Utnyttelse av uretan i gjennomføringen

alltid ekorn

"Litt ødelagt, den korte er lett å fortsette ..."
  • Initiativtaker av samtalen

Noen har senket budet med "skinn", og når det truet piss, er det som om kuttet av tilbehør.

Uretanfylte og rørløse installasjoner ses noen ganger, vanligvis gamle, eller installasjoner som er gjort der for 15 år siden.

Så langt har ingen innendørs enhet som er limt til veggen kommet til seg selv ...
Sist redigert av admin medlem:

Espejot

moderator
Medlem av administrasjonen
Går litt til side, men ... uretan er helt demontering og brannfarlig. Spesielt etterpå gjør det dårlig for enda større gjenstander. Jeg snakket med en av mesterne og hadde gitt et totalt forbud mot uretan. Unntatt i smertefri. Beskriv godt populariteten til uretan.

Jolberious

Aktivt medlem
Så langt har ingen innendørs enhet som er limt til veggen kommet til seg selv ...
Jeg ble litt dårlig, racket på innendørsenheten ble skrudd, men da det var en boblepause fra utsiden, var det også en slags gnome mellom innendørsenheten og festebordet.

Uretanskum er en del av IMO-serien som røvere, bør være lisensierte produkter.

Poko

Relé epoke
Går litt til side, men ... uretan er helt demontering og brannfarlig. Spesielt etterpå gjør det dårlig for enda større gjenstander. Jeg snakket med en av mesterne og hadde gitt et totalt forbud mot uretan. Unntatt i smertefri. Beskriv godt populariteten til uretan.
Brannkammeret har egne spor. Ikke den passasjen er ingen problemer med hensyn til brann. Jo større er tredøren eller ventilasjonsdøren

smidig

medlem
Uretan og røvere er ikke sammenlignbare .... den andre er et flott produkt på rett sted, og den andre oppfinneren bør knuse hendene.

Noen ganger bruker kunder feilaktig "uretan" for å kondensere / isolere bushingene. Vanligvis er det nok å spørre om øksen din vil låse opp bly hvis du noen ganger trenger å bytte eller flytte rør. Og en gang har jeg ikke satt urkinen i ledelsen. Og ikke sett det.

Og med den smeden ønsker jeg å se hver "badstuevi" installert uten uretanskum.

poser

Hyper Active
Uretanfylte og rørløse installasjoner ses noen ganger, vanligvis gamle, eller installasjoner som er gjort der for 15 år siden.
Men er det ikke at uretan blokkeres bedre enn uten uretan? Et ikke-rørformet hull er noe sikkert for årsaken til vannskade hvis den passerer gjennom kjølerørene og riktig reparasjon krever demontering og ominstallasjon av alt. Uretan kan forhindre kondens hvis det blir spredt overalt og risikoen reduseres jo mer isolasjonslaget blir. Innpakning av ull hjelper ikke (med mindre det er et beskyttelsesrør) når luften som inneholder fuktighet, kan lekke fra hullet. Forstopping av stemplet i et ikke-rørformet hull beskytter ikke kondens så vel som uretan, selv om polstringen er så dyp at lossingen fortsatt vil bli mer plaget av uretanstopping. Kombinasjonen av settet og ullen fungerer bare med riktig beskyttelsesrør.

spire

moderator
Jeg legger min egen rille - røret er bare nedover veien. Jeg vil gjerne sette det gamle hullet i det, men legg gipset på begge sider og et nytt hull ved siden av det hvis det skjer.

ster

Aktivt medlem
Ikke mer uretan er det bedre materialet for å tette hullet. 75mm Uponor avløpsrør for noen grader ned, gjennom rør, rør og kondensatslange og uretan, og fullfør deretter tetningen. Kondensatslangen forblir fast nedover skrå når den er trygt inne i uretan. Deretter, når du trenger å bytte ut enheten, kanskje tre minutter, når uretan skylles av med en lang skrutrekker slik at rørene og tauet går av, kan du gå fra en langsom trehånd i fem minutter.
Og som skrivebordet skrev, er det en egen uretan for brannkammeret, men det er en to-komponent ting, så du trenger din egen presse.

repomies

Hyper Active
Jeg husker noen ganger at jeg var redd for risikoen for å brenne herene her i denne kolonnen, og jeg ble bedt om ikke å bryllup et stykke. Kanskje det går galt, det vil si, det kan produsere ekkel røykgasser.

Hvis jeg måtte demontere urinrørpluggen fra innsiden av gjennomføringsrøret, så med et langt blad boret jeg et par hull og fortsatte deretter med riktig sagblad. Jeg tror jeg vil mest få uretanpluggen av.

Men med tanke på den mindre tidkrevende, bør du sannsynligvis rive av og erstatte hele dreneringsrøret. Så jeg ville lukke opp med Urts, men jeg er ikke en montør.

AWY17-fluxen på jorden er forseglet med et spor for utendørsenheten. Ympärillähän utendørsenheten er en platevegg, den tanke at det absorberer den andre siden og blåser den andre siden. Urtsi er et segl og er ikke villt. Sikkert kommer av når du rive et øyeblikk. Tidligere var det pakket med et stykke papirmasse, men de ønsket ikke å bli der for alltid. Urty har bodd. Pumpen har kjørt lenge, men det er bare å kjøle.

Poko

Relé epoke
Og som skrivebordet skrev, er det en egen uretan for brannkammeret, men det er en to-komponent ting, så du trenger din egen presse.
Palourtsu er i flasken som andre uretanskum

slpoy

standard Naama
Jeg vil spørre når det er veldig kloke "installatører" dersom du skyver avløpsrøret inn i hullet, hvordan får du det fast i damptetningen? Jeg vet, det eneste alternativet er å gjøre innsiden av hullet ca 40 mm høyere, avhengig av hvor langt unna dampsperren er inne i veggen. Hvordan går det når ullen på begge sider av dampsperren (med bare en ny tre-linje i huset. Hvordan å sikre at beskyttelsesrøret kondenserer om vinteren utsiden når den er en såkalt kuldebro, så jeg man fjernet rørveggen inne i isolasjonen svarte rundt røret. Innendørsenheten forsendelser er ikke like 1-2000 per installere en pumpe, bør du alltid planlegge et sted for innendørsenheten som må fjernes. Så når du slår på pumpen er vanligvis brutt og innendørsanlegget starter lett når du ikke trenger å se opp for. Villa generelt lekker kald luft fra innendørsenheten til sensoren og pumpen for å varme for mye.

Espejot

moderator
Brannkammeret har egne spor. Ikke den passasjen er ingen problemer med hensyn til brann. Jo større er tredøren eller ventilasjonsdøren
Det er mindre sannsynlig å se palouretan. Jo mer vanlige er de forskjellige massene og ullene for innsetting / brannbeskyttelse av bøssingene.

alltid ekorn

"Litt ødelagt, den korte er lett å fortsette ..."
  • Initiativtaker av samtalen
Men er det ikke at uretan blokkeres bedre enn uten uretan? Et ikke-rørformet hull er noe sikkert for årsaken til vannskade hvis den passerer gjennom kjølerørene, og riktig reparasjon krever demontering og ominstallasjon. Uretan kan forhindre kondens hvis det blir spredt overalt og risikoen reduseres jo mer isolasjonslaget blir. Innpakning av ull hjelper ikke (med mindre det er et beskyttelsesrør) når luften som inneholder fuktighet, kan lekke fra hullet. Forstopping av stemplet i et ikke-rørformet hull beskytter ikke kondens så vel som uretan, selv om polstringen er så dyp at lossingen fortsatt vil bli mer plaget av uretanstopping. Kombinasjonen av settet og ullen fungerer bare med riktig beskyttelsesrør.
Ja, tilsynelatende ble det uforsiktig uttrykt. Det var ikke meningen å faktisk kritisere bruken av denne uretan i et slikt tilfelle, men det var hovedsakelig en uttalelse om at slike rørformede bushings har kommet opp mot noen få og tilsynelatende har vært alle relativt gamle installasjoner. Som en måte å gjøre dette på, er tydeligere rettferdig tilnærming til saken hullet i veggen, rørene og kablene gjennom, og til slutt fjernet hullet med uretan.

Det er sikkert sant at uretan trolig er det mest effektive alternativet for å blokkere snubling og hindre fuktskader, hvis du gjør det uten ledning. Det virker som om det er absurd å gjøre uten en rørledning i det hele tatt, og mer eller mindre åpenbart ikke mer. Og fører til stede at dersom røret er fylt med uretan kondessiletkun som den holder på plass pakken bunnen, men som ikke gjorde det ellers kondenssiletu bevege seg ut av plass så lenge som pakkestørrelsen er buntet sammen på en intelligent måte vant forsiktighet, før det blir trukket gjennom beskyttelsesrøret.

Jeg har brukt harrasteasentajana sånn Trolleflexin sett, tror jeg er ganske bra selv om det er ganske dyrt. Kan trekke kragene på dampstangen og andre.

ster

Aktivt medlem
Jeg vil spørre når det er veldig kloke "installatører" dersom du skyver avløpsrøret inn i hullet, hvordan får du det fast i damptetningen? Jeg vet, det eneste alternativet er å gjøre innsiden av hullet ca 40 mm høyere, avhengig av hvor langt unna dampsperren er inne i veggen. Hvordan går det når ullen på begge sider av dampsperren (med bare en ny tre-linje i huset. Hvordan å sikre at beskyttelsesrøret kondenserer om vinteren utsiden når den er en såkalt kuldebro, så jeg man fjernet rørveggen inne i isolasjonen svarte rundt røret. Innendørsenheten forsendelser er ikke like 1-2000 per installere en pumpe, bør du alltid planlegge et sted for innendørsenheten som må fjernes. Så når du slår på pumpen er vanligvis brutt og innendørsanlegget starter lett når du ikke trenger å se opp for. Villa generelt lekker kald luft fra innendørsenheten til sensoren og pumpen for å varme for mye.
Hvis du refererer til min kommentar, må du få den festet tett med den lille kreativiteten. Når hullet er boret, er det enkelt å lage en liten krage med dampforseglingstape og deretter sette inn røret. Men som en vis installatør visste du det så lenge du spurte.
Når det gjelder den kalde broen til det pvc-røret, kan du sammenligne din verdi til din verdi av treet, du kan bli overrasket.

Rauska

Vedlikehold av kjøling og kjøleteknologi er av interesse.
passerer gjennom ledningen elektriske ledninger må være fastkilt mot veggen av beskyttelsesrøret og deretter i egne rørledninger, slik at en eventuell kortslutning i det tilfelle hvor sikringer eller beskyttere ikke virker raskt nok, lederne er i stand til å levere varme i seg selv, slik at isolasjonen ikke smelter eller hodet.

Ser ut som noen installatører fortsatt bruker uretan i gjennomføringen uten røret. Etter de frosne utendørsenhetene i fjor vinter, losset de noen av dem. Jeg ønsker å gå en time om gangen gjennom busken alene, uten å nøle, når jeg ikke er i jobb, og jeg får ikke jobbpause. :)

Lytt til interessante forelesninger i helgen på sommerleiren for amatøramatører. Håper på en bedre sommer genser.

repomies

Hyper Active
Hvor mye bidrar det til å flate bushing hvis røret er fullt av uretan som går inn i et lite gap, og det er en veggisolasjon utenfor røret. Tanken var at ledningen ikke ville bli skadet hvis strømmene var tøffe?

Jeg har aldri sett noen som drar et elektrisk rør i ledelsen, men jeg tror det burde være en. For å unngå luftlekkasje, bør den også stoppe, noe som igjen reduserer kjølekapasiteten.

Men er det lettere å overvinne det ledelsen når det gjelder linjebeskyttelse? Mindre pleie, ikke for varmt. Prisforskjellen for noen 5m på vei kanskje noen få euro?

poser

Hyper Active
Kobber fører også til varme i lengderetningen, det vil si en kort avstand inne i isolasjonen er ikke særlig risikabelt hvis ledningen passerer fritt utenfor bygningen (dette er nå gjensidig polarisert uten ideen om norm eller forskning).
opp Bunn