Strøm Tilbudspris NÅ!

HiTec

Ikke vær bortkastet :)
Tilbakemelding Score
8
Vs: Strøm Tilbudspris NÅ!

Scroll sa:
I tillegg er tilbudet kun bygård asujille. Utrolig, her er boligblokkere?
Så da mer det tilbudet gjelder ikke krs.tallians, men i det siste var disse tilleggsvilkårene ikke der i det hele tatt = tilbudet var derfor åpent for alle :kul:

Toni

standard Naama
Tilbakemelding Score
28

På hvilket tidspunkt kan Helen opprette en konto på https://helen.fi/asiointi/? Jeg har en bestilling fra 13. oktober 2018, og vi finner i det minste ingen kundeinformasjon hvis vi prøver å registrere / logge inn.

poser

Hyper Active
Tilbakemelding Score
94

Toni sa:
På hvilket tidspunkt kan Helen opprette en konto på https://helen.fi/asiointi/? Jeg har en bestilling fra 13. oktober 2018, og vi finner i det minste ingen kundeinformasjon hvis vi prøver å registrere / logge inn.
Ikke forvent å finne merket på forhånd. For et år siden endret jeg Helens lagerelektronikk til en tidsbegrenset kontrakt for det samme selskapet som kom gjennom Sanomas tjenester. Jeg undersøkte da kontrakten min i lang tid, og det var ingen endringer der. Jeg har allerede gitt opp håp og besluttet at jeg ville være aksjemarkedets elektrisitet og handle tilsvarende. Noen få måneder senere, ved en tilfeldighet, mens jeg surfer på tjenesten, la jeg merke til at kontraktstypen var forandret og det ikke hadde vært noen senere kunngjøring. Det ser ut til å være en slags "e-kultur" i kundeservice og markedsføringskommunikasjon, dømme etter de mange messene som har skjedd. innhold av kundebrev.

innbilt

medlem
Tilbakemelding Score
0

Imaginary sa:
Før jeg lagde kontrakten over nettet, stiller jeg også spørsmålet. Nå har aspa besvart:
"
Dessverre er dette tilbudet kun tilgjengelig for boligbygg, da forbruket av private hus er mye høyere. Det er tilgjengelig utenfor Helsinki hvis du har et annet element som passer for dette tilbudet.
"
Så la oss se hvordan det går til en avtale, som faktisk er en bekreftelse. Men det har ennå ikke vært heldig for Fortum, som før, "du bytter til et elektrisitetsfirma ...", så ingenting har blitt gjort på Heleninkka ennå.
Nå har vi mottatt en e-postmelding om at alt skal gå bra, så la oss få 1,9, så Helens tilbud om elektrisitet til oss i Paimios private hus med et estimat på 10.000 kWh i året:
"
Takk for at du valgte Helen! Du kan være bekymret, din elkontrakt er nå i orden.
"

Telehell

medlem
Tilbakemelding Score
6

I dag ble avtalen bekreftet i dag av Helen. Det var ingen omtale av det i en årlig vurdering.

HiTec

Tilbakemelding Score
8

Telehell sa:
Det var ingen omtale av det i en årlig vurdering.
Jeg antar det innbilt Estimerer du dine egne årlige utgifter ??

Men selv da kontraktlig, leverer Helenhä meg selv med 15 ... 18MWh årlig rapsolje, så det var ikke den kunnskapen i det hele tatt, i hvert fall ikke for min egen kontrakt.

spire

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
77

HiTec sa:
Jeg antar det innbilt Estimerer du dine egne årlige utgifter ??

Men selv da kontraktlig, leverer Helenhä meg selv med 15 ... 18MWh årlig rapsolje, så det var ikke den kunnskapen i det hele tatt, i hvert fall ikke for min egen kontrakt.
På den tiden hadde Helen noe ubalanse med sin egen kraftvarme og strømkjøp - for mye strøm.

poser

Hyper Active
Tilbakemelding Score
94

Telehell sa:
I dag ble avtalen bekreftet i dag av Helen.
Jeg husket også igjen. Med det samme innholdet var det som det forrige, men de hadde i det minste bestilt ting videre, inkludert elektrisitetsfirmaet, etc., i et kontraktsoppdrag (12 sider).

innbilt

medlem
Tilbakemelding Score
0

Telehell sa:
I dag ble avtalen bekreftet i dag av Helen. Det var ingen omtale av det i en årlig vurdering.
Ja, jeg hadde mitt eget estimat av fremtidig forbruk (flyttet inn i huset også 1.9). Jeg har nettopp sammenlignet det med minst 5000kWh grensen i budene. Ingen forbruk eller egentlig noe annet spurt i den formen.

HiTec

Tilbakemelding Score
8

Kotte sa:
Jeg husket også igjen. Med det samme innholdet var det som det forrige, men de hadde i det minste bestilt ting videre, inkludert elektrisitetsfirmaet, etc., i et kontraktsoppdrag (12 sider).
Dette er nettopp den ekte ordrebekreftelsen som danner den som en juridisk avtale. Det første var bare en "takk for din bestilling" -type melding sendt av nettsiden, og selv en ekte juridisk binding kan fortsatt være mangel på søket, hovedsakelig fordi vi har skrevet din forespørsel om en slik avtale. Jeg antar at du har 14pv tid nå for å avbestille bestillingen din hvis du vil ha Smiley211007

poser

Hyper Active
Tilbakemelding Score
94

HiTec sa:
Dette er nettopp den ekte ordrebekreftelsen som danner den som en juridisk avtale. Det første var bare en "takk for din bestilling" -type melding sendt av nettsiden, og selv en ekte juridisk binding kan fortsatt være mangel på søket, hovedsakelig fordi vi har skrevet din forespørsel om en slik avtale. Jeg antar at du har 14pv tid nå for å avbestille bestillingen din hvis du vil ha Smiley211007
Så dette var allerede det tredje papiret om emnet. Faktisk tolket jeg det som de 14 dagene av "omvendelse" som energibedrifteren nå har utløpt og dermed levert en kontrakt som ingen av partene kan kansellere uten bekostning.

HiTec

Tilbakemelding Score
8

Kotte sa:
Så dette var allerede det tredje papiret om emnet. Faktisk tolket jeg det som de 14 dagene av "omvendelse" som energibedrifteren nå har utløpt og dermed levert en kontrakt som ingen av partene kan kansellere uten bekostning.
Den tredje?!? Jeg fikk den tykke 16-sidersrosa allerede ved den andre kontakten 13. juli 2013, og det var virkelig gjort i detalj, inkludert strømleverandører, ID-adresser og målekoder. Kontraktpapiret ble ledsaget av overføringspriser, leveringsbetingelser og avbestillingsanvisninger, noe som førte til å svulme som et tykt notat :kul:

Hei,
Hei,
Takk for at du valgte Helen!
Vår kontrakt dekker både salg av elektrisitet og overføring til din adresse.
Kontrakten har en fast salgspris som vist nedenfor.
Avtalenes strøm er 100% hydroelektrisk sertifisert av opprinnelsesgarantien.
Innenlandsk Elektrisitet Fast Rate Base Fee 0,00 e / måned 01.09.2018-31.08.2019
energi 3,99 c / kWh 01.09.2018-31.08.2019

Strømoverføringsprisen gjelder for en ubestemt periode og er i samsvar med gjeldende offentlige prisliste.
Prisene inkluderer mva.
Vilkårene i kontrakten finnes på baksiden.
Med vennlig hilsen
Helen Oy
kundeservice

poser

Hyper Active
Tilbakemelding Score
94

HiTec sa:
Den tredje?!? Jeg fikk den tykke 16-sidersrosa allerede ved den andre kontakten 13. juli 2013, og det var virkelig gjort i detalj, inkludert strømleverandører, ID-adresser og målekoder. Kontraktpapiret ble ledsaget av overføringspriser, leveringsbetingelser og avbestillingsanvisninger, noe som førte til å svulme som et tykt notat :kul:
Så først talt jeg bekreftelsen gitt av Webbi-siden. Etter noen timer kom en ordrebekreftelse med en pris, kontraktsperiode, plasseringsinformasjon og generelle leveringsbetingelser (ikke inkludert lokasjonsnummer, nettverksfirma, etc.) med uttalelsen "Avtalen får virkning på datoen du angav ...". Jeg tolket denne selgeren som et bindende tilbud, som igjen ble bekreftet av journalisten ved hjelp av en standard kontrakt søksmål å automatisk tre i kraft med tiden.

Dette siste dokumentet (det vil si mer enn to uker senere) refererer ikke lenger til avbestillingsmuligheter, men til erstatningen må abonnenten betale hvis han ikke er enig (nettverksselskapet er åpenbart en slags gatekeeper i denne type kontrakt som som tredjepart kan verifisere hvor abonnenten faktisk får sin elektrisitet, dvs. nettverksfirmaet) og betegnelsen på bruksstedet er avtalefestet).

HiTec

Tilbakemelding Score
8

Kotte sa:
Dette siste dokumentet (det vil si mer enn to uker senere) refererer ikke lenger til avbestillingsmuligheter, men til erstatningen må abonnenten betale hvis han ikke er enig (nettverksselskapet er åpenbart en slags gatekeeper i denne type kontrakt som som tredjepart kan verifisere hvor abonnenten faktisk får sin elektrisitet, dvs. nettverksfirmaet) og betegnelsen på bruksstedet er avtalefestet).
Da skal jeg bare gå rett til meg fordi jeg bor i Helen-nettverket = de har allerede nettverksfirmaet i den versjonen 2 (derfor var det allerede plass og elektrisitetsmålere i kisten) og derfor er det ikke nødvendig med en tredje kontakt i dette tilfellet ??? ?

poser

Hyper Active
Tilbakemelding Score
94

HiTec sa:
Da skal jeg bare gå rett til meg fordi jeg bor i Helen-nettverket = de har allerede nettverksfirmaet i den versjonen 2 (derfor var det allerede plass og elektrisitetsmålere i kisten) og derfor er det ikke nødvendig med en tredje kontakt i dette tilfellet ??? ?
Det kan være tilfelle. Som et nettverksselskap har vi Caruna Espoo-distribusjon (kan den selge elektrisitet selv som en leveringsenhet eller har arrangert at Fortum selger elektrisitet i så fall?).

Poko

Relé epoke
Tilbakemelding Score
229

I dag ble kontrakten bekreftet av Helen, vår union er nå forseglet.

edits

Og brevet kom fra det nåværende firmaet takk for det lange samarbeidet og disken tilbyr 5,08 + 2,50 måneders avgift

Hikikinkku

medlem
Tilbakemelding Score
1

I forgårs begynte det med en 12 måneders tidsbegrenset snøenergi. Jeg fant et utdatert tilbud til en fast pris på 19,90 € per måned for sähkönhinta.fi. Inkluderer 6000kwh på 3,98c. Deres nettsted hadde allerede en ny pris på 24,90 €, men ga den gamle prisen da jeg solgte den. Hvis du går over det 6000kwh, vil resten bli fakturert til kostpris på børsens strøm. Vi forbruker de siste 2v nesten fjernt som 6000kwh.

timop

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

Du ler når du spilte vannet, hvor den nåværende avtalen er. Det går tom for knuter. (2 txt innlegg og e-post spam kom tidligere).
Jeg fortalte deg når jeg måtte kvitte seg med den som ringte det, ja og jeg tok det allerede da jeg fikk det billigere, da spurte han meg hvilken pris jeg fortalte prisen på Helen jeg tok, et øyeblikk av stillhet og "takk og god dag".
[Emoji2]

HelaKammo

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
3

timop sa:
Du ler når du spilte vannet, hvor den nåværende avtalen er. Det går tom for knuter. (2 txt innlegg og e-post spam kom tidligere).
Jeg fortalte deg når jeg måtte kvitte seg med den som ringte det, ja og jeg tok det allerede da jeg fikk det billigere, da spurte han meg hvilken pris jeg fortalte prisen på Helen jeg tok, et øyeblikk av stillhet og "takk og god dag".
[Emoji2]
Da jeg plukket opp min egen JeePuu sucker, prøvde jeg å få den tilbake og vente på høstprisene. Årsakene til fakturaen var f.eks Virkningen av prisen på Olkiluoto og vann på silden. Jeg avlyste ikke. Det var ganske tvilsom markedsføring, direkte banging.

Hvis kunden endrer seg en gang, og tilbudet ikke forbedres ved å be om det, finner jeg det unødvendig å utsette den nye kontrakten som allerede er laget for PERUMA. Er dette enda en lovlig fart?

HiTec

Tilbakemelding Score
8

HelaKammo sa:
Hvis kunden endrer seg en gang, og tilbudet ikke forbedres ved å be om det, finner jeg det unødvendig å utsette den nye kontrakten som allerede er laget for PERUMA. Er dette enda en lovlig fart?
Det er bare vanlig direkte markedsføring, vi vil holde kundene våre stengt. Det er ingen ulovlig ting i det, fordi kontaktinformasjonen din allerede er gitt til dem i tide, og når du får informasjonen om at du forlater, og adressen din ikke har endret seg, så er det som utløser det som "omvendt handel". teleoperatører :kul:

røtter

standard Naama
Tilbakemelding Score
39

HiTec sa:
Det er bare vanlig direkte markedsføring, vi vil holde kundene våre stengt. Det er ingen ulovlig ting i det, fordi kontaktinformasjonen din allerede er gitt til dem i tide, og når du får informasjonen om at du forlater, og adressen din ikke har endret seg, så er det som utløser det som "omvendt handel". teleoperatører :kul:
ok, ikke med den markedsføringen noe merkelig ... ikke ved døren banker ... :kul:

hjem oppvarming

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Jeg prøvde å lese de siste sidene i denne kjeden. Hard når alt er gjort med glass telefoner i dag. Det ser ut som om det alltid har vært en strømkontrakt på sensommeren, og telekommunikasjonsabonnementene bør avtales igjen. Selgere er hardt arbeidende. Jeg har Helen 3,99c / kwh. Ender bare i slutten av oktober. Nå tilbyr de noe som er omtrent 25% mer. Jeg tror jeg ikke gjør noe enda. For det meste vil jeg gjerne vite hvilke prisavtaler som er gjort nå. Bare pålitelige selgere er interessert. Det er mye erfaring, så langt har bare Helen fulgt den avtalt.

fraatti

standard Naama
Tilbakemelding Score
72

Hjemme varme sa:
Jeg prøvde å lese de siste sidene i denne kjeden. Hard når alt er gjort med glass telefoner i dag. Det ser ut som om det alltid har vært en strømkontrakt på sensommeren, og telekommunikasjonsabonnementene bør avtales igjen. Selgere er hardt arbeidende. Jeg har Helen 3,99c / kwh. Ender bare i slutten av oktober. Nå tilbyr de noe som er omtrent 25% mer. Jeg tror jeg ikke gjør noe enda. For det meste vil jeg gjerne vite hvilke prisavtaler som er gjort nå. Bare pålitelige selgere er interessert. Det er mye erfaring, så langt har bare Helen fulgt den avtalt.
Til samme pris ble kontrakten mottatt for en uke siden. Det gjelder ikke nå til boligboere. Å bla gjennom et par sider ville ha opplyst det. Nå kjeder du deg en uke sent. Elektrisitetsprisene øker generelt.

hjem oppvarming

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Det ser ut til å prøve å dygge klienter. Så er det at hvis du kjøper litt, selger det billigere? Kanskje jeg kunne si at jeg bor i en boligblokk når dette huset er 2 etasjer. Men jeg er i mitt liv vant til det faktum at hvis du kjøper mye, få en lavere pris, engros-pris.

spire

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
77

Scroll sa:
Innbyggere i en boligblokk går vanligvis ikke inn i kraftnettet i toppperioder med høyt strømforbruk, spesielt spesielt når det gjelder forskjellige luftvarmere og delstippede. Kanskje, bak Helens tilbud, er noe av sitt slag.

På 5 000 kWh taket, ønsker vi å kutte ut de to-etasjes okhusene fra kunden.

Kjøpsbeløpet gir ingen rettigheter til rabatter. Gå deretter tilbake til saken hvis kjøpet overstiger 50 MWh per år.
Ikke nok 50MWh er fortsatt nok. Rekordet for dette i huset mitt er 85MWh ellers. For de som bruker mye tid, har de sine egne prislister og regler - det glødende spøkelset begynner å komme sammen.

hjem oppvarming

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Jeg mente bare at jeg setter pris på stabilitet. Hvis el-selgeren rapporterer sen sommer som tilbyr en ny kontrakt som er 25% mer enn hittil. Jo, jeg merker det. (Få til og med merke) Da går jeg for å utforske markedet. Nå lurer du bare på hvordan andre har reagert.
Jeg burde komme opp med det som 25% ville finne i min inntekt, gosh. Dette er bare ett eksempel, alle selgere strever etter det samme.

fraatti

standard Naama
Tilbakemelding Score
72

Hjemme varme sa:
Jeg mente bare at jeg setter pris på stabilitet. Hvis el-selgeren rapporterer sen sommer som tilbyr en ny kontrakt som er 25% mer enn hittil. Jo, jeg merker det. (Få til og med merke) Da går jeg for å utforske markedet. Nå lurer du bare på hvordan andre har reagert.
Jeg burde komme opp med det som 25% ville finne i min inntekt, gosh. Dette er bare ett eksempel, alle selgere strever etter det samme.
Faktisk har prisen på elektrisitet vært på vei oppover, og prisene på kontraktene er derfor dyrere. Jeg sprayet den månedlige gjennomsnittlige timeprisen på børsen. Deretter (og deres prisutvikling) er prisene på disse elkontrakter også basert.

Detaljer her: https://vantaanenergia.fi/sahkosopimus/porssisahko/porssisahkon-toteutuneita-tuntihinnan/

Her er nyheter om stigende priser
https://yle.fi/uutiset/3-10318375

Ofte et godt sted å sjekke prisen har vært competitor.com og denne kjeden.

Juti

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Det synes å være 3,99snt / kWh generisk strøm og en grunnleggende kostnad på 0 € / måned;

http://kilpailutasahko.fi/index.php

fraatti

standard Naama
Tilbakemelding Score
72

Juti sa:
Det synes å være 3,99snt / kWh generisk strøm og en grunnleggende kostnad på 0 € / måned;

http://kilpailutasahko.fi/index.php
Det er da en spesiell ting hvis du vil ta strøm: /forum/index.php/topic,26784.msg349370.html#msg349370

HiTec

Tilbakemelding Score
8

Kanskje her er en liten sang med ordene "klatrer fortsatt opp ..." Smiley211007

https://tekniikkatalous.fi/tekniikka/energia/suo-siella-vetela-taalla-sahkon-tukkuhinta-kallistui-yli-31-6736574
Kom deg, flabby her. I januar-juni har den finske engrosprisen på elektrisitet i Nordpool økt med over 31% sammenlignet med samme periode i fjor. I januar-mars betalte elektrisitet gjennomsnittlig 41,97 euro per megawatt-time på grossistmarkedet og i april-juni nesten det samme, eller 41,96 euro per megawatt-time.

Tallene er direkte fra Energistyrelsens hjemmeside, som beregner og betaler elektrisitetsprisen for vindkraft til vindkraftprodusenter på grunnlag av en tre måneders gjennomsnittspris. Den finske statens lovede innkjøpspris, dvs. garantert pris for produsenter, er EUR 83,5 per megawatt-time. Avgiften beregnes som forskjellen mellom grossistprisen på elektrisitet og garantert pris.
opp Bunn