Mood Substance R 32

Jolberious

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
76
Hva gjorde du for å få stoffet på ansiktet ditt?
Mange stoffer som fordamper under normalt atmosfærisk trykk ved normale temperaturer, vil få frostskader hvis du får dem på huden din. De er rapportert å være mer smertefulle enn brannsår. Jeg har erfaring fra sistnevnte

vedlegg

spire

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
77
Hva gjorde du for å få stoffet på ansiktet ditt?
Mange stoffer som fordamper under normalt atmosfærisk trykk ved normale temperaturer, vil få frostskader hvis du får dem på huden din. De er rapportert å være mer smertefulle enn brannsår. Jeg har erfaring fra sistnevnte
Jeg tror litt væskeinntak på ansiktet er ikke så ille som et kaldt gassblås. Jeg faktisk prøvde det esmės flytende nitrogen (-156C hvis jeg husker riktig) kan helles i hånden - men på innsiden av skoen, er det på høy tid at uheldig sak.

spire

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
77
Hansker gjør ingenting hvis de har feil.
Dette er ikke mye hjelp nå, jeg vet ikke om du selger spesielle coldman arbeidshansker, men

Plast blir plutselig krummer i disse frostene
- Overflaten må ikke absorbere
- Det skal ikke være hull i væsken som kan etterlates

Tradisjonelle skinnjakker er derfor ganske gode, men litt klumpete på siden.

ricochets

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
27
det var mange av dem her.
Men en veldig viktig funksjon er at de raskt kommer ut av hånden, selv når de inneholder kjølemiddel og olje.

Suunnittelija75

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
16
Enden av røret nålventilen åpneren er i praksis en alvorlig feil i verktøyet, noe som ville kreve en bestemmelse forbud og utvikling av produsentene.

Det vil si at slangen skal kobles til kaldkretsen før den åpnes. Det kan ikke være vanskelig med dagens trening, det er allerede noen ekstra triggere, men de er litt klumpete.

ricochets

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
27
ikke hva jeg har klumpet og er minst 15-20v gammel og jobber fortsatt.
Det handler hovedsakelig om kompetanse og holdninger.
Hvis du går slanger for å rive av, skjer skaden.
Det er ingen mening for en ingeniør å beskytte alt der kan skje med noen med mindre skade.
hver gang du lager nye slipeskjermer, vil noen rette opp og få større skade.
du lurer på hvordan du gjorde dette når det var så gode systemer.
at mange av dem glemmer trykket i slangen, spesielt på høytrykkssiden, og det er et vanlig væske der, spesielt i disse varmepumper
Fordi det måles, er fugen mellom sugerøret og mellom det varme gassrøret.
Hvis du ikke bruker søte slanger, er det en god tid å få oljen og væsken der og å slippe den fra den.

poser

Hyper Active
Tilbakemelding Score
94
Fordi det måles, er fugen mellom sugerøret og mellom det varme gassrøret.
Hvis du ikke bruker søte slanger, er det en god tid å få oljen og væsken der og å slippe den fra den.
I alle fall kan du tenke på hva du gjør, ikke lukke kontakten fra det flytende kjølemediet helt. Hvis høytrykksslangen er fylt med væske og selv om kontakten har en tetning på slangen, vil det være væske mellom nålventilen og avstengningsventilen, som da kommer til fingrene når du fjerner kontakten. Selvfølgelig er det mye bedre enn å få fingrene i tillegg til hele innholdet i slangen (uten ende av konnektorens endeventil) og kanskje til og med systemet når du kobler fra kontakten mellom nåleventilen og kontakttetningen.

holotna

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
1
Jeg har alltid hendene mine i mine hender, og åpner nåleventilen for å sikre vakuumforbindelsen.
Da jeg endelig strammet ventilen, var en liten sprøyte nok til å brenne fingeren. Bare vannklokken brøt ut og det var ingen smerter, ingen olje fordi syklusen var av.
Sammensetningen av stoffet er halvparten 410 og halvparten av R 32 kjølemediet. Ja, fingeren rørte overflaten, er et humørsubstans.
Senest redigert:

slpoy

standard Naama
Tilbakemelding Score
26
Sammensetningen av stoffet er halv 410 og halvparten av de 125 kjølemidler. Ja, fingeren rørte overflaten, er et humørsubstans. Hvor gjorde det kjeks?

ricochets

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
27
Ville ikke vridningen av denne nåleventilen være forgjeves?
På.
kan du sette nålåpneren til høyre.
og du kan sjekke det uansett.
at den har en nål åpen.
kan se når sjelfjerneren kommer til markedet for det 410.
selv om det ikke trenger det når bare tepene tømmes og den andre siden av kapillæren ikke tømmes.

Rauska

Vedlikehold av kjøling og kjøleteknologi er av interesse.
Tilbakemelding Score
19
En slik Schrader-venttiilinavaajaa jeg har brukt i over 5 år. Jeg finner det ikke vanskelig å bruke. Denne versjonen er dyrere enn Ahlsell, men det tar mye bedre, i hvert fall for studentbruk. I tillegg er den høyre tetningen til denne modellen tilgjengelig som en reservedel.

Schrader-ventil som åpner

Selv kjølemiddelutslippene er lavere.

Tanken

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0
Hva skjer mer hvis en enhet som bruker R32 er installert i stedet for en gammel R410A-enhet? Beholder rørledningen et gammelt stoff og er det muligens viktig?

Jolberious

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
76
Hva skjer mer hvis en enhet som bruker R32 er installert i stedet for en gammel R410A-enhet? Beholder rørledningen et gammelt stoff og er det muligens viktig?
Hvis det er noe der igjen, er beløpene så små at det ikke er noen effekt. R410 er en blanding av 50:50 R32 og R125 (?)

Rauska

Vedlikehold av kjøling og kjøleteknologi er av interesse.
Tilbakemelding Score
19
Hvis kompressorens elektriske motor er brent, er det sannsynlig at rørene vil ha brennende rester og syrer, så det er også tilrådelig å forny rørene. Inne i rørendene kan en ikke-metallisk myk stang eller en tynn børste skyves, spunnes i et rør, og olje eller smuss festet til baren eller børsten blir renset eller skitten. Det er også ferdige syreforsøk.
Oljesyre test

Tanken

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0
Jeg spurte, hovedsakelig fordi jeg har vært syv år siden huudattanut heks Mitsuja og begynte å tenke på beredskap for en regnfull dag. Håper å falle et sekund! Jeg tror det er omtrent 18m rør i den andre enheten, så det ville være best for lommeboken å bruke eksisterende rør. I dette tilfellet bør installasjonen ikke være ganske vanlig når rørene og strømforsyningen er klare.

Jolberious

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
76
R32-pumpen er ganske nøyaktig når det gjelder mengden kjølemiddel, det vil si (som det vil være selvsagt) i den n18m lange rørledningen, pass på at installatøren har en flaske inkludert.

Tro det eller ei, andre selskaper har priset pumpeutskiftninger enda dyrere enn å installere nye. Lossing når du tar så forferdelig tid og krefter for å forårsake ..
opp Bunn