodepine for utleier.

Men innstillingene stemmer ikke helt?

visning

standard Naama
Tilbakemelding Score
6
Begynte ikke t14 stige, konsultere en profesjonell. Heldigvis har jeg leid her så det er en hodepine for utleier.

Men innstillingene stemmer ikke helt?
Det er ingenting galt med innstillingene. På det meste i varmtvannsmenyen kan du slippe T12-komprimeringsverdien til 45, men det har ingenting å gjøre med det gulvet uoppvarmet. Prøv den knappen igjen, trykk på litt mer hubby. Ellers service på stedet, men ja det er feilen der ... sikringer ser du på ???
opp Bunn