Elektrisitet Spesialpris NÅ!

Salamander

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Tilhører du gruppen?

"Kampanjeprisen er bare gyldig på adressene kampanjebrevet blir sendt til, og den årlige bruken av varen er mindre enn 6000 kWh / år.
Mail er trolig mistet min kampanje brev og Helen er kjent for å bruke setet bære godt fordi jeg har vært i 2017-2018 sine kunder. Disse prisene ble imidlertid bekreftet. Tross alt nevner ingen offisielle artikler slike vilkår, bare på den websiden.

Generelt sett kom det meg inn på at hvor gyldige slike diskriminerende vilkår er, er at noen forbrukere blir ekskludert fra tilbudet. Jeg tenker ikke umiddelbart på eksempler. Høres det bra ut hvis du kjøper mindre enn 6000 øl i året fra oss og du blir billigere :) Generelt får de som kjøper mye rabatt, og hvem som helst kan kjøpe mye. Kanskje det er grunnen til at Helen godtar søknader fra andre.

Hikikinkku

medlem
Tilbakemelding Score
1
Hva spår du, vil prisene senkes av det Helen-tilbudet innen høsten? Vi har et kontraktsbrudd i begynnelsen av august. Nåværende pris 3,98c / 0 € per måned.

lappano

medlem
Tilbakemelding Score
3
Lumme Energia, boligblokken min, har den siste kontrakten. Den gamle tidsbegrensede kontrakten hadde gått ut for noen måneder siden og hadde endret seg til den som var gyldig til nå, men i fakturaspesifikasjonen betalte jeg 8 cent / kWh + 4 € / måned.

Så dette ble erstattet av:
År Vi snø 24 måneder
5.56 snt/kWh + 0 €/kk

https://lumme-energia.fi/sahkotarjous

Relativt er det ganske mye besparelser når du får den månedlige utbetalingen. Strømforbruket er omtrent 5000 kWh per år, noe som til en ny avtalepris ville tjent rundt 280 € / år. Hvis det var en månedlig avgift på 4 € / måned, ville den årlige prisen være ytterligere 48 €, som er mer enn 17% dyrere månedlig avgift.
Sist endret:

Wespa

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
11
Hah, de ringte ikke meg, bekreftelsen hadde bare falt i posten i går formiddag. Jeg velger ikke, dessverre er det bare et år fremover.

huugo

medlem
Tilbakemelding Score
0
Spurte meg hvor jeg fikk lenken fra. Jeg fortalte deg om internett. Sikkert Helenes Aspa vil møte dette forumet - Triks!

Personlig bestemte jeg meg for å vente på hva slags suppe eller betingelser som skulle komme og så gå. Presbyterianen hadde det bra da den eneste begrensningen på 63A kom i Sporten. Ball for at de skal opptre ... hvis vilkårene endres vesentlig fra disse vilkårene, ville du tro at jeg ville ha rett til å varsle. Jeg mottok vilkårene og godtar dem.

Det var jeg

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
10
E-post fra strømvakter:

"
elektrisk Groke
Kontraktsperiode: 4 måneder
Strømkostnad: 4,19 c / kWh
Grunnavgift: 0 € / måned

Fakturering: 6 ganger i året
Betalingsbetingelser: 30 dager før strømforsyning

Fi-Nergy Bekymringsløs
Kontraktsperiode: Gyldig inntil videre
Elektrisitetspris: 4,59 c / kWh
Grunnavgift: 0 € / måned

Fakturering: 6 ganger i året
Betalingsbetingelser: 30 dager før strømforsyning
Gjør en avtale her!

"
Jeg kunne ikke undersøke om dette er det samme stjele selskapet under et nytt navn. Hvis du går inn på disse, kan du lese vilkårene nøye ...

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Tilbakemelding Score
81
sa:
Jeg kunne ikke undersøke om dette er det samme stjele selskapet under et nytt navn. Hvis du går inn på disse, kan du lese vilkårene nøye ...
Hvis det å betale for noe på forhånd er en bløff, så en bløff. :)

der borte https://sahkonvartijat.fi/index.php vilkårene nevnte ikke noe av den forskuddsbetalingen.
Meldingen som kom i e-posten nevnte heller ikke den forhåndsbetalingen?

"Hei,

sjekk vår spesialpris og dra nytte av vårt elektriske tilbud på:
http://sahkonvartijat.fi/yleissahko /

Å lage en avtale er enkelt:

- Du kan velge antall fakturaer per år (4.6 eller 12)
- Du kan velge forfallsdato for betalingsmåneden
- Ingen kostnader, ingen strømbrudd
- Den nye selgeren vil ta seg av alt papirarbeidet for deg
- Du trenger ikke si opp den gamle kontrakten din
- Sikker - prisen vil ikke øke i løpet av kontraktsperioden

Prisene inkluderer alle kostnader (for eksempel 24% moms), og det er ingen andre kostnader forbundet med å by. Tilbudet garanterer en eksepsjonell rimelig strøm til en fast garantert pris. "
opp Bunn