Sammen med direkte strøm med VILP viftspoler?

Killi10

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
24
Viftspolen fungerer ikke bra på 30 grader, eller deres temperatursensor må løsnes fra cellen. Hvem kan forstyrre andre funksjoner. Anbefalingene for sirkulerende farvann er 30-55 grader. I praksis kan en 40 graders konstant overveies.

Zuikkis

medlem
Tilbakemelding Score
0
Ja, vel, jeg visste allerede denne ideen. Nå som jeg var så glad at jeg var i stand til å gjenopplive den allerede dømt Ultimat! :)

/foorumi/threads/ultimate-10-premier-inverter-laakereiden-vaihto.16623/

Det var instruksjoner for å bytte ut lagrene på innendørsenhetens vifte. Samtidig ble hele møblene rengjort og jeg flyttet også termosensoren til utsiden av enheten, så jeg synes å overholde kontrollen!

Nå kan man tro at en av de nye Ilpoene vil bli kjøpt i den andre enden av huset, så dette ville være den anbefalte taktikken for to Ilpo. På en måte kan kanskje også enhetene som er kjøpt på forskjellige tidspunkter, være pamahda samtidig.

vwg4

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
44
Jeg liker å snakke om produktene til Nib når de kan ha mest mulig informasjon og tekniske data som du vanligvis kan stole på, enkelt og enkelt. I tillegg kan vanskeligere ting lett oppnås direkte fra produsentens side.

Som regel er det tilrådelig å gå i henhold til byttemodellene, da det vanligvis er grunn til at brytermodeller er nevnt i installasjonsinstruksjonene.
Selv om jeg nå får et niben-stempel på pannen, kanskje ...
Det er bra at noen i Nibi fortsetter. Bare slipp. :kul:
Det er for lite heks her i forumet. Mangler noen peer support hvis din egen F2040 begynner å sparke. Selvfølgelig er niben støtte sannsynligvis bak 3v + 3v

Noen som kunne undersøke de få F2120-brukerne. Hvis du vil være enig i å dele dine erfaringer ... På den annen side, fortelle deg at det ikke er behov for forumets ryggraden, er det ikke med Niben.

dumo

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
18
Ja, vel, jeg visste allerede denne ideen. Nå som jeg var så glad at jeg var i stand til å gjenopplive den allerede dømt Ultimat! :)
Nå, ikke dykk helt inn i alle refleksjoner, selv om du fikk mer liv for Ulti :). I alle fall var det en interessant idé og diskusjon.

Den samme typen veldig foreløpig meditasjon var seg selv. Ideen gikk så liten og jeg savnet oppe kjøling, helst uten ekstra utendørs enheter og hull i veggen. Jeg ville sette en billig VILP utendørs enhet i garasjen i stedet for ILP når det var på tide å forlate det inn og ut av det ferdige hullet. Teknisk plass er ved siden av et par meter rørledningstrøm. Det ville være svært enkle og korte spill for et par viftespole + lave radiatorer (garasje + lagring + oppe MH). Ved oppvarming ville det ikke bli gjort noen besparelser om at tilbakebetaling kunne beregnes. COP for varmtvannsproduksjon ville sikkert være større enn den nåværende. døren er lukket, mer varme er nødvendig. Det tar tid å fordømme det til reserven elektrisk gulvvarme begynner å påvirke romtemperaturen - og punktet er allerede for varmt.

Noen ganger i tide (så lenge veksten slutter å ødelegge gulvene, kanskje 10vs), er det planlagt å endre gulvflatene og samtidig sannsynligvis begynne å reparere fortauet. På den tiden begynte mange andre ting ved slutten av deres livssyklus (stue ILP, elektrisk oppvarmingskontroll, etc.). Deretter dør VILP MLP eller kraftig nok til å erstatte VILP. Alle tidligere installerte gadgets kan fortsatt brukes.
opp Bunn