Vil snarveien repareres med 20 prosent?

Anonyymi2

Logget ut bruker
Tilbakemelding Score
0
meg

Min fh25 har kjørt i noen år (4).

Jeg tok temperatursensoren 5 cm ut av enheten (lett å flytte i 10 min), og dette hjalp ikke, men 2 min. innsatsene fortsatte og ble mer uttalt når det var hyggelig å holde ventilasjonsvinduene åpne om sommeren.

Somehow, jeg er selvbærende og skuffet når du ikke på grunn av begrensningene i enheten kan bruke auto innstillinger. Jeg antar at sensoren er for sensitiv og innendørsenhetens plassering er ikke helt optimal på grunn av en bygning som ikke nødvendigvis er designet for glede.

Vel, hvordan å senke en sensitiv sensor?

Jeg vet ikke om jeg har vært her før, men jeg anbefaler følgende; ta sensoren ut av innendørsenheten og sett den i en tom forseglet kampboks og det åpne arbeidet virker overraskende bra. For meg selv under disse omstendighetene, dette var en stor forbedring, og jeg fikk hele bilen installert og det fungerer bedre enn godt. Etter at boksen ble installert, gikk den første stasjonen ut av skogen, men siden da har operasjonen vært perfekt.

Det er verdt å prøve hvis du er kjent med problemene

Rediger: Jeg glemte å si at etter det kommer alle sensorer og bevegelsesdetektorer inn i komfortabel stue og arbeid ... i motsetning til før.
Stikkboks eller Matchbox

Jnti

moderator
Vedlikeholdsdeltakeren
Tilbakemelding Score
83
Vs: Avskjæringen er korrigert med 20 prosent?

Bumbpaskarna sa:
Somehow, jeg er selvbærende og skuffet når du ikke på grunn av begrensningene i enheten kan bruke auto innstillinger. Jeg antar at sensoren er for sensitiv og innendørsenhetens plassering er ikke helt optimal på grunn av en bygning som ikke nødvendigvis er designet for glede.
Så er du i AUTO-modus der enheten skifter mellom oppvarming og kjøling når det er nødvendig, eller mener du AUTO-blåserhastighet?

Med en tidsur kan enheten settes til å løpe om morgenen / natten med oppvarming i et par timer og deretter avkjøling om dagen.

Anonyymi2

Logget ut bruker
Tilbakemelding Score
0

Jeg kjører i auto modus fordi da er temperaturen akkurat den som har satt den 23 grader i sommer.

Nå kan du også bruke en bilblast og det fungerer.

På samme måte fungerer denne bevegelsesdetektoren bra, det vil si når det ikke er folk på veien, faller f.eks. om natten et par grader Celsius. Selvfølgelig fungerer det samme for kjølesiden i omvendt.

R-410A

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
2

Jani må allerede ha lurt på! kjører du i varmemodus ??
Jeg i hvert fall jeg prøve å ta alle energi fordelene ved ILP pumpustani, lån allerede i 2003 kjøpte SHARP Ilpo bruksanvisningen at jeg har overholdt selv i dag.

"God driftsanvisning for en luftkilde varmepumpe:
Det anbefales å lese bruksanvisningen nøye og lære hvordan du tar alle energiforbruket i varmesesongen, og i sommervarmen, at hvis det automatiske systemet er på, vil kjøleområdet ikke endres til oppvarming.
Jeg bruker ikke AUTO-oppvarmingsfunksjonen på grunn av grunnen nevnt ovenfor (men jeg foretrekker funksjonen med solbildet) slik at apparatet ikke avkjøles midt i alt, for eksempel når ovnen blir oppvarmet.
(sitat fra Sharp's manual):
HOLD DIN ENHET MED VARME OG VARMEKØLING (IKKE AUTOMATISK) I OPPVARINGSPRODUKTEN AT DU VETER VED ENHETEN: DER ER IKKE ENHETEN. "RENGJØR" Å KJØLE I VINTEREN DER BRENNES OPPLATSEN.
Spyle, ja, jeg har hatt bilen operasjonen, det er absolutt muligheten til å velge mellom, inkludert rask, langsom og jevn kjøring! "

Peku 2012

Varmepumpe etc. energi hobby
Tilbakemelding Score
4

- Komprimert R-410A.
Selv med egne pumper har jeg ikke brukt den AUTO-funksjonen, men oppvarming / kjøling.
Da vet jeg hva enheten gjør når som helst ;)

Poko

Relay era stump
Tilbakemelding Score
236

Min Fujitsu's "praktiske hysterese" er så stor at den kan brukes uten frykt for frost-varme-blanding, men jeg følte meg ikke så behagelig da jeg prøvde det.
Varmen seiler for mye.

Anonyymi2

Logget ut bruker
Tilbakemelding Score
0

En ukes prøvekjøring på baksiden og temperaturene seilte maks. 0,5 grader, det vil si arbeider. Faktisk faller disse bevegelsesdetektorene separat.

Svært sjeldent var denne kjølingen nødvendig i sommer, men det begynte stille og rolig igjen da solen skvadet noen timer ut av den klare himmelen etter tordenvær om morgenen. Det beste med dette, etter min mening, gjør det mulig for auto-eksplosjon, for nå har Ilpos jerking rundt i lang tid med en liten eksplosjon gjort varmen eller avkjøl i stedet for de forrige minuttene.

Alt i huset er unikt, og her i den kraftige tyggekassen ser det ut til å fungere perfekt i forhold til den forrige. Dessverre vet jeg alt for godt hva pumper gjør når mlp og Ilpo begge overvåker nettverket til tider, selv med morbid nøyaktighet ...

Virkelig hvis jeg legger det på peisen, så blader Ilpo bare eller sprer den varmen.

timbba

standard Naama
Tilbakemelding Score
35

Ett spørsmål: Hvorfor trenger du nøyaktig samme temperatur hele tiden? Jeg tror det er på tide for dummen å varme opp og kjøle ned slik at temperaturen alltid er den samme ...

I hvert fall om sommeren har vi lov til å gå opp til 25 innendørs temperaturer selv på varme dager og deretter avkjøles etter behov om kvelden. Denne sommeren har jeg aldri trengte denne gangen når innetemperaturen har vært mellom 20-24. Det samme er sant den andre veien rundt i høst, la slippe godt under 20, og deretter heie om morgenen og / eller kvelden for et øyeblikk for å få varmen tilbake der 21-22.

Vi har i det minste ingenting å klage på, selv om innendørsvarmen er seiling ... Dette er nå den mest energieffektive måten, derfor jobber jeg med det.

Anonyymi2

Logget ut bruker
Tilbakemelding Score
0

Det er komforten til å leve når det ikke er for varmt eller for kaldt. Ellers slår jeg på lysene på mørke sommerkvelder, selv om det er en veldig dårlig varmekilde under LED.

Maskiner nyter når de brukes riktig ...

Forresten, er du sikker på at de en-mot-en-jerks er en energieffektiv måte for invertermaskiner?

Som du sa, er denne kjølingen ikke veldig viktig i den finske sommeren; noen timer i året.

Faktisk, hvis den nesten solrike kveldssolen skinner fra vinduene, så kan det være et behov. Også dette er veldig husspesifikt. Faktisk, hvis bare energi styrer livet, kan du alltid stenge persienner på sommerkvelder ...

Rediger: lagt per år

Morjens_1

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

Det er en grunnleggende havremel at en luftvarmepumpe skal brukes til kjøling eller oppvarming hvis kostnaden for enheten skal avskrives, og deretter skal enheten tjene penger. I hvert fall i varmesesongen.

Utenfor varmesesongen er behovet for elektrisitet ubetydelig, men fortsatt svært sjelden forekommer behovet for periodisk oppvarming / avkjøling. Dette kan være tilfelle hvis huset ligger i en veldig solrik beliggenhet der innetemperaturen stiger for mye på grunn av solstråling i varmesesongen.

Men selvfølgelig bruker alle enhetene som de passer :)

PS. Med henvisning til kommentaren nedenfor, la alle bruke sin egen enhet som de passer! Men som jeg sa ovenfor, er kostnaden for sommeren oppvarming / kjøling ubetydelig!

Anonyymi2

Logget ut bruker
Tilbakemelding Score
0

Det er meningsløst å gjøre noe med dette emnet til alle som liker et emne.

I Finland opererer Ilpo over 99,5% av sin tid i oppvarming.

Ved automatisk innstilling holder minst denne modellen hysterese lav, og hvis kombinert med lang kjøretid, bør det være ganske P. Peloton hvis du hevder at dette ikke er en energieffektiv måte å betjene.

Anonyymi2

Logget ut bruker
Tilbakemelding Score
0

Så et godt resultat for meg selv med en standard 45 stk pinne. Men jeg påminner deg om at de luksuriøse modellene er tilgjengelige, det er 50 cent peispinner eller lange pinner som koster en euro ... Hus og behov når individuelle ...

Paulig

standard Naama
Tilbakemelding Score
1

På sommeren ble kjølingen avkjølt med 25 grader Celsius, mens om vinteren var oppvarming 23 grader Celsius.
Kjølesesongen begynner i gjennomsnitt tidlig i mai og slutter i begynnelsen av oktober med ellers oppvarming.

Blåsing har alltid vært i automatisk modus, slik at 5-pumpe i Meiji-huset dytter boligbygget gjennom året.
I låven igjen, 5-pumper bare for oppvarming May-Lok måne skyter av, og tarlings fanger 22 kanoner, de 10-16 grader med en forespørsel 2700m ^ 3 romtemperatur faller test feber til 9 grader ellers inne i løpet av året slik 16 grader ..

blobbo

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
4

Det er nå uklart hvorfor denne stallen er så problematisk når en gang imellom er bruk av ILP på ingen måte økonomisk, så sannsynligvis ikke grunnen? Så, tilsynelatende, på grunn av ventilasjon og gjennomstrømning, vil ILP midlertidig slutte å kjøle, selv om det virkelige behovet for kjøling i hele huset ikke er oppbrukt? Og nybegynner finner dette problematisk?

Jeg finner det også dumt at vi for eksempel på sommermorgen vil tvinge den til 23 grader - det ville være bedre om det var varmt om morgenen, til og med 21 grader, når det stiger opp over 23 grader når solen stiger. Men selvfølgelig er det de som skal smake, hvis den 23 grader føles som den absolutte beste temperaturen hele året ;)

Anonyymi2

Logget ut bruker
Tilbakemelding Score
0

Interessante svar. Ingen er interessert i emnet jeg skrev om, men alle kommenterer noen andre små detaljer ;D

Så i fire år gikk maskinen gjennom et sett (4) med manuelle innstillinger som før, bilinnstillingene gjorde bare saken verre.

Nå, i bilmodus, avkjøles maskinen noen ganger om sommeren, hvis i det hele tatt, så det spiller ingen rolle for det hele.

I den nåværende situasjonen er det mulig å bruke alle bilinnstillinger og, for eksempel, bevegelsedetektorens temperatur faller komfortabelt og effektivt. Tidligere forårsaket dette bare flere kutt, og det var ingen skade for det hele.

Så nå er maskinen mer økonomisk enn manuell tuning og de dråper i temperatur, for eksempel om natten og på hverdager, gir et fint tillegg til komfort og økonomi.

Poko

Relay era stump
Tilbakemelding Score
236

Scroll sa:
Tittel relatert til: interessant innlegg og interessant mod. Hvorfor ser ikke FH35 det samme, selv om det er kjent å ha de samme delene? Tilsynelatende er den eneste forskjellen softa ....
Installasjonsstedet påvirker også. Kanskje FH35 ville være tåpelig dersom den ble erstattet av den dumme?

raksa11

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

Eikait bringer så mye i bilen, selv i mods. Så, selvfølgelig, hvis det er andre kilder til varme, blir det sløsing. For eksempel lyser motstandene rødt på gulvet og pumpen avkjøler hva det kan. ;D Men hvis pumpen er på, vil den ikke kaste bort noe. Oppvarming om sommeren er ganske betydelig.

Mange har også en bil automatisk klimaanlegg og bruken er definitivt mer stilig enn ilpin.

blobbo

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
4

Scroll sa:
Hva ville du kaste bort da? Så lenge du brenner dine egne penger, er det ikke lov å annonsere seg som et "fritt land"? Er det ikke tillatt ....?
Det er tillatt, men nybegynneren uttalte at et av kriteriene for moderering er "økonomisk ytelse" av pumpen, så det kan være velbegrunnet for å gi tips som kan ytterligere forbedre økonomisk effektivitet.

Anonyymi2

Logget ut bruker
Tilbakemelding Score
0

Er det ikke slik jeg foreslår å være mer økonomisk, da du også vil ha god komfort?

Selvfølgelig vil den mest økonomiske måten være å stoppe pumpen helt.

Faktisk, innså at inverteripumput er spesielt økonomisk sillpoin når de går over lang tid ved lav hysterese, så nær opp til ønsket temperatur.

spire

moderator
Vedlikeholdsdeltakeren
Tilbakemelding Score
79

Bumbpaskarna sa:
Faktisk, innså at inverteripumput er spesielt økonomisk sillpoin når de går over lang tid ved lav hysterese, så nær opp til ønsket temperatur.
Inverterpumper bør egentlig ikke ha hysterese i den forstand her, men det kan være at denne pumpen har løst det. De bør * ​​ha et litt smartere system som følger temperaturendringstendensen og får en pumpe med en intermittent knapp som holder temperaturen i gjennomsnitt. Dermed i et område hvor pumpens minimale utgangseffekt er for høy. Dette er hva selv den gamle Argo som er Sigil gjør.

Det faktum at pumpen går i stykker i et område der det kan kjøre jevnt, er da et annet problem, og stammer fra at disse blir gjort til en kjøleanordning. Stidiaski hjelper ved å dempe temperaturfølerens endringer når pumpens programvare ikke blir plaget for å gjøre dette riktig. Pumpens varmereguleringsalgoritmer når det er for sakte og justeringen begynner å vibrere når sensoren er der den er, hjelper dempingen.

Anonyymi2

Logget ut bruker
Tilbakemelding Score
0

Takk for svaret. Faktisk antok jeg ellers, og fra min egen korte erfaring, er hysteresen på denne enheten (fh25) mindre i automatisk modus enn i varmemodus ... Kanskje er denne uvitenheten delvis skyldes det faktum at jeg tidligere ikke har vært i stand til å bruke den automatiske modusen eller - ventilasjon.

Egentlig tror jeg det er nesten det, og på samme måte som de forskjellige modiene bruker pumpen i juli, så lenge ingen varme / kjølingsløpper går ... trolig de andre 11 månedene er mer signifikante.

Som sagt er alle forhold enkeltpersoner, og i hvert fall i min egen plass gjør dette betydelig bedre enn før, og jeg gleder meg til å se hvor god systemforbedringen vil være når værforholdene avkjøles litt.

Anonyymi2

Logget ut bruker
Tilbakemelding Score
0

Takk for disse.

Betyr det ikke at det er tilfellet at i auto-modus starter operasjonen så snart måletemperaturen faller, i hvert fall på din egen enhet ... I varmemodus ventes en centsius, og så begynner den å fungere. I dine egne tilfeller gjør ikke noen få minutter med å snurre skade ...

Rett meg hvis noe gikk galt ...

Jeg leser ikke det kult når jeg synes det er bra å bruke det i Finland under visse forhold ;D

Jnti

moderator
Vedlikeholdsdeltakeren
Tilbakemelding Score
83

Bumbpaskarna sa:
Betyr det ikke at det er tilfellet at i auto-modus starter operasjonen så snart måletemperaturen faller, i hvert fall på din egen enhet ... I varmemodus ventes en centsius, og så begynner den å fungere. I dine egne tilfeller gjør ikke noen få minutter med å snurre skade ...
I varme- og kjølemodus går termostaten på modusen (det vil si kompressoren starter) fra en endring på 0,75 C. AUTO-modusen forteller deg ikke at dette er annerledes, så det bør ha samme følsomhet.
Bytte fra HEAT-modus til COOL-modus oppstår etter 15 minutter med 1-2 C avvik fra innstilt temperatur (ned).

Anonyymi2

Logget ut bruker
Tilbakemelding Score
0

Dette er akkurat det jeg gjorde da jeg re-engasjert. For meg selv er ukentlig programmering ganske nyansert når det er enkelt å gjøre via melcloud, så det er mange innstillinger når manuell heks svirret før og viftehastigheter endret ... Nå har jeg bare endret innstillingene for bilen og forlatt samme tid. Jeg så det om sommeren når før ...

Vel, antar jeg det er ikke en dårlig måte, antar jeg ... Skyt hvis jeg har feil. Men det blir knapt rike når sommeren er så lavt.

Mites fagfolk vil se at demping i det hele tatt i denne møllen i alle applikasjoner ...

Varme?
Kul ?
Auto?

Anonyymi2

Logget ut bruker
Tilbakemelding Score
0

Kanskje den ukentlige planen ikke forklarer noe.

Er det virkelig at ingen har prøvd denne bilen før med disse modellene?

Det føles bare som at maskinen starter så mye bedre i automatisk modus på riktig tidspunkt.

Kanskje er følelsen bare på grunn av at backstory bounce ???

blobbo

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
4

For meg selv, minst i fjor, hadde FH25 en ekte nedetid på noen få uker, og jeg fant det ikke noe problematisk. Gjennom vinteren blåste maskinen en ring. I praksis var nedetid slik at det var blåser sykluser om morgenen og kvelden, og maskinen stod stille hele dagen mens solen varmet. Hvis den maskinen hadde blitt tvunget av noen steinbit å blåse i lengre perioder, ville huset vært lett overopphetet. Det eneste problemet med det stallet er høyt nit og nin i innendørsenheten når celletemperaturen endres drastisk.

I kjølemodus, spesielt i denne typen sommer, er det ikke veldig fornuftig å begynne å forstyrre hvordan maskinen virket. Krevende kjølekapasitet er så liten at hvis maskinen ble tvunget til å kjøre kontinuerlig med minimal effekt, vil det snart bli ganske kult. Det er i så fall at maskinen selv vet når man skal rotere kompasset og når ikke.

Selvfølgelig er det mange forskjellige hus, men for ekte bruk er det bare noen uker i løpet av året, slik at det ikke har noen effekt på pumpens økonomi. Noen kjølig sommermorgen Jeg har brukt maskinen kort oppvarming i omtrent en time, men ellers har det vært kjøling.

Anonyymi2

Logget ut bruker
Tilbakemelding Score
0

Etter å ha gjort en kort empirisk test, kan jeg bekrefte at ja de automatiske og oppvarmingsmodusene har en annen startrytme for å kontrollere det varmeanlegget.

I varmemodus er romtemperaturen konstant omtrent en grad over måltemperaturen og svingingen er litt høyere. I bilmodus er romtemperaturen bare fint ved måltemperaturen og svingen er nesten ikke-eksisterende ...

Basert på dette ser jeg ingen grunn til å bruke varmemodus i stedet for en mer økonomisk og komfortabel bilmodus.

Tross alt er denne løsningen forståelig for den maskinen; i varmemodus, trenger ikke maskinen å være forsiktig med overoppheting, mens overoppheting i automatisk modus vil føre til en katastrofe til rationell drift.

Poko

Relay era stump
Tilbakemelding Score
236

Bumbpaskarna sa:
Å gjøre en kort empirisk test kan sikre at disse auto- og oppvarmingsmodusene har en annen startrytme for å kontrollere det varmeanlegget.
Ja, det er en forskjell i de fujitsu også, så mye har blitt prøvd.

Anonyymi2

Logget ut bruker
Tilbakemelding Score
0

Mer positive overraskelser.

Jeg skjedde med å lage en gryte den ettermiddagen og selvfølgelig stewed jeg den i ca fire timer i den elektriske ovnen ... med mild varme.

Jeg satte Ilpo i blåsemodus 4 da en slik varmekilde var kjent.

Jeg lurte på etter å ha oppvarmet kjelen når Ilpo fortsatt så ut som romtemperatur 23,5 etter flere timers blåsing, selv om det følte seg kulere mens de lå på sofaen. Under blåse måler Ilpo kun inntaksluften fra taket uten is. Når ulovlig på bilmodus, måler Ilpo umiddelbart til romtemperatur 21,5 og begynner å arbeide med bilblastinnstillingen. Overraskende stor forskjell og tilsynelatende ic har sin egen ting.

De fire årene med ubrukelig kamp med ukentlig programmering og manuelle innstillinger ser nå ut til å være langt bak, og jeg har blitt en lykkelig eier av fh25. Ic, bevegelsesdetektor og bilmodus samt bilblåsingsarbeid. Tilfreds, jeg slått av den ukentlige timeren fra melcloud ;D

Nå kom det til meg at hvis installatøren hadde en første opplæring; Ikke bruk autoinnstillinger og blås alltid minst 2 barer i stedet for å fortelle at hvis autoinnstillingene ikke virker, fjern sensoren fra maskinen (10 min) og bruk denne målepinnen, og garantien vil fortsatt fungere, og det kan fungere. Selv om alle husene er veldig forskjellige og det er ingen garanti for at dette vil fungere her selv i kaldere vær, men troen er vanskelig :)

Rediger: Manuell blåsing 4 erstattet blåsemodus 4

Anonyymi2

Logget ut bruker
Tilbakemelding Score
0

Ok, hvis det er tilfelle. Jeg lurer på hvorfor den nest mest kraftige blåsekraften ikke gir noen luftfuktighet, men endringen skjedde umiddelbart når du bytter til bilmodus når maskinen med en liten sensingblast vurderer å aktivere varmen eller kjølefunksjonen?

Rediger: Eller kan det hende at romtemperaturen som vises av melcloud faktisk blås, og som i andre moduser bringer den forandrede / antatte to grader mindre?

Edit2: Der var jeg rask til å teste oppblåsings- og oppvarmings- og bilmodusvariasjonene, og det er hvordan blåser ser ekte ut og senker den andre 2 grader romtemperaturen.

lomme

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

Bumbpaskarna sa:
Jeg vet ikke om jeg har vært her før, men jeg anbefaler følgende; ta sensoren ut av innendørsenheten og sett den i en tom forseglet kampboks og det åpne arbeidet virker overraskende bra. For meg selv under disse omstendighetene, dette var en stor forbedring, og jeg fikk hele bilen installert og det fungerer bedre enn godt. Etter at boksen ble installert, gikk den første stasjonen ut av skogen, men siden da har operasjonen vært perfekt.

Det er verdt å prøve hvis du er kjent med problemene
Problemet er kjent, du må holde dette tipset i tankene!

lomme

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

Bumbpaskarna sa:
Jeg tok temperatursensoren 5 cm ut av enheten (lett å flytte i 10 min), og dette hjalp ikke, men 2 min. innsatsene fortsatte og ble mer uttalt når det var hyggelig å holde ventilasjonsvinduene åpne om sommeren.
hvor lenge har du kommet etter den forandringen?

Anonyymi2

Logget ut bruker
Tilbakemelding Score
0

En fin enhet bringer netatmo og jeg la merke til å flytte den bærbare meteren fh25 foran den.

Vel, på bare noen få dager, fikk jeg ro i sinnet og bekreftelse på min antagelse at nå snappers jobber så vel som de kan forventes å fungere. (Synd jeg kan ikke få png vedlegg fra netatmo her).

Avrimning av intervaller kontinuerlig 2h30 min. Ingen akselerasjonsløk etter tining. Et par natt faller fra 1-6 am perfekt behandlet. Nå har det gått i et par dager nå, og det har blåst rundt +35 grader og med en nattdråpe på ca +29 grader (lesinger fra nettet før innendørsenheten). Også formen på kurven er veldig vakker, og dette kan bli påvirket av den netatmon 5 min. intervall logging, men fortsatt ...

Dermed er utetemperaturføleren utenfor enheten i en bomullspinnepose. Tidligere var cheerleading nesten ubrukelig på grunn av korte løp og oppvarmingstopp. Utetemperaturen var ca. -10 til -20.

Anonyymi2

Logget ut bruker
Tilbakemelding Score
0

Takk for tipset, men gjør ikke denne typen datamaskinlydende lyd veldig lett ...

Her er et vedlegg selskap.

Arkena på egen maskin igjen, så kanskje du vil lykkes. Nå stamper jeg på min kones bærbare når ikke på den ipad for å få dem til å flytte.

Har ikke noen andre prøvd den senderen av sensoren?

Rediger: Mobilt bilde av netatmo ...

vedlegg

lomme

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

Jeg gjorde en lignende operasjon på fh25, jeg tok sensoren ut av siden i en 2x2cm plastikkasse, og ja det gjorde det i mildt vær, bidro til å forlenge løpene.

Anonyymi2

Logget ut bruker
Tilbakemelding Score
0

Inverterpumpen begynner å fungere som du kanskje forventer ...

Etter syv på kvelden begynte peisen i underetasjen å varme opp i disse frysene og pumpen var på fange som det alltid hadde gått i fortiden. Frosten utenfor strammet 4 grader og pumpen gjorde jobben sin pent.

Fem år gikk forbi i å lure på og forhåpentligvis kan mitsu håndtere minst like mye som modene nå takler. Et slikt duggpunkt nedenfor skuespill synes å passe inn med om det ikke er den viktigste kilden til varme. Sannsynligvis kan noen ekspert kommentere dette også ...

kjører

Rediger: Over

vedlegg

Anonyymi2

Logget ut bruker
Tilbakemelding Score
0

Overraskende, akkurat da jeg gikk ut for en sigarett i øyeblikket av avrimning, ble jeg tiltrukket av ekstremt kort avfrostning og den etterfølgende utbruddet av sinne som bare var 1 minutt lenge før det hadde vart og varte ...
opp Bunn