Utvendig enhet celle reparasjon lodding

betale

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
5
Minst, min egen pumpe har ennå ikke trippet, selv om jeg erstattet bunnrøret av cellen med en ny celle ca 3 dager siden. Jeg antar at oljene i dette tilfellet har kjørt litt mens kompasset fortsatt kjører.
Senest redigert:

betale

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
5
Hvis rørspaltningsstedet er sammenføyet ved lodding, så i loddetrinnet, skylles rørene med tørr nitrogengass, som beskytter oljerøret. Naturligvis bør systemets åpningstid minimeres, og rørene kobles midlertidig fra etter kutting, selv om det er kjølemiddel for å beskytte oljene. Diffus sjokk når det er et fenomen.
Uten nitrogen og gikk der ute og trente når jeg ikke hadde vannet noe før.

Jolberious

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
76
Løser det alltid nitrogen ..

Jeg ville gjøre følgende, sannsynligvis feil?

- Kjøleskap med gjenvinningsutstyr for sikkerhet.
- Krenkelsen bryter vakuumet som har kommet
-Presser av
- Arrangere en type skylle for loddepunktet
- Lodding, varm flamme og rask arbeid, det må varmes opp av en kald flamme
-Koeponnistus typellä
-Tyhjiöinti
- Kjølemidler i systemet
-Done

Og ja, den kalde luften uten nitrogen og vakuummåleren er ikke kald etter min mening.

Jolberious

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
76
Får denne enheten kjølevæskene tilbake til sikkerhet selv om det er et hull i fordamperen og rammene er tydelig i gården? : Hmm:
Veldig bra poeng! Dette er hva det gjør når hodet fast skriver og prøver å håndtere en million andre ting på samme tid. Så denne instruksjonen fungerer i komponentutveksling i systemet.

Det lekkende systemet gjenoppretter ikke substansene, men det er gjort (etter min mening), akkurat som skriverne, det tyngre kjølemediet, som forhåpentligvis beskytter oljene. Og at nitrogenspyling alltid løser seg.
Hvis lekkasjen har vært på sugesiden og maskinen har kjørt, synes jeg det er obligatorisk å bytte oljer.
På den annen side, hvorfor fungerer ting riktig.

På bildet nedenfor endret profesjonelle kompassen til fryseren, feilen var at systemet hadde lekket tomt. (Lekepunktet ble ikke engang søkt etter, men dommen kom umiddelbart til kompassutvekslingen).
Ved lodding er det ingen nitrogen, ingen testinnsats, ingen måling i det hele tatt når man støvsuger.

vedlegg

ricochets

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
27
Vel, ingen POE-olje koster nå så mange euro at du ikke kan endre den.
Du kan si det.
Srcoll og andre sveisede kompressorer uten lett rute til bunn så
Prisen på olje er ikke en barriere, men pålidelig å få oljen ut.
At det ikke er mer olje.
Ikke fortell meg det er ikke mer.
Det faktum at et sted i kjøleskapet for å erstatte kompressoren og ikke å plassere en lekkasje.
Det er fornuftig, spesielt hvis det er faktureringsarbeid og det må gis en garanti.
Det er ganske annerledes når noen gjør til seg selv eller når de gjøres til en annen, spesielt til kunden.
Nuuka-kunden er vanligvis et tegn på at problemer kommer.

kom til Ham

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
47
Prisen økes dersom hele 1,0 L eller større kapsel skal belastes for å få 0,2 dL.
Hvor mange 0,2 liter bokser trenger du? Med de samme fraktkostnadene får du 20 bokser. Selv om du har et privatnummer og faktureringsguide, legger jeg deg på mandag.

kom til Ham

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
47
Du kan si det.
Srcoll og andre sveisede kompressorer uten lett rute til bunn så
Prisen på olje er ikke en barriere, men pålidelig å få oljen ut.
At det ikke er mer olje.
Ikke fortell meg det er ikke mer.
Det faktum at et sted i kjøleskapet for å erstatte kompressoren og ikke å plassere en lekkasje.
Det er fornuftig, spesielt hvis det er faktureringsarbeid og det må gis en garanti.
Det er ganske annerledes når noen gjør til seg selv eller når de gjøres til en annen, spesielt til kunden.
Nuuka-kunden er vanligvis et tegn på at problemer kommer.
Jeg er ikke en installatør nå, men i utgangspunktet hvis noen skulle komme til meg for å foreslå en fnise gig selv i kjøleskapet, trenger det ikke å være en gang til. Ja, det er alltid mulig å få det ut på en eller annen måte. La latskap og manglende evne til å bytte oljer hvis kretsen har vært åpen lenger.

kom til Ham

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
47
Jeg trenger ikke å høre noe. Jeg svelger ikke rulleoljer fordi det nå ikke rammer brødet.

Vil glassene som forblir, forbli på sokkelen når du er ivrig etter handel? ;D

(Uansett, tilbudet er uklart: ingen oljemærke, ingen kvalitetsinformasjon, ingen pris .... bare om, men forresten, tilbød du til og med kald esterolje? Noe sånn, "alt annet de har, etc. yada yada, hell men Mobil 5w-40 kompass akkurat som oljeolje"?)
Mobil EAL Arctic 68. Hundrevis av krukker per år brukes til andre kompressorer.
Senest redigert:
opp Bunn