Strøm Spesialpris NÅ!

Sammeli77

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0
Lås av Loiste 5.09 cnt / kWh + 2,97 € / måned. 24 måneders tidsbegrenset kontrakt. Kutt 30% økning, men jeg fikk heller ikke bedre tilbud.

Sammeli77

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0
En e-post kom inn da den gamle kontrakten var i ferd med å utløpe. Gammel kunde. Jeg vet ikke om sted eller forbruk betyr noe.

perti16

medlem
Tilbakemelding Score
2
Rakentaja.fi gjennom siden
foss
Offentlig elektrisitet, grunnleggende kostnad 1,00 €/kk + 5,5 snt/kWh (produktet krever e-faktura eller e-faktura)
Prisene inkluderer 24% moms. Tilbudet gjelder til 27. mai 2017 til kl. 24.00.
24 måneder kontraktsperioden.

Ikke det billigste, men det beste for øynene dine. Et annet alternativ sahkovertailu.fi via nettstedet Lumo's ubestemte kontrakt 4.9snt / kWh + 0e / month.

Noen som er mer kunnskapsrike, kan liste kvalitetsjournalister og noen få mistenkelige selskaper.
Sist endret:

Wespa

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
11
Hva den slags ubestemt elektrisitetsentreprenør mener fra kraftselskapets synspunkt, kan, hvis de ønsker det, være på varsel for måned. i løpet av tilbaketrekningsperioden for å heve prisen oppover?

perti16

medlem
Tilbakemelding Score
2
Jeg tror de fleste går innen den 15. dagen for å kunngjøre prisen for neste måned. Sannsynligvis en måneds varsel for mange.

tj86430

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
34
Hva den slags ubestemt elektrisitetsentreprenør mener fra kraftselskapets synspunkt, kan, hvis de ønsker det, være på varsel for måned. i løpet av tilbaketrekningsperioden for å heve prisen oppover?
Vanligvis noe som dette:

Prisene gjelder til videre varsel. En melding om eventuell prisendring vil bli sendt til Kjøperen på faktureringsadressen en (1) måned før prisendringens virkningstidspunkt. Kjøperen anses å ha akseptert endringen med mindre kontrakten avsluttes minst to (2) uker før endringen trer i kraft.
Vilkårene i kontrakten finnes på nettselskapene til elektrisitetsselskapene. Det ovennevnte er kopiert fra sidene i Loiste, men du kan besøke nettstedet til et elektrisitetsfirma, noe av samme type er alltid der.

timbba

standard Naama
Tilbakemelding Score
35
Det ser ut som at Helens tilbud inneholdt vilkår som ikke var i den forrige:
Kampanjeprisen gjelder kun på adressene som kampanjebrevet er sendt til, og den årlige bruken av varen er mindre enn 6000 kWh pr år. Ellers er kontraktsprisen Normalprisen på Suominen-elkontrakten på 5,95 c / kWh
Den første betingelsen vil trolig ikke gi deg noen problemer, men den andre tilstanden begrenser deg mye (så hvis forbruket går over 6MWh, så vil prisen tydeligvis sprette).

Jnti

moderator
Vedlikeholdsdeltakeren
Tilbakemelding Score
81
Den første betingelsen vil trolig ikke gi deg noen problemer, men den andre tilstanden begrenser deg mye (så hvis forbruket går over 6MWh, så vil prisen tydeligvis sprette).
Ordren nevner imidlertid ikke grensen eller hva som skjer hvis forbruket overstiger 6000 kWh.

Dette bestillingsskjemaet spør ikke engang om forbruk. Adresser utenfor Hesa ​​er også gyldige.

Personlig ser jeg ingen grunn til at elektrisitet ville være dyrere hvis det bruker mer. Normal har vært den andre veien rundt. :kul:

=> En slik prismodell er ikke rimelig for forbrukeren. Jeg vet ikke hvordan det ville være berettiget til Forbrukerstyrelsen hvis noen tok det opp.

timbba

standard Naama
Tilbakemelding Score
35
Sanne turister, tørst. Jeg kastet bare det fordi setninger som det ble lagt til. Tilbudet kan fortsatt gå utenfor Hesa ​​som sådan og forbruker over 6MWh .. men ikke 100% sikkert :D

Jnti

moderator
Vedlikeholdsdeltakeren
Tilbakemelding Score
81
Personlig ser jeg ingen grunn til at elektrisitet ville være dyrere hvis det bruker mer. Normal har vært den andre veien rundt. :kul:
Den eneste begrunnelsen kan være at selskapets finansielle risiko øker i fastpris kontrakter etter hvert som forbruket øker. Her igjen er 6 MWh grensen helt kunstig. Bedrifter kan også velge å beskytte deres strømkjøpspriser på ulike måter hvis de ønsker det.

Det syntes ikke å være en kontraktsmessig straff for tidlig oppsigelse av tidsbegrenset kontrakt. Var det bra akseptabelt eller ikke, og hvis ikke hvorfor ikke?

Alfonzo

medlem
Tilbakemelding Score
1
Jeg kunne ikke finne det igjen med et raskt søk ... Hvor mye kan jeg konkurrere om strøm før kontrakten utløper? Kontrakten min er i ferd med å utløpe i slutten av juli.

Jeg husket noen fortid å være 3 måneder gammel, men nå kunne jeg ikke finne noe omtale ...

haaveri

medlem
Tilbakemelding Score
0
Jeg kunne ikke finne det igjen med et raskt søk ... Hvor mye kan jeg konkurrere om strøm før kontrakten utløper? Kontrakten min er i ferd med å utløpe i slutten av juli.

Jeg husket noen fortid å være 3 måneder gammel, men nå kunne jeg ikke finne noe omtale ...
Det er neppe noen grense for det. Jeg har inngått en ny kontrakt med en annen leverandør ~ 3 måneder før den gamle ble utløpt.

kom til Ham

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
48

Jeg laget en ny suppe til Helen en gang for et år siden. Nåværende fast sikt utløper i oktober i år. På den tiden leser Helens vilkår at hvis en eksisterende tidsbegrenset kontrakt forhindrer en ny kontrakt fra å starte, vil starten automatisk gå til slutten av gjeldende tidsbegrenset kontrakt. Til nå har det ikke vært noe å si om det, så sannsynligvis er det ok.

Hikikinkku

medlem
Tilbakemelding Score
1
Det er riktig, vanligvis billigere kan finnes andre steder.
For meg selv har de beste prisene alltid vært der. Nå går til Lumme energi 3.98c / 0.00 € månedlig såpe, som ble funnet der i fjor til den gamle prisen og måtte selge den selv om prisen allerede hadde steget.

ferdighet

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Jeg var på bunnen av 12 måneder 3,99 Helen Suomomisel startet i august 2018 da jeg tok samme avtale i november, og jeg valgte det å starte nå i august 2019. For å være sikker, vil minst ett år lykkes med å planlegge Helens kontrakter.

Sannsynligvis den første bekreftelsen innen månedenes slutt blir de siste 12 månedene, i hvert fall håper jeg det!

etc.

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
1
Ellers tilbød LahtiEnergia en kontraktsutvidelse på 6,30 sek / kWh :( mens den tidligere prisen var 3,81

fraatti

standard Naama
Tilbakemelding Score
72
Oiko gi et tips?
Mange ganger er de beste tilbudene tilgjengelige på rivaluttaja.fi. Nå har prisene imidlertid vært klart høyere enn før.

Nå synes de faste å være 5,74 eller 5,79 + 0ek

At builder.fi-prisen ser ut til å gå litt avhengig av månedlig avgift og årlig forbruk.

etc.

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
1
Jeg plukket dette opp og stedet er Pirkanmaa.
"Tilbudsprisen er kun gyldig på adresser som salgsfremmende brev er sendt til, og den årlige bruken av varen er mindre enn 6000 kWh / år.
Det vil si at prisen vil være 5,95 c / kWh

pumpe helper

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
13
"Tilbudsprisen er kun gyldig på adresser som salgsfremmende brev er sendt til, og den årlige bruken av varen er mindre enn 6000 kWh / år.
Det vil si at prisen vil være 5,95 c / kWh
Ja, men vanligvis i henhold til vilkårene i kontrakten går vi .. Jeg antar?
Jeg tok en bevisst "risiko" fordi den prisen på 5,95 ikke synes å være dårlig i øyeblikket ..
Tidligere har Helen hatt disse Helsinki-tilbudene, og de har blitt akseptert over hele Finland.

fraatti

standard Naama
Tilbakemelding Score
72
Ja, men vanligvis i henhold til vilkårene i kontrakten går vi .. Jeg antar?
Jeg tok en bevisst "risiko" fordi den prisen på 5,95 ikke synes å være dårlig i øyeblikket ..
Tidligere har Helen hatt disse Helsinki-tilbudene, og de har blitt akseptert over hele Finland.
Forståelse av lesing har faktisk vært ganske dårlig når disse såper er laget. Kait de har gitt sin gode vennlighet til samme pris. Nå er det så klart skrevet at jeg lurer på om du vil få noe annet enn 5,95c / kWh.

røtter

standard Naama
Tilbakemelding Score
39
På den annen side synes jeg at kutt også skal vises i noen av kontraktsdokumenter hvis Helen skulle ta opp en annen pris ...
Kontrakten er lest om det er uenighet.

pumpe helper

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
13
Ja tidshorder. Min kontraktinformasjon har en pris på 4.98c, og ingenting i kontraktsbetingelsene vil angre dette. La oss se hvordan det går.

HiTec

Du trenger ikke å rive :)
Tilbakemelding Score
8
E-posten kom at bestillingen ble bekreftet med informasjonen nedenfor og vilkårene som er vedlagt.
Det er trolig den generelle ordrebekreftelsen, og de faktiske tilpassede papirene kommer senere i pdf-vedlegg. Hvis på papiret står det at lavere pris, så er det da : Hmm:

pumpe helper

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
13
Det er trolig den generelle ordrebekreftelsen, og de faktiske tilpassede papirene kommer senere i pdf-vedlegg. Hvis på papiret står det at lavere pris, så er det da : Hmm:
"Vi bekrefter bestillingen med informasjonen nedenfor og i samsvar med vilkårene som er angitt i vedlegget"
Det står også at du fortsatt vil bli varslet når bestillingen har tatt i bruk. Det er i en måned.

poser

Hyper Active
Tilbakemelding Score
94
Uansett svaret som er skrevet av noen av maskinene, har kunden i det minste rett til å trekke seg fra kontrakten dersom de endelige vilkårene var svakere enn det som ble oppgitt tidligere. Tross alt er det et to-ukers avbestillingsalternativ i netthandel. Selvfølgelig vil selgeren vente på den tiden og vil ikke starte kontraktsavtalen før etter ettergivelsesperioden (siden ordningen vil føre til at selgeren etter det koster at han ikke lenger kan unngå seg selv, hva som skjedde).

spire

moderator
Vedlikeholdsdeltakeren
Tilbakemelding Score
79
Helen har nettopp sendt 3e i måneden + 5,59 år / 24 måneder. Soppari (3e + 3,99s / 12 måneder) på pause i august.

etc.

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
1
Heh, Lahtienergia har igjen skrevet at deres unike tilbud på 6,30c / kWh / 24 måneder er i ferd med å utløpe. "Vennligst svar raskt og bekreft denne avtalen ved å svare på denne meldingen ..."
Tid til å rasle opp :D

Jeg var

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
10
"Vi bekrefter bestillingen med informasjonen nedenfor og i samsvar med vilkårene som er angitt i vedlegget"
Det står også at du fortsatt vil bli varslet når bestillingen har tatt i bruk. Det er i en måned.
Jeg grep det også. Det er ingen grense for mengden energi i kontraktspapirene, bare ta sikringen under 63A.

Samppu

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Jeg tok til Satakunta for å bringe Helenas tilbud 4.98c / kwh + grunngebyr 0 € / måned.
opp Bunn