Strøm Tilbudspris NÅ!

japuusti

medlem
Tilbakemelding Score
0
Vs: Strøm Tilbudspris NÅ!

Jeg bestilte strømmen fra det Helen-tilbudet. Ikke noe problem med forbruksgrensen så langt, og det ble ikke nevnt i avtalen. Den eneste begrensningen var 63A hoved sikringen.

on-zo

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
22

Den begrensningen på hovedsikringen forhindrer også denne ordren. Jeg selv så på det, men åpenbart er det ingen avtale for 3x25A økonomien.

HiTec

Ikke vær bortkastet :)
Tilbakemelding Score
8

juu-zo sa:
Den begrensningen på hovedsikringen forhindrer også denne ordren. Jeg selv så på det, men åpenbart er det ingen avtale for 3x25A økonomien.
Natt ... Det er bekreftelsen av traktaten.Maksimal tillatt sikringsstørrelse er 3 x 63 A."Smiley211007

on-zo

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
22

HiTec sa:
Natt ... Det er bekreftelsen av traktaten.Maksimal tillatt sikringsstørrelse er 3 x 63 A."Smiley211007
Hmm ... her er en rett kopi av kontraktsbetingelsene.

Kontrakten er beregnet på fast bolig og fritidsbolig med maksimal sikring på 63 A.

Så vilkårene i kontrakten åpenbart leser annerledes ...

Poko

Relé epoke
Tilbakemelding Score
231

Ja det kom til oss som en middag med 3x25 bamser.
Eikai er ingen 1x63A?

on-zo

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
22

pisken sa:
Ja det kom til oss som en middag med 3x25 bamser.
Eikai er ingen 1x63A?
Ingen vil trolig ha et 1x63A abonnement, men det kunne ha betydd totalt 63A abonnementer, med et 3x25A grensesnitt som er et 75A grensesnitt. Men jeg sørget for Helens kundeservice, og det betyr maksimalt 3x63A abonnement.
Så bestillingen vil bli plassert fra slutten av november når den nåværende kontrakten med samme pris ender.

Og lungene ble ordren også satt inn.

de to

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

Rakentaja.fi elektrisitetskonkurranse ga dette til eget forbruk: Generell elektrisitet, grunnpris 1,292 e / måned + 5 258 cent / kWh

tj86430

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
34

Loiste forutser at prisen blir høy neste vår og deretter faller: https://loiste.fi/sahkonmyynti/products/sahkomarkkinakat

Det er åpenbart at Olkiluotos nye reaktor vil starte på den tiden.

spire

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
79

tj86430 sa:
Loiste forutser at prisen blir høy neste vår og deretter faller: https://loiste.fi/sahkonmyynti/products/sahkomarkkinakat

Reaktorstart har allerede flyttet ...

tj86430

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
34

VesA sa:
Reaktorstart har allerede flyttet ...
Da har de sannsynligvis en annen grunn til å forutsi at prisfallet. Imidlertid kjenner de sannsynligvis Olkiluotos nåværende tidsplaner (minst bedre enn meg)

Kellarinlämmittäjä

standard Naama
Tilbakemelding Score
94

Oljeprisen øker også, og en som er klar til å motstå og en rimelig elektrisitetskontrakt, kan være fristende til å varme opp elektrisitet.

jiikoo

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
14

tj86430 sa:

Det er ikke mulig å få en prosentandel av kraften til Olkiluoto Triple fra kraftkapasiteten til Nordic NordPool Power Exchange.

Prisen er mye mer berørt av andre ting enn en ny atomreaktor. Det kan selvsagt redusere overladningen i Finland.

HiTec

Tilbakemelding Score
8

HiTec sa:
Da ser du det, gikk du tilbake (valgt) tilbake til den ikke-elektriske bergesesongen, eller blir frossen frossen om morgenen og til og med morgenkaffen som kaffen ;D En liten situasjon i seg selv 1.9. pluss den tredje parten fra hvem jeg ble bestilt for å bestille på ubestemt tid som ville ha trådt i kraft samtidig?
Måneden endret og strøm fortsatt spiller = det er her vi nå bytter til en annen strømleverandør. Etter litt over en måned, la oss se på hvilket firma strømregningen vil ende opp, hvis strøm blir nå spist ;D

Telehell

medlem
Tilbakemelding Score
6

Bytt til Helen uten problemer for to uker siden. Synd når de ikke trenger å tilby mobilapper for å spore forbruk. Det er vanskelig å komme seg gjennom nettet

fraatti

standard Naama
Tilbakemelding Score
72

Telehell sa:
Bytt til Helen uten problemer for to uker siden. Synd når de ikke trenger å tilby mobilapper for å spore forbruk. Det er vanskelig å komme seg gjennom nettet
Overføringen fra selskapet jeg er en heks overvåket. Gir overføringsselskapet noe på det?

spire

moderator
Tilbakemelding Score
79

uttrykket sa:
Overføringen fra selskapet jeg er en heks overvåket. Gir overføringsselskapet noe på det?
Helen har ganske forskjellige sider for mobiltelefoner - mange ting er utelatt for klarhetens skyld. Det finnes noe som kan finnes på en nettleser, og mange ting kan lastes ned som csv, men tross alt er de ganske overraskende først, spesielt når det er noen som renoverer det nå. Jeg var redd for at det ikke ville hjelpe mange av de mobile sidene selv om de var.

Telehell

medlem
Tilbakemelding Score
6

I det minste ikke Caruna kan finne noen App. Fortum hadde en hjelp som heter OmaFortum, men all relevant informasjon ble lett funnet.

HiTec

Tilbakemelding Score
8

uttrykket sa:
Selv er Helen både en strømleverandør og et overføringsselskap, så akkurat de samme nettapplikasjonene de begge tilbyr ;D

HelaKammo

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
3

https://is.fi/taloussanomat/art-2000005819572.html

Det om, hva var tomten, først og fremst den billigste elektrisiteten og deretter løfte den inn i resirkulatorene.

on-zo

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
22

Det ble innså at mer ble gjort i smusselskapet enn det var forventet, og på en eller annen måte måtte man tjene penger. Det er også håpet at noen vil glemme eller ikke vil kunne kjøpe nye soppere, og vil fortsette til en god pris så langt.

HiTec

Tilbakemelding Score
8

juu-zo sa:
Det er også håpet at noen vil glemme eller ikke vil kunne kjøpe nye soppere, og vil fortsette til en god pris så langt.
Tross alt er det også en viss ting som bare er stille om slutten av begrepet, og håper virkelig at kunden ikke vil våkne opp til sin endrede situasjon - ikke før hans neste strømregning tidligst ;D Men med en stor del av Kr. Kommer Talol-regningene inn i noen få, så det kan være flere måneder før neste landing i postkorthudene :kul:

mokin

medlem
Tilbakemelding Score
0

Eller trenger selskapet å varsle selskapet før avtalen utløper? Det er, det kan ikke være helt basert på det

spire

moderator
Tilbakemelding Score
79

Jeg sa:
Eller trenger selskapet å varsle selskapet før avtalen utløper? Det er, det kan ikke være helt basert på det
Kontrakten utløper ikke: Det gjelder fra begynnelsen til videre - Prisen er alltid i samsvar med kontrakten, men fastprisen for begynnelsen er avtalt.

Sammypiru

standard Naama
Tilbakemelding Score
0

Sammypiru sa:
Så var i dag den første dagen i en markedsprisavtale med Lumo, som var gyldig for øyeblikket, med en grunnleggende kostnad på 0 € / måned.

I dag, klokken 18.58, ble det imidlertid sendt en melding til e-postmeldingen om at basisavgiften økte fra 1. september 2018 til € 5 / måned.

Gjett om du umiddelbart bør bytte.

rediger: Pori Energy fikk meg en kunde i to år til en pris på 4,61 cent / kWh, en månedlig avgift på 0 €.
Så, august, måtte jeg være Lumos kunde og prisen på energi var skandaløs 7,98 snt / kWh. Lær alder alle.

Arvid

medlem
Tilbakemelding Score
2

Helen ble en velkommen kunde, så det var et must for å tro at hun var kvalifisert for en Vanda-basert direktebolig eneboligkampanje, begrenset til boligblokker i Helsingfors, maks 5000kwh / a og bare for de som mottok kampanjebrevet ...

Takk for tipsene her. Stigningen i elektrisitetsprisene var 0,3 cent.

fraatti

standard Naama
Tilbakemelding Score
72

Arvid sa:
Helen ble en velkommen kunde, så det var et must for å tro at hun var kvalifisert for en Vanda-basert direktebolig eneboligkampanje, begrenset til boligblokker i Helsingfors, maks 5000kwh / a og bare for de som mottok kampanjebrevet ...

Takk for tipsene her. Stigningen i elektrisitetsprisene var 0,3 cent.
Jeg selv ville ikke engang kunne prøve ... når jeg leste den på tydelig engelsk ...::)

spire

moderator
Tilbakemelding Score
79

uttrykket sa:
Jeg selv ville ikke engang kunne prøve ... når jeg leste den på tydelig engelsk ...::)
Juu - Helen vil gjenopprette pengene i henhold til kontraktens vilkår etterpå hvis du har fakturert deg feil. Erfaring er.

ster

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
7

Har Helen noen selvproduksjon som ikke ødelegger 3,99, akkurat det samme som hvor? Spørsmål: Kommer de kinesiske kullskipene fremdeles?

spire

moderator
Tilbakemelding Score
79

skogsjef sa:
Har Helen noen selvproduksjon som ikke ødelegger 3,99, akkurat det samme som hvor? Spørsmål: Kommer de kinesiske kullskipene fremdeles?
De gjorde litt forskning i det - de potensielle, små tapene kan gå fra markedsføringsbudsjettet.

on-zo

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
22

Spesielt inneholdt kontraktsvilkårene ingen begrensning på mengden forbruk eller boligform. Jeg ser ikke hva begrunnelse kan belaste deg mer.

øyet

nykommer
Tilbakemelding Score
0

I fjor gikk vi med en lignende soppari for 3,69, og uten problemer har det gått rundt 14.000kwh. Jeg fortsatte der 3,99 med soppari og kontraktsvilkårene hadde ingen boligblokker og ingen 5000 grenser slik at de ikke kan snike seg ut av det. Så og bruksstedet i Tampere-regionen ..

puuteknikko

medlem
Tilbakemelding Score
2

Jeg tror ikke at Helen vil bli automatisk fjernet av disse kontraktene. Jeg selv gikk i tre uker fra bestillingsbekreftelsen til velkomstmeldingen, har sikkert sjekket minst bruksstedet før du anerkjenner systemet.

16600

medlem
Tilbakemelding Score
0

Nivos annonserte en prisøkning på 9% fordi den var så tørr om sommeren;)
Uansett hva de kommer opp med;)

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81

woodworker sa:
Jeg tror ikke at Helen vil bli automatisk fjernet av disse kontraktene. Jeg selv gikk i tre uker fra bestillingsbekreftelsen til velkomstmeldingen, har sikkert sjekket minst bruksstedet før du anerkjenner systemet.
For andre gang har jeg selv ikke strømmen til Helen, og forbruket er over 8000 kWh. :kul:
Jeg har ervervet gjennom anbud på og informert forbruk på mindre enn 6000 kWh.

HiTec

Tilbakemelding Score
8

woodworker sa:
Vel i det ordrebekreftelsesbrevet er det de lokasjonskodene og elmåler-IDene, slik at du vet nøyaktig hvor og hva elementet er - og fremdeles stiller bestillingsbekreftelsen slik at loven ikke er født :kul:

jannu93

medlem
Tilbakemelding Score
1

Kan jeg si at prisen på elektrisitet vil stige dramatisk når jeg mottok et tilbud fra en kjøpmann fra en Fortum-selger i et kjøpesenter:

6,21 cent / kWh + 12,82 € / måned 24 måneders kontrakt.

Maine hatt som flyr for å få! Månedlig avgift inkluderer endringssikkerhet, det vil si at du kan endre kontrakten en gang til en lavere pris dersom markedsprisen faller.

fraatti

standard Naama
Tilbakemelding Score
72

jannu93 sa:
Kan jeg si at prisen på elektrisitet vil stige dramatisk når jeg mottok et tilbud fra en kjøpmann fra en Fortum-selger i et kjøpesenter:

6,21 cent / kWh + 12,82 € / måned 24 måneders kontrakt.

Maine hatt som flyr for å få! Månedlig avgift inkluderer endringssikkerhet, det vil si at du kan endre kontrakten en gang til en lavere pris dersom markedsprisen faller.
Månedlige priser på alle kontrakter på Fortums nettsted er rundt 4 €, jo dyrere er pakkene for boligblokker som inneholder en viss mengde strøm per måned. Husker tallene feil?

jannu93

medlem
Tilbakemelding Score
1

Tallene er bare rett. Prøver å selge en slags miljøvennlig strøm på bare et helvete, som ville koste mer enn fire euro for å legge til en grunnleggende månedlig avgift, og du har fortsatt en erstatningssikkerhet på ca 4 € mer. Og det er verdt å ta, så du spurte ikke engang. ???? Hvilke avgifter har ennå ikke kommet. Den virkelig frustrerte følelsen ble igjen med disse kostnadene. Nå vil imidlertid industrien kjøpe 3,99 prosent / kWh + 0 € / måned strøm fra Helen i november.

Arvid

medlem
Tilbakemelding Score
2

Kanskje Jannu er irritert med tapet av et godt Fortum-tilbud, reduserer at, ifølge bekreftelsen av elektrisitetssalgsaftalen, at Helen-kampanjen er 100% hydroelektrisk sertifisert som en opprinnelsesgaranti.

Nå må vi sørge for at den er kompatibel med husets elektriske system og at det også er de riktige (vanntette?) Stikkontaktene. ???
opp Bunn