Nil VPL15TC brøt sammen

i par

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Om vinteren begynte trykkfeilen å dukke opp flere ganger i Nilan. For eksempel oppsto en feil når varmepumpen gikk på. Til slutt forsøkte jeg ikke engang å starte varmepumpen, og jeg brukte bare maskinen som en ventilator (kald inn og varmen til jetsene). Selv trykkfeilen kom noen få dager og stoppet fansen :gal:. Jeg sjekket luftinntaket som var fint. Etter en liten samtale oppdaget serviceavdelingen i bransjen at det kan være lekkasje i kjølemediet eller trykkføleren er defekt. Kostnaden for reparasjonen var over € 1500, så det var en enkel beslutning å bytte skrap til en ny. Jeg valgte en enklere, billigere og mer pålitelig teknologi, Vallox LTO. Den nye LTO fungerer bra, og jeg er veldig fornøyd, det er en god som brøt Nilan :). Nilan var også en crapper i tjenestehodet. Vifterne ble bare kvitt ved å fjerne rørene.

miccomus

medlem
Tilbakemelding Score
0
Vs: Nilan VPL15TC Dekomponert

Kan jeg få kjølemediet til denne maskinen? Eller er det en såkalt lukket maskin som fungerer som fungerer. Nå har kraften sakte begynt å falle når alderen har samlet seg på enheten.

repomies

Hyper Active
Tilbakemelding Score
47

Ja, nå kan hvert kjølemiddel i et kjøleaggregat utstyrt med en kompressor fylles opp, men på den annen side må lekkasjen også bli funnet, og det er ingen måte å gjøre det på.

miccomus

medlem
Tilbakemelding Score
0

Fyller kan og teppe, men jeg tror det er bare en 1/4 tråd med en lue unna. Så etter slangen fjerning ...

miccomus

medlem
Tilbakemelding Score
0

Nåleventil der. Støvsuger kompasset og etterfylles når kompasset kjører?
Jeg vet at disse er lisensierte jobber, og jeg vet at jeg har de nødvendige tillatelsene til å gjøre det. Sikkerheten om å gjøre ting har bare forsvunnet når disse ikke har kommet for å bli gjort, f.eks. ilp installerer for noen, og derfor savner jeg råd fra ortodokse.

miccomus

medlem
Tilbakemelding Score
0

Var spørsmålet jeg reiste over feil i dette forumet? Jeg vil gjerne svare / råd og jeg forstår dette forumet er fordi ting kan diskuteres ;)

repomies

Hyper Active
Tilbakemelding Score
47

Med kalde tillatelser kan du sannsynligvis angre på importøren og spørre. Eller kanskje noen profesjonelle skal få en kommentar, jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette unntatt med genseren, som faktisk tømmer kompassstativet og fyller kompuraen i kjøring (fireveisventil i kjøleposisjon).

miccomus

medlem
Tilbakemelding Score
0

Importøren hadde nesten null data fra det, som tidligere ble importert av en annen enn den nåværende importøren.
opp Bunn