Strøm Spesialpris NÅ!

I_IN

nykommer
Tilbakemelding Score
4
Jeg har nettopp laget en 2 års sucker for Loiste med parametere 3,98 / 5,29 / 4,19 samt Mr Lappanen ovenfor. Først spurte jeg den nåværende leverandøren for en bedre avtale enn deres 20% dyrere listepris, men det var ikke noe svar. Høst og neste år futures har blomstret for april, og selv om kontrakten min bare er ute av lager i 6 uker, syntes jeg det var best å låse i prisen nå.

Hempuli

medlem
Tilbakemelding Score
2
Dagen før ringte Mr. Fortum inn en "kundetilfredshetsundersøkelse" (tok 6 sekunder). Siden jeg har vært i Fortum lojalitet (sommerhus i forhold til 1000 kWh / år!) Siden 1996, så etter en kundeundersøkelse som tilbys 5,99c per 2 år. Ifølge Mr. Fortum har børsens elektrisitet vært 8-9c tidlig på året, og på grunn av gode kundeforhold vil de tilby en ny kontrakt til en veldig billig pris, da prisen på elektrisitet stiger kraftig. Da er jeg ikke begeistret når hytta har en vindkraftkontrakt på prinsippet, og prisen på elektrisitet selv spiller ingen rolle etter Carasas grunnleggende avgifter.

Jnti

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
81
Lumo Energia 'Påske-tilbud'

SPESIELLE ØNSPRIS 5,20 SNT / KWH, GRUNNPRIS 0 € / Måned.

rep

medlem
Tilbakemelding Score
1
Elforhandlere skinner i fravær når kontrakten går i stykker, men la oss være etter at du har låst den 24-måneders gamle snapper og telefonen ringer uten avbrudd.

poser

Hyper Active
Tilbakemelding Score
94
Kom for tidlig til å ta tak i Helen 4.98c / kWh tilbud :rulle med øynene:
Forventer du snøsmelting kombinert med nesten varme til sist? Selv om det er høyt trykk et sted (i sørlige Finland), er det selvsagt lavt trykk (for eksempel i Frankrike, Spania og Atlanterhavet), og vinden blåser voldsomt inn imellom (via Nord-Tyskland, Danmark, Sør-Sverige og Norge).

De siste årene har smeltevannet gått ut i juni. Vi ser om været fortsetter som det gjør lenge, kanskje det regner, etc. (dvs. mønsteret som brukes i juni, vil bli svakere, sterkere, tidligere, senere, liknende eller ikke i det hele tatt ...). Samtidig er dette det punktet en forbruker kan selge solenergi for å få den beste avkastningen for året (eller skal vi si at de totale tapene er de laveste).

My.Ai.Hu

standard Naama
Tilbakemelding Score
0
Den billigste er nok 12.000k for øyeblikket med Loiste
5,19kwh +3 måneder. Det tok to år å fange opp

Wespa

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
11
Jeg shuffle fortsatt, selv om mitt sikt avsluttes i juni. Ja, prisen skal starte på Nelonen som før. : Hmm:

Telehell

medlem
Tilbakemelding Score
6
Helens 3,99cnt / kwh 0e / måned sår slutter i september. Tross alt kom de opp med noe fint om sommeren at nå er all strømforsyning ikke i ferd med å miste

Poko

Relay era stump
Tilbakemelding Score
229
Helens 3,99cnt / kwh 0e / måned sår slutter i september. Tross alt kom de opp med noe fint om sommeren at nå er all strømforsyning ikke i ferd med å miste
Jeg har den ene til slutten av september. Ja, noen grunner tilbudet vil bli funnet når det slutter.

My.Ai.Hu

standard Naama
Tilbakemelding Score
0
Det ser ut til at strømforsyningsprisene følger øyeblikkelige værforhold.
Nå har prisen allerede hoppet til 0,55 cent / kwh

om høsten, hvis det har vært en tørr og varm sommer, så er vi til gode priser .. og
Våt allerede regner kald sommer, så elektrisitet er billig om høsten.

så lotteri.

Mikkola

standard Naama
Tilbakemelding Score
9
Prisene på "Northern Bream" er i stor grad avhengig av vannsituasjonen til sneglene. Sist vinterens snøfall var lavvann, så prisene vil forbli høye, i det minste etter deres beste evne.
Jeg ga opp elektrisitet for et par år siden da forbruksprofilen endret seg noe, og elenias overføringspriser var ugunstige. Elenias overføringsprispolitikk har endret seg igjen, og det kan være at neste kontrakt vil være basert på tid elektrisitet. Forståelse av det samlede bildet krever evnen til et prediksjonsgap, da din egen forbruksprofil og priser kan endres i kontraktsperioden.
En Vattenfall-selger rådde til å se på disse tidsskiftprisene, og trodde det ville være et billigere alternativ til dagens generelle rente.

My.Ai.Hu

standard Naama
Tilbakemelding Score
0
Faktisk, jeg m, et par års tid vuntsannut produsere elektrisitet ... er vanskelig å sette en slik lämmmitystä varauytuvaksi.
Derfor får jeg ikke en større lader.
tid elektrisitet går ...

rep

medlem
Tilbakemelding Score
1
Tiden går ut, 14 dager må være tid for å endre kontrakten. 17,5 slutter Helen 24 Måneder 3,99 24/7 Pris.
Billigste som har kommet mot 4,90 er gyldig inntil videre, så sannsynligvis må flytte fordi på at Helen ikke gir noe tilbud når jeg peke dem to årene fratatt penger.

røtter

standard Naama
Tilbakemelding Score
39
Tiden går ut, 14 dager må være tid for å endre kontrakten. 17,5 slutter Helen 24 Måneder 3,99 24/7 Pris.
Billigste som har kommet mot 4,90 er gyldig inntil videre, så sannsynligvis må flytte fordi på at Helen ikke gir noe tilbud når jeg peke dem to årene fratatt penger.
Er det verdt å ta det samme de tilbyr meg som en oppfølging ...
24 måneder PRIS 3,00 € / måned, 5,59 c / kWh
... vel du må begynne å se på noe annet, selv om det er på tide for høsten ...

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81
Gjennom konkurrenten tilbys 18 måneders kontrakter på 0 € / måned og 5,74 cent / kWh

rep

medlem
Tilbakemelding Score
1
Den typen kom inn i dag.
FOR FREMTIDEN
Winter Day:
4,02
c / kWh
Annen tid:
4,02
c / kWh
Grunngebyr: € 5,99 / måned
Finergi, jeg ville nok ha tatt det, men her advarte at regningen ikke samsvarer med tjs.

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81
Finergi, jeg ville nok ha tatt det, men her advarte at regningen ikke samsvarer med tjs.
"Elektrisitet skal faktureres hver annen måned på grunnlag av estimert forbruk. Månedlig beregning skal være 10% av det gyldige årlige forbruksestimatet. Fakturering skal reguleres for å gjenspeile det faktiske forbruket, minst fire ganger i året."

"Fakturering er også tilgjengelig månedlig, med strøm som faktureres månedlig i henhold til forbruksinformasjonen fra nettverksfirmaet. Kostnaden for strøm basert på etterbetalt fakturering er 6,99 cent / kWh og grunnprisen er 6,99 € / måned."

https://fi-nergy.fi/Fi-Nergy_kotisivut_Sähkönmyyntiehdot_Huoleton.pdf

Det vil si at hvis årlig forbruksestimat er 10.000 kWh, så vil hver 2. måned det bli en nedgang på 2000 kWh om sommeren. Tilsynelatende vil neste regning (senest) bli kompensert for å gjenspeile det faktiske forbruket. Så Fi-Nergy har et gratis lån fra deg i 2 måneder. Om vinteren er det motsatte sant. :kul:

rep

medlem
Tilbakemelding Score
1
"Elektrisitet skal faktureres hver annen måned på grunnlag av estimert forbruk. Månedlig beregning skal være 10% av det gyldige årlige forbruksestimatet. Fakturering skal reguleres for å gjenspeile det faktiske forbruket, minst fire ganger i året."

"Fakturering er også tilgjengelig månedlig, med strøm som faktureres månedlig i henhold til forbruksinformasjonen fra nettverksfirmaet. Kostnaden for strøm basert på etterbetalt fakturering er 6,99 cent / kWh og grunnprisen er 6,99 € / måned."

https://fi-nergy.fi/Fi-Nergy_kotisivut_Sähkönmyyntiehdot_Huoleton.pdf

Det vil si at hvis årlig forbruksestimat er 10.000 kWh, så vil hver 2. måned det bli en nedgang på 2000 kWh om sommeren. Tilsynelatende vil neste regning (senest) bli kompensert for å gjenspeile det faktiske forbruket. Så Fi-Nergy har et gratis lån fra deg i 2 måneder. Om vinteren er det motsatte sant. :kul:
Takk for informasjonen.

Sammeli77

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0
Lås av Loiste 5.09 cnt / kWh + 2,97 € / måned. 24 måneders tidsbegrenset kontrakt. Kutt 30% økning, men jeg fikk heller ikke bedre tilbud.

Sammeli77

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0
En e-post kom inn da den gamle kontrakten var i ferd med å utløpe. Gammel kunde. Jeg vet ikke om sted eller forbruk betyr noe.

perti16

medlem
Tilbakemelding Score
2
Rakentaja.fi gjennom siden
foss
Offentlig elektrisitet, grunnleggende kostnad 1,00 €/kk + 5,5 snt/kWh (produktet krever e-faktura eller e-faktura)
Prisene inkluderer 24% moms. Tilbudet gjelder til 27. mai 2017 til kl. 24.00.
24 måneder kontraktsperioden.

Ikke det billigste, men det beste for øynene dine. Et annet alternativ sahkovertailu.fi via nettstedet Lumo's ubestemte kontrakt 4.9snt / kWh + 0e / month.

Noen som er mer kunnskapsrike, kan liste kvalitetsjournalister og noen få mistenkelige selskaper.
Sist endret:

Wespa

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
11
Hva den slags ubestemt elektrisitetsentreprenør mener fra kraftselskapets synspunkt, kan, hvis de ønsker det, være på varsel for måned. i løpet av tilbaketrekningsperioden for å heve prisen oppover?

perti16

medlem
Tilbakemelding Score
2
Jeg tror de fleste går innen den 15. dagen for å kunngjøre prisen for neste måned. Sannsynligvis en måneds varsel for mange.

tj86430

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
34
Hva den slags ubestemt elektrisitetsentreprenør mener fra kraftselskapets synspunkt, kan, hvis de ønsker det, være på varsel for måned. i løpet av tilbaketrekningsperioden for å heve prisen oppover?
Vanligvis noe som dette:

Prisene gjelder til videre varsel. En melding om eventuell prisendring vil bli sendt til Kjøperen på faktureringsadressen en (1) måned før prisendringens virkningstidspunkt. Kjøperen anses å ha akseptert endringen med mindre kontrakten avsluttes minst to (2) uker før endringen trer i kraft.
Vilkår og betingelser finner du på nettselskapene til elektrisitetsfirmaene. Det ovennevnte er kopiert fra sidene i Loiste, men du kan besøke nettstedet til et elektrisitetsfirma, noe av samme type er alltid der.

timbba

standard Naama
Tilbakemelding Score
35
Det ser ut som at Helens tilbud inneholdt vilkår som ikke var i den forrige:
Kampanjeprisen gjelder kun på adressene som kampanjebrevet er sendt til, og den årlige bruken av varen er mindre enn 6000 kWh pr år. Ellers er kontraktsprisen Normalprisen på Suominen-elkontrakten på 5,95 c / kWh
Den første betingelsen vil trolig ikke gi deg noen problemer, men den andre tilstanden begrenser deg mye (så hvis forbruket går over 6MWh, så vil prisen tydeligvis sprette).

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81
Den første betingelsen vil trolig ikke gi deg noen problemer, men den andre tilstanden begrenser deg mye (så hvis forbruket går over 6MWh, så vil prisen tydeligvis sprette).
Ordren nevner imidlertid ikke grensen eller hva som skjer hvis forbruket overstiger 6000 kWh.

Dette bestillingsskjemaet spør ikke engang om forbruk. Adresser utenfor Hesa ​​er også gyldige.

Personlig ser jeg ingen grunn til at elektrisitet ville være dyrere hvis det bruker mer. Normal har vært den andre veien rundt. :kul:

=> En slik prismodell er ikke rimelig for forbrukeren. Jeg vet ikke hvordan det ville være berettiget til Forbrukerstyrelsen hvis noen tok det opp.

timbba

standard Naama
Tilbakemelding Score
35
Sanne turister, tørst. Jeg kastet bare det fordi setninger som det ble lagt til. Tilbudet kan fortsatt gå utenfor Hesa ​​som sådan og forbruker over 6MWh .. men ikke 100% sikkert :D
opp Bunn