Elektrisitet Spesialpris NÅ!

Så mye

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
11
Vs: Elektrisitet Spesialpris NÅ!

Vi har følgende fra Fortum:

Månedlig avgift 0 euro
Enhetspris 3,72 c / kWh.

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Tilbakemelding Score
81

Fortum leverer strøm til boligblokker på månedlig basis. Det kan være egnet for en liten bygård der grunnvarmen kommer fra sameiet (f.eks. + 18C) og med elektriske radiatorer / gulvvarme kan aksjonærene deretter varme opp mer hvis de ønsker det. ;)
https://fortum.fi/kotiasiakkaille/sahkoa-kotiin/vertaa-sahkosopimuksia-ja-valitse-elamantilanteeseesi-sopivin-3

Helens lignende produkt som også inkluderer boligforsikring https://helen.fi/sahko/kodit/kodin-palvelusopimus/
For å sammenligne prisene deres, må du legge til € 9 eller € 15 til Fortums månedlige avgift. Https://fortum.com/home/fiksu-koti/fortum-home-insurance-security-home

HiTec

Ingen grunn til å rynke på :)
Tilbakemelding Score
8

janti sa:
Fortum leverer strøm til boligblokker på månedlig basis.
Jeg har aldri forstått denne faste strømregningen fordi, som det har blitt sagt mange ganger i denne kjeden, varene i seg selv bare representerer 1/3 av den totale strømregningen, men resten er fremdeles forbruksavhengige overføringsgebyrer og avgifter = uansett hvor fast elektrisiteten er månedlig betaling, men det er ikke strømregningen, og derfor er alle løfter om en forutsigbar, prisbasert fakturering nesten enkle for kunden: - \

burmanm

standard Naama
Tilbakemelding Score
62

HiTec sa:
Jeg har aldri forstått denne faste strømregningen fordi, som det har blitt sagt mange ganger i denne kjeden, varene i seg selv bare representerer 1/3 av den totale strømregningen, men resten er fremdeles forbruksavhengige overføringsgebyrer og avgifter = uansett hvor fast elektrisiteten er månedlig betaling, men det er ikke strømregningen, og derfor er alle løfter om en forutsigbar, prisbasert fakturering nesten enkle for kunden: - \
Sannsynligvis sånn, men på den annen side, til de prisene, hvis du fikk OKT, ville det være et godt tilbud. Helen 514e ville få strøm + boligforsikring i et år ;) Selv boligforsikring vil betale mer for boligforsikring.

løp

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
4

Fra Helen denne gangen til rivaler 3,99c :)

https://helen.fi/megatarjous

on-zo

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
22

Jeg laget en slik teller for min egen underholdning, slik at jeg kan se hvor mye penger som brukes på strøm og om nødvendig sammenligne forskjellige priser på forskjellige supper. Selvfølgelig gjør mange andre nettbaserte tjenester det samme, men denne ideen vakte en ganske debatt om hvor mye penger som går til å kjøpe energi sammenlignet med overføring. Så du kan kopiere og redigere til eget bruk hvis du vil. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xEfHEBHNLaXIjebKBCTXrB6DA1OQc5zuMGBwuUZDPcU/edit?usp=sharing

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Tilbakemelding Score
81

Snart begynner budprisene å falle ettersom vannsituasjonen i Norge har forbedret seg betydelig den siste måneden.
http://vannmagasinfylling.nve.no/Default.aspx?ViewType=Chart&Tidsenhet=Aar&Omr=NO

I Norge er områdene 1 og 2 allerede i en normal bassengssituasjon, bare område 3 på nordkysten er mindre enn normalt.
http://vannmagasinfylling.nve.no/Default.aspx?ViewType=Chart&Tidsenhet=Aar&Omr=Omr3

Veijoko

medlem
Tilbakemelding Score
5

janti sa:
Snart begynner budprisene å falle ettersom vannsituasjonen i Norge har forbedret seg betydelig den siste måneden.
http://vannmagasinfylling.nve.no/Default.aspx?ViewType=Chart&Tidsenhet=Aar&Omr=NO

I Norge er områdene 1 og 2 allerede i en normal bassengssituasjon, bare område 3 på nordkysten er mindre enn normalt.
http://vannmagasinfylling.nve.no/Default.aspx?ViewType=Chart&Tidsenhet=Aar&Omr=Omr3
Tammerfors kraftverk kunngjorde nettopp prisøkninger som en av grunnene til den dårlige vannsituasjonen.
Full avgift
€ 3,98 / kk
Energiavgift
4,99 cnt / kWh (1,95.2018 5,95 cnt / kWh)
Helen-kontrakten har fortsatt nesten 1,5 år igjen på 3,99 uten grunnbetalingen :)

Poko

Stafett for stafett
Tilbakemelding Score
231

Fra kl. 01.00 på Helens strøm her på vestkysten ser det ut til at stikket var.

HiTec

Tilbakemelding Score
8

Til og med høsten kom fra Helen 1. september. og så har det blitt registrert nye priser på 3,99c / kWh hos OKT, som bytter fra tid til elektrisitet til vanlig for både strøm og overføring, og som en fin tilleggsbonus har vi nå strøm og overføringer på samme regning :)

Pehe

nykommer
Tilbakemelding Score
0

HiTec sa:
Til og med høsten kom fra Helen 1. september. og så har det blitt registrert nye priser på 3,99c / kWh hos OKT, som bytter fra tid til elektrisitet til vanlig for både strøm og overføring, og som en fin tilleggsbonus har vi nå strøm og overføringer på samme regning :)
Hvor og når fikk HiTec denne prisen for et privat hjem. Ved årsskiftet avsluttes 2-årssuppen til Loiste ved årsskiftet og prisen var 3,65 cent / kWh. Til den prisen kan jeg ikke fjerne fastprisen lenger. Jeg vil ikke ha noe strøm.

HiTec

Tilbakemelding Score
8

Pehe sa:
Hvor og når fikk HiTec denne prisen for et privat hjem.
Det skulle være juli da det Helen-tilbudet (3,99c / kWh + 0e / måned) kom ut for første gang og Whanas 2-årsfrist var 31,8. Den gangen hadde Helens tilbud overhodet ingen begrensninger, så jeg tok det umiddelbart opp, kontrakten ble signert og 1.9. Helen begynte også å forsyne oss med strøm. Tross alt er bostedet slik at langs Helenes kaier som vil komme uansett, da strømmen fra Wanha kom fra Loiste og av denne grunn er nå både strøm og overføring på den samme Helen-regningen :kul:

Med begrensningene i Helens tilbud har gruppen fortsatt klart å gjøre nye avtaler for OK hus. Nå vet jeg imidlertid ikke om de har blitt mer nøyaktige når tilbudet endres igjen ???

fraatti

standard Naama
Tilbakemelding Score
72

Pehe sa:
Hvor og når fikk HiTec denne prisen for et privat hjem. Ved årsskiftet avsluttes 2-årssuppen til Loiste ved årsskiftet og prisen var 3,65 cent / kWh. Til den prisen kan jeg ikke fjerne fastprisen lenger. Jeg vil ikke ha noe strøm.
Det jeg raskt så på nå ser ut til å være rundt 5,5 sent / kWh + 0 € / måned for tidsbegrensede kontrakter. Tross alt har det spratt rundt ganske mye.

kom til Ham

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
48

HiTec sa:
Med begrensningene i Helens tilbud har gruppen fortsatt klart å gjøre nye avtaler for OK hus. Nå vet jeg imidlertid ikke om de har blitt mer nøyaktige når tilbudet endres igjen ???
Jeg fikk en bekreftelse fra Helen om at alt var i orden, selv om det var et "lite hus". Vilkårene i kontrakten sa ikke noe om hva som vil skje hvis forbruket er over 5000kwh / v selv om jeg lagde en soppari for noen uker siden og den nåværende faste suppen har fortsatt 1v 3 måneder igjen. Den eneste omtale er at hvis den nåværende tidsbegrensede kontrakten forhindrer at den nye kontrakten trer i kraft på ønsket dato, vil den nye kontrakten automatisk tre i kraft til den forrige tidsbegrensede kontrakten utløper. Likevel kom bekreftelser og okmeldinger. Så alt i orden ????

HiTec

Tilbakemelding Score
8

Brannmannen sa:
selv om jeg laget en soppar for noen uker siden, og den nåværende faste soppari er fremdeles 1 3 måneder.
Jeg husket et sted at maks. 2 måneder i forveien kan kontrakt gjøres ??? Uansett er det en "interessant" sak å lage en suppe nå, som først trer i kraft om et drøyt år, men til dagens priser ;D

jokes911

medlem
Tilbakemelding Score
0

Fire Tail: Hvordan fikk du dette tilbudet fra Helen? De tilbød meg den 5-start-prisen som jeg ikke kommer til å kjøpe fra dem. Forrige gang ga de også et veldig dårlig tilbud så jeg begynte å bytte selskap. Så tok umiddelbart kontakt og fikk et rimelig tilbud (3,99 + 0Eur)

tj86430

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
34

jokes911 sa:
Fire Tail: Hvordan fikk du dette tilbudet fra Helen? De tilbød meg den 5-start-prisen som jeg ikke kommer til å kjøpe fra dem. Forrige gang ga de også et veldig dårlig tilbud så jeg begynte å bytte selskap. Så tok umiddelbart kontakt og fikk et rimelig tilbud (3,99 + 0Eur)
Denne kjeden har et par sider rygg mot rygg med mange lenker til Helens kampanjer, samt relaterte diskusjoner. De er sannsynligvis utsolgt, men ganske mange hekser hadde tid til å bruke.

kom til Ham

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
48

HiTec sa:
Jeg husket et sted at maks. 2 måneder i forveien kan kontrakt gjøres ??? Uansett er det en "interessant" sak å lage en suppe nå, som først trer i kraft om et drøyt år, men til dagens priser ;D
Dette er hvordan betingelsene i kontrakten leser. Litt selv lurte jeg på, men det måtte jeg gjøre ???? et bestemt år fra nå, hvis prisen er 2c / kwh, kan det hende du kommer til andre ideer.

kom til Ham

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
48

jokes911 sa:
Jeg inngikk en avtale 20. september. På det tidspunktet tilbød de 3,99 sent / kwh og 0 € / måned. Jeg la inn informasjonen de ba om, jeg oppga startdatoen så langt det var mulig. På kontraktsbasis kan startdato-kalenderen rulles i over ett år. Og en gang i kontraktens betingelser, lest begynnelsen av kontrakten, så jeg inngikk kontrakten, selv om kalenderen ennå ikke kunne velge dagen da den nåværende tidsbegrensede kontrakten utløper. Imidlertid den 6.10. kom svaret om at: "Takk for at du valgte Helen! Vær trygg på at strømkontrakten din nå er i orden. Forhåpentligvis blir reisen vår lang og givende. ”Visst, det kan være et par variabler, eller ikke.

kom til Ham

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
48

Jobber sannsynligvis ikke når allerede. dette tilbudet har gått ut. Det blir tross alt en ny runde om en måned eller to.

GreeMidea

medlem
Tilbakemelding Score
0
sahkovertailu.fi

Fi-Nergy BLACK FRIDAY-kampanje!
general Electric

Superdyrt og fast pris KUN 3,99 ct / kWh med en basisavgift på 0 € / måned! Tilbudet gjelder frem til søndag 25. november 2018.

Tør du selv vurdere det Fi-Nergy-tilbudet? 6 måneders løpetid ville være. Har du noen erfaringer med selskapet? Bakgrunnen er tydeligvis ikke veldig pålitelig ...

kom til Ham

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
48
Jeg ville ikke gjøre en avtale med FI Energy. Det rapporteres at nesten alle regninger kan klages på når du tar betalt for det som skjer.

5epi

medlem
Tilbakemelding Score
3
Jeg trakk søknaden.
Imidlertid er vi på Hems side ...
Det ville være en god ide for tredje år å gå til samme pris.

Ryystäjä

medlem
Tilbakemelding Score
7
Jeg ga også en ordre om å gå. Enebolig i Uusimaa, men ikke i Helsingfors. Se hva som skjer. Irriterende når det bare er et års avtale.

Telehell

medlem
Tilbakemelding Score
6
Neste sommer bør (bør) Olkiluoto dunke strømmen til nettet, se hvordan det fungerer.

Edit; nå som Helen-tilbudet er begrenset til strømforbruket på 5000kwh per år.
Sist endret:
Tilbakemelding Score
5
Nyttårsaften er kanskje litt av en dårlig tid når man prøver å få høye priser når forbruket er funnet, HVIS den kalde vinteren kommer. Det kan være at jeg kommer til å være der i vår når jeg ser virkningen av vannressurser og lignende, det vil ikke stige veldig fra disse 5-6c-prisene hvis det er enda større problemer i økonomien. gå for 4c løkker når du treffer dem ville være bra. Og ingen månedlig betaling. Nybegynnere irriterer virkelig de grunnleggende avgiftene. Jeg forstår de lave kostnadene du ikke har noen kostnader, men jeg lurer på hvorfor selgere kan sette trappene direkte inn i prisene.
for eksempel koster mindre enn 3000kw 3e per måned 4,7c, 3000-6000 2e per måned 4,5c 6000-15000 1e per måned 4,4c og 15000-40000e 0e per måned og 4,2c.

Og det er du elektrisitetsselger som leser dette, så det er rettferdig å foreslå en prismodell til din veileder. Du kan se, perskules kan til og med fungere ...

HiTec

Tilbakemelding Score
8
for eksempel koster mindre enn 3000kw 3e per måned 4,7c, 3000-6000 2e per måned 4,5c 6000-15000 1e per måned 4,4c og 15000-40000e 0e per måned og 4,2c.
Ellers ingen skitne ide, jo mer du bruker, jo lavere er enhetskostnaden og til og med de faste vedlikeholdskostnadene på et tidspunkt så begravet der i massen :kul:

huugo

medlem
Tilbakemelding Score
0
Dette er en verdifull kjede - hold den i live.

Av meg selv 3,88 s / kwh + 3 eur / måned 24 måneder som slutter i april. Du trenger ikke å begynne å få et godt tilbud på 24 måneder nå. Det ser utfordrende ut, men du må prøve! :) De grunnleggende tilbudene går over 6 s / kwh, så med vårt forbruk over 500 euro / år ekstra kostnad ...! Så ta et øyeblikk å se.

Takk alle sammen for at dere er aktive for å få gode tilbud!
opp Bunn