Elektrisitet Spesialpris NÅ!

fraatti

standard Naama
Tilbakemelding Score
72
Vel nå ville det vært fint! :D
Naturligvis er alternativene neppe bedre enn de dårlige ... Selvfølgelig gjør de det bedre ...

Jaska80

medlem
Tilbakemelding Score
0
Ja, den gamle 2-årige faste Jyväskylä-energien 3,93c / kWh såpeskrin er tom.

Ny kontrakt Seinäjoki energi 5,1c / kWh og 2 måneders betaling.
Selvfølgelig bare tilgjengelig i Sør-Østerbotten.

arimika

medlem
Tilbakemelding Score
0
den gamle souperen endte opp med å bli så fyrt opp så langt

5,53 c / kWh
dag (7-22)
4,67 c / kWh
natt (22-7)
€ 3,50 / kk

Gyldighet: på ubestemt tid
Produsert av Vaasa Electricity

Kellarinlämmittäjä

standard Naama
Tilbakemelding Score
93
Fra den svenske lenken ...

"Den billigste strømmen kommer for tiden fra kontrakter som for øyeblikket er i kraft, med problemet at prisen kan endre seg raskt.
Hvis det ikke er tilfelle, tilbyr disse 2400 kilowattimene Energy 247 og Imatra Region Electricity en kontrakt på 4,78 cent per time, og Kuoreveden Electric og KSS Energia til en pris av 4,80 cent per time. "

Det rare med dette, tror jeg, er at spotpriser ser ut til å sjelden gå, selv om natten i disse målingene.

Bati

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
4
den gamle souperen endte opp med å bli så fyrt opp så langt

5,53 c / kWh
dag (7-22)
4,67 c / kWh
natt (22-7)
€ 3,50 / kk

Gyldighet: på ubestemt tid
Produsert av Vaasa Electricity
Jeg byttet med det stedet.
Da jeg begynte å se nærmere på prisen på strøm under gjeldende kontrakt med Fortum, var prisen på strøm 8,4 c / kw og den månedlige avgiften er 4e. :D

Jada, strømforbruket er så lavt at det ikke sparer enorme summer, men det er fremdeles et sinnssykt ran

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Tilbakemelding Score
81
Jeg fikk et oppfølgingstilbud fra Helen for juni. Hvorfor tilbød de ikke det ??

De prøver å holde fyret i øynene til sin gamle kunde. Dette ble levert av:

“VELGT PRODUKT 24 timers fri karbondioksid
PRIS $ 3,00 / måned, 5,69 c / kWh "

Laveste tilbud via Competitive.com

"Elektrisitet Helen
Elektrisk produkt CO2 gratis universalpris med fast pris
Kontraktens varighet: Fast løpetid: 31.12.2020
Grunnavgift 0,00 € / måned
Forbruksgebyr, offentlig strøm 5,32 cnt / kWh "
Sist endret:

Kellarinlämmittäjä

standard Naama
Tilbakemelding Score
93
Fra NGE-siden:
"Hvem passer Exchange Electricity med? Etter vår mening for alle. Exchange-elektrisitet er historisk sett den billigste strømkontrakten."

Saas å se. Jeg tenkte å prøve dette når jeg ikke kunne finne en bedre. NGEs marginer er i det minste rimelige og forståelige. Regningene kommer først senere. Jeg kan ikke skifte forbruk noe sted, så annet enn frost kommer prisspydene i min egen ankel.

Problemer som forbrukerprofiler jeg har fått en flekk elektrisitet
i januar på 6,95 s / kWh
6.00 s / kWh i februar
Ikke et dobbelt resultat, men hvis solen fortsatt skinner selv i regnet.

Forbruksdistribusjon 1 - 3 2019.JPG

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Tilbakemelding Score
81
La oss se om prisene begynner å falle kraftig om våren? : Hmm:

Her er vannsituasjonen i hele Norden http://wwwdynamic.nordpoolspot.com/marketinfo/rescontent/area/rescontent.cgi
Situasjonen i Sverige har også bedret seg http://wwwdynamic.nordpoolspot.com/marketinfo/rescontent/sweden/rescontent.cgi

I februar var prisene på vekslende elektrisitet på samme nivå som i 2018. I mars har flere ganger allerede vært under 2018.
Futures avtar etter januar https://nordicgreen.fi/sahkomarkkinakatsaus-helmikuu-2019/
Sist endret:

mtrantalainen

medlem
Tilbakemelding Score
3
La oss se om prisene begynner å falle kraftig om våren? : Hmm:
Her er vannsituasjonen i hele Norden http://wwwdynamic.nordpoolspot.com/marketinfo/rescontent/area/rescontent.cgi
Situasjonen i Sverige har også bedret seg http://wwwdynamic.nordpoolspot.com/marketinfo/rescontent/sweden/rescontent.cgi
Jeg har hatt en følelse i flere år at de beste tidsbegrensede tilbudene vanligvis er tilgjengelige i månedsskiftet oktober og november. Og når du ser på disse vannmagasinene, ser det ut til at tiden for gode tilbud faller sammen med en stor mengde vann. Derfor kan jeg ikke forstå hvorfor store selskaper da tilbyr opptil 2 års tidsbesparelser for billig, men jeg velger ikke; i den nåværende 2 års suppe er prisen på strøm 3,95 cent / kWh og basisavgiften er 0,80 € / måned. I øyeblikket i nye supper ville prisen være noe annet ...
Sist endret:

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Tilbakemelding Score
81
Jeg har hatt en følelse i flere år at de beste tidsbegrensede tilbudene vanligvis er tilgjengelige i månedsskiftet oktober og november. Og når du ser på disse vannmagasinene, ser det ut til at tiden for gode tilbud faller sammen med en stor mengde vann.
Faktisk, mens jeg er under inntrykk av at på slutten av vårflommen i sommer ville være den beste tiden av konklusjonen i en åremålskontrakt. :)
På dette tidspunktet er bassengene normalt fulle av smeltevann og tørrheten / lite nedbør kommende sommer / høst er foreløpig ikke kjent.

Av en eller annen grunn faller Helen-tilbudet inn på det stedet https://helen.fi/kampanjat/kiinteahintainen-kesasahko/
Av en eller annen grunn har ingen slike tilbud blitt mottatt i høst, så kontrakten skulle starte i oktober-november.

mtrantalainen

medlem
Tilbakemelding Score
3
Faktisk, mens jeg er under inntrykk av at på slutten av vårflommen i sommer [...]
På dette tidspunktet er bassengene normalt fulle av smeltevann og tørrheten / lite nedbør kommende sommer / høst er foreløpig ikke kjent.
På et tidspunkt ville et vannkraftselskap klage på å måtte øke prisene når det er så mye vann at det må slippe vann allerede forbi demningen. Så de siktet kjøperne for de teoretiske tapene da generatorene gikk tom for kapasitet. Jeg tror at prisen på strøm er den samme som prisen på flybilletter: du kan ikke forstå å ha lest matematikk som mindreårig på college.

Mine avtaler jeg har blitt enige om så langt på en slik måte at datoen for inngåelse av kontrakten innløsningskurs på låsen selv om leveransen vil begynne først senere. Husk at jeg, som jeg har gjort på den sopparin vanligvis i oktober eller november og leveranse av strøm i denne sopparilla ville ha startet engang i nærheten til starten av desember. Nå de siste 6 årene har prisen for midlertidige supper for meg selv alltid vært mellom 3,95 - 4,30 cent / kWh og månedlige avgifter 0-2 € / måned.
Sist endret:

pumpe helper

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
13
Av en eller annen grunn faller Helen-tilbudet inn på det stedet https://helen.fi/kampanjat/kiinteahintainen-kesasahko/
Hva tror du vil være en verdig avtale for denne avtalen? 2 år 5,59c 0e grunnavgift. Leveringstid opp til 1,6 når denne nåværende 3.68c nettopp ville avsluttet i 31.5 ...
Eller vil du ta noen dyrere så langt og snuse i det minste over sommeren, tross alt er strømforbruket veldig lavt ..
Ingen vet om disse, men tør å slenge inn utsikt.

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Tilbakemelding Score
81
Mine avtaler jeg har blitt enige om så langt på en slik måte at datoen for inngåelse av kontrakten innløsningskurs på låsen selv om leveransen vil begynne først senere.
Kontrakten kan inngås 3 måneder før leveringsstart.

Jeg hadde 6 / 2016-6 / 2017 Lumo Energy 3,66 cent / kWh 0 € / måned, 6 / 2017-6 / 2018 Helen 3,81 cent / kWh 0 € / måned og 6 / 2018-6 / 2019 Helen 3 , 82 cnt / kWh 0 € / måned
Sist endret:

mtrantalainen

medlem
Tilbakemelding Score
3
Jeg hadde 6 / 2016-6 / 2017 Lumo Energy 3,66 cent / kWh 0 € / måned, 6 / 2017-6 / 2018 Helen 3,81 cent / kWh 0 € / måned og 6 / 2018-6 / 2019 Helen 3 , 82 cnt / kWh 0 € / måned
Wow! Det har allerede vært gode priser. Må jeg følge med på prisene i løpet av sommerens morgen, hvis jeg skulle prøve å flytte på anbud her. Imidlertid bruker vi så mye strøm om vinteren at en billig suvenir i minst et år generelt er et mye bedre alternativ enn billig vekselstrøm.

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Tilbakemelding Score
81
Wow! Det har allerede vært gode priser. Må jeg følge med på prisene i løpet av sommerens morgen, hvis jeg skulle prøve å flytte på anbud her.
Nå ser det ut til at det vil komme omtrent 30% prisøkning hvis jeg får en fast periode. Et alternativ kan være åpen strøm eller lagerstrøm. Å spå at når OL3 kommer inn i nettet, ville den finske arealprisen falle til Stockholm. Dråpen vil dermed være omtrent 0,3-0,5 cnt / kWh.
Futures derimot spår Finland til å ligge på rundt 5,1 cent / kWh i 2020 og omtrent 20 cent / kWh i 2021.
Sist endret:

amatør

medlem
Tilbakemelding Score
5
På et tidspunkt ville et vannkraftselskap klage på å måtte øke prisene når det er så mye vann at det må slippe vann allerede forbi demningen.
I det minste her, til tider, ble prisene hevet når forbruket var for lavt. Ellers ville de budsjetterte gevinstene blitt tapt til eieren (= by).
På en måte var årsaken til økningen ikke bypassene, men bypassene var et resultat av for lite forbruk da bassengene fylte seg til taket.
Sist endret:

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Tilbakemelding Score
81
Her ser det ut til at prisene er på vei nedover https://sahkomittari.fi/vertaa-sahkosopimus/
Gjennom Competitive.com tror jeg at de billigste er 5,22 cent / kWh + 0 € / måned. Det virker som begge steder tilbyr 24 måneders kontrakter. Med en 12-måneders kontrakt hopper prisen med nesten 20%.

Wespa

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
11
Et sinnssykt "tilbud" (3,84 € / måned, 5,79 c / kWh, 24 måneders tidsbegrenset periode) var resultatet av en langsiktig og rimelig kontrakt fra Helen til e-posten som han ønsker å bestille Helsingfors tilbudet, selv om den vestlige Uusimaa kan betraktes som Helsingfors .. : PRKL:

Wespa

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
11
Ja, jeg prøvde det samme, men jeg sendte ikke skjemaet når det står ganske tydelig at "til Helsingfors". : Hmm:

Poko

Stafett for stafett
Tilbakemelding Score
229
Som en "Helsinki-avtale" hentet jeg den fra 1.10 og utover, og lampen er på taket 250 mil fra Helsingfors.

rot

medlem
Tilbakemelding Score
13
Gleder meg : Grandpa2:, Vaasa Electricity økte prisen på en ubestemt kontrakt, så jeg tok også en "super fordel" :)

Sammeli77

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0
Loiste tilbyr i dag en 2-års fast løpetid på 5,16 s / kWh + 2,96 € / måned. I slutten av juni utløper den nåværende (3,90 € / måned). Er det fortsatt verdt å knulle?

lappano

medlem
Tilbakemelding Score
3
Den gamle gikk ut i går, så jeg så på de nye kontraktene og kom til dette:

Full kontraktsperiode24 kk
Full avgift€ 3,98 / kk
dag5,29 snt / kWh
4,19 snt / kWh

Produkt Loiste Clean, nattelektrisitet, 2 år og gjennomsnittlig energipris 4,74 cnt / kWh.

Den daglige prisen er bare billigere enn den jeg fant på prissammenligningssidene med 1-gangsmåling. Selvfølgelig får Euron-paret en månedlig avgift mer enn de andre dyrere alternativene.

lappano

medlem
Tilbakemelding Score
3
Hva er gjennomsnittsprisen når det tas hensyn til månedsavgiften?
Hvis hjernen nå ikke fungerer etter en god natts søvn, så:

Avhenger av energiforbruket, for eksempel hvis måneden går 700 kWh og forbruket er 1/1 dag / natt så gjennomsnittsprisen er (700 kWh/kk * 0,0474 e/kWh + 3,98 e/kk) / 700 kWh/kk = 5,31 snt / kWh.

Hvis igjen 1500 kWh forbruk, deretter gjennomsnittspris = 5,01 cent / kWh.

Visst kan du også falle for hele året estimat, men 15000 kWh i samme forhold -> 5,06 cnt / kWh.

Så det avhenger mye av hvordan du kan skifte strømforbruk mer ut på natten. For øyeblikket er jeg nede på 1/1 når byggefasen går.

Muhv

medlem
Tilbakemelding Score
1
Fortsatt kommer prisen på strøm ned ... nå børs strøm, et par dager var 1-2 timer i perioder på 1-2 sent / kwh .. gjennomsnittsprisen er 4,5 sent / kwh

tj86430

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
34
Sikkert vil den komme ned i det lange løp. I mars ville børsstrømmen vært vel 90, - dyrere enn den nåværende suveniren for oss, så vi har fortsatt råd til det.
opp Bunn