Strøm Tilbudspris NÅ!

fraatti

standard Naama
Tilbakemelding Score
72
Vs: Strøm Tilbudspris NÅ!

Telehell sa:
Bytt til Helen uten problemer for to uker siden. Synd når de ikke trenger å tilby mobilapper for å spore forbruk. Det er vanskelig å komme seg gjennom nettet
Overføringen fra selskapet jeg er en heks overvåket. Gir overføringsselskapet noe på det?

spire

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
77

uttrykket sa:
Overføringen fra selskapet jeg er en heks overvåket. Gir overføringsselskapet noe på det?
Helen har ganske forskjellige sider for mobiltelefoner - mange ting er utelatt for klarhetens skyld. Det finnes noe som kan finnes på en nettleser, og mange ting kan lastes ned som csv, men tross alt er de ganske overraskende først, spesielt når det er noen som renoverer det nå. Jeg var redd for at det ikke ville hjelpe mange av de mobile sidene selv om de var.

Telehell

medlem
Tilbakemelding Score
6

I det minste ikke Caruna kan finne noen App. Fortum hadde en hjelp som heter OmaFortum, men all relevant informasjon ble lett funnet.

HiTec

Ikke vær bortkastet :)
Tilbakemelding Score
8

uttrykket sa:
Selv er Helen både en strømleverandør og et overføringsselskap, så akkurat de samme nettapplikasjonene de begge tilbyr ;D

HelaKammo

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
3

https://is.fi/taloussanomat/art-2000005819572.html

Det om, hva var tomten, først og fremst den billigste elektrisiteten og deretter løfte den inn i resirkulatorene.

on-zo

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
22

Det ble innså at mer ble gjort i smusselskapet enn det var forventet, og på en eller annen måte måtte man tjene penger. Det er også håpet at noen vil glemme eller ikke vil kunne kjøpe nye soppere, og vil fortsette til en god pris så langt.

HiTec

Tilbakemelding Score
8

juu-zo sa:
Det er også håpet at noen vil glemme eller ikke vil kunne kjøpe nye soppere, og vil fortsette til en god pris så langt.
Tross alt er det også en viss ting som bare er stille om slutten av begrepet, og håper virkelig at kunden ikke vil våkne opp til sin endrede situasjon - ikke før hans neste strømregning tidligst ;D Men med en stor del av Kr. Kommer Talol-regningene inn i noen få, så det kan være flere måneder før neste landing i postkorthudene :kul:

mokin

medlem
Tilbakemelding Score
0

Eller trenger selskapet å varsle selskapet før avtalen utløper? Det er, det kan ikke være helt basert på det

spire

moderator
Tilbakemelding Score
77

Jeg sa:
Eller trenger selskapet å varsle selskapet før avtalen utløper? Det er, det kan ikke være helt basert på det
Kontrakten utløper ikke: Det gjelder fra begynnelsen til videre - Prisen er alltid i samsvar med kontrakten, men fastprisen for begynnelsen er avtalt.

Sammypiru

standard Naama
Tilbakemelding Score
0

Sammypiru sa:
Så var i dag den første dagen i en markedsprisavtale med Lumo, som var gyldig for øyeblikket, med en grunnleggende kostnad på 0 € / måned.

I dag, klokken 18.58, ble det imidlertid sendt en melding til e-postmeldingen om at basisavgiften økte fra 1. september 2018 til € 5 / måned.

Gjett om du umiddelbart bør bytte.

rediger: Pori Energy fikk meg en kunde i to år til en pris på 4,61 cent / kWh, en månedlig avgift på 0 €.
Så, august, måtte jeg være Lumos kunde og prisen på energi var skandaløs 7,98 snt / kWh. Lær alder alle.

Arvid

medlem
Tilbakemelding Score
2

Helen ble en velkommen kunde, så det var et must for å tro at hun var kvalifisert for en Vanda-basert direktebolig eneboligkampanje, begrenset til boligblokker i Helsingfors, maks 5000kwh / a og bare for de som mottok kampanjebrevet ...

Takk for tipsene her. Stigningen i elektrisitetsprisene var 0,3 cent.

fraatti

standard Naama
Tilbakemelding Score
72

Arvid sa:
Helen ble en velkommen kunde, så det var et must for å tro at hun var kvalifisert for en Vanda-basert direktebolig eneboligkampanje, begrenset til boligblokker i Helsingfors, maks 5000kwh / a og bare for de som mottok kampanjebrevet ...

Takk for tipsene her. Stigningen i elektrisitetsprisene var 0,3 cent.
Jeg selv ville ikke engang kunne prøve ... når jeg leste den på tydelig engelsk ...::)

spire

moderator
Tilbakemelding Score
77

uttrykket sa:
Jeg selv ville ikke engang kunne prøve ... når jeg leste den på tydelig engelsk ...::)
Juu - Helen vil gjenopprette pengene i henhold til kontraktens vilkår etterpå hvis du har fakturert deg feil. Erfaring er.

ster

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
7

Har Helen noen selvproduksjon som ikke ødelegger 3,99, akkurat det samme som hvor? Spørsmål: Kommer de kinesiske kullskipene fremdeles?

spire

moderator
Tilbakemelding Score
77

skogsjef sa:
Har Helen noen selvproduksjon som ikke ødelegger 3,99, akkurat det samme som hvor? Spørsmål: Kommer de kinesiske kullskipene fremdeles?
De gjorde litt forskning i det - de potensielle, små tapene kan gå fra markedsføringsbudsjettet.

on-zo

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
22

Spesielt inneholdt kontraktsvilkårene ingen begrensning på mengden forbruk eller boligform. Jeg ser ikke hva begrunnelse kan belaste deg mer.

øyet

nykommer
Tilbakemelding Score
0

I fjor gikk vi med en lignende soppari for 3,69, og uten problemer har det gått rundt 14.000kwh. Jeg fortsatte der 3,99 med soppari og kontraktsvilkårene hadde ingen boligblokker og ingen 5000 grenser slik at de ikke kan snike seg ut av det. Så og bruksstedet i Tampere-regionen ..

puuteknikko

medlem
Tilbakemelding Score
2

Jeg tror ikke at Helen vil bli automatisk fjernet av disse kontraktene. Jeg selv gikk i tre uker fra bestillingsbekreftelsen til velkomstmeldingen, har sikkert sjekket minst bruksstedet før du anerkjenner systemet.

16600

medlem
Tilbakemelding Score
0

Nivos annonserte en prisøkning på 9% fordi den var så tørr om sommeren;)
Uansett hva de kommer opp med;)

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81

woodworker sa:
Jeg tror ikke at Helen vil bli automatisk fjernet av disse kontraktene. Jeg selv gikk i tre uker fra bestillingsbekreftelsen til velkomstmeldingen, har sikkert sjekket minst bruksstedet før du anerkjenner systemet.
For andre gang har jeg selv ikke strømmen til Helen, og forbruket er over 8000 kWh. :kul:
Jeg har ervervet gjennom anbud på og informert forbruk på mindre enn 6000 kWh.

HiTec

Tilbakemelding Score
8

woodworker sa:
Vel i det ordrebekreftelsesbrevet er det de lokasjonskodene og elmåler-IDene, slik at du vet nøyaktig hvor og hva elementet er - og fremdeles stiller bestillingsbekreftelsen slik at loven ikke er født :kul:

jannu93

medlem
Tilbakemelding Score
1

Kan jeg si at prisen på elektrisitet vil stige dramatisk når jeg mottok et tilbud fra en kjøpmann fra en Fortum-selger i et kjøpesenter:

6,21 cent / kWh + 12,82 € / måned 24 måneders kontrakt.

Maine hatt som flyr for å få! Månedlig avgift inkluderer endringssikkerhet, det vil si at du kan endre kontrakten en gang til en lavere pris dersom markedsprisen faller.

fraatti

standard Naama
Tilbakemelding Score
72

jannu93 sa:
Kan jeg si at prisen på elektrisitet vil stige dramatisk når jeg mottok et tilbud fra en kjøpmann fra en Fortum-selger i et kjøpesenter:

6,21 cent / kWh + 12,82 € / måned 24 måneders kontrakt.

Maine hatt som flyr for å få! Månedlig avgift inkluderer endringssikkerhet, det vil si at du kan endre kontrakten en gang til en lavere pris dersom markedsprisen faller.
Månedlige priser på alle kontrakter på Fortums nettsted er rundt 4 €, jo dyrere er pakkene for boligblokker som inneholder en viss mengde strøm per måned. Husker tallene feil?

jannu93

medlem
Tilbakemelding Score
1

Tallene er bare rett. Prøver å selge en slags miljøvennlig strøm på bare et helvete, som ville koste mer enn fire euro for å legge til en grunnleggende månedlig avgift, og du har fortsatt en erstatningssikkerhet på ca 4 € mer. Og det er verdt å ta, så du spurte ikke engang. ???? Hvilke avgifter har ennå ikke kommet. Den virkelig frustrerte følelsen ble igjen med disse kostnadene. Nå vil imidlertid industrien kjøpe 3,99 prosent / kWh + 0 € / måned strøm fra Helen i november.

Arvid

medlem
Tilbakemelding Score
2

Kanskje Jannu er irritert med tapet av et godt Fortum-tilbud, reduserer at, ifølge bekreftelsen av elektrisitetssalgsaftalen, at Helen-kampanjen er 100% hydroelektrisk sertifisert som en opprinnelsesgaranti.

Nå må vi sørge for at den er kompatibel med husets elektriske system og at det også er de riktige (vanntette?) Stikkontaktene. ???

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81

Fortum tilbyr strøm til boligblokker til månedlige priser. Det kan være egnet for et lite leilighetshus hvor grunnvarme kommer fra boligfirmaet (f.eks. + 18C) og med elektriske radiatorer / gulvvarme kan aksjonærene da varme opp hvis de ønsker det. ;)
https://fortum.fi/kotiasiakkaille/sahkoa-kotiin/vertaa-sahkosopimuksia-ja-valitse-elamantilanteeseesi-sopivin-3

Helens tilsvarende produkt inkludert hjemmeforsikring https://helen.fi/sahko/kodit/kodin-servusopimus/
For å sammenligne disse prisene må Fortums månedlige gebyr legges til enten € 9 eller € 15 for https://fortum.com/home/fiksu-koti/fortumhome forsikring.

HiTec

Tilbakemelding Score
8

jan sa:
Fortum tilbyr strøm til boligblokker til månedlige priser.
Jeg har selv aldri forstått denne faste strømregningen fordi, siden denne kjeden allerede har kommet i flere ganger, representerer varene seg bare 1/3 av det totale beløpet av strømregningen, og likevel er slutten fortsatt en variant av overføringsavgiften og skatter avhengig av forbruk = uansett hvor strømmen selv ville bli løst kk-avgift, men denne strømregningen har ikke den, og alle løftene til en forutsigbar prisreduksjon er allerede nesten et direkte slag for kunden: - \ t

burmanm

standard Naama
Tilbakemelding Score
62

HiTec sa:
Jeg har selv aldri forstått denne faste strømregningen fordi, siden denne kjeden allerede har kommet i flere ganger, representerer varene seg bare 1/3 av det totale beløpet av strømregningen, og likevel er slutten fortsatt en variant av overføringsavgiften og skatter avhengig av forbruk = uansett hvor strømmen selv ville bli løst kk-avgift, men denne strømregningen har ikke den, og alle løftene til en forutsigbar prisreduksjon er allerede nesten et direkte slag for kunden: - \ t
Sannsynligvis sånn, på den annen side, til disse prisene, hvis du fikk OKT så bra, ville det være. Helen 514e ville få strøm + hjem forsikring i ett år ;) Betal mer for hjemmeforsikring allerede i luften.

on-zo

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
22

Kötöstels slags teller er noe jeg kan se på hvor mye strøm som går til pengene, og om nødvendig sammenligne hele prisen på de forskjellige. Selvfølgelig gjøres det samme med mange andre online-tjenester, men denne ideen oppsto ganske mye fra diskusjonen om hvor mye penger som går til å kjøpe penger i forhold til overføringen. Så du kan kopiere og redigere til eget bruk hvis du vil. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xEfHEBHNLaXIjebKBCTXrB6DA1OQc5zuMGBwuUZDPcU/edit?usp=sharing

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81

Sannsynligvis vil tilbudsprisen begynne å falle, da vannsituasjonen i Norge har bedret seg betydelig i forrige måned.
http://vannmagasinfylling.nve.no/Default.aspx?ViewType=Chart&Tidsenhet=Aar&Omr=NO

I Norge er 1 og 2 områder allerede i normalbassenget, bare nordkysten 3 er mindre enn normalt.
http://vannmagasinfylling.nve.no/Default.aspx?ViewType=Chart&Tidsenhet=Aar&Omr=Omr3

Veijoko

medlem
Tilbakemelding Score
5

jan sa:
Sannsynligvis vil tilbudsprisen begynne å falle, da vannsituasjonen i Norge har bedret seg betydelig i forrige måned.
http://vannmagasinfylling.nve.no/Default.aspx?ViewType=Chart&Tidsenhet=Aar&Omr=NO

I Norge er 1 og 2 områder allerede i normalbassenget, bare nordkysten 3 er mindre enn normalt.
http://vannmagasinfylling.nve.no/Default.aspx?ViewType=Chart&Tidsenhet=Aar&Omr=Omr3
Tammerfors elektrisitetsmyndighet kunngjorde at en av årsakene til prisøkningene var den dårlige vannsituasjonen.
Full avgift
€ 3,98 / kk
Energiladning
4,99 cent / kWh (fra 1.11.2018 til 5.95 cent / kWh)
Faktisk forblir Helens avtale i nesten 1,5 år på 3,99 uten grunnavgift :)

Poko

Relé epoke
Tilbakemelding Score
229

1,10 fra Helen Electric her på vestkysten, aksepterer synes å være.

HiTec

Tilbakemelding Score
8

Eka falt allerede fra Helen 1.9. og de nye prisene var 3,99c / kWh ved OKT, bytte fra elektrisitet til normalt til både strøm og overføring og en fin ekstra bonus nå er strøm og overføringer på samme faktura :)

Pehe

nykommer
Tilbakemelding Score
0

HiTec sa:
Eka falt allerede fra Helen 1.9. og de nye prisene var 3,99c / kWh ved OKT, bytte fra elektrisitet til normalt til både strøm og overføring og en fin ekstra bonus nå er strøm og overføringer på samme faktura :)
Hvor og når HiTec har et hjem for denne prisen. Ved årsskiftet vil selskapet ende opp med en 2 år gammel søster til Loiste og prisen var 3,65 cent / kWh. Det er ingen fast pris for den prisen lenger. Ingenting oppdaget jeg ikke vil.

HiTec

Tilbakemelding Score
8

Pehe sa:
Hvor og når HiTec har et hjem for denne prisen.
Det ville være i juli da Helens tilbud (3,99c / kWh + 0e / måned) kom ut en gang og Wanha 2v var ute av tide 31. august. På den tiden var det ingen begrensninger på Helens bud, så jeg grep det umiddelbart, og avtalen ble født og 1.9. Helen begynte også å produsere strøm til oss. Bostedsstedet er det uansett, sammen med Helens fløyter, kommer, da den elektrisiteten Wanha kom fra Loiste, og derfor er både strøm og overføring begge på samme Helen-regning igjen :kul:

Etter at disse begrensningene har kommet fram i det Helen-tilbudet, har laget fortsatt klart å inngå nye kontrakter med OK-hus. Men nå vet jeg ikke om jeg har kommet opp med mer detalj når tilbudet har blitt endret igjen ??
opp Bunn