Ny Mitsu brukerhåndbok

A

utsikt

gjest
Hilsen alle sammen.
Nå brøler FA-35 i hjørnet av stuen. Med denne 16 timers opplevelsen er det vanskelig å si opplevelser, men det er i det minste kulere inne. ;D.

Multipliser bare verdien folk nå med de gode innstillingene og tipsene med den Mitsu. Det er også en stor murholdende peis i stuen, som er relativt ubrukt på dette tidspunktet. Så pumpen er virkelig midt i kupeen og luftstrømmen skal, i alle fall i teorien, spre seg rundt leiligheten (115m2 - 1 nivå).

La oss komme tilbake til det når erfaringen bygger seg opp ...

markusj

Aktivt medlem
Vs: New Mitsu User Guide

Jeg har det samme apparatet selv, men jeg mistenker at innstillingene sannsynligvis er hjemmespesifikke, og på den annen side er det opp til preferansene og følsomheten til de dype timene om natten for forskjellige lyder.

Av min egen erfaring kan det være nok å si at en helautomatisk maskin (svinger + andre svingninger og talehastighet) i det minste ikke fungerer tilfredsstillende. Kjøling er fortsatt den samme som den er, men når den begynner å varme opp enheten, roterer den automatisk bare luften i nærheten av enheten. Jeg forstår at det samme problemet ser ut til å være til stede i hele eller nesten hele Nilen.

Personlig bruker jeg enheten hovedsakelig om natten med viftehastighet II, og alle de automatiske funksjonene til luftkontrollene er av. Jeg bruker ikke de svingene osv. Fordi jeg hører den største brummen om natten, ikke så mye om blåsingen. Men også dette er sannsynligvis et spørsmål om smak.

Med de grunnleggende driftsformene for oppvarming, kjøling, automatisk og tørking, fungerer min automatiske modus ganske tilfredsstillende etter min erfaring. Jeg sier dette fordi mange har klaget på andre enheter at enhetene går inn i hysterese mellom oppvarming og kjøling. Fra min egen erfaring fungerer mitsu ganske praktisk i den automatiske modusen.

Hvis du tenker på hvordan Ilppi har forandret livet hans, kan man si at i et hus på mer enn 100 kvadratmeter måtte direkteelektriske radiatorer bare slås på under de hardeste temperaturene. I vår slo jeg av radiatorene i februar etter kraftig frost. Om sommeren endrer Ilppi livet, så han må gå til hagen for å se hvordan luften er, fordi Ilppi gir så jevn varme / kjøling at han ikke en gang kan forutsi om det er kaldt eller varmt ute.

Hvis du da lurer på hva hytta kjøling kostnader, har jeg holdt styr på med hensyn til denne sommeren, slik at Ilppi har vært på hele tiden heller minibank eller kjøling. Når jeg beregner gjennomsnittlig kostnad per dag fra 15. mai til i dag, har den kostnaden i gjennomsnitt vært 26 øre per dag.
opp Bunn