Valmet Home varmeveksler

gresset

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Jeg tenkte på å spørre dette forumet når de viser de tidligere trådene om disse maskinene.

Det er, jeg endret lagrene til den store fanen. Blåseren er nå buntet og på plass, men det spinner sakte i forhold til den forrige.
Ropelli roterer manuelt for hånd. Viftehastigheten må nå settes til den tredje som kraften tilsvarer den gamle.
Hva er galt med dette? Var det mulig å bryte motorviklingene eller hva gjorde det?

Kan det bli ødelagt? Påvirker det bare oppstart i disse eller om det kjører hele tiden. Disse vekselstrømmen er litt rart for meg. Mer rapper bare med bilelektronikk.

gresset

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Vs: Valmet Home Heat Blower

Spør nå på samme måte hvordan utløseren utløper riktig?
Det føles som om det ikke kan åpnes på noen måte. Det er blodet som ødelegger det sterke fettfettet at det ville være fint å oppløse det rent.
Det ville være nok å bli kvitt det, men det ser ikke ut til å være en god ting å forlate, og ikke å bruke volden forferdelig.

mekaniker

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
2

For å erstatte kondensatoren er rundt den gamle enheten den enkleste og billigste å prøve, men

Hvis du mener en liten quad-core fan så er det ikke noe mer enn en ny
vallox.fi eller ebm-papst.com (Espoo kontor)
Finnes i "universell modell" med samme dimensjoner, med liten redigering som passer

gresset

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Du må sannsynligvis bare prøve det skiftet. Seo er ikke umulig i leveren.

Det er ikke kvadratisk. Ligner stor, men mindre.
Ropel ble løsnet ved å slå hardt og vasket på en eller annen måte. Det er en vanskelig ting. Forhåpentligvis vil du få mye.

Det virker på en eller annen måte umulig å åpne det når det ikke er noen skruer eller låseringer hvor som helst. Bare en sting er synlig.

hva

medlem
Tilbakemelding Score
0

Hei. Jeg mistenker at du på en eller annen måte har vært feil i å koble ledningene.

Rutja

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

Ved å blande bladene på riktig måte kan blåseren rotere i feil retning, noe som dråper luftvolumet kraftig. Avtrekksviften kan demonteres, krever lite vold, mens du bytter ut lagrene.
Jeg prøvde selv å erstatte roterende luftventilagerene det virket umulig.

gresset

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Ledningene skal være i riktig rekkefølge. Ordren ble logget opp før fjerningen og jeg sjekket utløpsviften ledningene at det var en spike mellom de samme ledningene.

Rotasjonsretningen er på linje med pilen, og ropellikin er samoten lignende i eksosen.
Jeg la merke til at hastigheten akselererer mye når døren til maskinen er stengt, så jeg vet ikke at den vil rotere senere enn før. Heldigvis, i det minste, en roligere stemme, i det siste, følte han seg mye skjelving.

Det ble ikke oppfunnet hvordan man skulle avlaste avtrekksviften, og den ødelagte ruvet ville ikke tvinge det da ingenting var galt med det ennå. Så, hvis det utløses, så prøv å åpne det med vold, og hvis du går til å spre det, blir det ikke så vondt som om det hadde ødelagt det.

Det er ingen to fans i vår maskin. Det er åpenbart at det er noen eldre / mer primitive modeller. Modellen skulle være C1000

Rutja

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

Accelerasjonen på grunn av dørfeste er en egenskap av sentrifugalviften på grunn av at viften har trykkfall, enten et tett eller skittent filter eller et sirkulerende luftgap er trangt.
Viften laster mest når den suger og blåser fritt.
At C-1000 er den 79 år gamle og dessverre primitive for LTO. Vurder å kjøpe en separat LTO-enhet og hoppe over enheten LTO.

Poko

Relé epoke
Tilbakemelding Score
229

Rutja sa:
Accelerasjonen på grunn av dørfeste er en egenskap av sentrifugalviften på grunn av at viften har trykkfall, enten et tett eller skittent filter eller et sirkulerende luftgap er trangt.
Viften laster mest når den suger og blåser fritt.
Noen andre fans gjør, ikke bare sentrifugale versjoner. Ganske vanlig.

Rutja

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

pisken sa:
Noen andre fans gjør, ikke bare sentrifugale versjoner. Ganske vanlig.
'
Nå, ikke alle fans er tvunget, øker behovet for tvangsforskyvnings fans med økende trykk

Rafa

standard Naama
Tilbakemelding Score
1

tian sa:
Kan det bli ødelagt? Påvirker det bare oppstart i disse eller om det kjører hele tiden. Disse vekselstrømmen er litt rart for meg. Mer rapper bare med bilelektronikk.
Siden 1983 har Valmet Kotilämpö også kjørt her. Bare tilluftsviften jeg en gang endret. Det er tatt hensyn til å endre lagrene til en stor vifte (sirkulerende luft). Blåser viften og radiatoren en gang i året og kjører viften med en 3-faset omformer på 25 Hz har holdt vibrasjoner og andre lyder på et tolerabelt nivå. Lagrene Olja jeg har satt litt noen ganger når minnet. ILPene styres av oppvarming og hjemmeoppvarming. Franke RST-komfyren var et nødvendig oppkjøp for noen år siden (Valmets motpart var uverdig å kjøpe, men kontrollknappene roterer i hånden!).

Poko

Relé epoke
Tilbakemelding Score
229

Ai tarotit røtter angst. Et lite annet formål, men en fan som blåser ;D I yacht bil verden, vi snakker også om blåseren, bøylen kan være riktig navn enn viften.

Rutja

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

pisken sa:
Ai tarotit røtter angst. Et lite annet formål, men en fan som blåser ;D I yacht bil verden, vi snakker også om blåseren, bøylen kan være riktig navn enn viften.
det er allerede allerede oversatt, roterende stempelblåser eller kompressor avhengig av trykknivå, på pumpesiden snakker det om rotorpumpen

Poko

Relé epoke
Tilbakemelding Score
229

Kan du også bruke "skruekompasset" som brukes av folket til å bli enige om det?
opp Bunn