Strøm Tilbudspris NÅ!

Jnti

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
81
Faktisk ser jeg ingen grunn til dyrere strøm hvis du bruker mer. Normal har vært den andre veien rundt. :kul:
Den eneste begrunnelsen kan være at selskapets finansielle risiko øker i fastpris kontrakter etter hvert som forbruket øker. Samtidig er 6 MWh grensen helt kunstig. Bedrifter kan også velge å beskytte sine strømkjøpspriser på ulike måter.

Det var ingen straff for tidlig oppsigelse av tidsbegrenset kontrakt. Var det bra akseptabelt eller ikke, og hvorfor ikke?

Alfonzo

medlem
Tilbakemelding Score
1
Fant ikke et raskt søk igjen ... Hvor mye før slutten av kontrakten kan du konkurrere om strøm? Min kontrakt utløper bare i slutten av juli.

Jeg husket noe fra fortiden til å være 3 måneder, men nå kunne jeg ikke finne noe omtale ...

haaveri

medlem
Tilbakemelding Score
0
Fant ikke et raskt søk igjen ... Hvor mye før slutten av kontrakten kan du konkurrere om strøm? Min kontrakt utløper bare i slutten av juli.

Jeg husket noe fra fortiden til å være 3 måneder, men nå kunne jeg ikke finne noe omtale ...
Det er neppe begrenset på noen måte. Jeg laget en ny kontrakt for en annen leverandør ~ 3 måneder før slutten av den gamle.

kom til Ham

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
47

Jeg gjorde Helen til en ny søster for et år siden. Nåværende fast sikt utløper i oktober i år. Så hevdet Helens vilkår at hvis den nåværende tidsbegrensede kontrakten forhindrer starten på en ny kontrakt, blir start automatisk overført til slutten av gjeldende sikt. Hittil har ingenting blitt sagt om det, så det er sannsynligvis greit.

Hikikinkku

medlem
Tilbakemelding Score
1
Det er riktig, vanligvis billigere å finne andre steder.
Selv de beste prisene har alltid blitt funnet der. Going Now Lumme Energy 3,98c / 0,00 € kk soppari, som ble funnet i fjor til den gamle prisen og måtte selge den selv om prisen allerede hadde steget.

ferdighet

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Jeg hadde 12k på bunnen i august 2018. 3,99 Helen Suomomisel da jeg tok samme avtale i november, og jeg valgte det å starte nå i august 2019. Jeg skjønner at minst en års lang tidsplan for Helens kontrakter vil lykkes.

Sannsynligvis i den første måneden kommer den endelige bekreftelsen på de nye 12 månedene, i hvert fall håper jeg det!

etc.

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
1
Ellers tilbød LahtiEnergia en kontraktsandel på 6,30s / kWh :( Den tidligere prisen var 3,81

fraatti

standard Naama
Tilbakemelding Score
72
Kan du gi et tips?
Mange av konkurrentene har blitt tildelt de beste tilbudene. Prisene har imidlertid nå vært klart høyere enn tidligere.

Nå synes tiden å være 5,74 eller 5,79 + 0kec

Prisen på Import builder.fi kommer til å gå til de samme delene litt avhengig av månedlig avgift og årlig forbruk.

etc.

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
1
Jeg tok dette og stedet i Pirkanmaa.
"Budprisen er bare gyldig for adressene hvor kampanjebrevet ble sendt og den årlige bruken av varen er mindre enn 6000 kWh. Ellers er kontraktsprisen Normal pris på 5,95 c / kWh"
Det vil si at prisen ville være 5,95 c / kWh

pumpe helper

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
13
"Budprisen er bare gyldig for adressene hvor kampanjebrevet ble sendt og den årlige bruken av varen er mindre enn 6000 kWh. Ellers er kontraktsprisen Normal pris på 5,95 c / kWh"
Det vil si at prisen ville være 5,95 c / kWh
Ja, men vanligvis i henhold til kontraktens vilkår .. Hvor?
Jeg tok en bevisst "risiko" fordi den 5,95-prisen ikke synes å være noe dårlig for øyeblikket.
Selv før har Helen hatt disse Helsinki-avtalene, og de har blitt tatt over hele Finland.

fraatti

standard Naama
Tilbakemelding Score
72
Ja, men vanligvis i henhold til kontraktens vilkår .. Hvor?
Jeg tok en bevisst "risiko" fordi den 5,95-prisen ikke synes å være noe dårlig for øyeblikket.
Selv før har Helen hatt disse Helsinki-avtalene, og de har blitt tatt over hele Finland.
Forstå lesingen har vært ganske svak når disse choppers har blitt gjort. De har gitt sin godhet til samme pris. Nå er det imidlertid så klart skrevet at jeg lurer på om du får en pris enn 5,95c / kWh.

røtter

standard Naama
Tilbakemelding Score
39
På den annen side, etter min mening, bør den grensen også vises i enkelte kontraktsdokumenter hvis Helen vil belaste andres pris ...
Konvensjonen er lest om det er uenighet.

pumpe helper

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
13
Yu Time Shows. Min kontraktinformasjon inneholder en pris på 4.98c og ingenting i vilkårene i denne kontrakten er kansellert. La oss se hvordan det fungerer.

HiTec

Ikke vær bortkastet :)
Tilbakemelding Score
8
E-posten kom med bestillingen bekreftet med vedlagt informasjon og vilkårene i vedlegget.
Det er først da den generelle ordrebekreftelsen og de faktiske papirene vil bli i pdf-filer senere. Hvis den lavere prisen da leser den lavere prisen til tross for alt, så er det der vi går : Hmm:

pumpe helper

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
13
Det er først da den generelle ordrebekreftelsen og de faktiske papirene vil bli i pdf-filer senere. Hvis den lavere prisen da leser den lavere prisen til tross for alt, så er det der vi går : Hmm:
"Vi bekrefter bestillingen med informasjonen under og under vilkårene i vedlegget"
Les også at du fortsatt vil bli varslet når bestillingen har trådt i kraft. Så på en måneds tid.

poser

Hyper Active
Tilbakemelding Score
94
Selv om automaten skriver svaret, har kunden i det minste rett til å trekke seg fra kontrakten dersom de endelige vilkårene var svakere enn det som ble oppgitt. En elektronisk inngått avtale har to ukers avbestillingsalternativ. Selgeren venter selvfølgelig for den tiden og begynner å gjennomføre kontraktsavtalen bare etter omvendelsesperioden (fordi ordningen da forårsaker selgeren kostnadene han ikke lenger kan unngå, hva som skjedde).

spire

moderator
Tilbakemelding Score
77
Helen tilbød bare e-post i 3. måned + 5,59snt / 24 måneder. Soppari (3e + 3,99s / 12 måneder) i august.

etc.

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
1
Heh, Lahtienergia legger igjen en tekstmelding som sier at deres unike tilbud på 6,30c / kWh / 24k gir en perfekt løsning. "Gjør det raskt og bekreft avtalen din ved å svare på denne meldingen ..."
Ganske svettete :D

det ville vært bra

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
10
"Vi bekrefter bestillingen med informasjonen under og under vilkårene i vedlegget"
Les også at du fortsatt vil bli varslet når bestillingen har trådt i kraft. Så på en måneds tid.
Det var der jeg fikk det. Det er ingen begrensninger på mengden energi i kontraktspapirene, bare sikringen under 63A.

Samppu

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Jeg tok Satan for å bringe Helens tilbud på 4.98c / kwh + grunnleggende kostnad på 0 € / måned.

rep

medlem
Tilbakemelding Score
1
Jeg hadde 12k på bunnen i august 2018. 3,99 Helen Suomomisel da jeg tok samme avtale i november, og jeg valgte det å starte nå i august 2019. Jeg skjønner at minst en års lang tidsplan for Helens kontrakter vil lykkes.

Sannsynligvis i den første måneden kommer den endelige bekreftelsen på de nye 12 månedene, i hvert fall håper jeg det!
Jeg er veldig interessert i å spørre meg selv da jeg var 24 måneder gammel i dag 3,99 og Helen ga ikke noe spesialtilbud for å fortsette som kunde, til hvilken pris fikk du forlengelsesavtalen og hvor bor du?

ferdighet

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Jeg er veldig interessert i å spørre meg selv da jeg var 24 måneder gammel i dag 3,99 og Helen ga ikke noe spesialtilbud for å fortsette som kunde, til hvilken pris fikk du forlengelsesavtalen og hvor bor du?
I november kom det til Finland, og det var det samme for 0 € / måned i 12 måneder og 3,99c / kWh for kontrakten min i august.

Det var da det var planlagt å begynne på den tiden bare et år senere, men mange gjorde det ikke. Noen i det andre forumet tenkte til og med på den tiden at det ikke var en god ide å få en kjede da det kunne bli enda billigere.

det ville vært bra

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
10
Sannsynligvis bak lanseringen av OL3, hvis priseffekter (og kanskje til og med øyeblikket) fremdeles er noe uklare for de ulike spillerne. I regionale prisprodukter er det ikke synlig, selv om virkningen skal være tydelig. Men markedet er svært illikvide ...

etc.

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
1
Vel, saken er ferdig.
Elektrisk kontrakt i 2 år fra Porienergia for 5,29c / kWh + 2,5eur / måned

pumpe helper

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
13
Jeg tok dette og stedet i Pirkanmaa. E-posten kom med bestillingen bekreftet med vedlagt informasjon og vilkårene i vedlegget.
Det er ingen andre begrensninger på vilkårene enn 63A hoved sikringen.
Nå spiste spostet igjen, og tilsynelatende ble en offisiell suger og ingen automat sendt.
Pris 4,98c / kWh

Espejot

moderator
Tilbakemelding Score
57
Har du hatt Helen elektrisitet på bunnen, eller har du forandret det andre steder? Mun Helen suger slutter i juli ...
opp Bunn