Er det noe som skal gjøres utenfor lekkasjen?

forspill

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
26
Kranen på bildet lekker når den er åpen, vannet ser ut til å komme fra justeringshullet, så sannsynligvis har en tetning blåst. Hvordan kunne det repareres?
Hvis jeg må endre meg, må jeg legge vannet over huset når det ikke er noen barriere inni og da vil det være en barriere også. Forresten, hva er det indre motivet i den enden av røret?

60294

60295

fraatti

standard Naama
Tilbakemelding Score
72
Forresten, hva er det indre motivet i den enden av røret?
Sugevakt?

"En sugeventil, eller vakuumventil, er en enhet som under en viss grad av trykk i vannrøret åpner forbindelsen til omgivelsesluften og dermed forhindrer sug-effekten av sug, slik at ingen tilbakestrømning i vannrørnettet er mulig. Sugeskjoldet er ment å installeres vertikalt for riktig drift. "

spire

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Tilbakemelding Score
79
Jeg vil si at la det lekke .. hvis det ikke driter i kinnene dine nå. Det er seler rundt skaftet og det er selges selesett i butikken som antagelig har en. Det kan være lurt å legge den barrieren og se inni deg.

forspill

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
26
Ja i den timen kommer en 10l bøtte full. Hvis man blir inspirert til å få lekkasjevakter, var denne typen lekkasjer ikke bra.
Så det vil sannsynligvis pakkes ut fra den "nøtten" rett bak "spaken" (ingen teminologi tapte :D))

spire

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Tilbakemelding Score
79
Ja i den timen kommer en 10l bøtte full. Hvis man blir inspirert til å få lekkasjevakter, var denne typen lekkasjer ikke bra.
Så det vil sannsynligvis pakkes ut fra den "nøtten" rett bak "spaken" (ingen teminologi tapte :D))
Ja, det er der det åpnes. Jeg er sikker på at tetningsringen er ødelagt, ellers vil den ikke lekke mye. Drypping er en ganske standardfunksjon hos eldre mennesker.

Kellarinlämmittäjä

standard Naama
Tilbakemelding Score
95
Det er tross alt bare ikke frossent trykk, det vil si med slangen koblet til utekranen. Den designen er slik at den ikke skal lekke som verken en kran til en "slange" hvis springen er en rennestein eller kanskje fra det håndtaket til plenen når slangen er under trykk.

Hvis en lekkasje inne i veggen er ødelagt, er den enten sprukket eller korrodert, osv. Vanligvis har den delen som går gjennom veggen en sugekontakt i den indre enden, og kan også være løs hvis den er blitt dreid og vridd hardt. Denne delen av kranen ser ut til å være utenfor? Jeg har en lignende krandel på innsiden, faktisk et par øre fra innsiden av veggen.

Ja at åpningen er et must. Det kan snart være på tide å fukte isolasjonen inni veggen.

Poko

Stafett for stafett
Tilbakemelding Score
234
Neppe der inne i veggen, er squeegee hvordan det ville bli strammet der, men et rett varmt galvanisert 3/4 "rør med en tråd i begge ender og hamp forseglet. Så vi hadde samme kran.

Det må endres til det moderne, det har allerede gjort jobben sin.

Kellarinlämmittäjä

standard Naama
Tilbakemelding Score
95
De er priset mirakuløst resultatorientert. K-Rauta

VANN POSITIV VENTIL LUFT DN 15 431515
Produktnummer: 500659071
EAN: 6414150051111
Vanninnløpsventil med sugevern for utvendig vannpunkt. Størrelse DN15 med 400 mm gjennomføring.
129:00 €

https://k-rauta.fi/rautakauppa/vesipostiventtiili-oras-dn-15-431515

Jeg har et par stykker på veggen. I dem er ventilelementet i den indre enden, og det ventilelementet er forbundet med røret som passerer gjennom veggen av en klemkontakt. Flammen var tidligere på et jernrør, men jeg er rundt 30 år gammel og har allerede et kobberrør som i denne Oras-modellen.

Poko

Stafett for stafett
Tilbakemelding Score
234
De er priset mirakuløst resultatorientert. K-Rauta

VANN POSITIV VENTIL LUFT DN 15 431515
Produktnummer: 500659071
EAN: 6414150051111
Vanninnløpsventil med sugevern for utvendig vannpunkt. Størrelse DN15 med 400 mm gjennomføring.
129:00 €

https://k-rauta.fi/rautakauppa/vesipostiventtiili-oras-dn-15-431515

Jeg har et par stykker på veggen. I disse er ventilelementet i den indre enden og det ventilelementet er forbundet med røret som passerer gjennom veggen av en klemkontakt. Flammen var tidligere på et jernrør, men jeg er rundt 30 år gammel og har allerede et kobberrør som i denne Oras-modellen.
ja, i den opprinnelsesmodellen er det et galvanisert jernrør, selv om du ikke kan tro det.
Det er ikke så lenge siden husene hadde kaldtvannsrørene fullstendig galvanisert.
opp Bunn