Strøm Tilbudspris NÅ!

fraatti

standard Naama
Tilbakemelding Score
72
Vs: Strøm Tilbudspris NÅ!

Pehe sa:
Hvor og når HiTec har et hjem for denne prisen. Ved årsskiftet vil selskapet ende opp med en 2 år gammel søster til Loiste og prisen var 3,65 cent / kWh. Det er ingen fast pris for den prisen lenger. Ingenting oppdaget jeg ikke vil.
Det jeg så raskt på, er at dagens nivå for tidsbegrensede kontrakter ser ut til å være om lag 5,5 / kWh + € 0 / måned. Ja, det er mye hoppende.

kom til Ham

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
47

HiTec sa:
Etter at disse begrensningene har kommet fram i det Helen-tilbudet, har laget fortsatt klart å inngå nye kontrakter med OK-hus. Men nå vet jeg ikke om jeg har kommet opp med mer detalj når tilbudet har blitt endret igjen ??
For meg selv fikk jeg bekreftelse fra Helen at alt var ok, selv om det var et "lite hus". Vilkårene i kontrakten har ikke lest noe som skjer hvis forbruket er over 5000kwh / v, selv om sopparien gjorde noen uker siden, og det er fortsatt 1v til 3 måneder. Bare nevner at hvis den nåværende tidsbegrensede kontrakten forhindrer at den nye avtalen trer i kraft på ønsket dato, vil den nye avtalens ikrafttredelse automatisk bli utsatt til den forrige. Selv forsterkninger og ok meldinger kom. Så alt ok ??

HiTec

Ikke vær bortkastet :)
Tilbakemelding Score
8

Tulihäntä sa:
selv om jeg gjorde noen uker siden med soppari og det er fortsatt 1v til 3 måneder gammel.
På en eller annen måte husket jeg det nevnte at maks. 2 måneder på forhånd kunne gjøre kontrakter ?? Uansett, det er på tide for en "interessant" sak å lage en soppari nå som først får virkning etter litt over 1 år, men fortsatt til dagens priser ;D

jokes911

medlem
Tilbakemelding Score
0

Brann: Hvordan fikk du dette tilbudet fra Helen? For meg, den 5-start prisen jeg ikke skulle kjøpe fra dem. Siste gang jeg også gjorde et veldig dårlig tilbud så forlot jeg selskapet. Så kontaktet umiddelbart og mottatt et rimelig tilbud (3.99 + 0Eur)

tj86430

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
34

jokes911 sa:
Brann: Hvordan fikk du dette tilbudet fra Helen? For meg, den 5-start prisen jeg ikke skulle kjøpe fra dem. Siste gang jeg også gjorde et veldig dårlig tilbud så forlot jeg selskapet. Så kontaktet umiddelbart og mottatt et rimelig tilbud (3.99 + 0Eur)
I denne kjeden er det en rekke lenker frem og tilbake til Helens bud, samt relaterte diskusjoner. Sannsynligvis har allerede gått ut, men ganske mange hekser pleide å.

kom til Ham

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
47

HiTec sa:
På en eller annen måte husket jeg det nevnte at maks. 2 måneder på forhånd kunne gjøre kontrakter ?? Uansett, det er på tide for en "interessant" sak å lage en soppari nå som først får virkning etter litt over 1 år, men fortsatt til dagens priser ;D
Vel, så vilkårene i kontrakten lest. Jeg lurte litt på meg selv, men jeg måtte gjøre det ?? noen etter et år hvis prisen er 2c / kwh, så kan det komme til andre tanker.

kom til Ham

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
47

jokes911 sa:
Jeg la avtale om 20,9. På den tiden tilbød de 3,99snt / kwh og 0 € / måned. Jeg skrev inn informasjonen de ba om, jeg matte startdatoen så langt som mulig. På grunnlag av kontrakten kunne startdatakalenderen bli riper mer enn et år siden. Og når vilkårene i kontrakten er lest at kontrakten starter, så laget jeg kontrakten selv om kalenderen ikke mottok den valgte dagen da den nåværende tidsbegrensede kontrakten utløper. Men 6,10. Svaret var, "Takk for at du valgte Helen! Du kan være bekymret, din elkontrakt er nå i orden. Forhåpentligvis er vår felles tur lang og givende. "Selvfølgelig kan det være et par variabler eller ikke.

kom til Ham

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
47

Jeg vil nok ikke gjøre det allerede. Tilbudet er som dette. La oss få en ny runde om en måned eller to.

GreeMidea

medlem
Tilbakemelding Score
0
sahkovertailu.fi

Fi-Nergy BLACK FRIDAY kampanjen!
general Electric

Superpris og fast pris kun 3,99 cent / kWh og grunngebyr 0 € / måned! Tilbud gjelder til søndag 25. november 2018.

Vet du å tenke på Fi-Nergys tilbud selv å vurdere? En 6 måneders periode ville være. Har du erfaring med selskapet? Tilsynelatende, ikke vær veldig pålitelig ...

kom til Ham

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
47
Jeg ville ikke være enig med FI Energy. Ifølge høringen kan nesten hver faktura bli annonsert når de tar betalt for hva som skjer.

5epi

medlem
Tilbakemelding Score
3
Jeg presset søknaden til å trekke.
Vi er imidlertid på Häme siden ...
Det ville passe godt i mønsteret at det tredje året skulle gå til samme pris.

Ryystäjä

medlem
Tilbakemelding Score
7
Jeg legger også ordren til å gå. Frittliggende hus i Uusimaa, men ikke i Helsinki. SaaS se hva som skjer. Irriterende når det bare er et års tilbud.

Telehell

medlem
Tilbakemelding Score
6
Neste sommer (bør) Olkiluoto sliter med å strømme inn i rutenettet, la oss se hvordan det påvirker.

Edit; at Helens tilbud er begrenset til det strømforbruket på 5000 kW pr år.
Senest redigert:

Poko

Relé epoke
Tilbakemelding Score
229

"onlyhelsinki" bestilt til vestkysten og bekreftelsen kom, det gjenstår å se om strøm vil også være 1,10 :)
Elektrisitet kom og nå også høsten i kvartalet. Godt gjort bare "Helsinki".

En annen halvdel av elven

standard Naama
Tilbakemelding Score
5
Nyttårsaften er kanskje litt av en dårlig tid når du prøver å få tøffe priser når forbruk blir funnet, hvis det er kaldt vinter. Du kan kaste den våren når du ser effekten av vannressurser og så videre, det vil ikke øke disse 5-6c prisene forferdelig hvis du får større problemer i økonomien. tanker 4c for pisking når du treffer, vil du være god. Og uten en månedlig avgift. Alkanu irriterer disse grunnleggende betalinger rett på alvor. Jeg forstår at du ikke har kostnaden for lite forbruk, men jeg lurer på hvorfor selgere ikke kan sette trappene direkte inn i prisene.
f.eks. under 3000kw 3e per måned pris 4,7c, 3000-6000 2e per måned pris 4,5c 6000-15000 1e per måned 4.4c og 15000-40000 0e per måned og 4,2 c.

Og det er deg som selger strøm når du leser dette, og sjefen foreslår en prismodell til lederen. Du vil oppdage at perskules kan til og med fungere ...

HiTec

Tilbakemelding Score
8
f.eks. under 3000kw 3e per måned pris 4,7c, 3000-6000 2e per måned pris 4,5c 6000-15000 1e per måned 4.4c og 15000-40000 0e per måned og 4,2 c.
Ellers, ingen kortere ide, jo mer du bruker det, desto mindre er prisen på enhetsprisen og de faste vedlikeholdskostnadene på et tidspunkt så begravd der :kul:

huugo

medlem
Tilbakemelding Score
0
Dette er en verdifull kjede - holdt i live.

Selv 3,88 s / kwh + 3 eur / måned 24 måneder løper ut i april. Du trenger ikke å starte med et godt tilbud på 24k nå. Utfordrende utseende, men fortsetter å prøve! :) De grunnleggende tilbudene går over 6 s / kwh, så med forbruk mer enn 500 euro / år ekstra kostnad ...! Så ta et øyeblikk for å få det.

Takk alt for din aktive handling for å finne gode tilbud!

Stefa

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
1
Litt etterfulgt av meg selv, selv om min egen sucker er heldig i et år. Det er nå 3,87 c / kWh og 1,95 e / måned. For eksempel tilbyr denne Loiste for tiden 3 e / måned og 5,5 c / kWh.

Mirroring dem, årlige kostnader vil stige til over 170 e. Selv om ikke bringe på den annen side, er det ikke omtrent 15 e / måned, men fortsatt. Forhåpentligvis ville det være et år å få priser tilbake der 4 c rundt.

Jnti

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
81
Konkurrenten kan være den mest fordelaktige 12 måneder 6,15 cent / kWh + 0 € / måned
For tiden vil en gyldig sopp få 5,84 cent / kWh + 0 € / måned eller 5,19 cent / kWh + 3,5 € / måned
=> Kan vurdere børs elektrisitet i noen tid ... :kul:

Kellarinlämmittäjä

standard Naama
Tilbakemelding Score
93
Jeg måtte ta børs elektrisitet når ingen annen grunn var tilgjengelig. På disse vilkårene fikk jeg fra NGE:
Opprinnelse: Vannkraft
Strømkontrakt: Børs Elektrisitet
Varighet: Ingen frist
Mæglingsgebyr: 0,16 cent / kWh
Månedlig betaling 3,80 € Mva (Prisene inkluderer mva 24%)

Noni

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
1
Jeg tok Helens 12k 5.05s / kWh og 0 € / måned, først tilbudt dyrere, men jeg ble hengt på telefonen.
Så soppari løp ut og først tilbød noe ganske elendig, som jeg umiddelbart avviste.
Et år senere, mer atomkraft ... eller i det minste ville allerede påvirke prisene ...

lurer

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0
Jeg tok 3990kh med energi og 10.000 kWh / 12k. Jeg går om 9700-10800 i året. Sa at ingen liten overshoot ville skade. Jeg tror ok pris når jeg kjenner forbruket mitt nøyaktig. Det er ingen straff for overkjøring, og ansvaret rapporteres å gripe inn hvis det går for langt:)
Senest redigert:

Så mye

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
11
Kan Helen også ha strøm i et privat hus i Satakunta? Hva slags priser kan "prute" nå? Avslutter en strømkontrakt om våren for en billig avtale med Fortum og bør inngå en ny kontrakt hvis du vil få en god avtale. på billig.

Cuiman

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Fortum tilbød meg muligheten til å fortsette den gamle kontrakten med "nye lave priser" mot slutten av fjoråret.
Den gamle skomakeren var 4,02 € / måned + 5,46s / kWh vinterduk og 4,13snt / kWh annen gang.
Den nye tilbudet var 4,02 € / måned + 7,30s / kWh vinterklut og 5,97s / kWh annen gang.
Jeg fortsatte ikke med kontrakten med nye "rimelige" priser.

Nå var prisen på snøenergi € 1 / måned + 5,39s / kWh fra april.

Ved forbruket økte strømregningen med 110 € / år
Fortums nye skomaker ville ha økt om € 320 / år

Forbruk i 2018 ca 17200kWh

Ryystäjä

medlem
Tilbakemelding Score
7

Dette er nettopp den ekte ordrebekreftelsen som danner den som en juridisk avtale. Det første var bare en "takk for din bestilling" -type melding sendt av nettsiden, og selv en ekte juridisk binding kan fortsatt være mangel på søket, hovedsakelig fordi vi har skrevet din forespørsel om en slik avtale. Jeg antar at du har 14pv tid nå for å avbestille bestillingen din hvis du vil ha Smiley211007
Hvem tok Helens 5000kWh tilbud "bare" til Helsingfors, har du fortsatt regningene dine normalt til en billig pris? Hva med 5000 kWh overruller, jobber du fortsatt?

Min søster starter ikke til neste sommer, så jeg gleder meg til å jobbe og få strøm i et år til en billig pris.

HiTec

Tilbakemelding Score
8
Hvem tok Helens 5000kWh tilbud "bare" til Helsingfors, har du fortsatt regningene dine normalt til en billig pris? Hva med 5000 kWh overruller, jobber du fortsatt?
Det er 1,9. da meg selv trådte i kraft og når årlig forbruk er 18.000 kWh, så er den 5.000 kWh "grensen" ikke overskredet, men den har ingen effekt :kul:
opp Bunn