Utenfor lekkasje, er det noe å gjøre?

forspill

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
25
Kranet i bildet lekker når det er åpent, synes vannet å komme fra justeringshullet, så sannsynligvis har det blitt blåst. Hvordan kunne det bli reparert?
Hvis jeg må bytte så må jeg legge vannet over huset når det ikke er noen barriere inni og da vil det også være en barriere inni. Forresten, hva er motivet på den ene siden av røret?

60294

60295

fraatti

standard Naama
Tilbakemelding Score
72
Forresten, hva er motivet på den ene siden av røret?
Sugevakt?

"En sugeventil eller en vakuumventil er en anordning som i en viss grad av trykk i vannrøret åpner tilkoblingen til luften og dermed forhindrer sippekraften av suging, slik at det ikke er mulig å komme tilbake i vannrørsnettet. Sugeskjermen skal installeres vertikalt for riktig drift. "

spire

moderator
Vedlikeholdsdeltakeren
Tilbakemelding Score
77
Jeg vil si la det lekke. Hvis det ikke skiter på kinnene dine nå. Det er tetninger rundt akselen og det er forseglingssett som selges i butikken som sannsynligvis har en. Du vil kanskje fortsatt sette den barrieren og se på innsiden.

forspill

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
25
Ja i den tiden kommer en 10 liter bøtte full. Også, hvis man blir inspirert til å få lekkasjer, var denne typen lekkasje ikke bra.
Så det vil sannsynligvis bli pakket ut fra den "mutteren" like bak "spaken" (ingen teminologi tapt :D))

spire

moderator
Vedlikeholdsdeltakeren
Tilbakemelding Score
77
Ja i den tiden kommer en 10 liter bøtte full. Også, hvis man blir inspirert til å få lekkasjer, var denne typen lekkasje ikke bra.
Så det vil sannsynligvis bli pakket ut fra den "mutteren" like bak "spaken" (ingen teminologi tapt :D))
Ja, det er der det åpnes. Jeg er sikker på at tetningsringen er ødelagt, ellers vil den ikke lekke mye. Dripping er en ganske vanlig funksjon hos eldre mennesker.

Kellarinlämmittäjä

standard Naama
Tilbakemelding Score
93
Tross alt er det bare ikke frosset trykk, det vil si at slangen er koblet til utsiden. Denne utformingen er slik at den ikke skal lekke ut som enten et trykk til en "slange" hvis hanen er en renn eller kanskje fra det som håndterer til plenen når slangen er under trykk.

Hvis en lekkasje inne i veggen er ødelagt, er den enten sprukket eller korrodert, etc. Vanligvis har den delen som går gjennom veggen, en sokkelkontakt i den indre enden, og kan også løsne hvis den er vendt og vridd hardt. Denne delen av kranen ser ut til å ligge utenfor? Jeg har en lignende krandel på innsiden, faktisk et par cent fra innsiden av veggen.

Ja at åpningen er et must. Det kan snart være tid å vaske isolasjonen inne i veggen.

Poko

Relay era stump
Tilbakemelding Score
229
Nesten der inne i veggen, er sugeren hvordan å stramme den, men en rett varmgalvanisert 3/4 "rør med en tråd i begge ender og hamp forseglet. Så vi hadde samme kran.

Det må endres til den moderne, den har allerede gjort jobben sin.
opp Bunn