Stopp fri sirkulasjon fra pumpen til akkumulatoren

En annen halvdel av elven

standard Naama
Tilbakemelding Score
5
Det vil si når varmepumpen i en separat messe utendørs gjør varme og rørrøret kommer inn i reservoaret hvorfra varmen helles i sengen. Vel, når mlp stopper, vender rotasjonen tilbake til fri rotasjon. Jeg legger en 22m rør i magnetventilen, men synes ikke å åpne når temperaturen i vannet steg dramatisk = cop drops. Så overbruk det også. Det kan ikke bli noen justeringer i disse. Er det noen forslag til en tilbakeslagsventil eller lignende? Tilkobling med pumpe og ventil. Eller pinner til den ventilen.
20190527_215924.jpg

vedlegg

Kellarinlämmittäjä

standard Naama
Tilbakemelding Score
93
Det vil si når varmepumpen i en separat messe utendørs gjør varme og rørrøret kommer inn i reservoaret hvorfra varmen helles i sengen. Vel, når mlp stopper, vender rotasjonen tilbake til fri rotasjon
Overopphet deretter ikke pumpen eller syklusen hvis det er strømbrudd i fryseren og selvfremkalt frysing.

Jeg selv ville sette inn en passiv tilbakeslagsventil (hvis nå er det vanligvis ingenting). Det gir en liten motstand, men fungerer pålitelig under væskestrømmen.

En slik styrt membranventil bør nok være mye større, slik at motstandene forblir fornuftige. Vann må sirkulere der i stramme bøyninger, og trykkforskjellen er neppe i stand til å bevege membranen, så du kan til og med hjelpe.

Fri sirkulasjon går bakover, men uten pumpe, blander eller demonterer ikke frihjulet, holder pumpen varm der ved bare optimal rotasjon. Vannet som kommer tilbake fra fri sirkulasjon til bunnen av laderen, er enten den samme temperaturen eller kaldere enn vannet på bunnen av laderen. Etter min mening fungerer denne frie sirkulasjonen akkurat som den burde, det vil si å holde den pumpe smeltet og tilsynelatende varm. Så du bør glemme hele greia.

røtter

standard Naama
Tilbakemelding Score
39
^ Heat Lock ...

Vel, initiativtageren har ikke sagt at det ville være en pause i slutten av fri sirkulasjon eller ikke tenkt på det.

Jeg satte selv Tommos fri rotasjonsbarriere i pumpen når kurvene syntes å svinge eller den frie rotasjonen mistet energi fordi båten da løp ut. Det ville være et gratis stykke ...

poser

Hyper Active
Tilbakemelding Score
94
Det er ikke lett å finne en tilbakeslagsventil som a) holder, spesielt i det eldre nettverket, hvor det er en forandring av ferrit i syklusen og et lite motsatt trykk, b) slipper ikke pumpeenergi for ekstra virvelmotstand? En riktig formet termostat vil spare energi, men krever at den ene av den totale høyden på rørledningen virker. Det finnes også mange typer magnetventiler, løskanaler og deretter motordrevne kulventiler mm.

En annen halvdel av elven

standard Naama
Tilbakemelding Score
5
Vel, om lag tjue ser ut til å være ingen ny mengde knuse pris. Du må følge hvor mye du gjorde nå for å svekke coppery. Så varmere vann kommer nå fra pumpen, men det er også varmere, så det gjør ikke vondt. Det kalde været vil se bedre ut. Det er ny allerede 5vs å sette noen gauge glatt pinne, men ikke vær alltid. Var det et 22mm rør for pollucom ekstra støv?
opp Bunn