Strøm Tilbudspris NÅ!

fraatti

standard Naama
Tilbakemelding Score
72
Vel nå ville det være billig! :D
Selvfølgelig er det knapt noen alternativer til alternativene som dårlige alternativer ... \ t

Jaska80

medlem
Tilbakemelding Score
0
Ja, den gamle 2-årige Jyväskylä energikrevende 3,93c / kWh soppari løper ut.

Ny kontrakt Seinäjoki energi 5.1c / kWh og 2e måneds avgift.
Selvfølgelig bare tilgjengelig i Sør-Österbotten.

arimika

medlem
Tilbakemelding Score
0
den gamle sucker løp ut av dette så langt etter å ha kommet inn

5,53 c / kWh
dag (7-22)
4,67 c / kWh
natt (22-7)
€ 3,50 / kk

Gyldighet: For tiden
Produserer Vaasa elektrisitet

Kellarinlämmittäjä

standard Naama
Tilbakemelding Score
93
Fra denne lenken fra Sverige ...

"Den billigste strømmen er for tiden tilgjengelig gjennom kontrakter som fortsatt er i kraft, og problemet er at prisen kan endres raskt.
Hvis dette ikke er tilfelle, tilbyr energien 247 og Imatran Seudun Seudun en kontrakt på 4,78 cent per kilowatt-time og Kuoreveden Sähkö og KSS Energia på 4,80 cent per kilowatt-time. "

Etter min mening er det merkelige at spotpriser synes å sjelden løpe om natten i disse avlesningene.

Bati

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
4
den gamle sucker løp ut av dette så langt etter å ha kommet inn

5,53 c / kWh
dag (7-22)
4,67 c / kWh
natt (22-7)
€ 3,50 / kk

Gyldighet: For tiden
Produserer Vaasa elektrisitet
Jeg byttet med det stedet.
Da jeg begynte å undersøke prisen på elektrisitet med den nåværende kontrakten med Fortum, er prisen på elektrisitet 8,4 c / kw og 4e i måneden. :D

Sikker strømforbruk er så lav at det ikke sparer penger, men sparer fortsatt røveri

Jnti

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
81
Jeg fikk et tilbud fra Helen for juni. Hvorfor tilbød de ikke det?

Prøv biskopen til sin gamle kunde. Slik ble tilbudt av:

"VELGT PRODUKT Finno-elektrisk CO2-fri 24 måneder
PRIS 3,00 € / måned, 5,69 c / kWh "

Laveste tilbud gjennom Competition.com

"Elektriker Helen
Elektrisk produkt CO2-fri fastpris generisk elektrisitet
Kontraktsperiode Midlertidig til 31.12.2020
Grunngebyr 0,00 € / måned
Forbrukskostnad, generell strøm 5,32 snt / kWh "
Senest redigert:

Kellarinlämmittäjä

standard Naama
Tilbakemelding Score
93
Fra NGE:
"Til hvem børs er egnet? Vi tror på alle. Bytte strøm er historisk den billigste elkontrakten."

SaaS å se. Jeg trodde jeg ville prøve dette da jeg ikke kunne finne en bedre. NGE-marginer er minst moderate og forståelige. Regningene kommer først etterpå. Jeg kan ikke flytte forbruket, så til tider enn frost kommer prispistene til ankelen min.

Problemer som forbrukerprofiler jeg har fått en flekk elektrisitet
Januar til 6,95 s / kWh
i februar 6,00 s / kWh
Ikke et dobbeltresultat, men hvis solen fortsatt skinner.

Forbruk Distribusjon 1 - 3 2019.JPG

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81
Senest redigert:

mtrantalainen

medlem
Tilbakemelding Score
3
La oss se om prisene går ned på våren? : Hmm:
Her er hele vannsituasjonen i Norden http://wwwdynamic.nordpoolspot.com/marketinfo/rescontent/area/rescontent.cgi
Situasjonen i Sverige har også blitt bedre http://wwwdynamic.nordpoolspot.com/marketinfo/rescontent/sweden/rescontent.cgi
I flere år har det vært bra at de beste tidsbegrensede tilbudene vanligvis er tilgjengelige i oktober-november. Og når du ser på disse vannreservoarene, er tiden for gode tilbud reflektert i en stor mengde vann. Jeg kan ikke forstå hvorfor store selskaper da tilbyr opptil 2 V fastfrysede choppere for billig, men jeg velger ikke; I dagens 2v soppari er prisen på strøm 3,95 cent / kWh og grunnprisen er 0,80 € / måned. For øyeblikket er prisen på nye hoodies noe annet ...
Senest redigert:

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81
I flere år har det vært bra at de beste tidsbegrensede tilbudene vanligvis er tilgjengelige i oktober-november. Og når du ser på disse vannreservoarene, er tiden for gode tilbud reflektert i en stor mengde vann.
Faktisk, mens jeg er under inntrykk av at på slutten av vårflommen i sommer ville være den beste tiden av konklusjonen i en åremålskontrakt. :)
På dette stadiet er bassengene vanligvis fulle av smeltevann og tørken / lav nedbør av den kommende sommer / høsten er ikke kjent ennå.

Av en eller annen grunn vil Heleninks tilbud treffe dette stedet https://helen.fi/kampanjat/kiinteahintainen-kesasahko/
Av en eller annen grunn har det ikke vært lignende tilbud om høsten, slik at kontrakten starter i oktober-november.

mtrantalainen

medlem
Tilbakemelding Score
3
Faktisk, mens jeg er under inntrykk av at på slutten av vårflommen i sommer [...]
På dette stadiet er bassengene vanligvis fulle av smeltevann og tørken / lav nedbør av den kommende sommer / høsten er ikke kjent ennå.
Noen vannkraft selskaper har en gang klaget over at det er nødvendig å heve prisene når det er så mye vann at det må slippe vann allerede forbi dammen. Så fakturert de kjøperne på grunn av de teoretiske tapene da generatorer var ute av kapasitet. Du vet at prisen på elektrisitet er også den samme som prisen på flybilletter: du kan ikke forstå når du har lest matematikk bare som et mindre fag på universitetet.

Mine avtaler jeg har blitt enige om så langt på en slik måte at datoen for inngåelse av kontrakten innløsningskurs på låsen selv om leveransen vil begynne først senere. Husk at jeg, som jeg har gjort på den sopparin vanligvis i oktober eller november og leveranse av strøm i denne sopparilla ville ha startet engang i nærheten til starten av desember. I de siste seks årene har prisen på faste kunder selv alltid vært mellom 3,95 og 4,30 cent / kWh og månedlige utbetalinger er 0-2 € / måned.
Senest redigert:

pumpe helper

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
13
Av en eller annen grunn vil Heleninks tilbud treffe dette stedet https://helen.fi/kampanjat/kiinteahintainen-kesasahko/
Hva slags bestikkelse ville det være verdt å ta tak i denne avtalen? 2 år 5,59c 0e grunngebyr. Levering til tidssone 1.6 når denne nåværende 3.68c ville ende helt rett på 31,5 ...
Eller ta noen dyrere så langt og snuse minst over sommeren, så er strømforbruket svært lite.
Ikke en av dem vet, men kaster bort utsikten.

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81
Mine avtaler jeg har blitt enige om så langt på en slik måte at datoen for inngåelse av kontrakten innløsningskurs på låsen selv om leveransen vil begynne først senere.
Kontrakten kan gjøres 3 måneder før leveransen.

Jeg selv hadde 6 / 2016-6 / 2017 Lumo Energia 3,66 cents / kWh 0 € / måned, 6 / 2017-6 / 2018 Helen 3,81 cent / kWh 0 € / måned og 6 / 2018-6 / 2019 Helen 3 , 82 cent / kWh 0 € / måned
Senest redigert:

mtrantalainen

medlem
Tilbakemelding Score
3
Jeg selv hadde 6 / 2016-6 / 2017 Lumo Energia 3,66 cents / kWh 0 € / måned, 6 / 2017-6 / 2018 Helen 3,81 cent / kWh 0 € / måned og 6 / 2018-6 / 2019 Helen 3 , 82 cent / kWh 0 € / måned
Wow! Det har allerede vært gode priser. Du bør følge prisen selv ved sommers daggry hvis jeg prøver å flytte budgivningen. Vi bruker imidlertid så mye strøm om vinteren at en billig minst ett år gammel synker er generelt et mye bedre alternativ enn billig børselektrisitet.

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81
Wow! Det har allerede vært gode priser. Du bør følge prisen selv ved sommers daggry hvis jeg prøver å flytte budgivningen.
Nå kan vi komme opp med ca 30% prisøkninger hvis jeg har en fast periode. Et alternativ kan være nåværende eller børs elektrisitet. Forutsi at når OL3 går inn i nettverket, vil regionalprisen i Finland falle til Stockholm. Dråpet ville således være ca 0,3 til 0,5 cent / kWh.
Futures på den annen side forutser at prisen for 2020 i Finland vil være ca 5,1 cent / kWh og prisen for 2021 er ca 4,7 cent / kWh.
Senest redigert:

amatør

medlem
Tilbakemelding Score
5
Noen vannkraft selskaper har en gang klaget over at det er nødvendig å heve prisene når det er så mye vann at det må slippe vann allerede forbi dammen.
I hvertfall her, noen ganger økte de prisene når forbruket var for lavt. Ellers ville budsjettert fortjeneste ikke blitt kreditert til eieren (= by).
På en måte var årsaken til økningen ikke i missilrundingen, men rakettangrepene var resultatet av for lavt forbruk, hvor bassengene var fylt til øvre grense.
Senest redigert:

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81
Det synes å være en nedadgående trend her https://sahkomittari.fi/vertaa-sahkosopimus/
Den dyreste veien gjennom konkurransen er 5,22 cent / kWh + 0 € / måned. Begge nettstedene er kjent for å tilby 24 måneders kontrakter. Med en 12 måneders kontrakt springer prisen nesten 20%.

Wespa

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
11
Det frenzied "tilbudet" (3,84 € / måned, 5,79 c / kWh, 24 måneders fasttidsperiode) ble videreføring av den gamle juni og rimelig kontrakt helt fra Helen til e-posten som ville gjøre en bestilling for det Helsinki-tilbudet, selv om det ennå ikke var i Vesten kan være som Helsinki .. : PRKL:

Wespa

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
11
Ja, jeg prøvde det samme, men jeg sendte ikke skjemaet når det står klart "til Helsingfors". : Hmm:

Poko

Relé epoke
Tilbakemelding Score
229
Som et "Helsinki-tilbud" tok jeg meg selv fra 1. oktober, og er fint tilbake i taket med 250 kilo fra Helsingfors.

rot

medlem
Tilbakemelding Score
13
Ingen venter : Grandpa2:, Vaasa elektrisitet hevet prisen på en ubestemt kontrakt, så jeg grep også "super fordel" :)

Sammeli77

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0
Lotteriet tilbyr i dag 2V fast sikt 5,16 s / kWh + 2,96 € / måned. Slutten av juni (3,90 € / måned) utløper i slutten av juni. Vil du fortsatt spille?

lappano

medlem
Tilbakemelding Score
3
Det gamle begrepet utløp i går, så jeg så nye kontrakter og endte opp her:

Full kontraktsperiode24 kk
Full avgift€ 3,98 / kk
dag5,29 snt / kWh
4,19 snt / kWh

Product Loiste Pure, nattkraft, 2 år og gjennomsnittlig pris for energi 4,74 cent / kWh.

Den dag Prisen er bare billigere enn jeg fant med 1-timers måling på pris sammenligning sider. Selvfølgelig er Euro-paret mer sannsynlig å betale månedlig avgift enn andre ellers dyrere alternativer.

lappano

medlem
Tilbakemelding Score
3
Hva er gjennomsnittsprisen når månedlig avgift tas i betraktning?
Hvis nå hjernen jobber dårlig etter en sovende natt, så:

Avhenger av energiforbruket, for eksempel hvis det tar en måned 700 kWh og forbruk er 1/1 dag / natt, så gjennomsnittsprisen er (700 kWh/kk * 0,0474 e/kWh + 3,98 e/kk) / 700 kWh/kk = 5,31 snt / kWh.

Hvis igjen 1500 kWh forbruk, gjennomsnittlig pris = 5,01 cent / kWh.

Jo, det kan du også telle med et årlig estimat på 15.000 kWh med samme forhold-> 5,06 cent / kWh.

Så mye avhenger av forholdet mellom hvordan man får mer strøm over natten. For øyeblikket, med 1/1 når byggfasen går.

Muhv

medlem
Tilbakemelding Score
1
Likevel er prisen på elektrisitet kommet ned. Nå var aksjemarkedet strøm, om et par dager var det 1-2 timer med perioder 1-2 prosent / kwh .. gjennomsnittlig pris 4,5 prosent / kwh

tj86430

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
34
Sikkert vil det komme ned i det lange løp. I mars ville børsens strøm være blitt mer enn 90, - dyrere enn den nåværende, så det er fortsatt rom for toll.
opp Bunn