Overtrykksventil lekker

Kimsking

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Hei der. Trykkventilen som startet i denne uken, drypper. Selv om det allerede er spent, faller det fortsatt ca 2-3dl om kvelden / natten. Kan du gjøre noe med det?

Kellarinlämmittäjä

standard Naama
Tilbakemelding Score
93
Jeg prøvde å blåse den ut av vannet. Det kan hjelpe, men det vil sannsynligvis lekke fra seglet. Det er ikke dyrt å legge til nye. De fleste nye har allerede en tetningsring i tråden, ingen behov for en jackutskifting.

Kimsking

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Ok takk. Hvordan kan jeg finne ut om feilen er i utvidelsen? Ja, det lekker ikke i løpet av dagen. Og jeg er töräyttänyt vann, men hjalp ikke.
Senest redigert:

abso

medlem
Tilbakemelding Score
13
Jeg erstatter alltid sikkerhetsventilene hvis det er problemer. De betaler for en mann under ti. De kommer til å mislykkes fordi fjærene blir trette.

Ekspansjonstanken avhenger av dens type. I tilfelle av en membranutvidelsestank er det vanligvis en bilventil for tilførsel av luft. Hvis du åpner ventilen og det ikke er væske eller luft, er membranen ødelagt. Bytting av gummiposen kan lykkes, men det er også anbefalt å bytte ut luftventilen. Lat jeg har begynt å forandre ekspansjonskar som er. Hvis det bare er luft, men lite, vil jeg ikke pumpe mer.

Sist gang jeg installerte en pakke med en ekspansjonstank og en overløpsventil i samme pakke. Ikke mye å betale for og var rask til å endre.

Kimsking

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Bilde av et rør nederst til venstre på bildet. Jeg antar at det er det som faller.
Og kranen i overtrykksventilen er ganske følsom, det vil være vann og akkurat som en liten luft. Er det normalt?

vedlegg

Senest redigert:

lmfmis

standard Naama
Tilbakemelding Score
17
Det er kviser. Etter en lang kveldsdrink vokser det oppvarmede vannet fra ventilen da det utvides ...

Det vil si, det fungerer normalt.

abso

medlem
Tilbakemelding Score
13
Så faller trykkvanns trykkventilen der?
Det ser ut til å være en blandeventil. Tilbakeslagsventilen forhindrer at termisk ekspansjon av vannet i varmeren utjevner seg i vannforsyningsnettverket, slik at overtrykkstrykket slippes ut fra sikkerhetsventilen. Sikkerhetsventilen skal tåle 10 bar uten utløsning.

Men "Air" kan fortelle deg et mer alvorlig problem. Er det mulig at temperaturen i kjelen av en eller annen grunn er for høy og dette er damp? Hva er vanntemperaturen på toppen av enheten spesielt om morgenen? Maksimum termostaten skal være 65 C. Er vannet før blanderen varmere? I så fall er feilen verdt å lete etter i termostaten.

Mål temperaturene og fortell resultatene.

Kimsking

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Det ser ut til å være en blandeventil. Tilbakeslagsventilen forhindrer at termisk ekspansjon av vannet i varmeren utjevner seg i vannforsyningsnettverket, slik at overtrykkstrykket slippes ut fra sikkerhetsventilen. Sikkerhetsventilen skal tåle 10 bar uten utløsning.

Men "Air" kan fortelle deg et mer alvorlig problem. Er det mulig at temperaturen i kjelen av en eller annen grunn er for høy og dette er damp? Hva er vanntemperaturen på toppen av enheten spesielt om morgenen? Maksimum termostaten skal være 65 C. Er vannet før blanderen varmere? I så fall er feilen verdt å lete etter i termostaten.

Mål temperaturene og fortell resultatene.
55 øvre og nedre skal være 50 områder
opp Bunn