Varmluftvarmepumper (VILP) COP, kraft og avrimning

skiggeböy

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Vs: COP, kraft og opptining av vannluftvarmepumper (VILP)

Takket være kommentaren selv, hadde jeg litt problemer med frysingen. Da jeg installerte, isolerte jeg ikke avløpsrøret og satte ikke inn smeltekabelen. Enheten ble tint rundt enheten. Også varmetiden på troughet ble forlenget og er nå 90 min. det vil si hele tiden päällä.Mä men jeg lurer på fordøyelsen, produsere, fordi brosjyren og manuell snakker om etterspørsel og deretter tiner det gir for å fordøye klokken mukaan.Koen som å komme i en viss forstand, og jeg kommer til å bli lurt dette ennå CTC kysyä.En fra enda mottatt en effektiv respons, fra denne endringen. For en solopplevelse, når du er kjent med enheten, er det at terskelenes skikker hver time er veldig økonomiske. Tenker du på å satse på euroen ... Ja savnet tiningen ... Jeg hadde ikke fulgt den før endringen, men følelsen var at det ikke var tett. ...

spire

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
77

skiggeboy sa:
Takket være kommentaren selv, hadde jeg litt problemer med frysingen. Da jeg installerte, isolerte jeg ikke avløpsrøret og satte ikke inn smeltekabelen. Enheten ble tint rundt enheten. Også varmetiden på troughet ble forlenget og er nå 90 min. det vil si hele tiden päällä.Mä men jeg lurer på fordøyelsen, produsere, fordi brosjyren og manuell snakker om etterspørsel og deretter tiner det gir for å fordøye klokken mukaan.Koen som å komme i en viss forstand, og jeg kommer til å bli lurt dette ennå CTC kysyä.En fra enda mottatt en effektiv respons, fra denne endringen. Hva kan solen syn, når du synes å være en lege med erfaring i maskinen som bærer frem med intervaller tollanen timer med opptining vanskelig økonomisk hyötyä.Uskaltaako antar i euro mengder .... Ja forble ubesvart er absorberende ... jeg vet før endringen hadde fulgt den i detalj, men magefølelsen at, i hvert fall i noen tett. ...
Jeg antar at behovet for smeltingen har kommet til service siden ...

skiggeböy

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Jeg antar at behovet for å ha kokeren kommer mot tjenestesiden ... Hva mener du, takk for kommentarene, dette vil lindre litt smerte ... Heldigvis ble dette forumet funnet ....

Poko

Relé epoke
Tilbakemelding Score
229

skiggeboy sa:
Jeg antar at behovet for å ha kokeren kommer mot tjenestesiden ... Hva mener du, takk for kommentarene, dette vil lindre litt smerte ... Heldigvis ble dette forumet funnet ....
har det blitt funnet at maskinen fungerer bedre og lengre når det ties opp oftere?

Kellarinlämmittäjä

standard Naama
Tilbakemelding Score
93

skiggeboy sa:
Jeg har følt seg lurt på en eller annen måte, og jeg vil fortsatt spørre CTC. Jeg har ennå ikke mottatt et riktig svar på denne endringen. Hva synes du når du er kjent med enheten at timens smelting av penanen vil ha stor økonomisk fordel. .. Du savnet fordøyelsen ... før endringen jeg hadde fulgt det nærmere, men med en følelse av at det i det minste ikke tett.
I utgangspunktet de samme tankene. Ellers har det fungert bra, men det fungerer egentlig ikke som annonsert.
En avfrosting tar litt mindre enn 1 kWh varme bakover, eller lett over 10% av produksjonen. Maskinen bruker strøm under avfrosting, men mye mindre enn når den kjører ved høy effekt i kaldt vær. Derefter er smeltetiden kjedelig, og varmenes besøk øker, og dermed reduseres effektiviteten ved oppvarming.

Vet du hvordan du smelter den før, og hadde du problemer? Vannslangen er ikke direkte koblet til maskinen når den ikke engang leveres. Jeg laget den slangen selv og satte smeltekabelen (2 m / 20 W). Det har ikke vært noen problemer med det, men først ble vi kondensert for å samle is til de gjorde det samme som du gjorde.

alltid ekorn

"Litt ødelagt, den korte er lett å fortsette ..."
Tilbakemelding Score
11

Hvilken effekt har CTC-avfrostningsvarmeren?

Det føles som om du ikke har utformingen av beholderen igjen halvveis hvis du trenger motstanden til å være på hele tiden for å bli smeltet. Selvfølgelig, med en selvbetjent beholder i fjor, var det lignende problemer i det kalde været, nå ser det ut til at krasjen når det kom til det lagt raskt, vannet forsvinner mens det fortsatt er i smeltet form, og det har ikke vært noen problemer hittil.

På den annen side er det ingen frostbit denne sommeren selv i år.

Men om prinsippet, eller i det minste etter eget skjønn, bør et industrielt og kommersielt produkt være funksjonelt og energieffektivt før det selges til forbrukerne.

Kellarinlämmittäjä

standard Naama
Tilbakemelding Score
93

En representant for CTC sa at 50 W. Keeping Clean vil neppe kreve konstant oppvarming, men det er tydeligvis ikke noe annet valg i programvaren. Effekten vil trolig være mer effektiv hvis motstanden forsøkte å varme seg selv og det badet før avrimning. Når vannet faller til oppvarmet bunn, fryser det ikke. Under besøket er oppvarmingsfunksjonen håpløs. Hvis det er noe frost, fryser vanndråpene på bunnen av cellen i sistnevnte.

alltid ekorn

Tilbakemelding Score
11

Allerede ok, hvis strømmen ikke er høyere, har den ikke stor effekt på sluttresultatet / effektiviteten dersom varmepumpen absorberer 3kW og over, samtidig som det produseres 2-3 ganger kraften.

På en eller annen måte hadde jeg et bilde av meg selv at den kraften ville ha vært om hundre hundre watt, jeg vet ikke hvor.

jalittam

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
2

Ikoner for brukere?

Så henger fra under cellen. Tahi andre naturlige skulpturer i design.

Jeg trenger ikke å være litt av en bump i hardere frost.

Prosessen med drenering av smeltevannet skal begynne som planlagt. Flushy tommo-servant dratt full av smeltet vann over gården, da troughen var nesten full.

Av og til hadde 10v og ganske ctce en eggeskall smelte hver time. Det er, tilbake til det gamle ...

spire

moderator
Tilbakemelding Score
77

skiggeboy sa:
Det er svært vanlig at pumper vises i nyere versjoner, selv om det ikke var noen fryseproblemer. Det vil aldri være noen forklaring på dette, men i disse årene sirkulerer kompassoljen med kjølemediet og er litt problematisk. I noen av monteringsanvisningene er forholdene gitt når rørledningen skal være laget av olje. I kaldt vær vil oljen alltid tykes, selv om oljen til de nye pumpene er mye bedre enn den gamle, og det kan ikke være i stand til å rotere riktig i frost. Ved "avrimning" fjernes hele systemet fra frost og oljer mobiliseres. Behovet for det kan være at enhetene på en eller annen måte har lidd eller forstyrret problemene i oljesyklusen, og det har blitt bestemt på grunnlag av vedlikeholdsstatistikken for å eliminere dette problemet med urverk '.

jalittam

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
2

Produsere produsere. Hva er meningen / funksjonen til oppvarming av kompasset?

Jeg ser det ikke i onoffulkona-modellen.
Må du bekymre deg?

jussi

standard Naama
Tilbakemelding Score
13

han sa:
Produsere produsere. Hva er meningen / funksjonen til oppvarming av kompasset?
Det forsøker å redusere mengden kjølemiddel som spyles inn i oljen, som da er den neste ulempen ved oppstart. Hvis maskinen er i bruk, kan kompassen nesten ikke kjøle for mye. Men i en kald start, etter en stillstand, kan oppvarming være nødvendig, selv om ingenting vil skje fantastisk.

skiggeböy

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Vet du hvordan du smelter den før, og hadde du problemer? Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive fordøye før, og det var ingen svart ongelmia.Se frysing var ongelma.Asennusvaiheessa jeg spurte eksosrøret isolasjon og smeltet grep, men arrogant rørleggerfirma siden kom svaret, som jäädy.Sitten høst virket til å begynne å fryse poisoputki, men svaret det samme, mens soitin.Viimein det til fast tilstand losahti hele rørledningen og rennen og over platen, selvfølgelig, ble oversvømmet med smeltet vann under enheten og dannet ved smelting jääpuikkoja.Nyt skjer noen ganger, slik at smelte fryser vannet fra taket som omgir periferien av rotorbladene og starten av røren i is inntil de irtoavat.Välillä tid vill lød , akkurat som en dårlig skjegg traktor.

Kellarinlämmittäjä

standard Naama
Tilbakemelding Score
93

Svaret er sannsynligvis å være: "" Selv om fordamperen ikke synes å være fordøyelig, fordamperen kan vær på den andre siden av isen ".

Men vær så snill å fortelle meg det mulige svaret!

Jeg ser fortsatt på mine egne logger for det strømforbruket. I kaldt vær løper sirkulasjonspumpen kontinuerlig ved lav effekt, enten 20% eller 25% jeg husker ikke nøyaktig. Forbruket har vært 1,5 til 2 kWh / d når maskinen stod. Jeg antar at avfrostingen av bunnen av badekaret vil bli avbrutt etter den definerte tiden (kanskje bare 90 minutter), så det kan ikke ha vært på de kalde dagene. I sommer oppvarmet onkel hele kjelleren og vannet ca 10 kWh. Jeg kan ikke få mer av dette forbruket når målerens nøyaktighet er 1 kWh.

poser

Hyper Active
Tilbakemelding Score
94

han sa:
Hva er "for mye"?
Det faktum at temperaturen faller til samme nivå eller lavere enn fordamperen (som vanligvis kommer først når maskinen har stått i lengre tid i kulde og uteluft begynner det å kondensere).

Kellarinlämmittäjä

standard Naama
Tilbakemelding Score
93

Skiggeböy, her er mer av historien hvis du er i kontakt med CTC.

Har du lagt merke til at maskinen også stopper å fryse mye tidligere enn -22 ° C. Kanskje -19 kunne være nærmere sannheten som den laveste driftstemperaturen. Det er minst med min egen 520 M.

Den konstante motstanden til badet til maskinen vil trolig ikke lenger tilfredsstille kravene til A +++. Selvfølgelig har disse plussene også blitt oppnådd med et mindre hyppig fordøyelsesprogram.

Jeg har også en ukeklokke i programmenyen (Program 5, Skyggeoppvarming). Det kan programmeres, men det er ikke aktivt, det vil si at ingen temperaturøkninger eller regninger styres av klokken. For eksempel, hvis klokken virker, kan den for eksempel øke varmen til vannet om kveldene i den varme årstiden.

skiggeböy

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Moi Fireman! Pan e-post odottelen.Mulla allerede, og de kontrollerer det allerede frivillig -20 ... Ootellaanhan svarer edes.Tekis derimot ønsket å spørre noen til Forbrukerombudet kommentarer eller gi opphav til en historie medialla.Musta brakt minst misvisende med mindre noen form for huijausta.Tekstareihin rupes Det er allerede noen ironisk kommentar til økonomien, det beste er å slå av utstyret. Årsakene til endringen bør ikke bli stilt spørsmål, men bør være fornøyd med situasjonen, rar, men det er et kostbart oppkjøp av måten arbeideren og løftene er gode på.

MJKA

medlem
Tilbakemelding Score
4

Kjellervarmer sa:
Skiggeböy, her er mer av historien hvis du er i kontakt med CTC.

Har du lagt merke til at maskinen også stopper å fryse mye tidligere enn -22 ° C. Kanskje -19 kunne være nærmere sannheten som den laveste driftstemperaturen. Det er minst med min egen 520 M.

Den konstante motstanden til badet til maskinen vil trolig ikke lenger tilfredsstille kravene til A +++. Selvfølgelig har disse plussene også blitt oppnådd med et mindre hyppig fordøyelsesprogram.

Jeg har også en ukeklokke i programmenyen (Program 5, Skyggeoppvarming). Det kan programmeres, men det er ikke aktivt, det vil si at ingen temperaturøkninger eller regninger styres av klokken. For eksempel, hvis klokken virker, kan den for eksempel øke varmen til vannet om kveldene i den varme årstiden.
I seg selv har Sanyo 9 Co2 siden 2008 og erfaring vist at frostgrensene er teoretiske, nemlig at utendørsenhetens miljø kjøler seg mens maskinen kjører, dvs. at Sanyo slår av -23C (grense 25C). Personlig synes jeg at ja, bør maskinen være i stand til -30 ° C (Fujitsu, Mitsubishi vil være i stand til). Jeg vil også gjerne kommentere disse CTC- og Nibe-pumper som er praktisk talt på overflaten. Jeg har vært mistenkelig for bare å fjerne smeltevannet, og det er problemer. På samme måte, hvis det er mye snø, er det fare for at kino kommer foran viften. Det er, jeg liker disse modellene, hvor utendørsenheten er i hyllen og vannet drenerer nedenfor, men mer funksjonelt i denne forbindelse. Imidlertid, spesielt i den snødekte vinteren, er det mye is som går ned, noen ganger litt lavere. Med interesse kommer jeg til å ta med kommentarene, jeg skal forny maskinen uansett neste vinter.

Kellarinlämmittäjä

standard Naama
Tilbakemelding Score
93

MJKA sa:
Jeg vil også gjerne kommentere disse CTC- og Nibe-pumper som er praktisk talt på overflaten. Jeg har vært mistenkelig for bare å fjerne smeltevannet, og det er problemer.
Problemet var å fryse det karet, men det er ikke lenger. Slangen har aldri blitt blokkert. Det slangen systemet til kjele drenering er best å forestille seg. Kondensatet kan lett måles og det har ikke vært noen problemer med det, selv om frostgrenser allerede har blitt prøvd. Det er aldri mer å kvantifisere. Under drenering under gunstige forhold er det et betydelig problem med fuktighet, da kondensvannet er høyt.

For snø setter jeg under maskinen under 20 centimeter. Hvis snøen kommer ned enormt, er det mulig at maskinen må fjerne litt snø. Det er ikke et stort problem nå. 520 M er så stor at det er et ganske dominerende element hvis det økes veldig høyt.

MJKA

medlem
Tilbakemelding Score
4

Kjellervarmer sa:
Problemet var å fryse det karet, men det er ikke lenger. Slangen har aldri blitt blokkert. Det slangen systemet til kjele drenering er best å forestille seg. Kondensatet kan lett måles og det har ikke vært noen problemer med det, selv om frostgrenser allerede har blitt prøvd. Det er aldri mer å kvantifisere. Under drenering under gunstige forhold er det et betydelig problem med fuktighet, da kondensvannet er høyt.

For snø setter jeg under maskinen under 20 centimeter. Hvis snøen kommer ned enormt, er det mulig at maskinen må fjerne litt snø. Det er ikke et stort problem nå. 520 M er så stor at det er et ganske dominerende element hvis det økes veldig høyt.
Det er definitivt en god løsning som kan føre til smeltevann i kjelleren, det er ikke noe valg for deg selv, det vil si, det krever en krypto og en varmekabel. Etter det, hvorfor la bassenget fryse, det var det jeg mente med spørsmålet mitt. En ting om den CTC er at når den stopper ved -22 ° C, starter den først når frosten faller til -15C! Litt av en merkelig løsning som kan ta en uke for pumpen å være ute av spillet, så det er ikke den eneste varmegeneratoren. Dessuten er det ikke nevnt i noen brosjyre, men det er en enhet som passer for Norden. Med noen få tilbehør kan CTC bruke den eksisterende Sanyon innendørsenheten, som er produsert av CTC.

Kellarinlämmittäjä

standard Naama
Tilbakemelding Score
93

VesA sa:
I kaldt vær vil oljen alltid tykes, selv om oljen til de nye pumpene er mye bedre enn den gamle, og det kan ikke være i stand til å rotere riktig i frost. Ved "avrimning" fjernes hele systemet fra frost og oljer mobiliseres. Behovet for det kan være at enhetene på en eller annen måte har lidd eller forstyrret problemene i oljesyklusen, og det har blitt bestemt på grunnlag av vedlikeholdsstatistikken for å eliminere dette problemet med urverk '.
Hvordan skiller frysere og kjøleskap seg fra disse? En fryser kan gå om dager hvis hurtig frysing er på eller tungt varme ting inni. Det er ingen avrimning i det hele tatt.

jussi

standard Naama
Tilbakemelding Score
13

Kjellervarmer sa:
Hvordan skiller frysere og kjøleskap seg fra disse? En fryser kan gå om dager hvis hurtig frysing er på eller tungt varme ting inni. Det er ingen avrimning i det hele tatt.
Plutselig vil det bli husket at i det minste delene av kaldkretsen er i nøyaktig de stedene anlegget er beregnet for hvert installasjonssted. Mengden olje er ganske høy i forhold til mengden kjølemiddel. Plasseringen av kompressoren i varm tilstand (med egen kontrovers) og ellers velfungerende driftsforhold. Mer kan komme opp.

spire

moderator
Tilbakemelding Score
77

Kjellervarmer sa:
Den beste forklaringen er sannsynligvis at delene som er laget av zillionet, er designet av noen i ånden at produksjonen er billig og du har ikke garantikostnadene. VILPs er derimot små serier av klumper som er montert fra deler av produsentens lister over deler som er ment å brukes til VILP .. og ikke engang med den oljen. Det kan forklare disse frostgrensene, som er ganske godt egnet til temperaturen på fryseskuffene. Noen i det kalde rommet kan vite hvordan oljesyklusen håndteres i frysekabelen på bymarkedet.

alltid ekorn

Tilbakemelding Score
11

MJKA sa:
Jeg vil også gjerne kommentere disse CTC- og Nibe-pumper som er praktisk talt på overflaten. Jeg har vært mistenkelig for bare å fjerne smeltevannet, og det er problemer. På samme måte, hvis det er mye snø, er det fare for at kino kommer foran viften. Det er, jeg liker disse modellene, hvor utendørsenheten er i hyllen og vannet drenerer nedenfor, men mer funksjonelt i denne forbindelse. Imidlertid, spesielt i den snødekte vinteren, er det mye is som går ned, noen ganger litt lavere. Med interesse kommer jeg til å ta med kommentarene, jeg skal forny maskinen uansett neste vinter.
Dette er nå fullt private og subjektive mening, men jeg mener bestemt at alle som ilk pumper skal heve ganske briskly av bakken. Implementering er ikke vanskelig eller dyr når den er ferdig under installasjonen, selv om det med noen passende størrelse lecahka når du implementerer det, er det i hvert fall ikke penger som er et hinder. Jeg bringer ES der pumpens egne "føtter" er svært beskjedne, reist opp over 30 cm på lanseblokkene slik at oppsamlingsbeholderen kommer under. Det eneste som senere går litt over er at det ikke har blitt gjort litt høyere enn den nåværende, slik at det ikke ville vært så godt å passe kondensatoren inn i det eksisterende rommet.

I det minste påminner det deg ikke om noen ulempe denne heisen kan ha.

Og selvfølgelig er disse potensielle grunnblokkene ikke begrenset til de leche-blokkene, men det er mange andre egnede og billige utgangspunkt for det formålet.

Kellarinlämmittäjä

standard Naama
Tilbakemelding Score
93

CTCs hjelp er at "byggeklosser" på. Det er, ingots på hjørnet og maskinen på den. Jeg selv helles platen, fordi løs blokker kan bevege seg og maskinen vil kaste på den => spenning i maskinens kropp og rør. Deretter legger jeg på småplaten noen små pinner som omtrent samsvarer med byggestenen. I tillegg vokser gresset ikke gjennom gresset under maskinen når det er dårlig å kjøre gresset.

Hvis laderen er i samme etasje, løfter maskinen oppover, vil fri sirkulasjon fungere bedre. Jeg selv hadde ikke dette behovet nå når det er nok høydeforskjell.

Poko

Relé epoke
Tilbakemelding Score
229

Kurre ekorn sa:
I det minste påminner det deg ikke om noen ulempe denne heisen kan ha.

Og selvfølgelig er disse potensielle grunnblokkene ikke begrenset til de leche-blokkene, men det er mange andre egnede og billige utgangspunkt for det formålet.
Jeg har en maskin på en trebøtte med en stor "flytteboks" under hvilken en 25mm isolert slange i siloen og en 10w / n slange inne i slangen har jobbet hele vinteren.

rema

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
9

Jeg forstår heller ikke hvorfor jeg må vente til frosten faller til -15 ° C som starter, vi mistet ca 1000 liter olje i januar 2016 da den siste CTC Ecoair 420 ikke gikk veldig mye i 3-ukers frostsyklus. Eldre CTCs Ecoair 120 og 125 varmet opp.

Enheten er varm når f.eks. Vannsirkulasjonen oppvarmer seg og når for eksempel den varme gass 118 C stoppes. så når du starter etter 10 minutter når apparatet er avkjølt, er varmeeffekten fortsatt litt under 100 C. Bør ikke endre retningen av programmene når vi lider økonomisk og også klimaet lider av det, med mindre det ikke tenker vårt beste.

Kostnaden for olje er 1 € / L, og CTC 520 er ca 5000 €, det er ikke behov for mye € 1000 for olje når prisen på enheten går tapt, eller tilsvarende tjent med et nytt reparert program.

Vår totale fordel er ca 150 MWh / a 3 for CTC IVLP, som er betydelig.

Poko

Relé epoke
Tilbakemelding Score
229

Kjellervarmer sa:
Hmm. Vi ser ut til å ha en viss latent misnøye med CTC-brukere.
Hvis du er mer krevende enn andre ;) Spill som et spill.
Kan noen varmepumpe være så god som brosjyren sier.

Ekka

medlem
Tilbakemelding Score
2

Jeg tror Panasonic WH-MDC05f3e5 (Monobloc) har kommet nær det han lovet i lav-gulvvarmen på vestkysten. Flat løfter.
Coppi forble bra da han var i stand til å jobbe med full belastning. Leveres av JÄSPI Hybrid GTV500. Ved driften av varmtvannet (48c) på toppen av reservoaret er COP noe verre enn papiret, men den delvise feilen kan være tap av rør når det er utvekslingsventiler og tilkoblinger som ikke er isolert. Det endelige resultatet (55c) er fremdeles laget med en liten 60L lader, noe som forverrer totalpoenget.

Tysk klubb for denne pumpen:
http://aquarea.smallsolutions.de/index.php?title=WH-MDC05f3e5
oversatt:
https://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=de&u=http://aquarea.smallsolutions.de/index.php%3Ftitle%3DWH-MDC05f3e5&prev=search

vedlegg

Riku84

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

På et tidspunkt hadde jeg forventningene, og politimannen gikk så lenge som det var.

Atlanticki vil ikke være den andre og i hvert fall når vi går dit -20 fryse moment. I år -26 hadde vært veldig frost og fortsatt ikke be om ekstra styrke.

bjørn

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
4

pisken sa:
Kan noen varmepumpe være så god som brosjyren sier.
Samsung tror jeg var verdt hans løfter. Virkelig godt dokumenterte ytelsesverdier ved forskjellige temperaturer, som også holder sanne, intelligente avrimning, rasjonell kontroll av bunnmotstanden, lover opp til -25, men kapasiteten er ikke garantert. Hvis funksjonen til kurven var feilfri, ville jeg ikke finne noen dårlig side.

Kellarinlämmittäjä

standard Naama
Tilbakemelding Score
93

Sampas og Fuji's COP-kurver finnes på tredje side av diskusjonen.

CTC har ikke vært veldig frustrert ved å fortelle om ytelsen. Utgangene og COPene er bare gitt i +7 (minimale effekt) og -7 grader (maksimal effekt), pluss maksimal varmeutgang (22 kW) rapporteres å bli frigjort under noen forhold (kanskje + 7 grader). Alt ved 35 ° C. I tillegg er den laveste driftstemperaturen, -22 grader eller så.

jannu93

medlem
Tilbakemelding Score
1

Her er minst fornøyd med CTC-brukeren (8900kWh / a). Vanligvis viser disse foraene misfornøyde kunder og eskalere situasjoner ;D
Det kan være at nyere modeller har gått av en eller annen grunn i frostbit for å maksimere sikkerheten. Etter ti år, la oss se hvem det samme kompasset kjører.
Med 2014 EcoAir 408, som fungerer til -23 og starter igjen på -20 grader.
Her er gode målinger opp til -15, som kan telle COP. COPs kan bli funnet i andre fat før midnatt, men bare -15/35.

Rediger: Fra synspunktet var det andre tillegget for stort, men en av dem kan telles ned til COP.

vedlegg

Ekka

medlem
Tilbakemelding Score
2

Nå endelig fikk jeg endelig den nødvendige krøllen hvis noen andre er interessert:

5KW Panasonic Day Scope i henhold til gjennomsnittlig daglig temperatur.

Inkluderer varmt vann for opptil -10 frost (48C), 3 person økonomi

Måleperiode oktober 2016 - 16. januar 2017

vedlegg

rema

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
9

jannu93 sa:
Her er minst fornøyd med CTC-brukeren (8900kWh / a). Vanligvis viser disse foraene misfornøyde kunder og eskalere situasjoner ;D
Det kan være at nyere modeller har gått av en eller annen grunn i frostbit for å maksimere sikkerheten. Etter ti år, la oss se hvem det samme kompasset kjører.
Med 2014 EcoAir 408, som fungerer til -23 og starter igjen på -20 grader.
Her er gode målinger opp til -15, som kan telle COP. COPs kan bli funnet i andre fat før midnatt, men bare -15/35.
Sommeren 2014 har vi kjøpt Ecoair 420, hvordan er de forskjellige programmene? vi stopper ved -22 C. og starter ved -15 C.

truncheon

standard Naama
Tilbakemelding Score
57

Fra Domoticzs 4-dagers korte data (5-minutters samplerintervall) fikk jeg en tommos scatter, en short stack kopi. Det er, jeg kuttet dataene i 5-minutters samplet når maskinen kjørte og politimannen ble målt. Så det er ingen 5-minutters gjennomsnitt i Nuohan, men tilfeldige verdier hvert 5. minutt.

Nogen er skutt ned, har sikkert kommet ut av tinningen, så vel som litt mer oppover (etter avfrosting trekker Nibe cellekulden før han setter på viften og den øyeblikkelige politimannen hopper raskt før han legger seg ned)

tykk skive av omtrent halvparten en enhet sannsynligvis stort sett forteller om hvor lenge siden smelte har vært, en celle samling her av is tid motsatt rail før nå.

vedlegg

opp Bunn