VILP ved siden av vedvarme

Tilbakemelding Score
0
Jeg er ikke kast kjeler tre, i den grad jeg har blitt forsiktige. I mangel av elektrisitet kan kjelen og akkumulatorpumpene roteres med enheten, og hele kabinen blir varm, med noen lamper tent.
Det er så få frost at det er nok å brenne trær, og hvis jeg ikke kutter trær fra den skogen, vil vinden kutte ned.
I desember stormet stormen over seksti hull. De fikk lov til å brenne i et år da stedet fortsatt var sommerhus.

Killi10

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
24
Minst ikke mindre enn 3, eller du jobber veldig nøye.
Vi har mlp 19 jan 19-årig i et batterihus og 80-tallets radiatorer.

Og når jeg har noen vinter med vilpinkin bodde i samme hus, kan jeg si at 19-Januar-politimann ville ha vært omtrent 1,5 og motstander på toppen av et par dager.
Ganske mange har sirkulasjonsvann opp til over 50 grader i verste fall. Hun har sine naboers opplevelser av store fronthus og oljebyggende hus fra 60-tallet. De tre politiet fra undersiden var litt overveldende å si, jeg innrømmer. ;)

Disse tøffere svindlene får deg over 2 politiker i frost som dette.

For eksempel ville en monoblok for et nybegynner system være perfekt. Total kostnad på 5-6000.

Poko

Relay era stump
Tilbakemelding Score
229
Cop 3 er ikke en grunnleggende ting når den er ferdig med 50 grader Celsius vann.

Hvis 50 grader går inn i radiatorene hele vinteren, så er noe feil.

Kellarinlämmittäjä

standard Naama
Tilbakemelding Score
93
Jeg er ikke kast kjeler tre, i den grad jeg har blitt forsiktige. I mangel av elektrisitet kan kjelen og akkumulatorpumpene roteres med enheten, og hele kabinen blir varm, med noen lamper tent.
Det er sannsynligvis mye mer å gjøre med agecat. Hvis det egentlig bare er behov for sirkulerende pumper, kan batteriomformeren være et høyt ord, så det ville ikke være nødvendig å stadig kjøre generatoren. På en eller annen måte ville jeg ikke tør å forlate en slik generator alene. For eksempel vil 2 sirkulatorer trolig ta ca 2 x 60 W = 120 W, med litt mindre effekt ved lavere effekt. Med nye høyeffektive sirkulatorer kan forbruket fortsatt være ganske under dette nivået. Ved omformerstap kan batteriladningen ligge i størrelsesorden 150 W. 2 kWh batterier hvis halvt utladet, vil pumpene kjøre over natten uten generatoren. Admittedly, det er neppe noen strømbrudd som en aggressiv brenselforsyning vil spare på den omformeren og batteriprisen.
Tilbakemelding Score
0
La oss fortsette med ideen, er det noen praktisk erfaring med Niben F2120-12? Nibe begynte å bli nysgjerrig og ja kjøpet er igjen fordi det ikke er noe om de lokale entreprenørene.

På samme måte er et varmtvannsoverhetingsapparat for størrelsen på tre personer.

Fra denne tilførselsvannvarme er varmekilde / akkumulatortemperaturvariasjoner store, og når akkumulatoren er så liten, varierer flytvannet også. På sitt høyeste i frysende kulde er det 50 klasser og deretter neste oppvarming i begynnelsen, så kanskje 35 klasser. Hvis 6kW motstanden på kjelen er på og termostaten er satt til 55 grader, har kabinettet fortsatt en varm 22 grader, selv i frysepunktet 20 grader. Det koster oss bare å bruke kun når vi er borte.
opp Bunn