Tilbakemelding til opprettholdere og moderatorer

Samppa

administratoren
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
36
Nylig diskusjon og handling, spesielt i elbilkjeden, har forårsaket mye dårlig blod. Et par brukere har bedt om at deres konto slettes, hvorav en har blitt gjort. Jeg trodde at informasjonen ikke var klar til å spørre separat. Dette er nok et annet poeng jeg vil gjerne høre. Tilbakemelding kan derfor gis. Elektriske biler synes å være gjenstand for samtale som forårsaker motreaksjoner nesten som religion og politikk. Jeg vil imidlertid ikke begrense det her til debatten. Men i fremtiden vil jeg være strammere å gripe inn i lignende kjeder. Din mening kan sies, men det er ikke tilrådelig å tørst etter decimaler og så videre.
Senest redigert:

poser

Hyper Active
Tilbakemelding Score
94
For min del vil jeg foreslå at elektriske bilsamtaler følges av en tett skjerm og kastet til "oppvarming" hvis det er noen grunn. Det jobbet sikkert før. Selv om hver person kan tenke dårlig om emnet, er det mulig å gjennomføre en ordentlig diskusjon (slik at man gjentar: på grunnlag av saken), selv om ens lidenskap og overbevisning, går ikke konditoriet gjennom, skaper en flurry av motstridende synspunkter.

Det er virkelig en skam, hvis noen av diskusjonen, deltakerne trekke på en slik sak "exit" -loppuisen konklusjon og vil gjerne se noen form for kampfiksing og avkastningen av forumet, men fortsatt skje etter nøye vurdering med hensyn til näidenkin. Voivathan slike "konflikter" på den annen side også være en refleksjon av muustakin, en tett diskusjoner følge og kommentere ta deg tid og egne interesser, kan tidspress osv variere eller bli permanent deformert, for eksempel hvis varmepumpen tingene er ikke lenger relevant. Derfor er alt som har kommet opp, kanskje ikke direkte knyttet til sakens tema og den etterfølgende debatten; Den siste nitten skal skje.

Som for eksempel å ødelegge gamle kapitler med god informasjon slik at noen meldinger fra noen brukere blir fjernet, er ikke ønskelig. Internett er et sted hvor ting ikke kan gjøres (la oss si noe i personvernloven som kan tolkes som grunnlag for å gjøre det). Hver slik prosess forsøker å bygge et monument til en stående torturer på Internett.

spire

moderator
Tilbakemelding Score
77
Disse har vært i forumets historie når som helst. Kanskje det ville være verdt å vurdere at verktøyene i forummet ville bli brukt noe annerledes - det vil si at meldingene til dårlig mislykkede symboler ikke ville bli automatisk passert når det dårlige sinnet begynner å dukke opp - men silke lure ville pre-sensoryize situasjonen fra oppvarming. Forumet bruker allerede en slags dårlig karma som en måler, som, hvis det er tilstrekkelig akkumulert, ender med å bli utsatt for forhåndsensur, men i disse hurtige tilfellene virker det ikke. Om utgangspunktet Jeg har alltid vært av den oppfatning at folk har rett til å fornærme seg selv, men her er relevant plutselig slår så mange andre personligheter.

Poko

Relé epoke
Tilbakemelding Score
229
Elektrisk bilsamtalen var ganske tam, jeg forstår ikke at noen trekker noen erter inn i neseborene som vil fjerne seg her. Spesielt når vi bare er kallenavn for hverandre.

repomies

Hyper Active
Tilbakemelding Score
47
Jeg vet ikke hvor mye samtalen var moderert og ryddet opp. Overraskende, hvis noen skulle angre på sitt sinn bare at andre er uenige. Silke er lurende og deretter mobbing hverandre, de bør fjernes fra bannia. Hvis det ikke har blitt håndtert på en slik måte, forstår jeg at jeg ikke er interessert i å fortsette, men som vi har sett ovenfor, så diskusjonen ikke så dårlig i det minste ved markøren.

Samppa

administratoren
Tilbakemelding Score
36
Så, som du skrev, er det sannsynligvis andre grunner til disse nedleggelsene enn den elektriske bilsamtalen. Jeg tør ikke engang begynne å gjette. Noen meldinger er fjernet fra slutten av kjeden, der situasjonen er litt eskalert.

slpoy

standard Naama
Tilbakemelding Score
26
Minst den som har forlatt, har vært med forskjellige navn her før, lett funnet ut når du er kjent.

Espejot

moderator
Tilbakemelding Score
57
Elektrisk bilsamtalen var ganske tam, jeg forstår ikke at noen trekker noen erter inn i neseborene som vil fjerne seg her. Spesielt når vi bare er kallenavn for hverandre.
Jeg vet ikke hvor mye samtalen var moderert og ryddet opp. Overraskende, hvis noen skulle angre på sitt sinn bare at andre er uenige. Silke er lurende og deretter mobbing hverandre, de bør fjernes fra bannia. Hvis det ikke har blitt håndtert på en slik måte, forstår jeg at jeg ikke er interessert i å fortsette, men som vi har sett ovenfor, så diskusjonen ikke så dårlig i det minste ved markøren.
Jeg ble overveldet av en storm som raste rundt hele elbilen. Sannsynligvis på grunn av det faktum at jeg kjører forurensende dissel og lidenskapen for det :kul: Men slike stormer - eller skal vi si kriser - er viktige fordi det fører til endringer som ikke ville skje ellers. Ser tilbake, det var bare noe som skjer i lang tid.
Senest redigert:

spire

moderator
Tilbakemelding Score
77
Fjernelsen er i hovedsak den samme som Veikkaus forbud - det selvskrevne forbudet mot skriving.

Mikki

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
95
Øke elbilens følelser. Kanskje er modusens reaksjoner relatert til det samme.

Men, etter min mening, kraftig kontrovers er en forfriskende lesning selv om informasjonen er tungt farget.

Jeg ville gi meg et lite sprut av følelsesmessige bølger. De taster i tide for å avta. Eller ikke ... i en økonomisk kolonne, "friksjon eller pins", har debatten vært på bakgrunnen i 20 år.

spire

moderator
Tilbakemelding Score
77
Øke elbilens følelser. Kanskje er modusens reaksjoner relatert til det samme.

Men, etter min mening, kraftig kontrovers er en forfriskende lesning selv om informasjonen er tungt farget.

Jeg ville gi meg et lite sprut av følelsesmessige bølger. De taster i tide for å avta. Eller ikke ... i en økonomisk kolonne, "friksjon eller pins", har debatten vært på bakgrunnen i 20 år.
De er dårlig opprørt av kunder som ikke er interessert i forumunderholdning - vanligvis argumenterer to personer med hverandre, men av en eller annen grunn må de bruke den offentlige siden av forumet. Selvfølgelig kan noen brukere skjule sine meldinger - jeg har ikke prøvd Modena.

Denne alarmen kommer med en klage - hvorfor modet vil ødelegge kjedens bue 24 nå. Uansett hva gjenstandet ikke ser ut til å være å klage på det samme søppelet mellom de samme dollarene - nå står det om det og burde ikke la bannia ... ikke o likestilling ... en løsning har vært sin egen avdeling hvor rotet kan overføres av budbringeren.

Samppa

administratoren
Tilbakemelding Score
36
Vel, alt dette er bare liv og en veldig liten del av det. Også her har vi en svært allsidig innstilling av forskjellige personligheter. Enkel personlighet kolliderer lettere enn andre. Faktisk, her prøver jeg å bli hos de forskjellige menneskene i "virkeligheten". Vedlikehold av dette nettstedet er ikke særlig givende i sosial forstand. Ofte er det sterke anklager om manglende upartiskhet eller lignende. Jeg har lagt merke til at ikke engang verdt å prøve å overbevise oppriktighet, noen mennesker bare ikke stoler ingen, kanskje ikke engang til seg selv ... I det virkelige liv også Kinan kan lett unngås, her en modena noen ganger trer i kraft. Linjespillet på moderering er ofte veldig utfordrende og nesten umulig for alle å tenke på.

Kellarinlämmittäjä

standard Naama
Tilbakemelding Score
93
Jeg opplevde et veldig jordisk problem her, så jeg ikke kan oppdatere bruksrapporten min (vann-luft varmepumper). Jeg har de første 3 meldingene, og jeg ville ha lagt dem inn i en logisk rapport og lagt til nye og oppdaterte diagrammer. Nå er det ingen redigeringsmeny, så jeg kan ikke oppdatere den.

Jeg vil oppfordre andre til å lage en slags oppsummering av egne brukrapporter - helst i den første meldingen. Forhåpentligvis kan denne redigeringsoperasjonen tillates selv i bruksrapporter i årevis til gamle meldinger, ellers er det ikke mulig å importere ny informasjon til bruksrapporten som nye meldinger, og så går den i grøt.

Samppa

administratoren
Tilbakemelding Score
36
Jeg opplevde et veldig jordisk problem her, så jeg ikke kan oppdatere bruksrapporten min (vann-luft varmepumper).
Nå virker det. Ubegrensede redigeringsrettigheter er installasjoner, teknologi og salgsområde (inkludert bruksrapporter, pris tips, tilbud, egne modifikasjoner, etc.) og på stedet. Andre steder vil redigeringsrettighetene forbli i to dager.
Senest redigert:
opp Bunn