Scanvarm EX eksos varmepumper

motto

medlem
Tilbakemelding Score
0
Har noen kunnskap / erfaring om Scanvarm EX eksos varmepumper annonsert av Scanofice? Har noen noen gang vært i stand til å sette dette på? Og hvilken kategori kan prisen være?

både

kaldt Master
Tilbakemelding Score
0
Vs: Scanvarm EX Exhaust Varmepumper

Del det på Comfortzone ... lykke til, men hvem tør å kjøpe ..

Adamooppeli

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
2

Både sa:
Noen få år kommer disse "jordvarmepumpe-lignende varmepumper" på markedet. Samme politiet og krefter ... ok ;D

Espejot

moderator
Vedlikeholdsdeltakeren
Tilbakemelding Score
57

Adam sa:
Noen få år kommer disse "jordvarmepumpe-lignende varmepumper" på markedet. Samme politiet og krefter ... ok ;D
Det ser ut til å være "gammel kjent" PILP med et nytt navn fordi importøren har endret seg.

mottoet sa:
Har noen kunnskap / erfaring om Scanvarm EX eksos varmepumper annonsert av Scanofice? Har noen noen gang vært i stand til å sette dette på? Og hvilken kategori kan prisen være?
Hvis jeg skulle vurdere PILPer av den størrelsen, ville jeg vende meg til Nibe. Årsak: En importør. I tillegg har Nibe en lang historie med produksjon av PILP og er en relativt pålitelig produsent.

Jeg har ideen om at Scanwares PILP er det samme som Ilto Cofort, og i det minste har det hatt problemer og importøren - og navnet - har endret seg. Vennen fikk en lekkasje i ILTO Comfort og måtte erstatte hele enheten. Ingen årsak til lekkasjen ble funnet.
/foorumi/index.php?topic=1394.0

Både sa:
Hva har vist seg å være et problem her?

ME

medlem
Tilbakemelding Score
0

kvelden komfortit kom på salg så tidlig som 2003, nå er den tredje eller fjerde generasjonen går til inverter pilp. Nibella F750 kom bare i salg for et par år siden, andre på markedet er gamle på / av enheter som ikke er mye moro i huset oppvarming.
opp Bunn