Innenheten svinger ujevnt når den puster

Markoolio

medlem
  • Initiativtaker av samtalen
Jeg har Mitsubishi Electric FD35VA luftvarmepumpe installert av Gadsat i 2010. Pumpen har fungert bra og elektrisitet har gått gjennom 35MWh (egen meter). Nå som du varmer opp i vinter og kult denne sommeren, virker det som om pumpens kraft ikke er den samme. Innendørsenheten svulmer også ujevnt. Hvordan kan dette skje? Ville viftemotoren være i dårlig stand eller hvis kjølemediet er lavt.

Videoen inneholder denne fantastiske lyden,

spire

moderator
Medlem av administrasjonen
Takk for svarene. Finnes det noen hjelp her eller trenger du en profesjonell?
En profesjonell får mye penger fra det. Det er nok å rense blødningen når du vasker cellen. Treadmill-vasken er da en tøffere jobb, da enheten må demonteres i tide. Det vil si, men et vaskemiddel og vannspray til godt utseende. I lotteri er det tilrådelig å holde det kjølig nok til at kondensatrøret kan tømme vannet. Det er også spesielle skum for vask, som du kan få mindre.

Poko

Relé epoke
Jeg er vannvaskes cellen med varmt vann og pumpes pesuaineruiskulla. Skjellene må slås av, tiden går opp (fujitsu i spørsmålet)

Markoolio

medlem
  • Initiativtaker av samtalen
Takk for alle tips og instruksjoner. Jeg stoppet pusten ved å slippe rotoren og cellen. Rotorrenser med vattpinne uten demontering annet enn horisontale og vertikale klaff. Cellen ble rengjort med skum og rengjøringsvæsker. Det er en god en.

Hva er minimumstemperaturen for en tredje kraftkjøleluft med en ny enhet? Så blåser kraften tre og fangsten er 16C. I seg selv ser det ut til å nå minst 9,2 grader, målt ved blåsingen. Solen skinner imidlertid slik på en solrik dag rett i utendørsenheten i sør.
opp Bunn