VP18c varmt vann varmes ikke opp ordentlig

perasto

nykommer
Tilbakemelding Score
0
til

Har kommet et overvåket forum før og nå måtte problemet endelig skrive her. Cirka et halvt år bodde i et hus der Nila pilp.
Hvor går du for å finne en løsning på dette problemet, når omtrent fem år gamle Nilan ikke varme opp varmtvannet skikkelig, heller varmtvannstemperaturen synker. Legionella ble i går kveld kjører i morgen og øvre temperatur var 63. I middag tid, har vanntemperaturen i vannet 50 og den øvre overflaten 29, og bruk av vann ikke stått dager.
Temperaturfangst 26 og avkjørsel 2 og inngang 1 med innstillinger. kondensator ca 30 rundt fordamper 2. utetemperatur -5. (Forsøkte også å sette produktet på null, men ikke mye effekt.)
Varmt vann: Elektrisk oppvarming 35, er kompressoren nå 55 (jeg tvinne produsere mellom 45-55), kompressoren max 65. prioritet: vann.
Ventilasjon: Vinter, kurve min 30, maks 45, komp min -10, vinter min 1, vinter <- 1.

stranden gutt

medlem
Tilbakemelding Score
0
Vs: VP18c varmtvann varmes ikke opp ordentlig

Det kan være lurt å ringe Nilans servicetekniker for å se. Angivelig fungerer ventilasjonsviftene (?) Normalt, men kompressoren må ikke varme opp vannet. Jeg vet ikke mer, men det er en ventil der ute som leder varme til vann eller luft; det kan også sjekkes av en servicetekniker. : - \
opp Bunn