Strøm Spesialpris NÅ!

Så mye

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
11
Vs: Elektrisitet Spesialpris NÅ!

Vi har følgende fra Fortum:

Månedlig avgift 0 euro
Enhetspris 3,72 c / kWh.

Jnti

moderator
Vedlikeholdsdeltakeren
Tilbakemelding Score
81

Fortum leverer elektrisitet til boligblokker på månedlig basis. Det kan være egnet for en liten leilighetskompleks hvor grunnvarmen kommer fra condominiumet (f.eks. + 18C) og med elektriske radiatorer / gulvvarme, kan aksjonærene da varme opp mer hvis de ønsker det. ;)
https://fortum.fi/kotiasiakkaille/sahkoa-kotiin/vertaa-sahkosopimuksia-ja-valitse-elamantilanteeseesi-sopivin-3

Helens lignende produkt som også inkluderer hjemmeforsikring https://helen.fi/sahko/kodit/kodin-palvelusopimus/
For å sammenligne priser, må du legge til enten € 9 eller € 15 til Fortums månedlige avgift. Https://fortum.com/home/fiksu-koti/fortum-home-insurance-security-home

HiTec

Du trenger ikke å rive :)
Tilbakemelding Score
8

janti sa:
Fortum leverer elektrisitet til boligblokker på månedlig basis.
Jeg har aldri forstått denne faste strømregningen fordi, som det er sagt mange ganger i denne kjeden, representerer varene seg bare 1/3 av den totale strømregningen, men resten er fortsatt forbruksavhengige overføringsgebyrer og avgifter = uansett hvor fast strømmen er månedlig betaling, det er imidlertid ikke elektrisitetsregningen, og så er alle løftene til en forutsigbar prisbasert fakturering nesten grei for kunden: - \

burmanm

standard Naama
Tilbakemelding Score
62

HiTec sa:
Jeg har aldri forstått denne faste strømregningen fordi, som det er sagt mange ganger i denne kjeden, representerer varene seg bare 1/3 av den totale strømregningen, men resten er fortsatt forbruksavhengige overføringsgebyrer og avgifter = uansett hvor fast strømmen er månedlig betaling, det er imidlertid ikke elektrisitetsregningen, og så er alle løftene til en forutsigbar prisbasert fakturering nesten grei for kunden: - \
Sannsynligvis sånn, men på den annen side, til disse prisene, hvis du fikk OKT, ville det være et godt tilbud. Helen 514e ville få strøm + hjem forsikring i et år ;) Selv hjemmeforsikring vil betale mer for hjemmeforsikring.

løp

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
4

Fra Helen denne gangen til rivaler 3.99c :)

https://helen.fi/megatarjous

on-zo

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
22

Jeg har laget en slik teller for min egen fornøyelse, så jeg kan se hvor mye penger er brukt på elektrisitet, og om nødvendig sammenligne forskjellige priser på forskjellige supper. Selvfølgelig gjør mange andre onlinetjenester det samme, men denne ideen vekket en ganske debatt om hvor mye penger som går til å kjøpe energi i forhold til overføring. Så du kan kopiere og redigere til eget bruk hvis du vil. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xEfHEBHNLaXIjebKBCTXrB6DA1OQc5zuMGBwuUZDPcU/edit?usp=sharing

Jnti

moderator
Vedlikeholdsdeltakeren
Tilbakemelding Score
81

Snart begynner tilbudsprisene å falle ettersom vannsituasjonen i Norge har bedret seg betydelig i løpet av den siste måneden.
http://vannmagasinfylling.nve.no/Default.aspx?ViewType=Chart&Tidsenhet=Aar&Omr=NO

I Norge er områdene 1 og 2 allerede i en vanlig bassituasjon, bare område 3 på nordkysten er mindre enn normalt.
http://vannmagasinfylling.nve.no/Default.aspx?ViewType=Chart&Tidsenhet=Aar&Omr=Omr3

Veijoko

medlem
Tilbakemelding Score
5

janti sa:
Snart begynner tilbudsprisene å falle ettersom vannsituasjonen i Norge har bedret seg betydelig i løpet av den siste måneden.
http://vannmagasinfylling.nve.no/Default.aspx?ViewType=Chart&Tidsenhet=Aar&Omr=NO

I Norge er områdene 1 og 2 allerede i en vanlig bassituasjon, bare område 3 på nordkysten er mindre enn normalt.
http://vannmagasinfylling.nve.no/Default.aspx?ViewType=Chart&Tidsenhet=Aar&Omr=Omr3
Tammerfors kraftverk kunngjorde kun prisøkninger som en av årsakene til den dårlige vannsituasjonen.
Full avgift
€ 3,98 / kk
Energibeskatning
4,99 cnt / kWh (1,95,2018 5,95 cnt / kWh)
Helen-kontrakten har fortsatt nesten 1,5 år igjen på 3,99 uten grunnbetalingen :)

Poko

Relay era stump
Tilbakemelding Score
231

Fra kl. 10.00 på Helens strøm her på vestkysten, ser det ut til å være prikken.

HiTec

Tilbakemelding Score
8

Selv høsten kom fra Helen den 1. september. og så nye priser på 3,99c / kWh ved OKT, bytte fra tid til strøm til vanlig har blitt registrert for både strøm og overføring, og som en fin tilleggsbonus har vi nå strøm og overføringer på samme regning :)

Pehe

nykommer
Tilbakemelding Score
0

HiTec sa:
Selv høsten kom fra Helen den 1. september. og så nye priser på 3,99c / kWh ved OKT, bytte fra tid til strøm til vanlig har blitt registrert for både strøm og overføring, og som en fin tilleggsbonus har vi nå strøm og overføringer på samme regning :)
Hvor og når fikk HiTec denne prisen for et privat hjem. Ved årsskiftet slutter 2-års suppe for Loiste ved årsskiftet og prisen var 3,65 cent / kWh. Til den prisen kan jeg ikke fjerne fastprisen lenger. Jeg vil ikke ha noe elektrisitet.

HiTec

Tilbakemelding Score
8

Pehe sa:
Hvor og når fikk HiTec denne prisen for et privat hjem.
Det skulle være juli da Helen-tilbudet (3.99c / kWh + 0e / month) kom ut for første gang, og Wanhas 2 års frist var 31,8. På den tiden hadde Helens tilbud ingen begrensninger, så jeg tok det opp, kontrakten ble signert og 1.9. Helen begynte å produsere strøm for oss også. Tross alt er bolig slik at langs Helens kaier som vil komme uansett, da den elektrisiteten fra Wanha kom fra Loiste, og derfor er både strøm og overføring igjen på samme Helen-regning :kul:

Med disse begrensningene på Helenas tilbud, har gruppen fortsatt klart å gjøre nye avtaler for OK-hus. Men nå vet jeg ikke om de har blitt mer nøyaktige når tilbudet endres igjen ??

fraatti

standard Naama
Tilbakemelding Score
72

Pehe sa:
Hvor og når fikk HiTec denne prisen for et privat hjem. Ved årsskiftet slutter 2-års suppe for Loiste ved årsskiftet og prisen var 3,65 cent / kWh. Til den prisen kan jeg ikke fjerne fastprisen lenger. Jeg vil ikke ha noe elektrisitet.
Det jeg raskt så på nå, synes å være rundt 5,5 sek / kWh + 0 € / måned for tidsbegrensede kontrakter. Tross alt, det har hoppet rundt ganske mye.

kom til Ham

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
48

HiTec sa:
Med disse begrensningene på Helenas tilbud, har gruppen fortsatt klart å gjøre nye avtaler for OK-hus. Men nå vet jeg ikke om de har blitt mer nøyaktige når tilbudet endres igjen ??
Jeg fikk en bekreftelse fra Helen at alt var ok, selv om det var et "lite hus". Vilkårene i kontrakten sa ikke noe om hva som vil skje hvis forbruket er over 5000kwh / v, selv om jeg laget en soppari for noen uker siden, og den nåværende faste suppen har fortsatt 1v 3 måneder igjen. Den eneste omtalen er at hvis den nåværende tidsbegrensede kontrakten forhindrer at den nye kontrakten trer i kraft på ønsket dato, vil den nye kontrakten automatisk tre i kraft til forrige tidsbegrensede kontrakt utløper. Likevel kom bekreftelser og ok meldinger. Så alt ok ??

HiTec

Tilbakemelding Score
8

Brannmannen sa:
selv om jeg laget en sopp for noen uker siden og den nåværende faste soppari er fortsatt 1y 3 måneder.
Jeg husket et sted som maks. 2 måneder på forhånd kunne kontrakt bli gjort ?? Uansett er det ganske interessant å lage en suppe nå, som bare får virkning på litt over et år, men i dagens priser ;D

jokes911

medlem
Tilbakemelding Score
0

Fire Tail: Hvordan fikk du dette tilbudet fra Helen? De tilbød meg den 5-start prisen som jeg ikke kommer til å kjøpe fra dem. Siste gang de også gjorde et veldig dårlig tilbud så begynte jeg å bytte selskaper. Så kom umiddelbart i kontakt og fikk et rimelig tilbud (3.99 + 0Eur)

tj86430

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
34

jokes911 sa:
Fire Tail: Hvordan fikk du dette tilbudet fra Helen? De tilbød meg den 5-start prisen som jeg ikke kommer til å kjøpe fra dem. Siste gang de også gjorde et veldig dårlig tilbud så begynte jeg å bytte selskaper. Så kom umiddelbart i kontakt og fikk et rimelig tilbud (3.99 + 0Eur)
Denne kjeden har et par sider tilbake til baksiden med mange lenker til Helens kampanjer, samt relaterte diskusjoner. De er nok ikke på lager, men ganske få hekser kunne bruke den.

kom til Ham

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
48

HiTec sa:
Jeg husket et sted som maks. 2 måneder på forhånd kunne kontrakt bli gjort ?? Uansett er det ganske interessant å lage en suppe nå, som bare får virkning på litt over et år, men i dagens priser ;D
Vel, dette er hva vilkårene i kontrakten leser. Litt selv lurte på, men jeg måtte gjøre det ?? Et visst år fra nå, hvis prisen er 2c / kwh, så kan du komme til andre ideer.

kom til Ham

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
48

jokes911 sa:
Jeg inngikk en avtale den 20. september. På den tiden tilbød de 3.99snt / kwh og 0 € / måned. Jeg skrev inn informasjonen de ba om, jeg angav startdatoen så langt som mulig. På kontraktbasis kan startdatakalenderen rulles i over et år. Og en gang i kontraktvilkårene lest begynnelsen av kontrakten, så jeg laget kontrakten, selv om kalenderen ikke kunne velge den dagen da dagens tidsbegrensede kontrakt utløper. Men klokken 6.10. kom svaret som, "Takk for at du valgte Helen! Vær sikker på at strømkontrakten din nå er i orden. Forhåpentligvis vil reisen sammen være lang og givende. "Det kan sikkert være et par variabler, eller ikke.

kom til Ham

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
48

Sannsynligvis ikke fungerer når allerede. Tilbudet er utløpt. Tross alt vil det være en annen runde i en måned eller to.

GreeMidea

medlem
Tilbakemelding Score
0
sahkovertailu.fi

Fi-Nergy BLACK FRIDAY kampanjen!
general Electric

Super-Dyrt og fast pris KUN 3,99 ct / kWh med en base kostnad på 0 € / måned! Tilbud gyldig til søndag 25. november 2018.

Vokner du selv å vurdere at Fi-Nergy tilbyr? 6 måneder fast sikt ville være. Har du noen erfaringer med selskapet? Bakgrunnen er åpenbart ikke veldig pålitelig ...

kom til Ham

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
48
Jeg ville ikke inngå en avtale med FI Energy. Det er rapportert at nesten alle regninger kan bli klaget over når du tar betalt for hva som skjer.

5epi

medlem
Tilbakemelding Score
3
Jeg trakk søknaden.
Vi er imidlertid på Häms side ...
Det ville være en god ide for det tredje året å gå til samme pris.

Ryystäjä

medlem
Tilbakemelding Score
7
Jeg lagde også en ordre. Frittliggende hus i Uusimaa, men ikke i Helsinki. Se hva som skjer. Irriterende når det er bare et års avtale.

Telehell

medlem
Tilbakemelding Score
6
Neste sommer, Olkiluoto burde (burde) knytte kraften til rutenettet, se hvordan det fungerer.

Edit; nå at Helen tilbudet er begrenset til det strømforbruket på 5000kwh per år.
Sist endret:
Tilbakemelding Score
5
Nyttårsaften er kanskje litt av en dårlig tid når man prøver å få høye priser når forbruk blir funnet, hvis den kalde vinteren kommer. Jeg antar jeg kommer til å være der i vår når jeg ser effekten av vannressurser og lignende, vil det ikke stige forferdelig fra disse 5-6c-prisene hvis det er enda større problemer i økonomien. gå for 4c sløyfer når du slår dem ville være bra. Og ingen månedlig betaling. Nybegynneren irriterer de grunnleggende gebyrene. Jeg forstår de lave kostnadene du har ingen kostnader, men jeg lurer på hvorfor selgere da kan sette trappen direkte inn i prisene.
for eksempel mindre enn 3000kw 3e per måned koster 4,7c, 3000-6000 2e per måned koster 4,5c 6000-15000 1e per måned 4,4c og 15000-40000e 0e per måned og 4,2c.

Og det er du el-selger som leser dette, så det er rettferdig å foreslå en prismodell til din veileder. Du skjønner, perskules kan til og med jobbe ...

HiTec

Tilbakemelding Score
8
for eksempel mindre enn 3000kw 3e per måned koster 4,7c, 3000-6000 2e per måned koster 4,5c 6000-15000 1e per måned 4,4c og 15000-40000e 0e per måned og 4,2c.
Ellers er det ingen skitne ideer, jo mer du bruker, desto lavere enhetskostnad og til og med faste vedlikeholdskostnader på et tidspunkt, der det blir begravet der i massen :kul:

huugo

medlem
Tilbakemelding Score
0
Dette er en verdifull kjede - hold den i live.

Av meg selv 3,88 s / kwh + 3 eur / måned 24 måneder som slutter i april. Du trenger ikke å begynne å få et godt tilbud på 24 måneder nå. Det ser utfordrende ut, men du må prøve! :) De grunnleggende tilbudene går over 6 s / kwh, så med forbruk over 500 euro / år ekstra kostnad ...! Så ta et øyeblikk å se.

Takk skal du ha for at du er aktiv i å få gode tilbud!
opp Bunn