Strøm Tilbudspris NÅ!

truncheon

standard Naama
Tilbakemelding Score
57
Vs: Strøm Tilbudspris NÅ!

Tilbød meg en e-post når jeg var en gammel kunde og bare en sucker med en pause. Da svarte jeg at det var et ganske dårlig tilbud, og da fikk jeg det.

Espejot

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
57

bump sa:
Tilbød meg en e-post når jeg var en gammel kunde og bare en sucker med en pause. Da svarte jeg at det var et ganske dårlig tilbud, og da fikk jeg det.
Vel, la oss prøve når jeg ba om et tilbud for en uke siden, og tiden var dårlig.

røtter

standard Naama
Tilbakemelding Score
39

Espejot sanoi:
Vel, la oss prøve når jeg ba om et tilbud for en uke siden, og tiden var dårlig.
Du trenger ikke å gjøre det når du fyller ut det koblede skjemaet ...

HiTec sa:
Helen treffer denne sømmen nå med en ganske god 12-måneders periode: 3,99c / kWh + 0 € / måned :kul:
https://helen.fi/vainhelsinki

Huntsman

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Jeg fylte ut det skjemaet og e-posten mottok en bestillingsbekreftelse, selv om jeg ikke bodde nær Helsinki. ;D Du kan se om du kontakter Helen om dette.

Apo82

medlem
Tilbakemelding Score
0

På boligmessen tilbød Loiste 4,19 c / kWh og 1,95 € / måned med en toårig tidsbegrenset kontrakt.
Tilbakemelding Score
0

røtter sa:
Du trenger ikke å gjøre det når du fyller ut det koblede skjemaet ...
Takk for tipset! Jeg har selv en tidsbegrenset kontrakt med Helens 3,99 e / kWh 15 måneders søster 30.9.

Disse vilkårene synes ikke å inneholde noen betingelse om at leiligheten skal være lokalisert i Helsingfors, selv om koblingen kan føre til en konklusjon. Så jeg legger den billige strømmen til Päijät-Häme i min bestilling :)

Det er gøy at jeg fikk et tilbud fra Helen for en uke siden som en forlengelse til min nåværende søster, med en pris på 5.12e / kWh + 3.84e / month.

Skrevet på min VTR-L29-enhet med Tapatalk

HiTec

Ikke vær bortkastet :)
Tilbakemelding Score
8

HiTec sa:
Vel, minst fra nettadressen, dømmer ja, så ville den andre versjonen være https://helen.fi/kampanjat/edulta/ og det vil også prisen 4,44c / kWh::)
Og nå Hki-tilbudet (https://helen.fi/kampanjat/vainhelsinkiin/) vær. endte når prisen var den samme 4.48c / kWh som for "utenforstående" Smiley211006 Vel, jeg ville heve for å lage en 12kk sikt for det billigere 3,99c / kWh, noe som gjør oss praktisk talt 80 € sparing :)

Jnti

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
81

Elektrisitetsprisene stiger i Finland fordi det ikke er hundre i Norge - det er nå ikke en god tid å inngå en lang strømkontrakt

Engrosprisen på elektrisitet har steget i mer enn to år. Bare innføringen av et nytt kjernekraftverk vil senke prisen i fremtiden, spår lederen av elektrisitetsfirmaet.

https://yle.fi/uutiset/3-10318375

innbilt

medlem
Tilbakemelding Score
0

HiTec sa:
Og nå Hki-tilbudet (https://helen.fi/kampanjat/vainhelsinkiin/) vær. endte når prisen var den samme 4.48c / kWh som for "utenforstående" Smiley211006 Vel, jeg ville heve for å lage en 12kk sikt for det billigere 3,99c / kWh, noe som gjør oss praktisk talt 80 € sparing :)
Jeg gikk fra den gamle lenken og fylte ut skjemaet. Du kan se hvordan det fungerer, men "bekreftelse på forhåndsordre" umiddelbart dukket opp i innlegget. Jeg antar at de vil ringe deg tilbake hvis det ikke er noe igjen.

HiTec

Tilbakemelding Score
8

Imaginary sa:
Jeg gikk fra den gamle lenken og fylte ut skjemaet. Du kan se hvordan det fungerer, men "bekreftelse på forhåndsordre" umiddelbart dukket opp i innlegget. Jeg antar at de vil ringe deg tilbake hvis det ikke er noe igjen.
Så, det er fortsatt mulig å bestille det, men det er budprisen, men det hoppet på fra 3,99> 4,48, det vil si det "lokalbefolkningen" allerede solgte, det vil si det billige tilbudet selv er været. endte Smiley211006

bjørn

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
4

HiTec sa:
Så, det er fortsatt mulig å bestille det, men det er budprisen, men det hoppet på fra 3,99> 4,48, det vil si det "lokalbefolkningen" allerede solgte, det vil si det billige tilbudet selv er været. endte Smiley211006
Ikke ferdig.

HiTec

Tilbakemelding Score
8

Bjørnen sa:
Ikke ferdig.
Lo og se! Det er en annen nettadresse for Smiley211005
https://helen.fi/vainhelsinki = 3,99c / kWh
https://helen.fi/vainhelsinkiin = 4,48c / kWh

bjørn

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
4

HiTec sa:
Lo og se! Det er en annen nettadresse for Smiley211005
https://helen.fi/vainhelsinki = 3,99c / kWh
https://helen.fi/vainhelsinkiin = 4,48c / kWh
Tid for smart strukturerte adresser [emoji846]

innbilt

medlem
Tilbakemelding Score
0

HiTec sa:
Og så fikk jeg bekreftelsen til den prisen på 3,99, bruken som et sted for Paimio. Og jeg sjekket nettopp så i det minste ikke kontaktet for kontrakten for ikke å være gyldig.

truncheon

standard Naama
Tilbakemelding Score
57

Bemerkelsesverdig er det som adresserer "lekkasjer" et annet sted enn det målrettede annonsekampanjerområdet. Ingen av sektorene justerer seg med andre, men prøver å vise lokalbefolkningen at det blir en bedre pris. Importere en URL-endring vil indikere at en adresse har blitt skrevet ut for en papirkampanje, etc.

HiTec

Tilbakemelding Score
8

bump sa:
Bemerkelsesverdig er det som adresserer "lekkasjer" et annet sted enn det målrettede annonsekampanjerområdet.
Det er hva SoMe gjør ;D Men forresten, har de selv et legitimt grunnlag for å gjøre den målrettede kamferen bare og bare i et bestemt område. Strøm når det nå er strøm, de samme leddene bærer det til kunden hvor som helst i Finland. Selvfølgelig, hvis el-selgeren og overføringsselskapet var en og samme, som kanskje blir pakket, må det være noe. men i dette tilfellet av Helenink, når de er deres eget selskap, så ... Kanskje det kunne gå den andre veien at det overføringsselskapet ville annonsere et tilbud med en bestemt strømleverandør til sine egne overføringskunder, men at el-selgeren på en eller annen måte ville begrense det regionale salget av Smiley211006

burmanm

standard Naama
Tilbakemelding Score
62

Kan jeg gjøre en slik avtale for fremtiden? ;) Den 14. desember 2013 vil den nåværende avtalen bare ende med Helen, noe som gir muligheten til å justere startdato innen 15.12. ..

HiTec

Tilbakemelding Score
8

Burmanm sa:
Kan jeg gjøre en slik avtale for fremtiden? ;)
Vel, det gjorde jeg, bare 1,9. gå inn i den nye sukkerkraften. Jeg husker at det var en grense på 3 måneder eller så hvor langt fra det tidligste jeg kunne gjøre = må fortsatt vente en stund før 14.12. begynner du å gjøre ??

burmanm

standard Naama
Tilbakemelding Score
62

HiTec sa:
Vel, det gjorde jeg, bare 1,9. gå inn i den nye sukkerkraften. Jeg husker at det var en grense på 3 måneder eller så hvor langt fra det tidligste jeg kunne gjøre = må fortsatt vente en stund før 14.12. begynner du å gjøre ??
Jeg husket at det var den 3k grensen, men hvis selskapet forblir det samme, tenkte jeg på å prøve. Disse datoene ser imidlertid ut til å være i ordrebekreftelsen. La oss se om det blir et innlegg senere for å mislykkes.

Jarza79

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Jeg har også bestilt Helen. Du kan se om du leverer strøm her til Øst-Finland.

løp

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
4

Burmanm sa:
Kan jeg gjøre en slik avtale for fremtiden? ;) Den 14. desember 2013 vil den nåværende avtalen bare ende med Helen, noe som gir muligheten til å justere startdato innen 15.12. ..
Samme ting. La oss se hvordan det fungerer. I desember knapt nok det billigere man får.

Koelli

medlem
Tilbakemelding Score
0

Bestilt også, men ikke i Helsingfors. Jeg er redd for at Helen vil gjøre handler for å forhindre dette overdreven salg hvis de faktisk føler at de selger under "buy-in price". Tilbudet hadde også spredt seg til andre diskusjonsfora, så jeg vil fortsatt forestille meg et øyeblikk at dette tilbudet er gyldig og vil forsvinne med en liten stemme::)

Poko

Relé epoke
Tilbakemelding Score
229

"onlyhelsinki" bestilt til vestkysten og bekreftelsen kom, det gjenstår å se om strøm vil også være 1,10 :)

poser

Hyper Active
Tilbakemelding Score
94

Jeg bestilte også at Helen og jeg mottok en bekreftelse på pris og tidsperiode i går. Vi har til og med en postadresse i Helsinki (00XX0), selv om Caruna Espoo er nabo og nettverksfirma. Det er, i hvert fall på en eller annen måte, selv "Helsinki-tilstanden" fylt.

Anonyymi2

Avsluttet bruker
Tilbakemelding Score
0

Det samme her, den andre dagen, bestilte jeg og mottok en ordrebekreftelse fra avtalen som begynner 15. oktober 2018.

Men jeg er Helen nåværende kunder og samtidig på dagens pris på 3,99c / kWh + 0,00 euro / måned. Men Helen nærmet seg forrige uke med en 24-måneders kontrakt, som i utgangspunktet tilbyr 4,98 og etter å ha spilt, ba jeg bare om et års fast prisfall på 4,48 12 / måned +0,00 e / måned. Jeg abonnerte deretter på linken, og jeg finner at avtalen mellom oss er født når ordrebekreftelse har sendt en nærliggende by til en kunde. Da forventer vi at atomkraft reduserer prisen ...

Bruk best mulig kontroll for deg selv, for eksempel. Med programmert bakken varme, en elektrisk bil og en rullebane, børs elektrisitet, som jeg lurte på er ikke verdt å bruke ... Finland er et merkelig land.

innbilt

medlem
Tilbakemelding Score
0

Før jeg lagde kontrakten over nettet, stiller jeg også spørsmålet. Nå har aspa besvart:
"
Dessverre er dette tilbudet kun tilgjengelig for boligbygg, da forbruket av private hus er mye høyere. Det er tilgjengelig utenfor Helsinki hvis du har et annet element som passer for dette tilbudet.
"
Så la oss se hvordan det går til en avtale, som faktisk er en bekreftelse. Men det har ennå ikke vært heldig for Fortum, som før, "du bytter til et elektrisitetsfirma ...", så ingenting har blitt gjort på Heleninkka ennå.

fraatti

standard Naama
Tilbakemelding Score
72

Imaginary sa:
Før jeg lagde kontrakten over nettet, stiller jeg også spørsmålet. Nå har aspa besvart:
"
Dessverre er dette tilbudet kun tilgjengelig for boligbygg, da forbruket av private hus er mye høyere. Det er tilgjengelig utenfor Helsinki hvis du har et annet element som passer for dette tilbudet.
"
Så la oss se hvordan det går til en avtale, som faktisk er en bekreftelse. Men det har ennå ikke vært heldig for Fortum, som før, "du bytter til et elektrisitetsfirma ...", så ingenting har blitt gjort på Heleninkka ennå.
Som sådan lurte jeg på om avtalen skulle gå uten fødsel minst hvis lokaliteten er noen annen enn Helsingfors. Vel, dette er bare markedsført til boligboere?

I et annet selskap var prisingen forskjellig fra "andre steder" i Finland enn i "regionen" av selskapet selv.

HiTec

Tilbakemelding Score
8

Imaginary sa:
Dette er interessant da jeg spurte meg selv skriftlig før jeg kom med tilbudet (jeg legger til og med den 3,99c / kWh URL-en i spørreskjemaet) slik at nå den natten / dagen er fortsatt elektrisitet byhus og vi har ikke noen store vannreservoarer, etc. som faktisk belaster nattetid elektrisitet, så jeg ville flytte til den såkalte. som en vanlig bruker av elektrisitet og dermed kvitte seg med de høye faste månedlige utbetalingene på transmisjonene, så vel som deres kraftkomponenter, så ble Helen kalt til meg for å lage bueno. Det er bare en kontrakt ting at når jeg går med det tilbudet, er bytte til normal strøm også kostnadseffektiv - og så ble det gjort. Saken ble avtalt på den telefonen og etter et par dager etter det kom bestillingsbekreftelsen, der ID-ID-Hki bare var rett på bruksstedet, så visste nøyaktig at OKT-kunden er :kul:

innbilt

medlem
Tilbakemelding Score
0

HiTec sa:
Dette er interessant da jeg spurte meg selv skriftlig før jeg kom med tilbudet (jeg legger til og med den 3,99c / kWh URL-en i spørreskjemaet) slik at nå den natten / dagen er fortsatt elektrisitet byhus og vi har ikke noen store vannreservoarer, etc. som faktisk belaster nattetid elektrisitet, så jeg ville flytte til den såkalte. som en vanlig bruker av elektrisitet og dermed kvitte seg med de høye faste månedlige utbetalingene på transmisjonene, så vel som deres kraftkomponenter, så ble Helen kalt til meg for å lage bueno. Det er bare en kontrakt ting at når jeg går med det tilbudet, er bytte til normal strøm også kostnadseffektiv - og så ble det gjort. Saken ble avtalt på den telefonen og etter et par dager etter det kom bestillingsbekreftelsen, der ID-ID-Hki bare var rett på bruksstedet, så visste nøyaktig at OKT-kunden er :kul:
Ikke at Helenas aspa ville bli overveldet av dette tilbudet og prøve å komme med noen forklaringer for sine kunder, noe som ville redusere sin entusiasme. Det bør være litt kjedelig å sette svaret "som det kan være når gutta kom inn i huset ...".
Vel, kanskje jeg venter et øyeblikk for at kontrakten min ikke skal krasje minst ...

perti16

medlem
Tilbakemelding Score
2

Pah! Her Fortums vannkraft 3.84c / kWh + 0e / month :kul:

Fungerer ikke lenger, men det var mulig for noen konkurrenter å sette en liten figur (f.eks. 0kWh) for det estimerte forbruket. Okt er elektrisk varmeapparat takk.

jiikoo

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
14

Lumo noen uker siden:

Lumo Energy Enkel, generisk elektrisitet
For tiden gyldig

Grunnavgift 2,49 € / måned
Forbrukskostnad, generell elektrisitet 4,24 cc / kWh

Lumo annonserte øker denne uken:

"Endringen gjelder for Simpell-elkontrakter som fortsatt gjelder for Lumo Energy. Endringen skyldes styrking av markedsprisen på elektrisk energi. De andre vilkårene i strømforbindelsen er uendret.

Din nye pris: 6,99 cent / kWh "

innbilt

medlem
Tilbakemelding Score
0

hyrde sa:
Lumo noen uker siden:

Lumo Energy Enkel, generisk elektrisitet
For tiden gyldig

Grunnavgift 2,49 € / måned
Forbrukskostnad, generell elektrisitet 4,24 cc / kWh

Lumo annonserte øker denne uken:

"Endringen gjelder for Simpell-elkontrakter som fortsatt gjelder for Lumo Energy. Endringen skyldes styrking av markedsprisen på elektrisk energi. De andre vilkårene i strømforbindelsen er uendret.

Din nye pris: 6,99 cent / kWh "
Au! Lettvekt 65% økning. Bra at grunnavgiften forblir på samme nivå ;D
Det gode til nå er at du kan stemme med føttene og se bedre med en gang

HiTec

Tilbakemelding Score
8

Imaginary sa:
Til fast pris er det best å velge på kontraktstidspunktet, men etter det er prisen ikke endret under kontrakten, ikke i begge retninger. Og spesielt nå som prisen på elektrisitet ser ut til å være ganske stabil, er et slikt fast stykke ganske attraktivt allerede, vet du hva elektrisitet vil koste da f.eks. 12 måneder Smiley211006

HiTec

Tilbakemelding Score
8

La oss legge til en ny Helen-nettadresse, som nå også har 3,99c / kWh ;D

https://helen.fi/supertarjous
Tilbakemelding Score
0

Helenas aspans påstander om vilkår er interessante. På kontraktsiden inneholder vilkårene i kontrakten ingen vilkår eller betingelser for at varen skal være i Helsingfors eller leilighetshuset. En ren tekst som refererer til Helsingfors eller lignende i URL kan ikke bestemme emnet.
Prøver å være en feig kunde ...

fraatti

standard Naama
Tilbakemelding Score
72

Sjåføren sa:
Helenas aspans påstander om vilkår er interessante. På kontraktsiden inneholder vilkårene i kontrakten ingen vilkår eller betingelser for at varen skal være i Helsingfors eller leilighetshuset. En ren tekst som refererer til Helsingfors eller lignende i URL kan ikke bestemme emnet.
Prøver å være en feig kunde ...
Hvis du leser enden av kjeden, er det ingen omtale av lokaliteten i det helen.fi/supert tilbudet.

HiTec

Tilbakemelding Score
8

uttrykket sa:
Hvis du leser enden av kjeden, er det ingen omtale av lokaliteten i det helen.fi/supert tilbudet.
Ikke engang i URL ;D
https://helen.fi/supertarjous

jiikoo

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
14

Imaginary sa:
Au! Lettvekt 65% økning. Bra at grunnavgiften forblir på samme nivå ;D
Det var det Lumo gjorde med en gang. Kanskje et par dager å bruke.

Det ble brakt til Helen med 3,99 cent / kWh og 0 euro per måned.

Fram til forrige uke hadde Helen 3,78 cent per kWh og grunnleggende kostnader $ 0 per måned de siste 12 månedene.
opp Bunn