Strøm Tilbudspris NÅ!

I_IN

nykommer
Tilbakemelding Score
4
Jeg gjorde bare 2v sopparin Loistee med parametere 3,98 / 5,29 / 4,19 samt Mr Lappanen høyere. Jeg spurte den nåværende leverandøren for et bedre tilbud enn deres 20% dyrere listepris, men det var ingen kamp. Høsten og neste års futures har reversert frem til april, og selv om kontrakten min stopper bare etter 6 uker, var jeg ute etter å låse prisen nå.

Hempuli

medlem
Tilbakemelding Score
2
På forrige dag ringte Mr. Fortum inn "kundetilfredshetsundersøkelsen" (varte i 6 sekunder). Siden jeg har vært i Fortum lojalitet (sommerhus i forhold til 1000 kWh / år!) Siden 1996, så etter en kundeundersøkelse som tilbys 5,99c per 2 år. Ifølge Mr. Fortum har børselyset vært på 8-9c tidlig på året, og på grunn av et godt kundeforhold vil man tilby en ny kontrakt til en veldig billig pris, da prisen på elektrisitet også stiger. Jeg ville ikke være entusiastisk når hytta har en vindbrytende avtale på prinsippet, og prisen på strømmen selv spiller ingen rolle etter Caruna sine grunnleggende gebyrer.

Jnti

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
81
Lumo Energy "Påske-tilbud"

SPESIELLE TILBEHØR 5,20 SNT / KWH, GRUNNGIFT 0 € / KK.

rep

medlem
Tilbakemelding Score
1
Elektrikere er begeistret av deres fravær når kontrakten går i stykker, men Annas har vært låst i 24 måneder, slik at telefonen ringer uavbrutt

poser

Hyper Active
Tilbakemelding Score
94
Brannen var for tidlig til å fange Helens tilbud på 4.98c / kWh :rulle med øynene:
Forventer du at snøen skal smelte i kombinasjon med nesten varme i lang tid? Det er sikkert et sted med høyt trykk (i sørlige Finland), der det er lavt trykk (i Frankrike, Spania og Atlanteren, blant annet), og vinden flyter raskt i det rommet (gjennom Nord-Tyskland, Danmark, Sør-Sverige og Norge).

I de siste årene har smeltevann vært oppbrukt i juni. Få å se om været vil fortsette som nåtiden i lang tid, om det kan være regn etc. (dvs. om juni-mønsteret gjentas svakere, sterkere, tidligere, senere, identiske eller i det hele tatt ...). Samtidig er dette tidspunktet da forbrukeren kunne få det beste resultatet av årlig sirkulasjon ved å selge solenergi (eller skal vi si at de totale tapene er de minste).

Wespa

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
11
Jeg selv kjører fortsatt, selv om termen slutter i juni. Ja, prisen skal begynne på Nelonen som før. : Hmm:

Telehell

medlem
Tilbakemelding Score
6
Selvet avsluttes Helens 3,99cnt / kwh 0e / måneds søster i september. Jeg tror de vil komme opp med noe fint om sommeren, slik at nå er det ingen tap av elektrisitetssalg til virksomheten.

Poko

Relé epoke
Tilbakemelding Score
229
Selvet avsluttes Helens 3,99cnt / kwh 0e / måneds søster i september. Jeg tror de vil komme opp med noe fint om sommeren, slik at nå er det ingen tap av elektrisitetssalg til virksomheten.
Jeg har det samme til slutten av september. Ja, det er et grunntilbud når det slutter.

My.Ai.Hu

standard Naama
Tilbakemelding Score
0
Ser ut som strømbudsjettene følger det øyeblikkelige været.
Nå har prisen spratt allerede på 0,55 cent / kwh

om høsten hvis det er tørt og den varme sommeren har vært så vanskelig til priser .. og
Våt møter allerede kald sommer, så elektrisitet er billig om høsten.

siiis lotteri.

Mikkola

standard Naama
Tilbakemelding Score
9
Prisene på "Nordpolen" er i stor grad avhengig av elvens vannstilling. Snøen på vinteren var lav i vann, så prisene vil holde seg høye minst til slutten.
Jeg ga opp strøm på et og et halvt år da forbruksprofilen endret seg litt, og overføringsprisene for Elena var ugunstige. Elenias overføringspriser har endret seg igjen, og det kan hende at neste kontrakt er tidsbasert. Skissering av det samlede bildet krever prediktiv ferdigheter fordi din egen forbruksprofil og priser kan endres i kontraktsperioden.
Vattenfalls salgsrepresentant krevde en titt på de tidskiftende prisene, og trodde det ville være et billigere alternativ til dagens generelle kaffebar.

My.Ai.Hu

standard Naama
Tilbakemelding Score
0
Faktisk, jeg m, et par års tid vuntsannut produsere elektrisitet ... er vanskelig å sette en slik lämmmitystä varauytuvaksi.
Derfor får jeg ikke en større lader.
tid elektrisitet går ...

rep

medlem
Tilbakemelding Score
1
Tiden går ut, 14 dager må være tiden for å endre kontrakten. 17. mai slutter Helens 24-måneders 3,99 24/7 pris.
Billigste som har kommet mot 4,90 er gyldig inntil videre, så sannsynligvis må flytte fordi på at Helen ikke gir noe tilbud når jeg peke dem to årene fratatt penger.

røtter

standard Naama
Tilbakemelding Score
39
Tiden går ut, 14 dager må være tiden for å endre kontrakten. 17. mai slutter Helens 24-måneders 3,99 24/7 pris.
Billigste som har kommet mot 4,90 er gyldig inntil videre, så sannsynligvis må flytte fordi på at Helen ikke gir noe tilbud når jeg peke dem to årene fratatt penger.
Verdig å ha det samme som jeg tilbyr som en lignende utvidelse ...
24 måneder PRIS 3,00 € / måned, 5,59 c / kWh
... vel å begynne å se på noe annet, selv om det er tid til høsten ...

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81
Entreprenøren vil bli tilbudt en 18 måneders kontrakt på € 0 / month og € 5,74 / kWh

rep

medlem
Tilbakemelding Score
1
Det er det som kom i dag.
I FORCE FORCE
Winter Day:
4,02
c / kWh
Annen tid:
4,02
c / kWh
Grunngebyr: 5,99 € / måned
Finergi, jeg vil nok ta det, men advarte her at regningene ikke stemte overens.

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81
Finergi, jeg vil nok ta det, men advarte her at regningene ikke stemte overens.
"El er fakturert hver annen måned på grunnlag av estimert forbruk. Det månedlige estimatet er 10% av det nåværende årlige forbruksestimatet. Fakturering er jevnt tilpasset det faktiske forbruket, minst fire ganger i året"

"Fakturering er også mulig månedlig etterpå, når elektrisitet belastes månedlig i henhold til forbruksdata rapportert av nettverksfirmaet. Kostnaden for etter fakturering av strøm er 6,99 cent / kWh og en grunnleggende kostnad på 6,99 € / måned."

https://fi-nergy.fi/Fi-Nergy_kotisivut_Sähkönmyyntiehdot_Huoleton.pdf

Det vil si at hvis årlig forbruksestimat er 10.000 kWh, så vil hver 2. måned det bli en nedgang på 2000 kWh om sommeren. Tilsynelatende blir deretter den neste fakturaen jevnlig justert for å matche det faktiske forbruket. Så Fi-Nergy har fått et lån fra deg i 2 måneder. Om vinteren, så omvendt. :kul:

rep

medlem
Tilbakemelding Score
1
"El er fakturert hver annen måned på grunnlag av estimert forbruk. Det månedlige estimatet er 10% av det nåværende årlige forbruksestimatet. Fakturering er jevnt tilpasset det faktiske forbruket, minst fire ganger i året"

"Fakturering er også mulig månedlig etterpå, når elektrisitet belastes månedlig i henhold til forbruksdata rapportert av nettverksfirmaet. Kostnaden for etter fakturering av strøm er 6,99 cent / kWh og en grunnleggende kostnad på 6,99 € / måned."

https://fi-nergy.fi/Fi-Nergy_kotisivut_Sähkönmyyntiehdot_Huoleton.pdf

Det vil si at hvis årlig forbruksestimat er 10.000 kWh, så vil hver 2. måned det bli en nedgang på 2000 kWh om sommeren. Tilsynelatende blir deretter den neste fakturaen jevnlig justert for å matche det faktiske forbruket. Så Fi-Nergy har fått et lån fra deg i 2 måneder. Om vinteren, så omvendt. :kul:
Takk for informasjonen.

Sammeli77

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0
Locker fra Flood 5.09 ct / kWh + 2,97 € / måned. 24 måneders fast kontrakt. Økningen på 30% er lysende, men jeg fikk ikke bedre tilbud med øksen.

Sammeli77

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0
E-posten kom da den gamle kontrakten utløp. Gammel kunde. Jeg vet ikke om plasseringen eller forbruket er viktig.

perti16

medlem
Tilbakemelding Score
2
Rakentaja.fi gjennom siden
foss
Elektrisitet, grunnleggende kostnad 1,00 €/kk + 5,5 snt/kWh (krever e-faktura eller e-faktura)
Prisene inkluderer mva 24%. Tilbudet gjelder til 27. mai 2016 til kl. 24.00.
24 måneder kontraktsperioden.

Ikke den billigste, men det beste for dine egne øyne. Et annet alternativ sahkovertailu.fi gjennom siden Lumons kontrakt for tiden så langt 4,9snt / kWh + 0e / måned.

Alle som er mer kunnskapsrike om ting, kan liste kvalitetsleverandører og små mistenkelige selskaper.
Senest redigert:

Wespa

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
11
Uansett hva slags strømuttak du har så langt i kraft av et elektrisitetsfirma, kan du, hvis du vil, ha tid til å rapportere en måned. se opp for prisen opp?

perti16

medlem
Tilbakemelding Score
2
Du vil kanskje gå så mange mennesker på den 15. dagen for å kunngjøre neste måneds pris. Sannsynligvis en måneds varsel i mange.

tj86430

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
34
Uansett hva slags strømuttak du har så langt i kraft av et elektrisitetsfirma, kan du, hvis du vil, ha tid til å rapportere en måned. se opp for prisen opp?
Vanligvis noe som dette:

Prisene gjelder til videre varsel. Eventuelle endringer i prisen vil bli varslet til Kjøperen på faktureringsadressen en (1) måned før endringen trer i kraft. Kjøperen anses å ha akseptert prisendringen med mindre kontrakten avsluttes minst to (2) uker før endringen trer i kraft.
Vilkårene for elektrisitetsfirmaene finnes på nettsiden. Det ovenfor har blitt kopiert fra Loists nettsted, men du kan besøke noen av el-selskapene, det er alltid noe av samme type der.

timbba

standard Naama
Tilbakemelding Score
35
Det ser ut til at Helens tilbud inneholder vilkår som ikke var i forrige:
Tilbudsprisen er kun gyldig for adressene som kampanjebrevet er sendt til, og den årlige bruken av varen er mindre enn 6000 kWh pr år. Ellers er kontraktsprisen Normal pris 5,95 c / kWh
Den første tilstanden vil trolig ikke forårsake sorg, men den andre tilstanden vil begrense mye (så hvis forbruket går over 6MWh, da vil prisen sprette).

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81
Den første tilstanden vil trolig ikke forårsake sorg, men den andre tilstanden vil begrense mye (så hvis forbruket går over 6MWh, da vil prisen sprette).
Denne grensen er imidlertid ikke nevnt i ordrebetingelsene eller hva skjer hvis forbruket overstiger 6000 kWh.

Det er ingen tvil om å bruke på bestillingsskjemaet. Ikke-Hesse-adresser er også gyldige.

Faktisk ser jeg ingen grunn til dyrere strøm hvis du bruker mer. Normal har vært den andre veien rundt. :kul:

=> En slik prismodell er ikke rimelig for forbrukeren. Jeg vet ikke hvordan jeg skal bringe forbrukermyndigheten til å rettferdiggjøre om noen ville løfte saken.

timbba

standard Naama
Tilbakemelding Score
35
Sann svette, tørst. Jeg kastet bare det fordi disse setningene ble lagt til der. Tilbudet kan fortsatt gå så langt som Hesa ​​og ikke mer enn 6MWh å ha på seg. :D
opp Bunn