Ultimate 13 pipe steder

MKN

medlem
Tilbakemelding Score
2
Målet er å lage en rimelig pumpe (Ultimate 13) for kjøling og kanskje også for oppvarming, men jeg har ikke vært sikker på hvordan rør- og kabeltilkoblingene er. Det er som bildet i dette bildet, det vil si fra forsiden, er utendørsenhetens tilkobling til høyre, og på samme måte fra forsiden er innretningen tilkobling til høyre (det vil si nå til venstre, fra utsiden). Installasjonsbilder forteller ikke dette helt pålitelig. Selv uten dette problemet, er konstruksjonen av installasjonen vanskelig nok, da rørets lengde sannsynligvis vil være minst seks meter, og installasjonsplassen til vinsjen er for stram. Selvfølgelig kan du finne ut ved å ringe Ultima, men når du skriver dette, vil smarttelefonene være stengt, og det ville være en god tid å trekke i helgen :)

60205

MKN

medlem
Tilbakemelding Score
2
Kan være, men når jeg ikke eier en pumpe og ikke har studert installasjonen, så spør jeg. Det ville vært mer enn 20 års erfaring med jordens varme, selv etter installasjonen :)

Jäähöyry2

medlem
Tilbakemelding Score
10
til høyre side av innendørsanlegget, må du huske å forlate horisontalt minst 20 cm plass (installasjonsveiledningen 30cm) ... når viftemotoren lagrene begynner å plystre, så er det lettere å grave opp motoren ...

Jäähöyry2

medlem
Tilbakemelding Score
10
Forresten, jeg har en chunnukan installere utedelen hvor rørene var igjen ... dette har vært en lang tid ... Jeg husker ikke hvilken type

Jolberious

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
76
rørets lengde vil sannsynligvis være minst seks meter
Det er 20m i Kiep og to i en lodding, som når 40m i lengde, som allerede er for mye (maksimal lengde finnes i installasjonsinstruksjonene).
Jeg ser ikke dette lange problemet som et problem : Hmm:
Bare den siste uken kom 11m kaldvannsrør ut av steinull for å få Mitsu innendørsenhet på et virkelig optimalt sted

MKN

medlem
Tilbakemelding Score
2
Takk for svarene! Den ultimate i sine egne instruksjoner var også uklart i den såkalte. Behovet for en oljeplate. Jeg har nå kommet til den konklusjon fra ulike kilder, er det bare nødvendig hvis utedelen er 5 + meter høyere enn innedelen. I mitt tilfelle er bestillingen normal, det vil si at innendørsenheten er høyere enn utendørsenheten, slik at du ikke trenger oljebrønnen.

Jeg vurderte den dyreste pumpen (Ultimate), hovedsakelig på grunn av det relativt små behovet, det vil si hovedårsaken er kjøling av varm vinsj med varme og grunnvarme med minst mildere.

slpoy

standard Naama
Tilbakemelding Score
26
Kan være, men når jeg ikke eier en pumpe og ikke har studert installasjonen, så spør jeg. Det ville vært mer enn 20 års erfaring med jordens varme, selv etter installasjonen :)
nei det Ultimate 13 betyr at ingenting kan være et merke og en type pumpe, for eksempel noen mides har hatt rør på venstre side av utendørsenheten

ricochets

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
27
Omformeren på maskinen må ikke overstige røravstanden i instruksjonene.
Enheten fungerer kanskje ikke i det hele tatt.
Forsøk på å kjøre, men starter ikke når syklusen ikke starter raskt nok, og enheten tolker den som en feil.

MKN

medlem
Tilbakemelding Score
2
Jeg bestemte meg for å kjøpe et rør akkurat nok for å få nok og gi installatøren en pause i riktig størrelse. Opptil 6-7 meter vil det komme, og det kan være at jeg endelig tar en annen enhet enn den Ultimaten. Synlig for maileren fra receive.ee fra mail.ee fra Finland, og Ultilla er en ganske salt fraktkostnad.
opp Bunn