Alternativ LN 25/35?

pvalila

medlem
  • Initiativtaker av samtalen
De tre gamle FD35-ene skulle erstatte heisen med LN-seriepumper, og i slutten av mars betalte jeg selv en pumpe til en leverandør. På den tiden var installasjonen litt åpen da det ble ansett å erstatte en annen pumpe i samme bunke. Dessverre glemte entreprenøren at en LN35 skulle holde meg opptatt og solgt pumpen min.

P det.

I stedet tilbød han Fujitsu, noe som ville være litt billigere.

På grunnlag av rask googling er handlingen ikke den samme som i LN-serien med hardere frost.

Men vil det være en annen pumpe på markedet som kan betraktes som et rimelig alternativ til LN-serien?

Min tøffe hytte slutter med varme i frost, og derfor legger jeg vekt på at kuldehodet er viktigere enn værforholdene i Vanda.

Toshiba Premier er en ganske rett LN-serie konkurrent? Scanoffice's VTT-kurver kan bare bli funnet i en Toshiba, og det ser ut til å være enda verre enn Mitsus billigere AP-serie.

Kan Gigants gamle FH-pumper være løsningen? Mulle er utstyret livssyklusen til en svært viktig faktor, fordi den harde måten, har jeg lært at disse skal reparere garantiperioden (Gigante 5 år) etterpå. FH kan kanskje ikke gi dagens politimenn, men det vil sikkert komme en anstendig levetid enn disse nyere modellene.

Jeg forstår ikke produsere FH-serien leveres allerede i august, LN med respekt, har jeg allerede mer eller mindre kastet mitt ønske; Det vil trolig være tilgjengelig når sommeren ikke lenger er et fjernt minne.
opp Bunn