Advarsel til Mitsu-folket

Kari

Aktivt medlem
Tollanen lenketips for mitsukjøpere.
http://mitsubishielectric.fi/index.php?main=ok&

Jeg la til at Mitsu-dokumentet "Betydningen av varmepumper for Nord". / Janti

Paulig

standard Naama
Vs: Advarsel til Mitsu-folket

Ryktene sier at et selskap i Lahti ville importere VA-modeller som ser ut til å selge Sanyo og Mitsu-utstyr ...

Men ikke nevn navnet, så jeg ikke med vilje skader omdømmet til en konkurrent!
T

tsyrjanen

gjest

Jepp. Den samme advarselen finner du hos den offisielle Mitsu-forhandleren i Sverige.

http://mitsubishielectric.se/klimatprodukter/

Å tvinge den advarselen er å tro. Tilfeldigvis kjøpte jeg en GA35 og måtte be om senere for den H-modellen.

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem

Nå har Scanoffice også sluttet seg til rekkene som varsler
http://scanoffice.fi/pdf/tiedote_18082007.pdf
M

MTO

gjest

janti sa:
Nå har Scanoffice også sluttet seg til rekkene som varsler
http://scanoffice.fi/pdf/tiedote_18082007.pdf
UTROLIG! Nå falt kjeven nesten ned på gulvet ...... ???
Så vår andre pumpe, som var en VA-modell (og etter at klagen ble erstattet uten en VAH-modell, ble ingenting i det hele tatt) importert av det selskapet og fikk deres "forsyningssikkerhetsmerke" festet på emballasjekassen: http://scanoffice.com/sourcing security.html
Det er det. Den advarselen nevner imidlertid ikke datoen hvor advarselen er "i kraft". Det var synd når det ikke var bilder tatt fra emballasjen.
EDIT: Pumpene ble installert i desember 2006.
M

mitsu68

gjest

så disse tidene endres :D når de andre skiltene legger en advarsel på sidene deres slik at du kan se ;)må ha vært en klok innsats fra Kataikko oy, eller satte kokkene prisen slik at de ikke lenger var verdt det.

AIPPI

standard Naama

Den samme advarselen kan gis til Toshibas kjøpere av den nye Super Daiseikai-modellen på typeskiltet og på esken må ha ND-bokstaver på slutten. Bare denne modellen er beregnet på Norden og importeres av den offisielle importøren Toshiba Finland Oy

Golf

medlem
Er Scannon Mitsui H?

Er det en H i Mitsui importert av Scannon?

Ellers, er de samme produktene som andre importører?

Hva er Mitsu Made in?

Paulig

standard Naama

Mitsuits importert av Scanoffise er nøyaktig de samme som de andre GAH- og FAH-modellene, så de har det H-nummeret fra den samme fabrikken de kommer fra.

Det virker så utrolig at andre typer feilrepresentasjoner

AIPPI

standard Naama

I det minste er Toshiba og Daikin laget i Japan og har merket "Made in Japan". Angivelig er Mitsu laget i Thailand

Paulig

standard Naama
Vs: Ok

GolfAri sa:
Det er klart.

Hvilke merker har merket "made in Japan", eller er det noen i dag?
Noen Panasonic-modeller er også laget i Japan, men prisen er også der.

Selvfølgelig, i Japan er utstyret et tydelig kvalitetsmerke, og du vil merke det når du arbeider med utstyr laget i Østen.

Kina, Taiwan, Malaysia, ..... Japan, 'de land i produksjonen, og jeg tror kvalitet = utførelse går i samme rekkefølge. ;)

Vaahteramäki

Aktivt medlem

Jeg vet ikke hvordan jeg skal lage det "Made in Japan" når jeg ikke har demontert maskinene, bare børstet ;) Som jeg husker, har imidlertid et stort antall produkter med merkelappen "Made in Finland" blitt produsert til en viss grad i utlandet. Dette er i det minste tilfelle i klesindustrien, for eksempel klippes tekstiler i Estland, men blir sydd i Finland og deretter er de "Made in Finland". Jeg har forståelse for at denne etiketten med opprinnelsesland gir deg muligheten til å "bruke" noen av ferdighetene til et annet land til å lage produktet - i alle fall i Finland. Og betyr det til syvende og sist så mye om maskinen kom fra Japan eller delvis fra et tilstøtende land der de også er laget :p

spire

moderator
Vedlikeholdsmedlem

Maple Hill sa:
Jeg vet ikke hvordan jeg skal lage det "Made in Japan" når jeg ikke har demontert maskinene, bare børstet ;) Som jeg husker, har imidlertid et stort antall produkter med merkelappen "Made in Finland" blitt produsert til en viss grad i utlandet. Dette er i det minste tilfelle i klesindustrien, for eksempel klippes tekstiler i Estland, men blir sydd i Finland og deretter er de "Made in Finland". Jeg har forståelse for at denne etiketten med opprinnelsesland gir deg muligheten til å "bruke" noen av ferdighetene til et annet land til å lage produktet - i alle fall i Finland. Og betyr det til syvende og sist så mye om maskinen kom fra Japan eller delvis fra et tilstøtende land der de også er laget :p
Stempelet Made in (minst i Finland) ble målt minst i penger: kjøretøyet lages der det er mest penger igjen. Så selv om pumpen hadde kommet fra Kina og hadde blitt boltet fast på en veggbrakett fra Østerbotten og satt på en totalpris på 1 000 euro, ville pumpen fått alle innenlandske arbeidsmerker på sin side. Jeg har ikke sett på hvor mye EU har endret seg. Håper mye.

Så hvordan kan det japanske klistremerket styre fungerer?
M

mitsu68

gjest

det sies å være en tøffel laget i Japan, det er i det minste en pananisk kinesisk viftemotor i innendørsenheten.

Det som forundrer Paul ved den VA-modellen til Skannon, er at du "tilfeldigvis" installerte minst en av VA-modellene som dukket opp og fortalte en venn der at han ble fortalt om skanningen at han hadde importert rundt 200 enheter av den enheten, en container. Det vil si at mange av disse skadene kan ha skjedd, selvfølgelig, ansvaret til den siste selgeren.

PETEBJ75

medlem

VesA sa:
Så hvordan kan det japanske klistremerket styre fungerer?
Nøyaktig det samme som andre steder, og betyr overhode ingenting. Jeg dro for å se Toyota i tollområdet hvor alle fabrikkmerkene fremdeles var festet. Et stort klistremerke på frontruten som sier 100% laget i Japan, men på bøylene står det på innsiden som er laget i Kina .. (reservehjul inni bilen ikke stjålet).

Paulig

standard Naama

mitsu68 sa:
det sies å være en tøffel laget i Japan, det er i det minste en pananisk kinesisk viftemotor i innendørsenheten.

Det som forundrer Paul ved den VA-modellen til Skannon, er at du "tilfeldigvis" installerte minst en av VA-modellene som dukket opp og fortalte en venn der at han ble fortalt om skanningen at han hadde importert rundt 200 enheter av den enheten, en container. Det vil si at mange av disse skadene kan ha skjedd, selvfølgelig, ansvaret til den siste selgeren.
Jeg prøver å fortelle deg at det er ingen hekse VA-modeller er ikke bevisste kunder bestått alle feilene er rettet. Dette er igjen hvem som er den offisielle og konkurrenten til den svart-hvite kampanjen. Tradisjonelle importører tiner ikke ned en konkurrent som har falt i bassenget og prøver sitt beste for å få det til å se noe annet ut enn det egentlig er.

Som du kanskje har lagt merke til på ScanOffice-nettstedet er det en advarsel om den VA-modellen, det var ikke en advarsel om kua var nede!
M

mitsu68

gjest

vel, forhåpentligvis også advare om at mitsubishiheavy ikke er den samme produktfamilien som mitsubishielectric i dag innebærer at dette er det samme produktet som allerede har blitt en ny modell på markedet, enten du er enig eller skylder på utpressing.
Kan du fortelle meg når du vet at alle feilene er løst hvor mange "skader" selskapet måtte reparere.

Paulig

standard Naama

Av de andre Mitsui kjenner jeg ikke til en tåpelig eksplosjon fra ikke-FA- og Ga-enheter de generelt har gått til kunder. Disse nyere modellene er tilgjengelige i overflod, men siden kundene ikke har bedt om dem, har jeg ikke engang sett på hva de er ...

Av alle skadene jeg reparerte, vet jeg ikke annet enn ulykken som skjedde med meg, som pent ble tatt av dagsorden.

Og hvis du bare være nøyaktig jeg personlig vet ikke, jeg bare fortalte deg hva du ikke har hørt.

Mens rykter beveger seg raskere enn reell kunnskap på dette området, er jeg ganske kritisk til å provosere meg, men det er en annen ting.

Men når noen forhandlere ikke vil bli behandlet, er det ingen som lover å ta kontakt, men enda mer kontakt resulterer ikke i "hva gjør du", og det er ikke Mitsu-importører som har gjort jobben sin på en god måte.

Den forrige utstrømningen tjener bare til å vise at selskapet ikke er selvhjulpen, og selv om det var kartellisert med visse merker, kan alle bestemme selv hvilke merker det er!
M

mitsu68

gjest

vel, det antas at jeg dro til nettstedet ditt for å være nysgjerrig og la merke til at det ikke er noe skille mellom disse mitsuelectric og mitsuheavy produktene, min nysgjerrighet gikk til nettstedet ditt for å se når janti antydet at du kan besøke mitsu Hevy og Electric modeller modellen er tung og det som er elektrisk.
Det fulgte også med den Skannon-advarselen, så fabrikken lover å betjene -20 og Skanno lover det som en forsyningssikkerhet-25 er det en "forsyningssikkerhet" noen varmepumpe varmepumpe, eller hvorfor den enheten fungerer bedre når den kjøpes fra en skanner enn når den er kjøpt fra en offisiell importør.

Paulig

standard Naama

Faktisk, jeg vet de som er nye Mituista akkurat som brosjyrer jeg kan lese og øve jeg gjør heks er ingen sang, men selges / installert og være presis jeg har aldri engang nevnt noe hevya og jeg ikke elektrisk når jeg ikke engang vet hva de mener, jeg bare stole på at prospektet som mine sider lenke vil føre til.

Det ville være en god ide å lage en tabell over enhetene og forskjellene deres, ikke bare hva som står på pakken. Er det virkelig forskjeller i utstyret til forskjellige importører? Jeg vet personlig ikke når jeg ikke har eksistert sameksistert på forskjellige versjoner av de samme enhetene annet enn mitsas VA / VAH-modeller, og for disse, hva er egentlig forskjellen i praksis og om det virkelig har effekt.

Filosofiske spørsmål,

Men når det ikke er skikkelige tester for parallelle enheter som kan bevise at en annen modell, for eksempel VA, er verre enn VAH.
Og selv om forskjellene løsnes, har forskjellene en praktisk mulighet for ingenting.

Mange spørsmål, men jeg har ikke sett et omfattende svar ennå, og jeg tror det ikke engang med mindre jeg står bak VTT eller et annet objektivt organ.

Alt er så relativt!

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem

mitsu68 sa:
vel, det antas at jeg dro til nettstedet ditt for å være nysgjerrig og la merke til at det ikke er noe skille mellom disse mitsuelectric og mitsuheavy produktene, min nysgjerrighet gikk til nettstedet ditt for å se når janti antydet at du kan besøke mitsu Hevy og Electric modeller modellen er tung og det som er elektrisk.
KORREKSJON mitsu68 anmeldelse. Jeg rettet prisforskjellene derfra til Gadsats sider.
Jeg henviste til produktforskjellene her /forum/index.php/topic,1274.0.html
M

mitsu68

gjest

nei hvor vet du prisforskjellene med mindre du vet hva som er tungt produkt og hva som er elektrisk

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem

mitsu68 sa:
nei hvor vet du prisforskjellene med mindre du vet hva som er tungt produkt og hva som er elektrisk
Smart, du vet, når du også klikker på den andre lenken. ;)
Mitsubishi-serien blir først presentert med elektrisk utstyr og deretter med tungt utstyr.

Kanskje vi i fremtiden må henvise landmålere hit for å undersøke prisforskjeller :D http://ekopower.fi/hinnasto.html
P

pumpen vil svikte

gjest

der finner du rimelige miljøpriser + en tydelig prisliste for installasjon av arbeid, pluss alle slags tilbehør = et mangfoldig produktutvalg ..
M

mitsu68

gjest

forhåpentligvis brukte ikke janti veldig god tid på å lete etter sider som mangler på elektriske modeller, enten de er VA eller VAH ;D
og hvordan vet den smarte en om han går seg vill på Pauls hjemmeside ;)
Men disse øko-forsidene er ellers ganske modelllignende hvis du legger til disse VA-modellene til VA-modellene eller VAH-modellene, noen ganger ser det ut til at de Skannon-forhandlerne er skikkelig opplært til å utelate den tunge / elektriske modellen, det samme som i den 75. butikken der argosanyo-utstyr selges og annonser for samme butikk nevner mitsuFA eller GA, men forteller ikke om det er en VA- eller VAH-modell
på samme måte som de kunngjør pannen, så kort fortalt er det allerede ti av disse E-9-ene.

Uansett, Jantis mitsut er i riktig rekkefølge, først elektrisk og deretter tungt utstyr Takk
Og Pauli søt søt du vet ikke forskjellene, sløret er for tynt.

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem

mitsu68 sa:
forhåpentligvis brukte ikke janti veldig god tid på å lete etter sider som mangler på elektriske modeller, enten de er VA eller VAH ;D
og hvordan vet den smarte en om han går seg vill på Pauls hjemmeside ;)
Ekopower var en gammel kjent ting => trengte ikke å søke.
Brett disse N og H og den tilsvarende enden av modellene slik at de er normale for ILP-kjøperen på full hebraisk.
Forhandlere retter ut svingene. Det er lettere å selge FA25 enn MSZ-FA25VA (H). ;D

mitsu68 sa:
Uansett, Jantis mitsut er i riktig rekkefølge, først elektrisk og deretter tungt utstyr Takk
Og Pauli søt søt du vet ikke forskjellene, sløret er for tynt.
Etter min mening, og basert på testene, er de imidlertid i feil rekkefølge. :D
Mitsubishi Heavy Industries Ltd SRK / SRC-25ZFX-SA (Maximan Hyper Inverter) vasker kraft og COP på Mitsubishi Electric MSZ-FA25VA (H) og spesielt i frost. ;)
http://tu.no/multimedia/archive/00037/Test_Luft-luftpumper_37587a.pdf

kaldt Senter

Aktivt medlem

mitsu68 sa:
Men de miljømessige forsidene er ellers ganske modelllignende hvis du legger til de elektriske modellene med markeringer på om enhetene er VA- eller VAH-modeller
VAH-modeller er alle Mitsu i denne retningen. Legg til informasjon på sidene så lenge programvaren spilles av igjen.

Buddies. hilsener:

Ville Kortet
kaldt Senter

spire

moderator
Vedlikeholdsmedlem

ColdCenter sa:
mitsu68 sa:
Men de miljømessige forsidene er ellers ganske modelllignende hvis du legger til de elektriske modellene med markeringer på om enhetene er VA- eller VAH-modeller
VAH-modeller er alle Mitsu i denne retningen. Legg til informasjon på sidene så lenge programvaren spilles av igjen.

Buddies. hilsener:

Ville Kortet
kaldt Senter
Ganske bra at noen potte ting er så bra at du tør å dukke opp i forumet under ditt eget navn.

Et oppmuntringsord og kanskje en advarsel: forumet vil bli indeksert av esmes Google, noe som betyr at ros og gode råd vil leve på Internett i navnet til ColdCenter for alltid og bygge tillit til selskapet. Men dårer lever også for alltid.
M

mitsu68

gjest

ja nei vent janti slags rett er det lettere å selge VA-modellen bare enn VA (H) for det H-brevet når du gjemmer den i parenteser kan du i utgangspunktet selge enten ;)
Det er en rimelig avtale for Wool når du ikke vil lure kunder i fremtiden.
At frostvask er full av potet, vet du deg selv at Skanno har bevist at elektrisk gir fordeler opp til -31 grader celsius, og i motsetning til fabrikken, har hevet sin elektriske frost til -25 grader.
Jeg begynner å føle meg forferdelig med å ikke være på jobben ;D
M

mitsu68

gjest

ja, og det som selges i Finland er definitivt laget i japan ;)
Og at bokser selger disse produktene, når alt kommer til alt har de stempelet Japan og motstandene klare.

kaldt Senter

Aktivt medlem

mitsu68 sa:
Det er en rimelig avtale for Wool når du ikke vil lure kunder i fremtiden.
Jeg har i utgangspunktet ikke vært forvirret før nå. :)
Det er min egen tosk hvis noen trodde jeg solgte en "ikke så nordlig" versjon.
I alle utendørsenheter finnes bokstaven "H" andre steder enn i produsentens navn.

Buddies. hilsener:

Ville Kortet
kaldt Senter
ekopower.fi
H

rathour

gjest

mitsu68 sa:
ja, og det som selges i Finland er definitivt laget i japan ;)
Og at bokser selger disse produktene, når alt kommer til alt har de stempelet Japan og motstandene klare.
Laget i Japan og modifisert i Sverige. Altså elektronikkbeslag. Scanno Hevyt flytter til Finland. De er derfor ikke klare fra fabrikken i Norden. I motsetning til Pump Masters 'Discs
M

mitsu68

gjest

nå er du en hjort på veien, mitsubishielectricit er laget i Thailand og motstandene er allerede installert på fabrikken i Sverige. Disse pakkene vil ikke bli åpnet. Kraftig utstyr Kanno utstyrer i Finland. Pumpmasters Heayt er også fabrikkutstyrt som du skrev.
H

rathour

gjest

mitsu68 sa:
nå er du en hjort på veien, mitsubishielectricit er laget i Thailand og motstandene er allerede installert på fabrikken i Sverige. Disse pakkene vil ikke bli åpnet. Kraftig utstyr Kanno utstyrer i Finland. Pumpmasters Heayt er også fabrikkutstyrt som du skrev.
De hevder, i hvert fall fra Sverige, at de oppgraderer utstyr og programmerer der. så vet om du trenger å åpne pakken.

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem

Også i Sverige har det vært en debatt om forskjellene mellom VA og VAH
http://varmepumpsforum.com/vpforum/index.php?topic=16277.msg160947

JKK

Aktivt medlem

janti sa:
Også i Sverige har det vært en debatt om forskjellene mellom VA og VAH
http://varmepumpsforum.com/vpforum/index.php?topic=16277.msg160947
Jævlig, når det andre husholdningen har rustet. Jeg lurer på hva de skriver der ???.
H

rathour

gjest

Leste noen HS om disse sørlige modellene i markedet? Du får ikke bladet. Hva kunne det ha vært?
opp Bunn