Strøm Tilbudspris NÅ!

røtter

standard Naama
Tilbakemelding Score
39
Hva slags elektriske bud har du ...
5,6cc / kWh og 1,9 € / måned

Det konkurrerer allerede med spotprisen ... at for å tenke på om du skal gi opp stedet ...

mekaniker

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
2
Vs: Strøm Tilbudspris NÅ!

røtter sa:

Det konkurrerer allerede med spotprisen ... at for å tenke på om du skal gi opp stedet ...
Tilbyr dette tilbudet godt med kraftverk blokkering ??
Kan du komme om vinteren med voldsomme prisfluktuasjoner?

forspill

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
25

røtter sa:

Hvor?

Jnti

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
81

Lahti Energias tilbud er slik

Forsete Generell elektrisk 12 måneder
Grunngebyr: 1,64 eur / måned
Energibyrå: 5,79 cent / kWh

renoo

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

Vi har hatt børsekraft i mai, juni, juli og august. I slutten av juli tok jeg et år fra Vattenfall til en pris på 5,63 cent / kWh, som trer i kraft fra begynnelsen av september. Nå synes Vattenfall å tilby en 24 måneders fast periode på 5,68 cents / kWh.

dbwarrior

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
5

De tidkrevende følelsene her går mot neste år, da de lange kjøpere ville innse at prisen på elektrisitet ikke har noe oppadgående trykk, men ganske lite smak av dumping.
Han hadde en spotpris på juli, inkludert skatt på 4,5 cent (den faktiske gjennomsnittlige prisen beregnet fra fakturaen), det vil si når man sammenligner prisen på de 24 månedene 5.7 ikke-bud så mye mer aksjemarkedet er ikke interessert i den prisen.
Selgeren av en lang sopp har imidlertid vanligvis en margin i prisprognosen, så begynn å lure på om du fortsatt ser spotpriser under 4 prosent.

En annen halvdel av elven

standard Naama
Tilbakemelding Score
5

poenget er om overføringsprisen vil rive ned pengene og "så lenge det er solgt" energi. Jeg lurte meg selv når det er det 5,6 pr. Døgn som tilbys. mange av dem kan komme ned. når er den billigste strømmen?

Poko

Relé epoke
Tilbakemelding Score
229

Hvis prissystemet endres slik at overføringshastigheten er 90% av totalprisen og resten er den andre (alle avgifter på en gitt overføring) ;)).

renoo

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

pisken sa:
Hvis prissystemet endres slik at overføringshastigheten er 90% av totalprisen og resten er den andre (alle avgifter på en gitt overføring) ;)).
Vi hadde det forholdet i totalprisen i juli, forsendelse 61% og elektrisitet 39%.

toukopouko

Hva sa jeg ...
Tilbakemelding Score
0

Den gamle tidsbegrensede jegeren avsluttet og en ny kontrakt skulle bli gjort. Vattenfall tilbyr dette, men vil det være noe bedre tilbud et sted?

Fullt vann, 24 måneder, Grunngebyr: 3,02 e / måned, Energi: 5,73 cent / kWh

de to

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

sahkonhinta.fi sier det er mye billigere, for eksempel med en 2 år gammel soppari:

Helen gir i det minste det samme:
Grunngebyr: 2,80 eur / måned
Energiladning: 5,63 cent / kWh

For to år en gang
Grunngebyr: 2,55 eur / måned
Energiladning: 5,62 cent / kWh

pumpe Ilmari

medlem
Tilbakemelding Score
0

Denne typen ting skjedde nylig:

Sähkövertailu.fi - Bestillingsoversikt
produktinformasjon

makt selger
E.ON Suomi Oy
produkt
E.ON Garanti, General Electricity til 31. mai 2015
Produkttype
general Electric
prisstabilitet
Fast pris
Full avgift
€ 1,90 / kk
Energiladning
5,6 snt / kWh

solnedgang

Mitsubishi Electric MSZ-FD25VA
Tilbakemelding Score
1

Sawon Käämi og Kärähdys (Savon Voima) tilbød bare 5 minutter siden da jeg ringte General Electricity på 5,48c / kWh. Ta med samme pris (5,48 / 5,4.):kul: også på sesongmåling.

solnedgang

Tilbakemelding Score
1

ZONS sa:
Sawon Käämi og Kärähdys (Savon Voima) tilbød bare 5 minutter siden da jeg ringte General Electricity på 5,48c / kWh. Ta med samme pris (5,48 / 5,4.):kul: også på sesongmåling.
ForE tilbyr 5,47C / kWh. ;)
Tilbakemelding Score
0

Den 2-åringen kom etter baksiden av Grand Beam Electricity.

Månedlig avgift 0,00 e / måned
Energikostnad 5,67 cc / kWh

solnedgang

Tilbakemelding Score
1

Pate Pumppumies sa:
Den 2-åringen kom etter baksiden av Grand Beam Electricity.

Månedlig avgift 0,00 e / måned
Energikostnad 5,67 cc / kWh
Mullekki brakte mørtelet (SSSOY) ga det samme tilbudet:

Kymppi-elkontrakt for garantert prisperiode frem til 31. desember 2015. Prisene inkluderer mva 24%:
general Electric
Månedlig avgift 0 e / måned
Energi 5,67 ct / kWh

solnedgang

Tilbakemelding Score
1

ForE Time (Night-to-Day) strøm er den rimeligste ...

Grunngebyr: 4,10 EUR / måned

Dag: 6,44 Ct / kWh
Natt: 4,10 Cc / kWh

Nå treffer du de "bunnkuttene" du har på bordet! :)

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81

Fortum Stabile Tilbudspris til slutten av neste år vil være her:

Grunngebyr 4,02 € / måned
Energipris 5,54 c / kWh

http://fortum.com/countries/fi/yksityisasiakkaat/sahkosopimus/fortum-vakaa/fortum-vakaan-hinta/pages/default.aspx

Du vil fortsatt motta en nettopris på -30 € til 16. desember 2013

Nordic Green Energy vil ha en 12 måneders kontrakt
Grunngebyr: 3,60 eur / måned
Energiladning: 5,43 cent / kWh

jame75

medlem
Tilbakemelding Score
0

Fyren tok e-onin-tariffen for natt 4,70 og dag 6,15 for den måneden jeg ikke husker.

Et øyeblikk lurte jeg på når overføringsprisen om natten var bare 1,5 og i dag 3,47 at jeg var dum da jeg tok det SSS-tilbudet.

Strømtransmisjonen er over 4, men den månedlige avgiften er 20 € billigere. Men etter mine egne beregninger ble jeg bak den generelle elektriske kraften for fortjeneste. Så i Järvi-Suomen Energia er det en stor forskjell i den 1/2 prisoverføringsprisen, men for meg var forskjellen noen få titalls.

Den overraskende store effekten er på månedlige utbetalinger, og for eksempel bruker jeg ca 18.000 på forbruk, så den 4 € månedlige betalingen er bare verdt hvis du får over 0,25 c / kWh til en lavere pris.

solnedgang

Tilbakemelding Score
1

Det har ikke tatt mange dager å bringe ForE 4,10c / kWh nattprisetilbudet - nå er det 4,40 ...: /

teukka

standard Naama
Tilbakemelding Score
0

jame75 sa:
Fyren tok e-onin-tariffen for natt 4,70 og dag 6,15 for den måneden jeg ikke husker.

Et øyeblikk lurte jeg på når overføringsprisen om natten var bare 1,5 og i dag 3,47 at jeg var dum da jeg tok det SSS-tilbudet.

Strømtransmisjonen er over 4, men den månedlige avgiften er 20 € billigere. Men etter mine egne beregninger ble jeg bak den generelle elektriske kraften for fortjeneste. Så i Järvi-Suomen Energia er det en stor forskjell i den 1/2 prisoverføringsprisen, men for meg var forskjellen noen få titalls.

Den overraskende store effekten er på månedlige utbetalinger, og for eksempel bruker jeg ca 18.000 på forbruk, så den 4 € månedlige betalingen er bare verdt hvis du får over 0,25 c / kWh til en lavere pris.
Har jeg forstått riktig at overføringsavgiftene sies å være konkurransedyktige?

jame75

medlem
Tilbakemelding Score
0

tyven sa:
Har jeg forstått riktig at overføringsavgiftene sies å være konkurransedyktige?
Du kan ikke konkurrere, men priser mellom 1 og 2 tariffer er ganske forskjellige. Denne 2 måneders avgiften vil lett gjøre den billige overføringsprisen dyrere dersom det årlige forbruket er lavt.

røtter

standard Naama
Tilbakemelding Score
39

jame75 sa:
Du kan ikke konkurrere, men priser mellom 1 og 2 tariffer er ganske forskjellige. Denne 2 måneders avgiften vil lett gjøre den billige overføringsprisen dyrere dersom det årlige forbruket er lavt.
Derfor har jeg bare byttet til tariff 2 tariff 1 og har nå en lang sucker på jakt etter et sted, selv om det ikke er noe hastverk når stedet er fortsatt billig ...

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81

røtter sa:
Derfor har jeg bare byttet til tariff 2 tariff 1 og har nå en lang sucker på jakt etter et sted, selv om det ikke er noe hastverk når stedet er fortsatt billig ...
Det er ikke en god ide å endre stedet når som helst. Det er ingen vesentlige forskjeller mellom 1 års og 2 års tilbudspriser. Neste høst kan du så se på situasjonen igjen. ;)

teukka

standard Naama
Tilbakemelding Score
0

Jeg har gjort en offentlig uttalelse i høst excel, som kan sjekkes på forskjellene bare at 2-applikasjons av tiden og engangs direkte elektriske i huset. Jeg ble kvitt et par dusinvis i året, det er ikke viktig. Neste sesong slutter en tidsbegrenset kontrakt, og så beregner jeg den forskjellen enda mer.

Bruken av nattelektrisitet er i stor grad basert på det faktum at brukerne fortsatt lever mens nattetid var nesten fri. :kul:

Ilpisti

standard Naama
Tilbakemelding Score
0

tyven sa:
Jeg har gjort en offentlig uttalelse i høst excel, som kan sjekkes på forskjellene bare at 2-applikasjons av tiden og engangs direkte elektriske i huset. Jeg ble kvitt et par dusinvis i året, det er ikke viktig. Neste sesong slutter en tidsbegrenset kontrakt, og så beregner jeg den forskjellen enda mer.

Bruken av nattelektrisitet er i stor grad basert på det faktum at brukerne fortsatt lever mens nattetid var nesten fri. :kul:
Men det er ikke slik at du ikke trenger å betale for alt du blir kjedelig ;)

røtter

standard Naama
Tilbakemelding Score
39

Her var prisforskjellen for ettårig kjøp av energi til 1-tariff og 2-tariff til reelle priser ... Jeg hadde en annen vare med 1-tariff og en annen med 2-tariff energileverandør for samme selskap, det vil si sammenlignbare priser.

Forskjellen er € 0,89, så overføringsprisene var mye til fordel for tariff 1 ...

Så nå er det 2 stykker av 1-klistremålinger når 2-tariffen får sko ... :D

Den modifiserte tariffen må settes på soppene langt fra stedet fordi det forbruker elektrisitet bare om vinteren, det er såkalt. "Kesäunilla"

vedlegg

solnedgang

Tilbakemelding Score
1

The Meikeläinen nattklubber tok da natten strøm fra ForE på 4,10c / 6,44c / kWh, med en månedlig kostnad på € 4,10.
Hva annet tror andre - var prisutviklingen i fremtiden rimelig?

Min nåværende leverandør, SSSOY, ville ha hatt prisen på strøm på 4,74c / 6,03c.
Tilsvarende Savon Winding og Käry 5,10c / 6,00c og ​​den generelle elektriske 5,48c, som også er sesongmåling på baksiden 5,48c / 5,48c. ForE gir denne generelle strømforsyningen OLI 5,47c. ;)
Den nåværende årstidens strømpris (SSSOY) er 5,36c / 6,51c.

Det tilbudet jeg fikk fanget var bare et par dager i den siste uken til prisene gikk tilbake - flammen hadde vært en feil med ForE, prisen ble beregnet feil (for lav) eller endringen i prisforventninger til grossistpriser når vi ble fortalt om tvetydigheten i OL3-byggeplaner når strømleverandøren ble redusert og underleverandører endret ...: /

spire

moderator
Tilbakemelding Score
77

Jeg leste Kauppalehti om dagen, hvor markedsprisen på elektrisitet ble annullert i minst de neste ti årene. Den nåværende etterspørselen er under det som er forventet i oppkjøpet, og det er ingen endring i situasjonen. Strømutvekslingen er da skilt ;D

røtter

standard Naama
Tilbakemelding Score
39

Er dette den billigste på årsskiftet:

Energipris: 5,53 cent / kWh
Grunngebyr: 1,40 € / måned

Rediger: Kontraktens løpetid er fast til 31. desember 2015
Virma var "Loiste" :kul:

http://eon.fi/fi/Tietoa%20EONista/uutiset/Sivut/Suomen-EON-yhtioiden-nimet-muuttuvat-Loisteeksi.aspx

eller sier noen bedre?

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81

Vanda Energi Generelt elektrisk tidsbegrenset, 1 år
€ 3,63 / kk
5,43 c / kWh

Fikk jeg faktisk en annen pris for Loiste?
Garanti, Generell Elektrisitet til 31. oktober 2015
Grunngebyr 1,5 € / måned
Energi 5,6 ct / kWh

http://eon.fi/fi/yksityisasiakas/sahko/Sivut/Sahkotarjous.aspx
http://eon.fi/fi/Tietoa%20EONista/uutiset/Sivut/EON-on-Loiste-01-01-2014-alkaen.aspx

røtter

standard Naama
Tilbakemelding Score
39

jan sa:
Vanda Energi Generelt elektrisk tidsbegrenset, 1 år
€ 3,63 / kk
5,43 c / kWh

Fikk jeg faktisk en annen pris for Loiste?
Garanti, Generell Elektrisitet til 31. oktober 2015
Grunngebyr 1,5 € / måned
Energi 5,6 ct / kWh

http://eon.fi/fi/yksityisasiakas/sahko/Sivut/Sahkotarjous.aspx
http://eon.fi/fi/Tietoa%20EONista/uutiset/Sivut/EON-on-Loiste-01-01-2014-alkaen.aspx
Lotteriet kommer til meg 19 € billigere enn Vantaa ... en pen pose med ny øl!

vedlegg

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81

røtter sa:
Lotteriet kommer til meg 19 € billigere enn Vantaa ... en pen pose med ny øl!
Avhenger av forbruk. ;)
Hva slags "pakt" tilbud gjorde det når du ikke kom direkte fra Loiste-nettsiden?

Det ville ikke være verdt å få faste priser nå.

toukopouko

Hva sa jeg ...
Tilbakemelding Score
0

Fanget i det Fortum tilbudet:

Fortum Garanti 24 måneder

Grunngebyr 4,02 e / måned
Energi 5,49 c / kWh

I tillegg er en -30 € rabatt for den første strømregningen (Tilbudet avsluttes i dag)

http://fortum.com/countries/fi/yksityisasiakkaat/sahkosopimus/fortum-takuu/pages/default.aspx

røtter

standard Naama
Tilbakemelding Score
39

jan sa:
Avhenger av forbruk. ;)
Hva slags "pakt" tilbud gjorde det når du ikke kom direkte fra Loiste-nettsiden?

Det ville ikke være verdt å få faste priser nå.
Rødt kort :kul:
Det var navnet MOM.
Og her er MULLE bedre fast når forbruket faktisk er 0 om sommeren ... det er alltid avhengig av hvor hengende ;)

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81

røtter sa:
Og her er MULLE bedre fast når forbruket faktisk er 0 om sommeren ... det er alltid avhengig av hvor hengende ;)
Ville det ikke være verdt å ha ingen månedlig avgift i det hele tatt?
opp Bunn