WLAN-kontroller for Mitsubishi ILPe 169 €

oh2lir

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Vs: WLAN-kontroller for Mitsubishi ILPe 169 €

Prøv resetti-knappen i et par sekunder. Ta på om du ikke er på stedet.
Alt i alt, et ganske usikkert spill, temperaturen vil alltid dukke opp og temperaturhistorien, unntatt denne dagen. I dag har jeg ikke 24h historie i det hele tatt. Ofte gjør det når du prøver å starte enheten av hytta på forhånd, men ikke starte opp ... temperaturen virker, noen Pitti går kryssvis når den kommer etter at nullstillingen er trykket på igjen.

oh2lir

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Tainnus hele skythjelp banged .. Eller prøvde noen andre å få 24h historie ut?

løp

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
4

Dette bør på en eller annen måte prøve et sted. Komponenter i 5 € kategorien og så kan jeg sette inn en hjemmevirksomhet, så jeg trenger ikke en sky.

https://github.com/SwiCago/HeatPump

jsalmika

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

oh2lir sa:
Tainnus hele skythjelp banged .. Eller prøvde noen andre å få 24h historie ut?
Det vil være en "feil kobling til Internett" når du prøver å hente data.

bud

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Det samme problemet, bare andreveis trafikk fungerer! Kontrollene til pumpen er dumme. Hver måned, uten problemer, nå som du måtte gå til hytta, så ikke mer vellykket, er bare temperaturen oppdatert.

bud

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Jeg har problemer med hjelpen! Internett-tilkoblingshastigheten må være minst 0.125 Mbps, og Internett-tilkoblingen må være ubegrenset i funksjoner. Hvis du har adressendring som er på Internett-grensesnittet, har inngående tilgang til dataforbindelsen blitt blokkert, eller antall samtidige tilkoblinger er begrenset, kan det hende du får problemer med å registrere en adapter og bruke fjernkontroll og overvåkingsfunksjoner.
Så dette krever en offentlig ip-adresse

oh2lir

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Jeg har prøvd å støtte melcloudille mange miles, men ikke vastaa..Joku pitti men det går sidelengs tilfeldig og deretter kontrollere kommandoene ikke fungerer, synes temperaturen til ja og kurver. Bare å tilbakestille krukken er nok til å trykke på gummispissen på gummispissen på spissen av pennen, og igjen fungerer den (savner den hvis du er en regnbue for eksempel). En veldig klar feil.

ME

medlem
Tilbakemelding Score
0

Jeg fikk svaret på spørreskjemaet ..

Det er verdt å sjekke ut disse tingene, spesielt hvis det er en mobil dataforbindelse:
Kontroller først at ruterenes trådløse nettverk har tilgang til Internett. Sørg for at Internett-tilkoblingen din ikke er begrenset i funksjoner. Hvis Internett-tilkoblingen har en adressevarsje aktivert, er innkommende tilkobling til dataoverføringsforbindelsen blokkert, eller antall samtidige tilkoblinger er begrenset, det kan være problemer med for eksempel registrering av adapteren og bruk av fjernkontroll og overvåkingsfunksjoner. Tilkoblinger på et fast nettverk, for eksempel et telefon- eller fiberoptisk nettverk, er sjelden begrenset, men de fleste av de nye (3G og 4G) mobile dataforbindelsene er begrenset på noen av de nevnte måtene. Hvis du bruker en mobil data mobilforbindelse, må du kanskje abonnere på MELCloud-tjenesten for å abonnere fra tilgangsbegrensningene, og omkonfigurere modemet (for APN-tilgangspunktet). I Elisa Saunalahti-abonnementene er navnet på denne tilleggstjenesten "Offentlig IP-adresse", i Telias abonnementer er navnet på tilleggstjenesten "Connection Point". DNA-grensesnittet kan konfigureres til å bruke en offentlig IP-adresse uten ekstra kostnad. (Oppdatert 2. november 2017. For mer informasjon om tjenester, vennligst kontakt operatøren din.)

spire

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
79

ME sa:
Jeg fikk svaret på spørreskjemaet ..

Det er verdt å sjekke ut disse tingene, spesielt hvis det er en mobil dataforbindelse:
Kontroller først at ruterenes trådløse nettverk har tilgang til Internett. Sørg for at Internett-tilkoblingen din ikke er begrenset i funksjoner. Hvis Internett-tilkoblingen har en adressevarsje aktivert, er innkommende tilkobling til dataoverføringsforbindelsen blokkert, eller antall samtidige tilkoblinger er begrenset, det kan være problemer med for eksempel registrering av adapteren og bruk av fjernkontroll og overvåkingsfunksjoner. Tilkoblinger på et fast nettverk, for eksempel et telefon- eller fiberoptisk nettverk, er sjelden begrenset, men de fleste av de nye (3G og 4G) mobile dataforbindelsene er begrenset på noen av de nevnte måtene. Hvis du bruker en mobil data mobilforbindelse, må du kanskje abonnere på MELCloud-tjenesten for å abonnere fra tilgangsbegrensningene, og omkonfigurere modemet (for APN-tilgangspunktet). I Elisa Saunalahti-abonnementene er navnet på denne tilleggstjenesten "Offentlig IP-adresse", i Telias abonnementer er navnet på tilleggstjenesten "Connection Point". DNA-grensesnittet kan konfigureres til å bruke en offentlig IP-adresse uten ekstra kostnad. (Oppdatert 2. november 2017. For mer informasjon om tjenester, vennligst kontakt operatøren din.)
Det høres litt rart, nesten ikke for noen rimelig service, offentlige IP-adresser for hjemmebrukere vil bli delt selv om en slik boks på kanten av krukken - det vil si ingen MelCloud derfra, men innover blir noen tilkoblinger tatt til en bestemt enhet.

Det må ha blitt hevdet at adressen til den ytre kanten av krukken, som ser ut til MelCloud, vil forbli mer solid og unik hvis forbindelsen er fast og adressen er i sin egen krukke - eller som en tjeneste. I telefonnettverk kan flere abonnementer bruke en felles offentlig adresse for konvertering, og tilsynelatende vil MelCloud avvike fra det, eller senest vil den eksterne adressen endres.

hold

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
2

Jeg har allerede satt et spørsmål om dette emnet.
/foorumi/index.php/topic,23525.msg346595.html#msg346595

Så jeg anskaffe varmepumpe vinteren bor på (oktober: KSI bygget) på min hytta. At Mitsu MELCloud fjernstyringsløsning synes å være den mest effektive for mine behov. Jeg har investert i gode og pålitelige datatilkoblinger til ruteren og på grunnlag av et par års erfaring i fjernkontrollen og videoovervåkingssystem fungerer feilfritt. Jeg fant disse MELCloud-støttesidene. Åpenbart er de offisielle: https://melcloud.com/support

Fra installasjonsinstruksjonene for MAC-567IF-E som ble funnet på de ovennevnte sidene, tror jeg at den kan kobles til et eksisterende Wi-Fi-nettverk, selv uten en WPS-installasjon som min router ikke støtter. Det var litt uklart om dette WiFi-nettverket var reservert for kommunikasjon mellom MAC-567IF-E-adapteren og ruteren, eller om den ble brukt av andre enheter. Selvfølgelig må portkontrollene på ruteren i det minste gjøres som andre enheter som må nås på nettet.

oh2lir

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Det er ikke veldig pålitelig brakt fjernkontrollen. Selvfølgelig, uten wps, vil du kunne taste inn nøkkeltallene manuelt. Enheten fungerer jevnt på wlan bærbare datamaskiner og så videre hvis du mente det. sporadiske behov for å tilbake gjort på stedet, men harmittaa..Tukisivun e-post gjør ingen svarer når jeg har ting på forespørsler.

kromo

nykommer
Tilbakemelding Score
0

oh2lir sa:
Det er ikke veldig pålitelig brakt fjernkontrollen. Selvfølgelig, uten wps, vil du kunne taste inn nøkkeltallene manuelt. Enheten fungerer jevnt på wlan bærbare datamaskiner og så videre hvis du mente det. sporadiske behov for å tilbake gjort på stedet, men harmittaa..Tukisivun e-post gjør ingen svarer når jeg har ting på forespørsler.
Melcloud selv har vært i bruk i 1 ½ år, nok en gang jeg har måttet konffaamaan når ruteren ble endret. En gang har det vært en forbindelse til serveren et øyeblikk, enten for operatøren eller av en annen grunn; Så det føles ikke så veldig upålitelig nå.
opp Bunn